دانلود نرم افزار ، بازی ، موبایل ، بخش های متنوع
پایگاه دانلود ایران

 از چند ماه قبل همه سایت های بازی و مجلات معتبر روی این موضوع بحث داشتند که بازی بعدی شرکت معروف Blizzard چه خواهد بود؟ دلیل این بحث زمزمه هایی مبنی بر پرده برداری از یک بازی جدید که توسط این شرکت و در محافل مرتبط و سایت ها به طور سری در حال تولید بود. بحث ها تا آنجا پیش رفت که همه گزینه ها حذف شدند و فقط دو گزینه باقی ماند. Star Craft2 یا Diablo III؟ این کاملاً معلوم بود که این شرکت روی بازی جدیدی سرمایه گذاری نکرده است و فقط این دو بازی می توانستند بازی های جدید این شرکت باشند.

اما بالاخره مدتی قبل در همایشی که در زمینه های بازی های کامپیوتری در کره جنوبی و در شهر سئول برگزار شده بود ، پرده از این راز برداشته شد. بازی جدید بازی نبود جز Star Craft 2. یک بازی افسانه ای که از بهترین بازیهای استراتژی در زمان خود به حساب می آمد.
خبرنگار IGN یکی از معتبر ترین سایت های بازی که در این همایش حضور داشته در این مورد می نویسد:
فیلمی از یک سفینه فضایی پخش می شود. هنوز معلوم نیست که جریان چیست. تصویر روی در فلزی سفینه زوم می شود.در باز می شود و یکی از فرماندهان Terranها در حالیکه سیگاری بر لب دارد ظاهر می شود. تعداد زیادی موجودات شبیه به مارماهی ها در تصویر وجود دارند. این ها از موجوداتی هستند که به نام Zerg رسماً معرفی شد!

 |کرک نهایی بازی Razor1911 و روش کرک کردن بازی افزوده شد|

 

 starcraft 2 cover دانلود بازي فوق العاده زيباي Starcraft II: Wings of Liberty

 

 

5 تفاوت کلی Star Craft2 و War Craft3
شاید بازی StarCraft2 یک رقیب برای بازی WarCraft3 به حساب می آید. بعد از نمایش فیلم بازی و قسمت هایی از بازی اصلی می توان از هم اکنون ۵ فرق اساسی بین اسین دو بازی را عنوان کرد.تفاوت هایی که ممکن است بر فروش و میزان بازی StarCraft2 تاثیر زیادی بگذارد.

- کیفیت در برابر کمیت
در بازی WarCraft3 شما می توانستید از هر نوع وسیله جنگی و نیروی نظامی تعداد مختصری را انتخاب نمایید و حمله خود به دشمن را ترتیب دهید. اما بازی StarCraft2 بازی اعداد نیز هست. شما باید در این بازی تعداد زیادی از هر نوع نیروی جنگی را به همراه داشته باشید. اگر شما نسخه اول بازی را انجان داده باشید به این نتیجه می رسید. حمله غافلگیر کننده به همراه نیروهای زیاد (حتی از نوع ضعیف) می تواند موثر بوده و دشمن مقابلتان را نابود کند. در واقع شما باد دارای این قدرت و مهارت باشید که گروه های بزرگ از نیروهای خود را به خوبی کنترل و رهبری کنید.
- تاکید بیشتر بر منابع و اقتصاد
در این بازی دسترسی به منابع حرف اول را می زند. شما باید در دسترسی به منابع سرعت عمل لازم را داشته و در مرد آنها به شدت صرفه جویی کنید.
- حمله پیوسته
بر عکس WarCraft3 که حمله باید با مقدمات و روش های خاصی انجام می شد در این بازی باید به حملات های پیوسته و جویباری دست بزنید. دشمن هم بذون شک به این نوع حمله ها حتی در اوایل بازی دست خواهد زد. اگر دشمن در یک مکان ساکن شد و شما کاری بر علیه آن انجام ندادید ، می تواند بعد از مدت اندکی همه منابع آن محل را جذب کند و خود را مستحکم نماید.
- تفاوت حرفه ای ها و آماتورها
در بازی WarCraft3 تفاوت آنچنان بارزی بین آماتورها و حرفه ای ها نبود. در واقع این تفاوت به اندازه ای نیست که باعث حذف زودهنگام یک آماتور در بازی شبکه ای شود. اما در StarCraft2 این تفاوت بارز است. یک حرفه ای می تواند با چند برابر سرعت یک آماتور به ساخت و ساز بپردازید و در عرض چند دقیقه خود را بر رقیب آماتورش تحمیل نماید.
- استراتژی های متفاوت
در بازی StarCraft2 باید استراتژی های متفاوتی داشته باشید. برای نمونه از دست دادن چند ثانیه می تواند باعث شکست شما شود. همچنین در نبردها انتخاب جهت و جایگاه مناسب می تواند باعث پیروزی شما شود و بر عکس آن فاجعه به بار خواهد آورد. به نظر می رسد هوش مصنوعی این بازی بالاست و یک اشتباه می تواند نیروهای دشمن را به پیروزی نزدیک نمایید.

 

توضیحاتی در مورد بازی Starcraft II: Wings of Liberty :

شرکت سازنده: Blizzard Entertainment

شرکت ناشر: Activision Blizzard

تاریخ انتشار: ۲۷ جولای ۲۰۱۰

درجه بندی: برای نوجوانان

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

۲٫۶ GHz Pentium IV or equivalent AMD Athlon processor
1 GB RAM (1.5 GB required for Windows Vista/Windows 7 users)
12 GB hard disk space
128 MB NVIDIA GeForce 6600 GT or ATI Radeon 9800 PRO video card or better
Windows XP/Windows Vista/Windows 7 (With the latest Service Packs) And DirectX 9.0c.)

 

starcraft 2 1 دانلود بازي فوق العاده زيباي Starcraft II: Wings of Liberty starcraft 2 2 دانلود بازي فوق العاده زيباي Starcraft II: Wings of Liberty

starcraft 2 3 دانلود بازي فوق العاده زيباي Starcraft II: Wings of Liberty starcraft 2 4 دانلود بازي فوق العاده زيباي Starcraft II: Wings of Liberty

starcraft 2 5 دانلود بازي فوق العاده زيباي Starcraft II: Wings of Liberty starcraft 2 6 دانلود بازي فوق العاده زيباي Starcraft II: Wings of Liberty

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 Final Fortress از بازیهایی میباشد که علیرغم حجم کم میتواند ساعتهای کاربرانش را سرگرم نماید . به دلیل استفاده از تکنیکهای فلش گرافیک و صدای نرم افزار نسبت به حجم آن بسیار عالی میباشد و تکنیک تیر اندازی کاربر به هدف نیز به ویژه به گونه ای طراحی گردیده است که سبب نمرکز و هیجان بسیار در کاربر میگاین بازی هم به فرم دو بعدی و هم سه بعدی قابل اجرا میباشد ولی برخلاف روال معمول شاید بسیاری بازی در حالت دو بعدی آن را به حالت سه بعدی ترجیح دهند . اجرای  این بازی بر خلاف اکثر نرم افزارها و بازی های Portable  نیازمند وارد کردن نام کاربری و شماره سریال میباشد که فقط یک بار در اجرا اول میباشد و دوستان گرامی میتوانند  از فایل ضمیمه  جهت بدست آوردن آن استفاده نمایند .

 

finalforters بازی کم حجم و سرگرم کننده Portable Final Fortress v3.0 (قابل حمل)

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 Wolfschanze II : City Interactive می توان گفت هم جزو بازی های اکشن هست و هم جزو بازی های فکری که مربوط می شود به حوادثی که در دوران جنگ جهانی دوم رخ داده است. شما باید در نقش یکی از افسران توانمند ارتش سرخ در طی مراحل به اطلاعات سری هر مرحله دست پیدا کرده و پرده از تحرکات دشمن بردارید. در طی بازی با استفاده از انواع سلاح باید نیروهای دشمن را نیز از میان بردارید. شما برای زنده ماندن عملیات سخت و پیچیده ای را باید پشت سر بگذارید. در این بازی دشمن اسناد فوق محرمانه خود را با پیچیده ترین روش های رمز نگاری محافظت می کند که این شما هستید که باید با دقت و درایت خود از این اسناد رمزگشایی کنید. و اما هدف اصلی شما و در واقع برای طی کردن مراحل باید دستگاه های رمز نگاری دشمن را با استفاده از کتابی که کدهای مخفی در آن درج شده است پیدا کنید و با رمزگشایی اسناد به مرحله خاتمه دهید.

