دانلود نرم افزار ، بازی ، موبایل ، بخش های متنوع
پایگاه دانلود ایران

 

Sonne DVD Burner v4.1.0.2036 یک رایت کننده DVD می باشد که تقریبا تمامی نیازهای شما برای ایجار دیسک های دی وی دی به صورت ISO و Video_TS را دارا می باشد. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا از فایل های ویدیویی خود دیسک های DVD ایجاد نمایید. شما می توانید ویدیوهای خود را کپچر نموده و سپس بر روی DVD به طور مستقیم رایت نمایید. کاربران به سادگی می توانند از دستگاه های مالتی مدیا دیگر همچون DV و TV Tuner ها فایل های ویدیویی خود را ظبط کرده و سپس بر روی DVD رایت نمایند. کاربران توسط تنها چند کلیک ساده می توانند تنظیمات صدا ، بلندی دامنه صوتی ، شات های کوتاه و  … را تنظیم نمایند.

 

 sonne dvdb رايت حرفه اي ويديوها با Sonne DVD Burner v4.1.0.2036

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Iceni Technology Infix Server v2.00 نرم افزاری تحت دستورهای عملیاتی برای تغییر و دست کاری در محتویات فایل های PDF می باشد. ویژگی منحصر به فرد این نرم افزار این است که می توانید محتویات جدید را به یک سند PDF از قبل آماده شده اضافه کنید و فایل PDF مورد نظر را ویرایش نمایید. این افزودن ها شامل تغییر دادن تصاویر ، تغییر دادن و ویرایش فایل Text.it می باشد. این نرم افزار این امکان را به شما می دهد تا تغییرات را بر اساس یک فایل کنترلی XML انجام دهید.

 

infix server ويرايش اسناد PDF با Iceni Technology Infix Server v2.00

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

NXPowerLite Desktop Edition بصورت قابل توجهی حجم اسناد ورد، صفحات گسترده اکسل، ارائه های پاورپوینت و تصاویر با فرمت JPEG را کاهش می دهد. فایلهای با فرمت اصلی خود باقی می مانند بدون هیچ کاهش کیفیتی و نیازی هم به خارج کردن از حالت زیپ برای استفاده از آنها نمی باشد. این نرم افزار بسیار ساده می باشد، تنها کافیست یک فایل را انتخاب نموده، سطح بهینه سازی خود را انتخاب نمایید و برروی دکمه Optimize کلیک کنید تا نتیچه کاررا ببینید. چنانچه از Lotus Notes, Microsoft Outlook, Outlook Express  یا  Windows Mailاستفاده نمایید، کاربری اآن بسیار سادهتر خواهد بود. این نرم افزار این قابلیت را دارد که ضمیمه های ایمیل را بصورت خودکار و همانطوری که فرستاده شده اند، بهینه سازی نماید. هنگام دریافت فایل به NXPowerLite هیچ نیازی برای باز کردن یا ویرایش ضمیمه های ندارید.

 

nxpower كاهش حجم فايل هاي آفيس با Neuxpower NXPowerLite v4.1.4

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

DVD-Ranger v2.8.5 نرم افزاری است که با وجود ۸سال تغییر و تحول بوجود آمده برای کپی کردن نرم افزارها و برقراری امنیت فایل های ویدیویی و دی وی دی ها ، این امکان را به کاربر می دهد تا در میان تمامی نرم افزارهای موجودی که ادعای قفل شکنی دیسک های فیلم و قفل های امنیتی را دارند ، بهترین روش و مفهومی ترین آن ها را ارائه کرده و به شکستن قفل این دیسک ها بپردازد. DVD-Ranger با این هدف ساخته شده تا قوانین امنیتی در مورد کپی کردن دیسک ها را پشت سر بگذارد و به کاربران اجازه گرفتن نسخه پشتیبان از دیسک های مورد نظر خود را بدهد.

 

