دانلود ویندوز سون Windows 7 Enterprise SP1 Integrated December 2011 x86/x64
دانلود نرم افزار ، بازی ، موبایل ، بخش های متنوع
پایگاه دانلود ایران

 

لترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند . نسخه ی Enterprise ویندوز سون یکی از بهترین نسخه های موجود برای کاربران خانگی می باشد که یکی درواقع یکی از نگارش های نسخه‌ی Home Premium می باشد که قابلیت های حرفه ای به آن اضافه شده است . از جمله توانایی های این نسخه می توان به اجرای بسیاری از برنامه های ویندوز XP اشاره کرد . هم اکنون می توانید آخرین نسخه ی ویندوز سون را با نام Windows 7 Enterprise SP1 Integrated December و در دونسخه ی ۳۲ و ۶۴ بیتی دریافت نمایید .

 

| دانلود Windows 7 Enterprise SP1 در دو نسخه ی ۳۲ و ۶۴ بیتی |

| آپدیت شده ی ماه December سال ۲۰۱۱ |

 

Windows 7 Enterprise دانلود ويندوز سون Windows 7 Enterprise SP1 Integrated December 2011 x86/x64

 

 

 

caution دانلود ويندوز سون Windows 7 Enterprise SP1 Integrated December 2011 x86/x64 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 

download دانلود ويندوز سون Windows 7 Enterprise SP1 Integrated December 2011 x86/x64 دانلود نسخه ۳۲ بیتی در پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

 

download دانلود ويندوز سون Windows 7 Enterprise SP1 Integrated December 2011 x86/x64 دانلود نسخه ۶۴ بیتی در پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط میثم
آخرین مطالب