 

 Woflschanze cover دانلود بازي بسيار زيباي Wolfschanze II : City Interactive

 

 

 

 ویژگی های منحصربفرد بازی Wolfschanze II City Interactive :

ـ گرافیک فوق العاده بازی
ـ پرداختن به جزییات با نهایت زیبایی
ـ جریان مراحل غیر تکراری
ـ موسیقی و صدای تاثیر گذار بازی
ـ و …

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

• Windows XP/2000 or Windows VISTA
• DirectX 9.0c or higher (included on the DVD)
• Pentium 4 2.4GHz processor or equivalent
• 1 GB RAM (Windows XP/2000), 2 GB RAM (Windows VISTA)
• Graphic card: ATI 9800PRO/GF 6600 (128MB RAM) or equivalent
• 4.0 GB of free hard drive space for installation

•Quad speed DVD-ROM
•16-bit sound card with EAX 2.0 compatible with DirectX 9.0
• Mouse, Keyboard

 

تصاویری از محیط بازی:

Woflschanze 1 دانلود بازي بسيار زيباي Wolfschanze II : City Interactive Woflschanze 2 دانلود بازي بسيار زيباي Wolfschanze II : City Interactive

Woflschanze 3 دانلود بازي بسيار زيباي Wolfschanze II : City Interactive Woflschanze 4 دانلود بازي بسيار زيباي Wolfschanze II : City Interactive

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 نسخه جدید بازی Transformers: War for Cybertron نام خواهد گرفت و ظاهرا از امتیازات کم نسخه های قبلی دور خواهد بود…سازنده بازی High Moon Studios میگوید که با یک ترانسفورمرز متحول و جدید روبرو هستیم. به گفته سازنده بازی بازهم ترانسفورمرز سوم شخص خواهد بود و از موتور Unreal Engine بهره خواهد برد.و از همه مهمتر اینکه سازنده بازی کمپانی بسیار مشهور Epic خواهد بود…سازندگان بازی مشهور GEOW که توانست در مدت بسیار کوتاهی طرفداران بسیاری جمع کند.به گفته ناشر کاورگیری(پناه گیری)در بازی نقش بسیار مهمی را ایفا خواهد کرد…همچنین گیم پلی با یک سیستم جدید و سرعتی بیشتر با امکاناتی بسیار متحول خواهد شد.

طراحی کارکترها دقیقا از روی کمیکهای دهه ۸۰ صورت نگرفته و کمی تغییر کرده است و تغریبا چیزی بین عنوان اصلی و فیلم Michael Bay است.کارکترهای مهم بازی با همان شکل قدیمی و معروف خود به بازی بازگشته اند مانند مگاترون و آپتیموس پرایم…به هر حال طراحی شخصیتها چیزی از قبل آماده شده و با اندکی تحول است.
داستان هیچ ربطی به نسخه های قبل.کمیک ها و یا فیلمهای ترانسفورمرز نخواهد داشت…داستان کاملا بیگانه و جدید خواهد بود.داستان به قبل از زمانی باز میگردد که روباتها تصمیم به ترک سایبرتون و پیوستن به زمین گرفته اند.با توجه به داستان پردازی قوی و جدایی از داستان همیشگی احتمال این میرود که بازی با ورود به یک دنیای جدید وارد خط موفقیت جدید شود!
مثل همیشه سینگل پلیر بازی دارای ۲ مسیر متفاوت و ۲ کلاس جنگی متفاوت خواهد بود…دسپشنز و آتوبات ها!هر کدام از این ۲ گروه استوری لاین و خط داستانی مربوط به خود را داشته و متمایز میباشند و یکی از عوامل جذابیت این سری بازی نیز همین امر بوده است.همچنین سازندگان قول مد co-op و مدهای جدید دیگر را داده اند که تا زمان انتشار نمیتوان درباره آنها هیچ گونه قضاوتی کرد.
 

 transformers cover دانلود بازي فوق العاده زيباي Transformers: War for Cybertron

 

 

 

 

 

اطلاعاتی در مورد بازی Transformers: War for Cybertron :
شرکت سازنده بازی : کمپانی High Moon Studios
شرکت ناشر بازی : کمپانی Activision
تاریخ انتشار رسمی بازی :۲۲ ژوئن ۲۰۱۰
ژانر بازی : اکشن ، ماجراجویی ، رمز آلود
سطح دشواری بازی : متوسط
مدت زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدود یک ساعت

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

CPU: Intel Core 2 Duo E4300 1.8 GHz or AMD Ahtlon 64 x2 Dual-Core 4000+ 2.0 GHz
RAM: 2GB of RAM
VGA: 3D hardware accelerator card required – 100% DirectX® 9.0c-compliant 256 MB video card and drivers*
(NVIDIA® GeForce® 7900 GT / ATI Radeon™ x1900, 256 MB RAM)
DX: DirectX® 9.0c (Included)
OS: XP/Vista/Windows® 7
HDD: 9GB of uncompressed hard disk space (plus 400 MB for the Windows® swap file and 12 KB free for saved games)
Sound: 100% DirectX® 9.0c-compliant true 16-bit sound card and drivers

 

تصاویری از محیط بازی:

 

transformers 1 دانلود بازي فوق العاده زيباي Transformers: War for Cybertron transformers 2 دانلود بازي فوق العاده زيباي Transformers: War for Cybertron

transformers 4 دانلود بازي فوق العاده زيباي Transformers: War for Cybertron transformers 5 دانلود بازي فوق العاده زيباي Transformers: War for Cybertron

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 Singularity بازی هست که توسط Raven سازنده بازی هایی مثل SOF 1&2 داره ساخته میشه و توسط Activison منتشر شده است. بازی در E3 2008 معرفی شد. از موتور UE 3 استفاده میکنه. بازی درباره یک سری ازمایشات خطرناک و هسته ای که توی روسیه اتفاق می افته. شخصیت اصلی بازی هم یک سری قدرت های خاص داره. قرار بود بازی سال ۲۰۰۹ بیاد اما با توجه به اینکه Raven در حال ساخت Wolfenstein , X-Men Origins: Wolverine بوده  بازی امسال عرضه شد. این بازی قرار است برای تمامی کنسول های PS3 , XBOX360  و PC عرضه شود. این بازی قابلیت کنترل و به دست گیری زمان را به بازیکن می دهد . برخلاف بیشتر FPS هایی که از زمان جهت آهسته کردن گلوله استفاده میکنند , در این بازی قادر خواهید بود که در اشیا موجود در بازی ایجاد تغییر کنید .

قابلیت کهنه کردن و بازسازی اشیا این فرصت را به بازی داده تا از آنها در جهت طراحی معماهای زیبا استفاده کند . درست کردن پله های فروریخته , تبدیل دیوارها به خاک و گرد غبار به منظور یافتن مسیر جدید و باعث فروریختن ساختمان ها شویم تا به راحتی به راه خود ادامه دهیم . این یک بازی Open World نیست که این کار ها در روند بازی تاثیر بگذارد . این بازی به نظر روندی خطی را دنبال میکند و اغلب پازل ها یک راه حل دارد . وجود قسمت معما بین قسمت مبارزات با دشمنان و موجودات عجیب و غریب روندی جالب را برای بازی به وجود می آورد.

 

 sing cover دانلود بازي بسيار زيباي Singularity

 

 

 

 

اطلاعاتی در مورد بازی Singularity :

سازنده: Raven Software
ناشر: Activision
موتور: Unreal Engine 3
پلتفرم: PlayStation 3 ،Xbox 360 ،PC
تاریخ انتشار: Jun 29, 2010
ژانر: Science Fiction First-Person Shooter
مود: Multi-Player ،Single-Player
رسانه ها: Blu-ray Disc ،DVD
ورودی ها: Gamepad ،Keyboard and Mouse
وب سایت: Singularity-Game.com

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

- Operating system Microsoft Windows XP/Vista/7 
- Processor AMD Athlon X2 4800 + / Intel Pentium D (dual core) with a frequency of 2.8 GHz or better
- 1 GB (Windows XP) / 2 GB (Windows Vista / 7) of RAM
- Graphics Card NVIDIA GeForce 8800 GT (except for series 8400 and 9400) / ATI Radeon X1800 (except cards X1800 GTO, Radeon HD2400, Radeon HD2600, and Radeon HD3450) with 256 MB memory or better 
- 8 GB free hard disk space
- Sound card 16-bit compatible with DirectX 9.0c
- DirectX 9.0c
- Device for reading DVD
- Keyboard and mouse

 

تصاویری از محیط بازی:

 

 sing 1 دانلود بازي بسيار زيباي Singularity sing 2 دانلود بازي بسيار زيباي Singularity

sing 3 دانلود بازي بسيار زيباي Singularity sing 4 دانلود بازي بسيار زيباي Singularity

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 FILM SYNOPSIS نام سازنده فیلم دوست داشتنی Toy Story می باشد و دوباره با آوردن نسخه جدید این بازی با نام Toy Story 3 می خواهد تا آن خاطره های شیرین و دوست داشتنی را دوباره زنده سازد. وقتی که Andy برای تحصیلات دانشگاهی می خواهد که برود ، Buzz ، Woody و تمامی اسباب بازی های وفادارش نگران آینده غیر قطعی خود هستند. این بازی توسط Lee Unkrich کارگردانی شده است. Toy Story 3 روایتی کمدی و ماجراجویی از کمپانی Disney Digital می باشد که به صورت ۳بعدی به بازار عرضه می شود که اسباب بازی ها را در اتاقی کاملا غیر قابل کنترل قرار می دهد که انقدر شلوغ می باشد که حتی جای سوزن انداختن هم نیست ! مثل یک جهنم هستش وقتی که میخوان باهم باشن و معنای واقعی "پشت هم دیگه را داشتن" رو نشون بدهند. این بازی تخیلات و تصورات شما را بر می انگیزد و شما می توانید تجربه ای جدید از بازی های ماجراجویی را داشته باشید و ساعت ها با این بازی بسیار زیبا سرگرم  شوید.