dvd ranger شكستن قفل تمامي ديسك ها با DVD Ranger v2.8.5 FinaL

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

شاید شما نیز یکی از کاربران اینترنت باشید که از خطوط ADSL استفاده می کنید و مانند بسیاری دیگر ازکاربران دارای ADSL همواره در حال دانلود فایل های مختلف از اینترنت می باشد. مسلما شما نیز به این مشکل برخورد کرده اید که پس از دانلود یک فایل و اتمام عملیات دانلود سیستم شما مدتی را بیکار و بلا استفاده روشن مانده و بدون هیچ استفاده مفیدی روشن است. برای رفع چنین مشکلی نیاز زمان بندی برای خاموش نمودن سیستم می باشد. ممکن است برای دانلود یک فایل با حجم بالا مدت زمان زیادی را صرف کنید و پایان عملیات دانلود در زمانی باشد که شما به سیستم خود دسترسی ندارید . به منظور زمان بندی برای خاموش کردن سیستم نرم افزارها و برنامه های متعددی ساخته شده که کاربران به کمک آن ها می توانند برای خاموش نمودن سیستم خود برنامه ریزی و زمان بندی نمایند.
Auto Shutdown Genius نام نرم افزار کاملی می باشد که به کمک آن کاربران می توانند در زمان معین اقدام به خاموش نمودن سیستم خود نمایند. در این نرم افزار علاوه بر قابلیت تنظیم زمانی برای خاموش کردن سیستم ، می توان از رویداد های دیگری همانند راه اندازی مجدد سیستم ، Log-on نیز استفاده نمود. همچنین کاربران در این نرم افزار می توانند یک وظیفه مشخصی را برای برنامه تعیین نموده تا قبل از انجام عملیات خاموش سازی و یا رویدادی دیگر ، آن وظیفه را به انجام رساند. به عنوان مثال می توانند تعیین کنند که نرم افزار یک برنامه خاص را قبل از دانلود اجرا نماید. این نرم افزار محصولی از شرکت Lonking Software می باشد.

 

shot خاموش کردن کامپیوتر در ساعت مقرر با Auto Shutdown Genius 3.0.1

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

FlowBubbles Screensaver اسکرین سیوری بسیار زیبا و دیدنی است که در قالب حبابهایی شناور تصاویر مورد نظرتان را نمایش می دهد. از ویژگیهای این اسکرین سیور این است که در زمان برخورد حبابها به هم نتی از موسیقی به صدا در میاد که در حالت کلی موسیقی آرامش بخش و زیبایی خلق می شود. این اسکرین سیور توانست چندین جایزه رسمی از مراکز و سایتهای معتبر کسب کند.

 

screen اسکرین سیور فوق العاده زیبای FlowBubbles Screensaver 3.12

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

NETGATE Registry Cleaner  برنامه ای برای تمیز کردن و مرتب سازی رجیستری ، افزایش سرعت سیستم ، حذف فایل های اضافی و پاک سازی رد پاها و گزارشات استفاده از کامپیوتر می باشد . NETGATE Registry Cleaner همچنین دارای ابزار  مدیریت Startup و نیز ابزای جهت حذف و پاک کردن برنامه های بدون استفاده ویندوز  می باشد .  NETGATE Registry Cleaner  توانایی ویژه ای در پاکسازی  و مرتب کردن رجیستری و تهیه پشتیبان و یا بازیابی آن را دارد . از توانمندی های دیگر این برنامه در ابزار مفید آن برای پاکسازی فایل های اضافی می باشد که باعث استفاده بهتر از فضای دیسک می شود . با استفاده از این برنامه می توانید از افت سرعت ویندوز جلوگیری کنید و از ویندوز با همان سرعت روز اول استفاده کنید و در ضمن نگران باقی ماندن رد پی خود در ویندوز هم نباشید چرا که این برنامه توانایی خوبی در پاکسازی رد پا و هر گونه گزارش از عملکرد شما را دارد .

 

netgate ترميم رجيستري ويندوز با NETGATE Registry Cleaner v1.0.305

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

BricsCad Pro v10.2.12 یکی نرم افزار های طراحی در زمره برنامه های CAD می باشد. این نرم افزار، انتخاب هوشمندانه مهندسان، طراحان و آرشیتکت ها برای طراحی های پیشرفته است. این نرم افزار به عنوان برنامه ای مستقل، از فایل های اتوکد ۲٫۸ تا ۲۰۰۸ پشتیبانی می نماید و همچنین مشتمل بر منوها و ابزارهای CUI می باشد. شاید مزیت این نرم افزار به نرم افزار اتوکد، حجم کم آن باشد.

 

brics نرم افزاري براي معماران به نام BricsCad Pro v10.2.12

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Artlantis Studio نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی های سه بعدی می باشد که به وسیله این نرم افزار کاربران مختلف قادرند تا برای رفع نیازهای خود در زمینه طراحی و ساخت تصاویبر سه بعدی از ابزارهای موجود در این نرم افزار استفاده نمایند. این نرم افزار که در زمینه طراحی های ساختمانی به صورت سه بعدی می باشد این توانایی را به کاربر می دهد تا نقشه و طرح مورد نظر خود را با استفاده از ابزارها و قدرت بالا در Render نمودن تصاویر در زمانی کوتاه طراحی نماید. در این نرم افزار ویژگی های مختلفی نیز موجود می باشد که از میان آن ها می توان به توانایی طراحی ساختمان ها و نقشه آنها ، استفاده از چندین حالت مختلف در طراحی ، ابزار شبیه سازی مناظر طبیعی برای نماهای خارجی طراحی شده از ساختمان ها ، ابزار تنظیم نور و رنگ خودکار و … اشاره نمود. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت Abvent Group می باشد.