 

Toy%20Story%203 دانلود بازي بسيار زيباي Toy Story 3

 

 

 

اطلاعاتی در مورد بازی Toy Story 3 : 
شرکت سازنده بازی : کمپانی Avalanche Software
شرکت ناشر بازی : کمپانی Disney Interactive Studios
تاریخ انتشار رسمی بازی :۱۵ ژوئن ۲۰۱۰
ژانر بازی : اکشن
سطح دشواری بازی : متوسط
مدت زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدود یک ساعت

 

 حداقل سیستم مورد نیاز :

CPU:    2.4 GHz Intel Pentium 4, or 3000+AMD or equivalent processor, or 1.8 GHz Core 2    
RAM:    1 GB or more of system RAM    
VGA:    128 MB DirectX 9.0c compatible card supporting Shaders 2.0 (NVIDIA GeForce FX 5600 or better, ATI Radeon 9600 or better)    
DX:    DirectX 9.0c    
OS:    Microsoft Windows XP SP3/ Vista, Win7    
HDD:    6GB uncompressed hard drive space    
Sound:    16-bit DirectX 9.0c compatible sound card

 

تصاویری از محیط بازی:

Toy Story Scr 1 دانلود بازي بسيار زيباي Toy Story 3  Toy Story Scr 2 دانلود بازي بسيار زيباي Toy Story 3

Toy Story Scr 3 دانلود بازي بسيار زيباي Toy Story 3  Toy Story Scr 4 دانلود بازي بسيار زيباي Toy Story 3

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 بازی Jurassic Park: Operation Genesis یک بازی لذت بخش است که با برخورداری از یک موتور گرافیکی جذاب و مشخصه های منحصر به فرد , کاربران را شگفت زده خواهد کرد. موتور گرافیکی این بازی قادر است تا با ایجاد تصاویری عالی از محیط آن که در یک جزیره گرمسیری اتفاق می افتد عمل ساخت تصاویر گرافیکی را به نحو احسن انجام دهد. مدل دایناسورها آنقدر خوب و واقعی طراحی شده اند که نه تنها بازیکنان آن را تحسین خواهند کرد، بلکه کسانی هم که اطلاعات کمی از زیست شناسی دارند تنها با یک نگاه ساده میتوانند تفاوت بین دوگونه Brachiosaurus و Camarasaurus (که با نام Brontosaurus هم شناخته میشود) را به راحتی متوجه شوند (تفاوت بین دو گونه شبیه به هم).

همچنین مدل ها به صورت برجسته طراحی شده اند که اینکار نیز به خوبی صورت گرفته. به طور مثال تفاوت بین گونه دایناسور کوچک Velociraptors و گونه Tyrannosaurs که دایناسوری بلند قامت است به خوبی قابل مشاهده است. جلوه های آب و هوایی مانند بارش باران، وزش باد، ایجاد رعد و برق و طوفان های شدید به زیبایی خلق شده اند که در سرتاسر بازی با آنها روبرو خواهید بود. موتور بازی به شما این امکان را میدهد تا با برخورداری از یک میدان دید وسیع و امکان بزرگنمایی تصویر قادر به چرخش آن و دیدن صحنه مورد نظر از هر طرف که مایل هستید باشید. با این حساب شما قادر خواهید بود تا با عوض کردن میدان دیدتان به یک دایناسور نزدیک شوید و یا با فاصله گرفتن از آن به یک میدان دید وسیع تر دست پیدا کنید. این قابلیت به شما امکان میدهد تا با سنجش نقطه مورد نظر به راحتی مکان مناسب را یافته و پارک بهتری بسازید. بهرحال بازی Operation Genesis جلوه های ویژه دیگری هم دارد. مانند انعکاس تصویر در آب که به گمان ما میتواند ارتباط مستقیم با پیشرفته تر شدن بازی داشته باشد.

 

jurrassic بازی استراتژیک و جذاب Jurassic Park Operation Genesis

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

  بازی زیبا و هیجانی شترمرغ دونده. یک بازی هیجانی و سرعتی برای کسانی که دوست دارند با یک شترمرغ مانند میگ میگ خودمان تخته گاز بروند! بازی مسابقه ای میباشد و شما باید با همه مسابقه بدهید و پیروز شوید. در مسابقه میتوانید انواع جوایز و تخم مرغ نیز جمع کنید و امتیاز خودتان را بالا ببرید. بازی گرافیک خوبی دارد و بسیار هیجانی و کمدی میباشد!

 

ostrich بازی جدید و هيجان انگیز شترمرغ دونده   Ostrich Runners 2010

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

مسابقات ATV! این نام آشنایی برای افرادی است که به بازی های کامپیوتری رالی، اتومبیل رانی و موتورسواری علاقه دارند. بازی Kawasaki Quad Bikes یکی از این نوع بازی هاست که در آن موتور سیکلت های چهار چرخ بصورت گروهی به رقابت با همدیگر می پردازند. شما در این مسابقات با ۴ مرحله متفاوت روبرو هستید که در مکان های مختلفی نظیر بیابان ها، جنگل ها و کوهستان ها برگزار می گردد. از مزیت های این بازی می توان به حجم کم، گرافیک بسیار خوب و از هم مهمتر پرتابل بودن آن اشاره کرد.

 

kawazaki بازی پرتابل موتور سواری به نام Kawasaki Quad Bikes

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 بازی International Tennis Pro مربوط به مسابقات بین المللی تنیس می شود که توسط آن شما می توانید تجربه غیر رسمی این مسابقات را در مکانهای بین المللی کسب کنید. شما در این بازی نقش یک تنیسور حرفه ای را دارید و می بایست در مسابقات و تورنمنتهای جهانی با رقبای سرسخت، شرکت کنید و امتیازات لازم را کسب نمایید. رمز موفقیت شما داشتن آمادگی جسمانی بالا و برنامه ریزی مدون است. امتیازات لازمی که شما در هر مرحله کسب می کنید شرط رفتن شما به مراحل بالاتر است. ضمناً شما بابت هر پیروزی خود مبلغی را هم کسب می کنید. گرافیک بازی در حد مطلوبی قرار دارد و انجام آن اوقات خوشی را برای شما به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که این بازی بصورت چند نفره هم قابل اجراست.

 

tenis بازی جذاب مسابقات بین المللی تنیس   International Tennis Pro

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 در بازی Traffic Giant (غول ترافیک) شما باید مدیریت حمل و نقل عمومی و ترافیک بین شهرهای مختلف را به عهده بگیرید. برای اینکار لازم است که شما به نگهداری و ایجاد مسیرهای حمل و نقل بپردازید. در این بازی شما دو سبک مختلف در دو گیم پلی متفاوت را شاهد خواهید بود که اولی یک بازی کارآفرینی موفق با هدف کسب حداکثر سود بوده و دومی هم به مدیریت ترافیک شهری جهت رفع نگرانی شهروندان و رفاه آنان می پردازد که بدیهی است نگرانی و رفاه شهروندان در رای گیری و انتخاب بعدی شما در این سمت مدیریتی که یک مقام دولتی است تاثیر بسزایی دارد و ممکن است شما را از منسبتان عزل کند. این بازی ساخت کمپانی معروف JoWooD می باشد که امیدوارم از انجام آن لذت ببرید.

 

trafic بازی بسیار مهیج غول ترافیک   Traffic Giant

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 وقتش رسیده که بار دیگر هیجان و ترس را در دل سرعت و رانندگی احساس کنید ، بازی جدیدی به نام Split Second دقیقا همین حس را به شما خواهد داد! ؛ بازی زیبا و هیجان انگیز که قرار است توسط استودیوی مشهور Black Rock Studio ساخته شود ، به گفته ی یکی از مسئولان این شرکت هزینه ی هنگفتی را هم صرف این بازی شده است تا ما شاهد یک شاهکار باشیم! البته در اصل همه چیز به دست خود سازندگان بازی خواهد بود که چطور بتوانند از این هزینه استفاده کنند! شاید Split Second بازی باشد که بتواند رقیبان خود را شکست دهد چرا که به گفته ی یکی از سازندگان بازی که در تریلر جدید بخش شده بود قرار است در Split Second نو آوری های جدید به کار رود که در بازیهایی به سبک رسینگ بسیار کم هستند ؛ این استودیوی بازی سازی با امیدهای فراوان پا در میدان گذاشته تا سبک رسینگ دیگری را وارد دنیای بازیهای کامپیوتری کند، این بازی قرار است فقط برای دو پلتفورم Xbox360,pc منتشر شود ، ممکن است تا آن موقع برای ps3 هم تایید شود!

 

 split 2nd cover دانلود بازي فوق العاده زيباي Split Second

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 سری دوم از بازی محبوب و زیبای هنر مزرعه داری ۲ ! این بازی را علاقه مندان حتما میشناسند. در سری قبلی این بازی شاهد بودید یک دختر زمین های کشاورزی را از خانواده اش به ارث میبرد و با کمک یک راهنما که همان شما هستید زمین ها را آباد کرده و مزرعه هایی سرسبز را پدید می آورد. 

هم اینک در نسخه ۲ این دختر به ثروت و محبوبیت زیادی دست پیدا کرده و مشهور شده. در این میان یکی از رفیقای قدیمی این دختر جوان در آستانه ورشکستگی قرار دارد و شما باید با مهارت خودتان به او کمک کنید تا مزرعه را از ورشکستگی نجات دهد. این بازی که Farm Craft نام دارد از گرافیک بسیار بالایی برخوردار بوده و در عین سادگی بازی نیاز به سرعت عمل و البته دقت دارد. انجام بازی به این شکل است که دخترک با بیل زدن زمین فضای مورد نیاز برای کاشت را فراهم کرده و سپس با انتخاب بذر های مورد نظر دانه ها را پاشیده و با آبیاری نتیجه خود را خواهد دید. برای انتخاب هریک از این بخش ها تنها کافی است که بر روی آیکن مورد نظر کلیک شود و همین کافیست تا در طی چند دقیقه جعبه هایی از محصولات کشاورزی پر شود.
انیمیشن هایی که در این بازی به کار رفته نظیر کشیدن آب از چاه ، پاشیدن بذر ، رشد محصولات و … محیط کاملا طبیعی را تداعی خواهد کرد. موزیک ها و تمامی صداها همگی هماهنگی خاصی با تصاویر داشته و زیبایی کار سازندگان بازی را دو چندان خواهند کرد.

 

fram بازی جدید و زیبای هنر مزرعه داری 2   Farm Craft 2

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 Tom Clancy’s Splinter Cell: Conviction پنجمین قسمت از سری بازی های پرطرفدار وبسیار زیبای Splinter Cell می باشد که توسط کمپانی  Ubisoft Montreal سازنده نسخه های پیشین بازی طراحی شده و توسط Ubisoft قرار است در تاریخ ۱۳ آپریل ۲۰۱۰ برای علاقمندان این بازی زیبا برروی کنسول های مختلف ایکس باکس ۳۶۰،DS ودر تاریخ ۲۷ آپریل برای PC  منتشر گردد. در این نسخه از بازی ماجراهای Sam Fisher (نقش اصلی بازی) در پنجمین سری بازی های مبتنی بر حرکات پنهانی ادامه می یابد، و داستان بازی دوسال پس از حوادث Splinter Cell: Double Agent رخ می دهد، اما در این نسخه تمامی قوانین عوض شده اند، هنگامی که داستان بازی بگونه ای دراماتیک تغییر می نماید که سبک بازی خاص بازی Splinter Cell  را برای همیشه دگرگون می نماید. فیشر دیگر نمی تواند از ابزارها و آن عینک نمادین سبزرنگی که غالبا به همراه داشت استفاده نماید، ولی قابلیتهای کاملا جدید و اکشن دیدنی به بازی افزوده شده است که بدون شما را غافل گیر می کند. تحقیقات در مورد مرگ دختر سام که “سارا” نام داشت، بصورت اتفاقی مامور سابق، “سام فیشر” را به سمت حقیقتی می کشاند که حاکی از این است که توسط گروه قبلی که برای آنها کار می کرده یعنی Third Echelon مورد خیانت واقع شده است ومرگ دختر وی تصادفی نبوده است. اکنون فیشر که راهی برای بازگشت ندارد خود را در جدالی با زمان برای خنثی نمودن نقشه ای تروریستی که میلیونها تن را تهدید می کند مواجه می بیند.

 

 splinter cover دانلود بازي جديد و بسيار زيباي Splinter Cell : Conviction

 

 

بابهره گیری ترکیبی از جدیدترین بهبودهای گیم پلی انقلابی با خط داستانی پرهیجان و بدون محدودیت، Tom Clancy’s Splinter Cell: Conviction شما رابا جدیدترین سلاح های فناوری Hi-tech و مهارتهای مرگبار یک مامور زبده تا دندان مسلح می نماید و شما را برای ورود به دنیایی سراسر خطر، جایی که عدالت به معنی ایجاد قانونهای خود می باشد دعوت می نماید.

گیم پلی این نسخه از بازی چندین قابلیت جدید را به شما معرفی می نماید، یکی از آنها قابلیت “Mark and Execute” می باشد که به شما اجازه می دهد تا اهداف مشخصی مانند دشمنان یا اشیاء را نشانه گرفته و به آنها شلیک کنید و آنها را از میان در یا پنجره به بیرون پرتاب نمایید. شخص بازی کننده می تواند این عمل را با الویت بندی انجام دهد، بگونه ای که به عنوان مثال می تواند یکی از نگهبانان را با انداختن نوری گمراه نموده و دیگری را از پای در آورد. ویژگی جدید دیگر “Last Known Position” نام دارد که هنگامی که شما وارد خط دید یک نگهبان به حالت آماده می شوید اتفاق می افتد، این قابلیت یک سایه شبه مانند ویژوال در مکانی که نگهبان خیال می کند سم درآنجا حضور دارد ایجاد می نماید که به بازی کننده اجازه می دهد تا بصورت استرانژیک دشمنان خود را دور بزند. قابلیت جدید دیگر امکان بازجویی کاراکترها بصورت Real Time و استفاده از اشیا محیط اطراف برای حرف کشیدن از آنها می باشد ونیز ویژگی دیگر به سام اجازه می دهد تا درصوتی که تحت تعقیب قرار گیرد در شلوغی جمعیت ناپدید گردد.همچنین حالت Co-op جدیدی نیز برای بازی درنظر گرفته شده که اتمام آن ۶ ساعت بطول می انجامد، در این قسمت بایستی نقش یک مامور امریکایی Third Echelon یا یک مامور روسی Voron که همان شریک روسی Third Echelon می باشد را ایفا می نمایید.

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 یکی از بازی های جذاب از سری بازی های شخصیت Moorhuhn بازی فوتبالیست ها است. این بازی که در زمین فوتبال اتفاق می افتد و شما باید به مرغی که توپ دارد شلیک کنید و تمامی مرغ هایی که در زمین هستند را با تیر بزنید. این بازی بسیار جذاب و معتاد کننده است.همچنین این بازی دارای چندین حالت مختلف است که می توانید بسته به علاقه خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

 

soccer بازی جذاب مرغ های فوتبالیست   Moorhuhn Soccer 2

 

password بازی جذاب مرغ های فوتبالیست   Moorhuhn Soccer 2پسورد فایل: www.downloadha.com

download بازی جذاب مرغ های فوتبالیست   Moorhuhn Soccer 2لینک دانلود – 22.2 مگابایت




ارسال توسط مهران

بازی پازل سفر عمیق یک بازی زیبا است که با دارا بودن ۲۰۰ مرحله جذاب و مهیج شما را ساعت ها مشغول خود نگه می دارد. این بازی با حرکات موس پیش می رود و می توانید به صورت دسته ای مهره ها را نابود کنید و مراحل بازی را به اتمام برسانید.

 

deep بازی فکری پازل سفر عمیق   Deep Voyage 1.0.9 Portable Game

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

سری جدید بازی بسیار زیبای مسابقات دیوانه وار ماشین های قدرتمند StuntMania .یک بازی هیجانی و بسیار زیبا به صورت گرافیکی سه بعدی. شما در این بازی باید در هر مرحله با ماشین انتخابی خودتان امتیازات هر مرحله را جمع کنید وپیروز شوید. مثال جمع آوری ابزارها در زمان داده شده در مسیرهای عجیب! مثال از روی تپه و پل بپرید و با حرکاتی دیوانه وار امتیاز بگیرید و یا در مسیرهای داده شده با سرعت حرکت کنید تا در زمان ممکن به پایان مرحله برسید. استفاده از انواع ابزارها در هر مرحله به هیجان بازی افزوده است. استفاده از انواع مدلهای ماشینهای قدرتی که حتی قدرت بالا رفتن و پرش از هر سکو و مانعی را دارند و حتی میتوانید مانند یک موتور از رو سکو بپرید و چرخش کنید. گرافیک بازی سه بعدی میباشد و آهنگهای بازی بسیار دلنشین است که بر زیبایی بازی افزوده است.

 

stunt بازی اکشن مسابقات دیوانه وار ماشین های قدرتمند    StuntMania v4.12

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

این بازی را دوستداران بازی مین یاب در میکرو به یاد دارند. یک بازی زیبا و جذاب که مدتها پای آن مینشستند.دیگر عصر تکنولوژی میباشد و از گرافیک پایین خبری نیست. اینبار نسخه کامپیوتر این بازی جذاب با گرافیکی عالی با داستانی زیبا و بسیار مهیج در اختیار شماست. مولر کریک یک دانشمند بدجنس میباشد که میخواهد شهر را از بین ببرد و همه جا مین کار گذاشته. شما با وسیله اختراعی خودتان مول (گورکن) باید مین ها را پیدا کنید و خنثی کنید.بازی خنده دار و زیبا و گرافیکی میباشد که بهتر است بازی کنید تا ادامه ماجرا را خودتان دنبال کنید.