 

 artlantis طراحي مهندسي اشكال 3بعدي با Artlantis Studio v3.0.1.0

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Premier System X3 Build 748 یک نرم افزار پیشرفته و کاملا مقرون به صرفه ( برنامه اصلی ویندوز) که دارای طراحی گرافیکی منحصر به فردی بوده و با ابزار منحصر به فردی که در این نرم افزار گنجانیده شده ، کاربر می تواند تمامی نیازهای خود را رفع کند. ترتیب وسیعی از بخش ها این اجازه را می دهد تا تمام شرکت در هر زمینه ای را تحت پوشش قرار دهد. فونت غیرعادی بزرگ این نرم افزار این اجازه را به کاربر می دهد تا همه چیز را به طور شهودی راحت مشاهده نماید. طرز چینش پنجره ها در این نرم افزار به گونه ای است که کاربر به هیچ وجه در میان انبوهی از امکامات این نرم افزار احساس آشفتگی نکند و به راحتی بتواند از تمام امکانات استفاده نماید. شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

 premier ثبت عمليات صنعت ها با Premier System X3 Build 748

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

phpDesigner که از واسط کاربری بسیار ساده ای بهره می برد قادر است تا با خطایابی املای لغات و دستور ها کار کدنویسی را فوق العاده آسان سازد. اجرای مستقیم کدها و اسکریپت ها هم نقش مهمی را در مشاهده لحظه به لحظه تغییرات ایجاد شده در  اسکریپت ها ایفا می کند. تکمیلگر کدها سرعت کاربران را بالا خواهد برد ، این قابلیت که امروزه در بسیاری از نرم افزارهای کدنویسی به چشم می خورد به این صورت است که وقتی کاربر ابتدای یک دستور را تایپ می کند نرم افزار به صورت هوشمند دستور را شناسایی کرده و در صورت خواست کاربر آن را به کدها اضافه می کند. phpDesigner این قابلیت مهم را در خوی جای داده تا کاربران به سادگی به کدنویسی بپردازند. سازگاری با جدیدترین فریم ورک ها برای PHP و Java- یکی دیگر از قابلیت های جدیدترین نسخه ی این نرم افزار را تشکیل می دهد.

 

 php اسكريپت نويسي تحت PHP با PHP Designer 2010 v7.1.0.31

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Face2Face یک دوره آموزشی عمومی برای دانش آموزانی است که خواهان یادگرفتن چگونگی ارتباط سریع و مؤثر در دنیای مکالمات انگلیسی می باشند. این آموزش ، روش EFL را با جدیدترین روش های روز در هم آمیخته تا آموزش دادن و فراگرفتن انگلیسی را آسان تر نماید. در این دوره آموزشی بر روی Listening یا همان شنوایی و Speaking یا همان مکالمه تاکید بسیار زیادی شده است ، و فعالیت های تمرینی در هر بخش یک فرصت مناسب برای واقعی نمایش دادن استفاده را به وجود می آورد. این دوره آموزشی باعث می شود که دانش آموز تماما با مراحل آموزشی هردرس مشغول شود ، و توجه خاصی که به عنوان یک زبان جدید در این دوره آموزشی صورت گرفته باعث می شود تا دانش آموز خود ساخته شود و بدون نیاز به راهنمایی به آموزش بپردازد. شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار بی نظیر را در ۴ سطح Elementry ، Pre-Intermediate ، Intermediate و Upper-Intermediate به صورت رایگان دریافت نمایید

 

f2f فراگيري زبان با كتب دانشگاه كمبريج به نام Face2Face Cambridge English Course

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Photo Commander  نام نرم افزاری قدرتمند به منظور رسیدگی به امور مختلف نگهداری عکس ها و مدیریت بر این نوع فایل ها می باشد. در این نرم افزار علاوه بر فایل های عکس کاربران قادر به مدیریت و دسته بندی دیگر فایل های تصویری نیز می باشند. در این نرم افزار می توان از ابزارهای مختلفی بهره برد که از این میان می توان به ابزارهای ویرایش عکس و کپی فایل ها بر روی دیسک اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از کمپانی بزرگ Ashampoo می باشد.