 

mole بازی جدید و جذاب مین یاب   Mole Control 1.0

 




ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

پس از مدت ها انتظار بالاخره نسخه کرک شده سالم و نهایی بازی جدید و فوق العاده زیبای Assassin's Creed 2 منتشر شد ! این بازی توسط کرک کننده معروف بازی های کامپیوتری ، SKIDROW کرک شده است و دیگر نیازی برای اتصال به اینترنت نمی باشد و به راحتی بدون گذراندن هیچ مرحله دشواری قادر به بازی کردن خواهید بود ! چندی پیش برخی وبسایت های ایرانی کرکی را مبنی بر کرک نهایی آفلاین این بازی عرضه کردند که متاسفانه اگر از آن روش استفاده شود ، پس از گذراندن چند مرحله ، باز هم شما به مشکل در اجرای بازی برخورد می کنید. از آن جا که تیم دانلودها همواره سعی و اعتبارش در قرار دادن بازی هایی با کرک سالم و اجرا شده می باشد ، به همین دلیل ارسال این بازی با کمی تاخیر همراه بود. شما از هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده زیبا را با کرک نهایی و آفلاین که ۱۰۰ درصد تست شده و سالم می باشد به صورت رایگان.
عرضه ی اساسینز کرید در سال ۲۰۰۶ مانند منفجر شدن یک بمب در صنعت بازی بود با اینکه این بازی سابقه ای قبلی نداشت اما یکی از قوی ترین و بهترین بازی های سال ۲۰۰۶ بود. بازی چه از نظر منتقدان و چه از نظر تجاری بسیار موفق بود به طوری که توانست فروشی بالغ بر بیش از ۱۱ میلیون نسخه داشته باشد. داستان از نظر زمانی به ایتالیا و زمان رنسانس در سال ۱۴۸۶ بر می گردد و بازی در Venice, Florence و Tuscanyخواهد گذشت . بار دیگر شما در نقش یکی دیگر از اجداد دسموند به نام Ezio Auditore da Firenze قرار می گیرید . Ezio از یک خانواده ای نجیب زاده متولد شده است ، اما او به زودی درگیر جنگ می شود و دسیسه ای که بر علیه خانواده اش در حال شکل گیری است .
و او درصدد انتقام گیری از مسببان این توطئه بر می آید . بعد از تحقیقاتش او در مقابل خانواده ی Grimaldi قرار می گیرد. یکی از شخصیت مهم داستان Carno Grimaldi است ، کسی که قدرت بسیار زیادی در ونیز دارد و به شدت مورد حفاظت قرار می گیرد ولی ممکن است همین اطمینانی بیش از حد دچار افول شود.
شما داستان این بازی زیبا را در نسخه شماره ۲ این بازی که به تازگی انتشار یافته و از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است و با همان هیجان و طراوت و ویژگی های خاص بازی ساخته شده ، می توانید پیگیری کنید.

 

 assassin crd 2 cover دانلود نسخه نهايي بازي فوق العاده زيباي Assassins Creed 2

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 در حالی که جهان به سوی سه بعدی سازی و بازی هایی با گرافیک هایی بسیار بالا پیش میرود و همگان چشم ها را فقط به گرافیک بازی ها دوخته اند در این میان بازیهایی وجود دارد که شاید کم حجم یا گرافیک آنچنانی نداشته باشد اما بسیار زیباتر و سرگرم کننده تر از بسیاری از بازی های گرافیک بالای چند گیگابایتی میباشد. بازی تانک نیز یکی از همان بازی های سرگرم کننده و بسیار زیبا میباشد که توانسته طرفدارای بسیاری پیدا کند. یک بازی زیبا و کم حجم و فانتزی که هیجان بسیاری دارد.
این بازی تانک در واقع همان بازی تانک میکرو در ۱۵ سال پیش است که وقتی برای اولین بار در میکرو عرضه شد همگان با هیجان زیاد بازی میکردند.اینبار شما شاهد همان بازی با گرافیک بسیار بالا هستید تا لذت آن بازی را اینبار به صورت سه بعدی بچشید. شما با یک تانک به نبرد هیولاها و اژدها و شیاطین و متجاوزین خواهید رفت. مراحل را سپری میکنید و با غول های مراحل مبارزه میکنید.بازی با کیفیت بسیار عالی و سه بعدی میباشد و شما باید با استفاده از تانکی که دارای انواع تجهیزات است  جنگ کنید و لوازم جدیدتر را باید به نحوی جایزه بگیرید! از ویژگی های بازی این است که پرتابل بوده و نیازی به نصب ندارد و همچنین برای اجرای این بازی نیازی به سیستم های بالا ندارید و با هر کامپیوتری می توانید این بازی را اجرا نمایید.

 

tanks بازی جذاب و کم حجم تانک   Normal Tanks v1.02 Portable

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

کمتر کسی پیدا می شود تا به حال اسم ماریو رو نشنیده باشد.این شخصیت جذاب از اولین سخت افزارهای بازی تا به حال در عرصه ی بازی ها حضور داشته است و به نوعی هم سر بوده است.این بازی یکی از برترین بازی هایی می باشد که از سری بازی های ماریو عرضه گشته است.حتما این بازی را دریافت کنید چون در یکی از برترین سایت های بازی رتبه ی دوم را کسب کرده است و بسیار محیط جذابی دارد. این بازی در سبک بازی کراش ۴ بوده  و به نوعی رالی بسیار جذابی در آن برقرار می باشد.این بازی از جمله بازی های کمپانی نینتندو می باشد که در کنار امولاتور نینتندو قرار گرفته است و می توانید بوسیله ی این امولاتور این بازی را اجرا کنید.

 

mario بازی جدید و مهیج ماریو ماشین سوار   Mario Kart 64

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

Chess3D یک بازی شطرنج سه بعدی بسیار جذاب است که شما می توانید با کامپیوتر بازی کنید و قدرت خود را با آن محک بزنید . بازی مهیج شطرنج Chess3D با گرافیک بسیار بالا و به صورت سه بعدی امکان بازی کردن شما را با کامپیوتر یا به صورت دونفره را مهیا می سازد. بازی شطرنج ، یک بازی عالی فکری است که همه شما تقریبا با ساز و کار آن آشنا هستید. اما بازی که اینجا می بینید ، یک بازی معمولی نیست . اینجا محیطی سه بعدی در اختیار شما ست که امکان انتخاب نوع مهره و تخته برای شما فراهم است . مثلا بازی کردن در محیط سیاه چاله ، قرون وسطا و قبرستان چه حسی را به شما می دهد؟ در عین حال اگر بخواهید با رایانه بازی کنید ، باید تجربه صدها نوع بازی را بهمراه داشته باشید تا پیروز از میدان خارج شوید.

 

chess بازی جدید و فکری شطرنج سه بعدی   Chess 3D 4.0 Full

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

شما در دنیای سحر و جادو همراه با غول چراغ جادو سفرتان را آغاز میکنید برای پیدا کردن شاهزاده خانم و همینطور کسب ثروت و قدرت.بازی سبک فکری و معمایی دارد و باید ابزاها و لوازم مورد نظر رو در تصویر پیدا کنید.دارای مراحل مختلف و زیبا در محیط های تخیلی و گنجها باید جستجوگر باشید تا مراحل را یکی پس از دیگری بگزرانید و به ثروت و مال و شکوه دست یابید و در اخر به شاهزاده خانم برسید.

 

aladin بازی زیبا و فکری علاالدین و چراغ جادو   Lamp of Aladdin Final

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

Just Cause یکی از بازی های منتشر شده در سبک بازی GTA می باشد که رقیب سر سختی برای این بازی پرطرفدار و محبوب به شمار می رود. حال پس از گذشت چند سال از انتشار نسخه ی اول بازی سازندگان بازی نسخه ی دوم این بازی جذاب را منتشر کرده اند . همچنین سازندگان بازی قول این را داده اند که گرافیک بازی به طور چشمگیری افزایش یافته است و دیگر نشانی از باگ در بازی نخواهد بود و نوآوری های نسخه ی قبل در بازی گنجانده شده و بر تعداد آنها هم افزوده شده است . شخصیت اصلی این نسخه همان شخصیت نسخه ی قبل یعنی ریکو نام دارد . ریکو که پس از انجام دادن ماموریت قبلی قصد داشت در آرامش کامل زندگی خود را ادامه دهد به جزیره ای به نام Panau میرود و زندگی آرامی را شروع می کند اما دوباره دوستان او با او تماس میگیرند و ماموریتی به او می دهند با پول بسیار هنگفتی که این مساله باعث میشود ریکو زندگی آرام خود را رها کند و به جنگ با گروههای مافیایی بپردازد . ماموریت ریکو پیدا کردن و کشتن شخصی به نام Tom Sheldon که یکی از دوستان قدیمی ریکو و از اعضای سابق گروه مافیایی آنها بوده است می باشد.

 

just2 بازی جدید و بسیار زیبای Just Cause 2

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

نسخه جدید بازی محبوب و معروف منچ سه بعدی عرضه شد.بازی Dont Get Angry که دو نسخه قبلی این بازی یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین بازی های جهان محسوب میشود پس از موفقیت های نسخه های قبلی اینبار نسخه ۳ این بازی را عرضه کرد.در این بازی منچ که سه بعدی میباشد خبری از یک بازی ساده نیست.شما با یک جنگ جهانی روبرو هستید.استفاده از انواع هواپیماها و موشکها و سلاح ها تنها با آوردن ۶! به عنوان جایزه.شما در قالب یک گروه جنگی بازی رو شروع میکنید و با انداختن تاس بازی را پیش میبرید و در بین بازی از انواع سلاح ها و حقه های جنگی برای نابودی دشمن استفاده میکنید. کافیست ۶ بیاورید تا بتوانید به عنوان جایزه هوایپمای بمب افکن بر سر دشمن ظاهر کنید و دشمن را نابود کنید. یا دشمن را زندانی کنید و شکنجه دهید! بازی بسیار زیباتر و جذاب تر از گفتار میباشد و باید تجربه کنید تا معنای یک بازی سرگرم کننده را بچشید.
بازی در حالات تک نفره,دو نفره,سه نفره و چهار نفره نیز قابل اجرا میباشد و دارای تنظیمات انواع رزولیشنها و همینطور دارای دو زبان انگلیسی و آلمانی برای اجرای بازی می باشد. این بازی که پرتابل هم بوده و نیاز به نصب هم ندارد دارای گرافیک سه بعدی فوق العاده می باشد

 

dont متفاوت ترین بازی منچ سه بعدی جهان   Dont Get Angry 3 (قابل حمل)

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

این بازی جذاب و زیبا داستان دو موش همستر دوست داشتنی میباشد که در اول مرحله میتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید و بازی کنید. داستان از این قرار است که قورباغه ای بدجنس سلطنت کل کشور را در اختیار گرفته که شما باید این سلطنت را از بین ببرید و شهر را آزاد کنید.با انواع سلاح ها و ابزارها در طول مرحله میتوانید با قورباغه ها بجنگید و امتیاز بگیرید.بازی دارای ۵۰ مرحله و بیش از ۸ نوع ابزار و سلاح میباشد که در طول بازی بدست می آورید. بازی از گرافیک خوبی برخوردار است و یکی از بازی های سرگرم کننده به شمار می رود. این بازی ساخت شرکت Bigfishgame میباشد.

 

Froggy بازی زیبا و کم حجم Froggy Castle 2 Deluxe

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

نسخه دوم بازی بسیار پر طرفدار استراتژیک Warhammer Dawn of War که در آینده ای دور در حال وقوع است ! بلی در این نسخه شما باید در هزاره ۴۱ میلادی بازی کنید ! چیزی در حدود ۳۷۰۰ سال دیگر که دنیا و کهکشان و مرزها معنی خود را از دست می دهند ! جنگی عظیم در میان سیارات ابر قدرت کهکشان حال وقوع است و هر یک از حتی ممکن است به نابودی نسل و هستی تمامی سرنشینان یک سیاره مانند زمین پایان دهد . شما در جریان این بازی استراتژیک مهیج و حماسی باید آینده کهکشان راه شیری را در دست گیرید و طی جنگ هایی عظیم و سخت پیروزی را برای نسل خود به ارمغان آورید .

 

 dawn of 2 دانلود بازی بسیار زیبای Warhammer 40000: Dawn of War 2

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

در این بازی شما نقش یک دکتر را بازی میکنید و با تمام حالت های موجود دکتری به کار خود می پردازید , مثلا به مطب یا بیمارستان و یا به خانه تان می روید. این بازی لذت بخش دارای گرافیک بالایی می باشد و توانسته به عنوان یک بازی کامل پزشکی به همه ی دوستاران پزشکی یک فرصت تجربه را بدهد.

dr بازی فکری و مهیج دکتر وایز   Dr. Wise   Medical Mysteries Final

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

بعد از مدتها کار با کامپیوتر ، بازی کردن با یک بازی بسیار زیبا و فکری میتواند استراحتی برای شما باشد.لازم نیست تمامی بازیهااکشن و یا بازیهای استراتژیک جنگی باشند ، حتی یک بازی فکری هم میتواند استراحتی را برای ما بهمراه داشته باشد.یکی از این بازیها که به شما هم پیشنهاد میکنم که حتما آن را بازی کنید ، بازی فوق العاده زیبای Memory Clinic میباشد.شما در این بازی باید همراه با دکتر جوین در جزیره ای زیبا به نام سامرلند به دستیافتهایی جدید برسید.هر مرحله از این بازی دنیایی جدید را برای شما رقم میزند و مرحله به مرحله بازی سخت تر و برخی از این قسمتها بصورت مخفی میباشند که شما باید با کمک حافظه خود که از قبل آنها را دیده اید ، پیدا کرده و به دکتر در این بازی کمک کنید.این بازی دارای گرافیک فوق العاده حرفه ای و بالا میباشد و بدون شک از محیط این بازی نیز مانند داستان آن لذت خواهید برد.

 

memory بازی فکری و مهیج Memory Clinic 2010

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

این بازی شما را به شهر پایتخت, جایی که بزرگترین الماس دنیا امید و  آرزوی خانوم ملکه, از نظرها ناپدید شده است میکشاند. شما انتخاب شده اید تا  به بازرسی, تجزیه و تحلیل و یافتن جایگاه ۲۰ فرد مورد سوء ظن در زمان وقوع  جرم بپردازید, پیدا کردن این سنگ قیمتی ۸۰۰ قیراطی و دست یافتن به مجرمین,  فقط بستگی به چگونگی پشت سر گذاشتن مراحل این بازی توسط شما دارد.
ماهیت این بازی شباهت زیادی به دیگر بازیهای طرح شده در زمینه اشیاء گم  شده و سبک “بگرد و پیدا کن” بنا شده است که در کل دارای ۲۹ مرحله بوده و در  هر مرحله از بازی یک شخص مظنون به شما معرفی میشود و لیستی از اشیاء گم  شده در اختیار شما قرار میگیرد که و شما در اتاقی خواهید بود که با پیدا  کردن اقلام مذکور در لیست سر نخهایی را در واقع برای پیدا کردن مظنون به  دست خواهید آورد. و به همین ترتیب, این قضیه های اسرار آمیز در حین تغییر  مراحل اجرای بازی شما را بهمراه فعالیت هیجان انگیز پلیسی به چندین مکان  مختلف در سطح پایتخت میکشاند.

 

mystery بازی هیجان انگیز پرونده قضایای اسرار آمیز   Mystery Case Files: Prime Suspects

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

شما در این بازی مدیریت هتل هایی که در بازی ساخته اید را بر عهده دارید که شما به عنوان مدیر آن هتل ها باید مشتریان خود را نظم دهید ، با پیشرفت در بازی هتل های مدرن تر بسازید ، با تبلیغات موثر برای هتل های ساخته شده مشتری جذب کنید ، با کمی صبر و حوصله از هتل های خود سود کنید و در بانک شهر ذخیره کنید و … در یک کلام کارهایی که برای مدیریت هتل برای پیشرفت لازم است را باید انجام دهید!

 

hotel بازی فکری مدیریت هتل   Portable Hotel Mogul

 




ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

بازی بسیار زیبای Toki Tori که بر اساس عروسک محبوب و دوست داشتنی به همین نام ساخته شده.بازی معمایی و سبک فکری دارد که شما باید راه های پر خطر و سخت را بپیمایید و جوجه های دیگر را نجات دهید.در این بین ابزارهایی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که به شما کمک خواهد کرد. بازی بسیار سرگرم کننده میباشد و قطعا لذت خواهید برد.

 

toki بازی زیبای جوجه Toki Tori

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

SHUTTER ISLAND نام بازی است که بر اساس فیلمی به کارگردانی Martin Scorsese به نام Shutter که برنده جایزه اسکار شده ، ساخته شده است. این بازی روایتی است از داستان دو ساکن کشور آمریکا به نام های Teddy Daniels وChuck Aule که در یک جزیره ویران شده در اقیانوسی در سال ۱۹۵۴ محاصره شده اند. این دو زوج به دنیال راز کشته شدن و ناپدید شدن افرادی می گردند که توسط قاتلی به نام Ashecliffe به قتل رسیده اند. که این قاتل ، یک جانی فرار کرده از تیمارستان می باشد.
 

4 بازی زیبا و رمز الود SHUTTER ISLAND

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

در ماه جون سال ۲۰۰۸ بود که Battlefield : Bad Company عرضه شد و نظر همگان را به خود معطوف کرد . گیم پلی سریع و جذاب بازی در کنار تخریبی که تقریبا در بازی های مشابه بی سابقه بود و هم چنین داستان ، موسیقی ، صدا و گرافیک خوب ، از ویژگی های مثبت بازی بود . بازی با کیفیت۷۲۰p اجرا می شد و و افت فریم هم در بازی وجود نداشت . این عنوان توسط استودیوی DICE یا Digital Illusions CE ساخته شد و ناشر بازی نیز EA بود .BF:BC موفقیت های زیادی کسب کرد و استاندارد های جدیدی به سبک FPS وارد کرد . EA از قبل از عرضه ی Bad Company اعلام کرد که این بازی یک سه گانه است و با توجه به توجهی که از سوی مخاطبین به نسخه ی اول شده بود EA DICE تصمیم گرفت دو سال بعد از نسخه ی اول ، نسخه ی دوم را با نام Battlefield : Bad Company 2 عرضه کند .

 

 Battlefield cover دانلود بازي بسيار زيباي Battlefield : Bad Company 2

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

نسخه جدید و نهایی بازی بسیار زیبای محبوب مدیریت رستوران. در این نسخه که نسخه تکمیلی ورژن ۵ بازی میباشد بازی به ۵۰ مرحله جدید ارتقا پیدا کرده و به سبک بازی اضافه شده.شما باید رستوران خودتان را مدیریت کنید و مشتری جلب کنید ، پولدار شوید و پیشرفت کنید تا به یکی از بهترین رستوران های جهان مبدل شوید.