 

 photo c مديريت فايل هاي عكس با Ashampoo Photo Commander v7.30

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

PowerDesk® Pro 7 یک نرم افزار ساده ، سریع و مهیج برای سامان دهی و مدیریت فایل ها ، عکس های دیجیتالی ، فایل های موسیقی MP3 و عکس های اینترنتی بر روی کامپیوتر شما می باشد. این نرم افزار باعث صرفه جویی زمان برای شما می شود. در تنها دو یا سه کلیک شما می توانید کامپیوتر خود را به طور دلخواه نظم ببخشید: انتقال دهید ، کپی کنید ، فشرده نمایید ، لیبل قرار دهید ، کدهای رنگی بگذارید ، تبدیل کنید و از فایل هایتان به همان روشی که دوست دارید استفاده کنید.

 

 pdesk7 سامان دهي كامپيوتر خود با PowerDesk Pro 7.0.1.3

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

تعداد نرم افزارهایی که برای زیبا تر کردن محیط ویندوز طراحی می شوند روز به روز در حال افزایش هستند و هر روز شاهد آمدن برنامه های جالبی هستیم . BumpTop یکی از این نرم افزار ها است . به وسیله این برنامه بسیار جالب می توانید دسکتاپ خود را به کلی دگرگون کرده و محیطی ۳ بعدی را به وجود آورید و آن را نه مانند یک دسکتاپ مجازی بلکه شبیه به یک میز کار واقعی کرده و از استفاده آن لذت ببرید . BumpTop با استفاده از تم های گوناگونی که برای شما طراحی کرده است این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا به سلیقه خود یکی میز کار را انتخاب کنید و برخی تنظیمات مورد نظرتان را نیز بر روی آنها ایجاد نمایید . با استفاده از قسمت جست و جو که در این نرم افزار گنجانده شده است دیگر هیچ چیز نمی تواند از چشمانتان دور شود و به سادگی به آنها دسترسی خواهید داشت .

 

bump تجربه دسکتاپ 3 بعدی با BumpTop Pro 2.0

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Norton Utilities نام نرم افزاری است که ابزارهای ضروری و مورد نیاز برای برآورد کارایی کامپیوتر شخصی شما را در اختیارتان قرار می دهد. لینک های خراب رجیستری را پیدا و ترمیم می کند ، فضای دیسک را آزاد می کند ، مموری سیستم را نشان می دهد ، زمان استارت آپ را تسریع می بخشد ، نرم افزارها و سیستم را افزایش سرعت می دهد. این نرم افزار باعث می شود تا نرم افزار ها سریع تر فعالیت کنند و به شما اجازه می دهد تا چندین نرم افزار را بدون افت سرعت به طور همزمان اجرا نمایید. Norton Utilities باعث می شود که سیستم شما مثل روز اولش کار کند. Norton Utilities تماما بر روی کارایی سیستم تمرکز دارد و یک نرم افزار ساده را در اختیار شما قرار می دهد که باعث متمایز شدن آن می شود

 

 norton util افزايش باورنكردني كارايي سيستم با Norton Utilities 14.5.0.116

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

ViaCAD یک راحتی بی همتا همراه با مجموعه از ابزار مدل های ۲بعدی و ۳بعدی را در اختیار کاربران قرار می دهد.با بیش از ۸۰ دقیقه ویدیو آموزشی و همچنین سازگاری کامل این نرم افزار با نرم افزار AutoCAD ، ViaCAD مثل یک چاقوی لازم توی آشپزخونه میمونه ! این نرم افزار دارای ذهن مصنوعی پیشرفته ای بوده و به شما انقلابی از امکانات ۲بعدی و ۳بعدی را عرضه می کند. این نرم افزار شامل مجموعه ای از اشیاء و تکسچرهایی می باشد که شما را به دنیای واقعی نزدیکتر می سازد

 