 

diner نسخه نهایی بازی مدیریت رستوران   Diner Dash 5: BOOM! Collectors Edition

\



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

Aliens vs. Predator عنوان کلاسیک و آشنایی برای گیمرهاست. Rebellion، سازنده اولین بازی این سری، ساخت AVP را به عهده دارد. نسخه جدید این بازی تخیلی دارای سه بخش داستانی برای هر جناح(بیگانگان، شکارچیان و تفنگداران دریایی) است که هرکدام گیم پلی خاص خود را دارد. از جمله تیراندازی، جستجو، مخفی کاری و مکانیزم‌های دیگری که همگی در یک بازی جای گرفته‌اند.

 

 aliens دانلود بازي بسيار زيباي Aliens VS Predator

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

سومین نسخه از سری بازی های هیجان انگیز استالکر به نام S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat توسط شرکت GSC Game World ساخته شده است. قبلا دو نسخه از آن به نام های Shadow of Chernobyl و Clear Sky به ترتیب در سال های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ روانه بازار شده بود که با سبک شوتر و داستان جذابش رضایت کابران را جلب کرده بود. نکته جالب توجه این بود که نسخه آسمان صاف یت همان Clear Sky نسبت به نسخه قبلی دارای گستردگی کمتری نسبت به نسخه قبل از خود بود که موجب دلسردی بعضی از کاربران شد. ولی شرکت GSC Game World در این نسخه ناکامی قبل را تماما جبران کرده و Call of Pripyat در حد بسیار بالایی چه از لحاظ گرافیک و چه از لحاظ Game Play برخوردار است.

 

 stalker دانلود بازي فوق العاده زيباي S.T.A.L.K.E.R. : Call of Pripyat

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

بازی زیبا و جدید جوجه دیوانه دزدان دریایی از سری بازی های جوجه دیوانه. یک بازی شاد و تفنگی که همگان سبک این بازی را میشناسند.در این بازی شما باید جوجه دزد دریایی را کمک کنید تا به گنج برسد! هر مزاحمی را که میرسد را با تفنگ و انواع تجهزیات بزنید و از بین ببرید و راه را برای جوجه باز کنید. در این بین باید امتیاز هم کسب کنید.

 

Crazy Chicken بازی زیبا و جالب Crazy Chicken Pirates v1.0

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

حرکت دادن یک وسیله مکانیکی مانند روبات یک لذت خاص را به وجود می آورد. بازی روبات جنگ جو از سری بازی های فکری است که باید قبل از بازی به مرحله پیش روی خود فکر کرده و مسیر بازی را ادامه دهید. در این بازی شما یک ربات هستید که با داشتن قدرت تفکر می توانید موانع سر راه خود را بردارید و به سوی جلو حرکت کنید.

 

robot بازی زیبای ربات جنگ جو   Mr Robot Portable

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

شما در یک پایگاه به عنوان فرمانده قرار دارید وظیفه شما محافظت از پایگاه در برابر حملات هوایی است. حملاتی که از زمین و آسمان بر سر شما فرود می آید و باید با تجهیزاتی که در اختیار دارید و در طول مسیر به آنها افزوده می شود بر دشمنان خود غلبه کنید. داشتن انواع سلاح ها از جمله تفنگ ، مسلسل ، موشک دستی و … که در طول مسیر بازی با بدست آوردن امتیاز به تعداد آنها افزوده می شود باید پایگاه نظامی خود را محفوظ نگه دارید.

 

air بازی زیبای تهاجم هوایی   Air Invasion Portable

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

داستان BioShock بر پایه رمان معروف Atlas Shrugged نوشته Ayn Rand است.این رمان بیشترین تاثیر را در ایجاد دنیای Rapture و انتخاب خالق آن، Andrew Ryan داشته است.این رمان بیان کننده یک جنگ جهانی است که توسط رهبران صنعتی ایجاد شده است.این رهبران کسانی هستند که دولت و مردم را در شرایط بد اقتصادی قرار داده اند.در طول جنگ تاجران ثروتمند جامعه خود را در کلورادو تحت نظارت John Galt (کسی که از اعتقادات روشنفکری Ayn Rand نشات گرفته است ) تشکیل می دهند،آنها اعتقاد دارند که فقط افرادی خاص حق پیشرفت دارند.در آخر کتاب، جامعه روشنفکر به پیروزی میرسد واین در حالی است که جامعه عوام گرا به علت نداشتن رهبران قدرتمند سقوط میکند.بر خلاف Bioshok که بر پایه فلسفه نبوغ فردی هست ، Bioshok 2 دقیقا خلاف این موضوع و بر پایه فلسفه عوام گرایی می باشد.

 

 bioshock 2 دانلود بازي بسيار زيباي بايوشاك 2   Bioshock 2

 

 

مشخصات بازی:
سازنده : کمپانی  2k Marin
ناشر : کمپانی: ۲k Games
تاریخ انتشار :  February, 09, 2010
رده بندی ژانر : اکشن ، اول شخص ، تیراندازی
میزان دشوار بودن : متوسط .
زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدودیک ساعت.

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP, Vista, Windows 7
Processor: AMD Athlon 64 Processor 3800+ 2.4Ghz or better, Intel Pentium 4 530 3.0Ghz Processor or better
Memory: 2GB
Graphics: NVIDIA 7800GT 256MB graphics card or better, ATI Radeon X1900 256MB graphics card or better
DirectX: DirectX 9.0c
Hard Drive: 11GB
Sound: 100% DirectX 9.0C compliant sound card or onboard sound 

 

سیستم توصیه شده :

Processor: AMD Athlon 64 X2 5200+ Dual Core 2.60Ghz, Intel Core 2 Duo E6420 Dual Core 2.13Ghz
Memory: 3GB
Graphics: NVIDIA 8800GT 512MB graphics card or better, ATI Radeon HD4830 512MB graphics card or better

 

پیش نیازها برای اجرای بازی:

Initial installation requires one-time internet connection; Ability to save game, earn achievements, receive title updates and online play requires log-in to Games for Windows LIVE; software installations required including Microsoft Visual C++2008 Runtime Libraries, Games for Windows LIVE client, Games for Windows LIVE Client Patch, Sony DADC SecuROM, Microsoft DirectX.

 

 source دانلود بازي بسيار زيباي بايوشاك 2   Bioshock 2 توضیحات: پس از دانلود تمامی فایل ها و از حالت فشرده خرج کردن آن ها ، ابتدا دقت داشته باشید که سیستم شما به اینترنت متصل نمی باشد. سپس به نصب بازی بپردازید. پس از نصب بازی ، به محل دانلود بازی رفته و به قسمت CrackMPBuildsBinaries رفته و سپس به قسمت محل نصب بازی رفته و در BioShock 2MPBuildsBinaries فایل های موجود را کپی نمایید. سپس به محل دانلود بازی رفته و این بار به قسمت CrackSPBuildsBinaries رفته و فایل های موجود در پوشه را کپی نموده و در محل نصب بازی و در و فولدر BioShock 2SPBuildsBinaries کپی نمایید. سپس بازی را اجرا نموده. تمامی فایل های فشرده و روش نصب بازی تست شده و سالم هستند.

 

 

دانلود پارت ۱:             Rapidshare    Mediafire

دانلود پارت ۲:             Rapidshare    Mediafire

دانلود پارت ۳:             Rapidshare    Mediafire

دانلود پارت ۴:             Rapidshare    Mediafire

دانلود پارت ۵:             Rapidshare    Mediafire

دانلود پارت ۶:             Rapidshare    Mediafire

دانلود پارت ۷:             Rapidshare    Mediafire

دانلود پارت ۸:             Rapidshare    Mediafire

دانلود پارت ۹:             Rapidshare    Mediafire

دانلود پارت ۱۰:           Rapidshare    Mediafire

دانلود پارت ۱۱:           Rapidshare    Mediafire

دانلود پارت ۱۲:           Rapidshare    Mediafire

دانلود پارت ۱۳:           Rapidshare    Mediafire

دانلود پارت ۱۴:           Rapidshare    Mediafire

دانلود پارت ۱۵:           Rapidshare    Mediafire

دانلود پارت ۱۶:           Rapidshare    Mediafire

دانلود پارت ۱۷:           Rapidshare    Mediafire

دانلود پارت ۱۸:           Rapidshare    Mediafire

دانلود پارت ۱۹:           Rapidshare    Mediafire

دانلود پارت ۲۰:           Rapidshare    Mediafire

دانلود پارت ۲۱:           Rapidshare    Mediafire

دانلود پارت ۲۲:           Rapidshare    Mediafire

دانلود پارت ۲۳:           Rapidshare    Mediafire

دانلود پارت ۲۴:           Rapidshare    Mediafire

دانلود پارت ۲۵:           Rapidshare    Mediafire

دانلود پارت ۲۶:           Rapidshare    Mediafire

دانلود پارت ۲۷:           Rapidshare    Mediafire

دانلود پارت ۲۸:           Rapidshare    Mediafire

دانلود پارت ۲۹:           Rapidshare    Mediafire

دانلود پارت ۳۰:           Rapidshare    Mediafire

دانلود پارت ۳۱:           Rapidshare    Mediafire

دانلود پارت ۳۲:           Rapidshare    Mediafire

دانلود پارت ۳۳:           Rapidshare    Mediafire

دانلود پارت ۳۴:           Rapidshare    Mediafire

دانلود پارت ۳۵:           Rapidshare    Mediafire

دانلود پارت ۳۶:           Rapidshare    Mediafire

دانلود پارت ۳۷:           Rapidshare    Mediafire

دانلود پارت ۳۸:           Rapidshare    Mediafire

دانلود پارت ۳۹:           Rapidshare    Mediafire

دانلود پارت ۴۰:           Rapidshare    Mediafire

 




ارسال توسط مهران

بازی زیبا ، فکری و هیجانی Spa Mania را حتما میشناسید. این بازی برای موبایل ساخته شده بود که هم اینک نسخه ۲ این بازی پرطرفدار برای کامپیوتر منتشر شده است. در این بازی شما در نقش دختری جوان هستید که برای کسب و کار از یک فروشگاه شروع به کار میکند و باید هر مرحله را با موفقیت به پایان ببرید تا بتوانید پول جمع کنید و پیشرفت کنید و به شهرهای دیگر و در فروشگاههای بزرگتر شروع به کار کنید.شما در حین بازی میتوانید با زرنگی و بدست اوردن امتیاز بیشتر ، پول بیشتری جمع آوری کنید و ابزارهایی مانند کیک ساز و قهوه ساز و… بخرید تا زودتر و بیشتر بتوانید پول در بیاورید. بازی بسیار زیبایی میباشد که نسخه موبایل آن بیش از چندین میلیون دانلود و خرید داشته که هم اینک پیشنهاد میکنیم نسخه کامپیوتری این بازی را از اینجا دریافت کنید.

 

spa بازی زیبا و مهیج Spa Mania 2

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

بازی های فلش بازی هایی با حجم فوق العاده کم اما در بسیاری از مواقع بازی های بسیار سرگرم کننده ای می باشند. این بازی ها که طرفداران زیادی هم در دنیای بازی های رایانه ای دارد نیاز به سخت افزار خاصی برای اجرا ندارد و اجرای آنها ملزم به یک فلش پلیر می باشد! تیم دانلودها در این مطلب مجموعه ۱۷ بازی فلش را در انواع موضوعات اکشن ، مسابقه ای ، فکری و … جمع آوری کرده است که می توانید آنها را به صورت رایگان دانلود کنید. امیدواریم از این مجموعه لذت کافی را ببرید.

 

flash مجموعه 17 بازی سرگرم کننده فلش برای کامپیوتر

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

هیجان یک بازی زیبا که توسط سایت دانلودها برای شما آماده شده است را می توانید با بازی توپ های فضائی تجربه کنید. دارا بودن ۵ حریف در کنار شما برای حل چندین معما به صورت جداگانه انجام چندین محاسبه و کم بودن زمان همه و همه نیاز به یک ذهن آماده را می طلبد. دربازی توپ های فضائی فقط و فقط اعداد مهم هستند و باید با در نظر گرفتن جایگاه اعداد در این بازی به سوی مراحل بعدی گام بردارید. این بازی سرگرم کننده محدویتی ندارد و تا آنجا که می توانید به بازی با آن ادامه دهید.

 

lotso بازی جذاب توپ های فضائی   Lottso Deluxe

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

داستان بازی اینظور شروع می‌شود که مکس هنگامی که در خانه در حال نقاشی بود یک بسته پستی برای او می‌رسد. درون این بسته پستی یک ماژیک قرار دارد. ابتدا مکس فکر می‌کند این ماژیک یک ماژیک معمولی‌ست اما هنگامی‌که در دفتر نقاشی خود با آن یک هیولا می‌کشد این هیولا جان می‌گیرد و از دفتر نقاشی بیرون می‌آید. در این جا مکس متوجه می‌شود که او صاحب یک ماژیک جادویی و غیر عادی شده است. از اینجا بازی شروع می‌شود. مکس به دنبال هیولا می‌رود و سر راه خود با مشکلاتی مواجه می‌شود. او باید برای ماژیک خود جوهر جمع‌آوری کند تا بتواند در محل‌های گوناگون از ماژیک جادویی خود استفاده کند. برای مثال بین دو بلندی که قابل عبور نیست با ماژیک خود یک پل می‌کشد و این پل به پل واقعی تبدیل می‌شود.
سبک این بازی شبیه به بازی تارزان و بازی‌های ماجراجویانه می‌باشد. که به جلو حرکت می‌کند و با موانعی برخورد می‌کند و آن‌ها را از سر راه خود برمی‌دارد و به راه خود ادامه می‌دهد

 

maxe بازی ماجراجویانه مکس و ماژیک جادویی   Max and the Magic Marker RIP



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

همیشه حل‌ نمودن پازل‌ ها یکی از سرگرمی‌ های خاطره‌ انگیز بوده و اغلب ما  تجربه این بازی زیبا را داشته‌ ایم؛ اما در دنیای واقعی با حل یک پازل دیگر  نمی‌توان از آن استفاده نمود یا به عبارتی به سراغ آن رفت.
بازی پازل نارنجی برنامه ‌ای می‌باشد که این امکان را برای شما فراهم  آورده و می‌تواند ابزار مناسبی برای زمان بیکاری شما باشد و شما را سرگرم  کند. طرز کار با این برنامه بسیار ساده و راحت بوده و دارای محیطی  فارسی و مناسب می‌باشد. این برنامه دارای گالری تصویر آماده نیز می‌باشد.

 

puzzle بازی فکری پازل نارنجی   Orange Puzzle 2.1

 


 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

شاید تا به حال اسم بازی جذاب و فوق العاده معتاد کننده Chicken Invaders را شنیده باشید . بازی که اگر یکبار آن را بازی کنید دیگر خیال راحت نخواهید داشت و هر وقت بیکار می شوید به ذهنتان می آید که Chicken Invaders را بازی کنید . در این بازی شما نقش یک سفینه فضایی کوچک را دارید که به کهکشانش حمله شده است و این مهاجمان مرغ هایی هستند که به جنگ شما می آیند و با انواع موانع که تخم مرغ ها هستند قصد نابودی شما را دارند. البته شما با کشتن هریک از این مرغ ها میتوانید امتیاز یا جایزه هایی بگیرید که از همه جذاب تر عوض شدن نوع گلوله های شماست که انواع مختلفی دارد . در هر مرحله نیز با یک غول روبرو هستید که سخت ترین قسمت آن مرحله به شمار می رود.

 

chicken بازی فوق العاده جذاب و هیجان انگیز Chicken Invaders 3

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

مسابقات ماشین سواری به یکی از لذت بخش ترین بازی های رایانه ای تبدیل شده است. این نوع بازی ها به خاطر جذابیتی که دارند محدویت سنی نداشته و تمامی افراد با هر سنینی را شیفته خود می سازد. بازی بسیار جذاب و زیبا و البته مهیج Rollcage Stage II دومین نسخه از بازی های جذاب مسابقات اتومبیل رانی است. شما می توانید با استفاده از انواع صلاح ها و جنگ افزارهایی که بر روی اتومبیل کوچک شما قرار می گیرد از بازی با آن لذت ببرید. شما در این بازی با مراحل مختلف و زمین های متفاوتی آشنا خواهید شد، این بازی با حجم بسیار کم از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است. شما در طی مسابقه باید از جاده های پر پیچ و خم خطرناک عبور کرده تا بتوانید برنده شوید. از ویژگی های جذاب دیگر این اتومبیل ها شکست ناپذیر بودن آنها اشاره کرد. با طراحی منحصر به فرد این ماشین های دو رویه در صورتی که ماشین شما چپ شود شما می توانید با روی دیگر این ماشین به بازی ادامه دهید. با این خصوصیت شگفت انگیز و طراحی جالب این گونه ماشین ها شما می توانید از هر موانعی رد شوید و حتی بر روی ماشین های دیگر یا سقف تونل ها و تمامی موانع به راحتی رد شوید. شما می توانید در طی مراحل مسابقه از تیراندازی و بمب گذاری و هدف گرفتن ماشین های دیگر لذت یک جنگ واقعه ای را ببرید. از جمله ویژگی دیگر این بازی امکان تک و چند کاربره بودن آن اشاره کرد. امیدارم از این بازی بسیار جذاب لذت ببرید.

 

roll بازی اتومبیل رانی فوق العاده جذاب Rollcage Stage II

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

سری ۴ از بازی بسیار زیبای Smash .بازی زیبا با گرافیکی عالی برای کسانی که عکس العمل سریع دارند و می خواهند امتیاز بگیرند! بازی Smash Frenzy به علت متفاوت بودن سبک بازی دارای محبوبیت زیادی میباشد که سری ۴ آن نیز ساخته شد. بازی و کسب امتیاز در محیط های جذاب با طرح های مختلف شما را به وجد خواهد آورد.

 

smash بازی زیبای Smash Frenzy 4

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

بازی بسیار زیبای یک پنگوئن و ۱۰۰ دردسر را برای شما آماده کرده ایم که شما در این بازی فوق العاده جالب و سرگرم کننده نقش یک پنگوئن را بازی میکنید که حوادث مختلفی برایش اتفاق می افتد که یکی از این حوادث بسیار جالب ، دور شدن از محل زندگی و رفتن به نیوزیلند است.این بازی کاملا فکری و جالب میباشد که جزء بازیهای کم حجم و فکری ای میباشد که بدون شک از این بازی لذت خواهید برد.

 

1pen بازی سرگرم کننده یک پنگوئن و 100 دردسر   1Penguin 100cases

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران
آخرین مطالب