 viacad طراحي 2بعدي و 3بعدي با ViaCAD Pro 6.0.0.852

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

حتما پیش آمده که بعد از نصب ویندوز خواسته اید حجم درایو ها را کم یا زیاد نمائید. به دلایل مختلف که یکی از آن از بین رفتن اطلاعات می باشد این امر را امکان پذیر ندانسته اید و یا با این مشکل رو به رو بوده اید که می بایست ویندوز خود را از ابتدا دوباره نصب نمائید. اما بد نیست که بدانید نرم افزارهایی در دنیای رایانه ها وجود دارند که کاربر را قادر می سازند در همان محیط ویندوز خود به سادگی هرکاری که در مورد حجم درایو ها می خواهند انجام دهند. این نرم افزارها قابلیت هایی را در خود جای داده اند که آسان تر از آن که  کاربر فکرش را کند فضای درایو ها را تنها باچند کلیک تغییر دهد. یکی از این نرم افزار ها EASEUS Partition Master نام دارد. نرم افزار فوق العاده ساده که به راحتی هرکاربری می تواند با محیط کار این ابزار آشنا شده و با آن ارتباط برقرار کند. کاربران دیگر لازم نیست برای انجام کارهایی نظیرتغییر در حجم درایو ها، ساختن پارتیشن جدید، پاک نمودن پارتیشن ها و … ویندوز خود را از ابتدا بازگذاری نمایند. نکته ی جالب تر در مورد این نرم افزار این که ویندوز های ۲۰۰۰، XP و ویستا و تمامی نسخه های دیگر ویندوز و همچنین لینوکس در EASEUS Partition Master پشتیبانی خواهند شد. انواع هارد دیسک ها نظیر IDE, SATA, SCSI, USB removable disk هم در این ابزار قابلیت بارگذاری و اجرا دارند. کمترین میزان هارد دیسک پشتیبانی شده در این نرم افزار ۲ گیگابایت و بیشترین ۱ ترابایت نیز می باشد .

 

partiotion پارتیشن بندی آسان در محیط ویندوز با EASEUS Partition Master Pro 4.1.1

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

آیا از هنگ کردن برنامه ها و یا هشدارهای کمبود حافظه خسته شده اید؟ یا متوجه کند شدن عملکرد رایانه تان بعد از گذشت یک مدت زمان می شوید؟ SuperRam نه تنها به رفع این مشکلات می پردازد بلکه کارایی رایانه شما را نیز افزایش می دهد. SuperRam نرم افزاری است که به شما امکان مطلوب نگه داشتن رایانه و مدیریت حافظه سیستم را می دهد. SuperRam موجب هیچ تغییری در سخت افزار شما و خصوصیات آن نمی شود و کار کردن و تنظیم نمودن برنامه آنقدر ساده است که حتی کاربران مبتدی و کودکان نیز می توانند از آن استفاده کنند. از سوی دیگر SuperRam مورد تست و آزمایش قرار گرفته و کارایی آن اثبات شده است. با استفاده از SuperRam می توان ویندوز را برای مدت طولانی تری در حال اجرا نگه داشت. دیگر مجبور به راه اندازی مجدد رایانه تان به علت هشدارهای کمبود حافظه نخواهید بود، مقداری از حافظه اصلی رایانه تان را انتخاب می کنید و SuperRam حافظه هدر رفته را بازیابی می کند و به شما بر می گرداند. اصطلاحاً SuperRam باعث شارژ بیشتر حافظه رایانه شما می شود.

 

ram بهینه سازی فضای Ram و افزایش سرعت سیستم با SuperRam 6.1.4.2010

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

می خواهید انگلیسی یاد بگیرید ؟ Learn to Speak English 10 نرم افزاری است که بهترین و کامل ترین روش های یادگیری انگلیسی را به شما عرضه می کند. شامل درس هایی در زمینه های لغات ، گرامر ، مکالمه (به صورت نوشتاری و کاربردی) و بسیاری تمرینات دیگر که می توانید در هر زمینه از آن ها استفاده نمایید.برخلاف بسیاری از نرم افزارهای آموزش انگلیسی ، Learn To Speak English 10 از ابتدا به شما آموزش می دهد. این نرم افزار فقط کاربر را تحت تاثیر قرار نمی دهد بلکه دستورهای گرامری را هم به خوبی به او یاد می دهد. دوره آموزشی این نرم افزار برابر با ۲سال یادگیری انگلیسی در کالج های لندن می باشد ! هر درس شامل یک سری لغات ، داستان ، مکالمه ، تاپیک های گرامری ، مکالمه تصویری و تمرین می باشد. همچنین دارای بازی هایی برای رفع خستگی در هنگام یادگیری انگلیسی می باشد.تکنولوژی تشخیص مکالمه این امکان را به آموزنده می دهد تا خود را محک بزند و در صورت اشکال  از لحاظ لهجه و جمله بندی ، توسط نرم افزار برطرف شود.

 

 english معتبرترين و محبوب ترين نرم افزار يادگيري انگليسي از مبتدي تا پيشرفته با Learn to Speak English Deluxe 10

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

SynaptiCAD توسط مهندسین برق طراحی شده که برای طراحی ابزاری برای کمک به مهندسان تا بتوانند به طور دقیق تر بر روی طرح ها و مدارهای خود تمرکز کنند. به عنوان یک مهندس ، ابتدا باید اول مدار خود را بر روی یک نمونه طراحی کنین تا از صحت مدار مطلع شوید و سپس به ساخت مدار بپردازید.حال ، کمپانی SynaptiCAD نرم افزاری طراحی کرده که به شما قدرت تفکر می دهد و می توانید مدارهای یدون نقص را ایجاد کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا جزئیات یک مدار را به راحتی انجام دهید و وقت خود را بر روی مسائل مهم تری صرف کنید

 syn پيش طراحي مدارهاي الكترونيكي با SynaptiCAD Product Suite v14.16e

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

اگر زبان آموز حرفه ای باشید و در یادگیری زبان انگلیسی به مراحل بالا و پیشرفته رسیده باشید حتما با افعال یا عبارت دو یا چند قسمتی برخورد کرده اید. گاهی ترکیب دو یا چند کلمه به صورت یک فعل یا عبارتی با معنی متفاوت ظاهر می شود که هیچ ارتباطی با معنای هر کدام از کلمات به صورت مجزا ندارد. این عبارات به اصلاح عبارات یا افعال چند قسمتی یا کالوکیشن گفته می شوند.این عبارات به قدری در زبان انگلیسی گسترده هستند که دیکشنری مخصوص به خود، دوره های آموزشی و جزوه های مخصوص به خود را دارند.دانلودها هم با ارائه یک دیکشنری معتبر و جدید از مجموعه آکسفورد سعی در جهت کمک به زبان آموزان عزیز در این زمینه دارد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه عرضه شده از دیکشنری قدرتمند و معروف Oxford Collocations را با لینک مستقیم دریافت کنید

 

oxford مجموعه کامل نسخه ویرایش شده آکسفورد Oxford Collocations Dictionary 2nd Edition 2009

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

تکه تکه شدن و یا همان Fragmentation در هارد دیسک یکی از دلایل اصلی کندی سرعت سیستم و هنگ کردن و بسیاری مشکلات دیگر است . بنابراین همیشه توصیه می شود تا با استفاده از نرم افزارهای Defragmentation مانند نرم افزار Defrag خود ویندوز , تمامی هارد خود را تعمیر نمایید . ولی این روش تا حد زیادی عملی نیست نرم افزار ویندوز وقت بسیار زیادی را می گیرد و بازده کمی دارد .Diskeeper نام نرم افزار بزرگ و قدرتمندیست که به شما امکان Defrag هارد دیسکتان را با سرعت و بازدهی بالا می دهد. با استفاده از این نرم افزار که پرتابل هم بوده و نیازی به نصب ندارد سیستم و هارد دیسک شما مانند روز اولش پرسرعت خواهد شد .

 

 disk دفرگ سریع هارد دیسک با استفاده از Diskeeper 2010 14.0 Portable

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Mathematica نرم افزاری قدرتمند در زمینه حل معادلات ریاضی می باشد که به کمک آن کاربران می توانند معادلات سخت ریاضی را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کنند. همچنین از قابلیت دیگر این نرم افزار توانایی مدل سازی چند بعدی ریاضی می باشد. در واقع عملکرد اصلی این نرم افزار بر پایه محاسبه و تجسم نمودن می باشد. محاسبه فرمول ها ، توابع ، الگوریتم ها از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. این ابزار قدرتمند مهندسی یکی از تولیدات شرکت نرم افزاری Wolfram می باشد.

 

 wolfram محاسبه معادلات پيچيده رياضي با Wolfram Research Mathtematica v7

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

ABBYY PDF Transformer v3.0.100.216 نام نرم افزاری است که با به کارگیری تکنولوژی پیشرفته شرکت ABBYY به نام OCR می توانید اسناد با فرمت  PDF خود را به سرعت تبدیل ، ویرایش ، ایجاد و ذخیره نمایید. این نرم افزار پیچیده تبدیل فایل PDF این قابلیت را به شما می دهد تا فایل مورد نظر را به فرمت Microsoft Office تبدیل نمایید.این نرم افزار بی نظیر و پیشرفته تنها با زدن یک کلیک ، امکان تبدیل اسناد PDF شما را به فرمت های آفیس فراهم می کند

 

 pdft تبديل متون PDF به آفيس ABBYY PDF Transformer v3.0.100.216

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

IDM UltraCompare Professional نرم افزاری قدرتمند جهت مقایسه دو فایل و محتویات آن ها با یکدیگر طراحی شده است. به کمک این نرم افزار تنها کافیست شما دو فایل را به برنامه معرفی کنید و سپس به کمک ابزارهای این نرم افزار می توان عملیات مقایسه را انجام داد. به عنوان مثال با وارد نمودن دو فایل متنی به برنامه و انجام عمل مقایسه، نرم افزار تمامی کلمات و جملاتی که با یکدیگر تفاوت دارند را با رنگ های مختلف نمایش می دهد. این ویژگی برای پوشه ها نیز می تواند مورد استفاده قرار می گیرد. در قسمت مقایسه کردن پوشه ها شما می توانید به مقایسه ی دایرکتوری ها در شبکه بپردازید و همچنین فایل هایی با پسوندهای zip را به صورت هرچه بهتر و دقیق تر با یکدیگر مقایسه کنید که این عمل به کاربران کمک می کند تا تفاوت های بین آنها را مشاهده کنند. این نرم افزار محصولی از شرکت IDM Computer Solutions می باشد.

 

 ultra مقايسه دو فايل با IDM UltraCompare Professional v7.00.0.1010

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

PdfGrabber نرم افزاری عالی برای تبدیل فایل های فارسی PDF متون و تصاویر به فرمت های معروف آفیس با ساپورت فونت فارسی بطور کامل است. این نرم افزار قدرتمند بخوبی و بسرعت می تواند متون ، عکس و دیگر محتویات فایل های PDF فارسی را به راحتی به صورت یک فایل متنی به فرمت های معروف مانند Word , Excel , AutoCAD / DXF , Powerpoint , Images , XML , Text , RTF تبدیل کند .

 

 pdf تبديل فايل هاي PDF به فرمت آفيس با PdfGrabber v6.0.0.2

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

AnyDVD HD علاوه بر قابلیت‌های AnyDVD جنبه‌هایی دیگری دارد که برای کار با HD-DVD ها (دی‌وی‌دی‌های High Definition) مفید واقع می‌شوند، که حذف رمز HD-DVD ها از آن جمله است. این نرم‌افزار امکان تماشای فیلم را روی یک اتصال نمایش دیجیتال بدون کارت گرافیک HDCP و با صفحه نمایش HDCP فراهم می‌کند. دیگر نیازی به خرید یک مانیتور گران‌قیمت ندارید،این نرم‌افزار دیسک‌هایی را روی کامپیوتر شخصی و با استفاده از PowerDVD Ultra نمایش می‌دهد که به‌طور معمول امکان نمایش آن‌ها وجود ندارد، فیلم‌هایی که توسط Studio Canal، Weinstein Company، Kinowelt و … پخش می‌شوند.
داشتن AnyDVD HD برای طرفداران پروپاقرص فیلم که از کامپیوتر شخصی خود برای دیدن فیلم استفاده می‌کنند یک نیاز ضروری محسوب می‌شود.
جنبه جالب دیگری که AnyDVD HD دارد magic file replacement است. با اسکریپت‌های ساده XML می‌توان تقریباً از تمام دیسک‌های فیلم تجاری کپی اصل تهیه کرد. این اسکریپت‌ها در دیسک کپی جایگزین فایل‌های روی دیسک می‌شوند. به این ترتیب می‌توانید دیسک کپی را به خواست خود سفارشی کنید بدون این‌که نیازی به ایجاد کپی روی هارد دیسک باشد!
یک UDF 2.5 file ripper همراه AnyDVD HD است که به این ترتیب نیازی به نصب UDF 2.5 filesystem جداگانه روی ویندوز XP نخواهید داشت.

 

 anydvd كدگشايي ديسك هاي قفل دار با Slysoft AnyDVD HD 6.6.0.9

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

جایگزینی ویندوز ۷ که در نوع خود سریعتر است بجای ویندوز XP و VISTA بهترین و راضی کننده ترین تصمیم می باشد. ولی میتوان سیستم ویندوز را با افزایش سرعت امن تر کرد به همین منظور قصد داریم شما را با نرم افزاری به نام Enhance My Se7en آشنا سازیم ، که این نرم افزار توانائی خاصی در افزایش سرعت ویندوز هفت شما خواهد داشت و میتوانید با این نرم افزار به نوعی ویندوز هفت خود را به صورت سفارشی در آورید.
نرم افزار افزایش سرعت ویندوز EnhanceMySe7en کمک میکند تا کاربران ویندوز۷ بتوانند جنبه های آن را با حداکثر آسودگی کنترل کنند. این نرم افزار ابزارهایی برای مراقبت از رجیستری، فضا و یکپارچه سازی دیسک، نصب نرم افزار، دمای دیسک سخت و دیگر ابزارهای درخور سلامتی سیستم را ارائه می کند. تعداد زیادی تنظیمات برای تقویت کارکرد سیستم در این نرم افزار وجود دارد. این نرم افزار با محیط ساده و دوستانه خود یک ست کامل از ابزارهای قدرتمند و مرتب و تنظیمات سیستمی را ارائه می کند.

 

myseven افزایش چشمگیر سرعت ویندوز 7 با Enhance My Seven 2.4.2

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

حتما برای شما پیش آمده که بعد از نصب سیستم عامل جدید نیاز به درایور سخت افزار های کامپیوتر خود پیدا کنید، در این مواقع با داشتن CD درایور، سخت افزار ها را نصب میکنید اما اگر به طور اتفاقی سی دی در دسترس نباشد چه؟
این نرم افزار مشکل شما را به کلی حل خواهد کرد. بعد از نصب این برنامه را از طریق اینترنت Update کنید و سیستم را Scan کنید . مشاهده خواهید کرد که نرم افزار به صورت خودکار سخت افزار های بدون درایور را شناسایی کرده و آماده برای Update آنها میشود.این نرم افزار با سیستم عامل های مایکروسافت ویندوز Xp , Vista و Seven سازگار می باشد.

 

drive نصب و به روز رسانی درایورهای کامپیوتر با چند کلیک   Driver Genius Professional 2009 9.0.0.186 Full

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

اگر شما به دنبال ساعت زنگ دار ، موثر و تایمر شمارش معکوس هستید این نرم افزار برای شما مناسب است! SNV اتوماتیک یک برنامه کاملا قابل تنظیم است که ترکیبی شمارنده معکوس ، زنگ ، ساعت ، یادآوری ، تقویم ماهانه و دفترچه یادداشت از امکانات آن می باشند.همینطورشامل بسیاری از وظایف برنامه ریزی شده مانند پیام های سفارشی ، نشان دادن بازی یک فایل صوتی (از جمله صدای خود را) ، نشان دادن یک عکس یا یک فایل ویدیو ، تعطیل کردن و یا راه اندازی مجدد کامپیوتر شما ، شماره گیری شماره تلفن ، سند ، پوشه ، صفحه وب و… میباشد!

 

TIMER ساعت زنگ دار همه کاره در کامپیوتر شما   SNV Timer v3.0.0

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

FineReader Pro نام یک نرم افزار هوشمند می باشد که به این گروه از نرم افزارها OCR گفته می شود و از فنوری هوش مصنوعی بهره می برد. این نرم افزار قابلیت تشخیص و خواندن متون از روی تصاویر را دارا می باشد. به عنوان مثال شما دارای یک عکس از یک فایل متنی می باشید و قصد دارید تا متن موجود در عکس را بر روی یک سند متنی ذخیره کنید. در گذشته تنها راه برای رفع این نیاز تایپ نمودن متن از روی عکس بود. اما امروزه با وجود چنین نرم افزارهایی دیگر نیاز به این امر نیست. برنامه به صورت خودکار متن را از روی عکس تشخیص داده و آن را در یک سند متنی به کاربر ارائه می کند. از ویژگی های برتر این نرم افزار نسبت به برنامه های مشابه می توان به دقت بالا و ابزارهای موجود در آن اشاره نمود. در این نرم افزار می توان ابزارهای تشخیص نوع و زبان متن ، شناسایی فرمت متن ( عنوان ، پاورقی ، پاراگراف بندی و … ) و دیگر ابزارها اشاره نمود. این نرم افزار توانایی تشخیص متون چندین زبان مختلف را دارا می باشد. این برنامه توسط شرکت نرم افزاری ABBYY تولید شده است.

 

 finereader تبديل اوراق به متن الكترونيكي با ABBYY FineReader Professional 10.0.102.109

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Daemon Tools نرم افزار قدرتمند و پیشرفته ساخت سی دی / دی وی دی رام مجازی و شبیه سازی قفل است ، این نرم افزار با ورود سری جدید بازی های که بر روی دی وی دی و با قفل های پیشرفته عرضه شده به یکباره تبدیل به یک برنامه همه گیر شد که الان تقریباً این نرم افزار بر روی تمام سی دی های بازی یافت میشود و به یک نرم افزار مورد لزوم برای نصب و اجرای اکثر بازی ها در آمده است، این نرم افزار در حال حاضر یکی از بی رقیب ترین برنامه های ساخت و ایجاد درایوهای مجازی است که از اکثر فرمت های ایمیج پشتیبانی میکند.

 

 deamon رايت انواع ديسك هاي قفل دار با Daemon Tools Pro Advanced 4.35.0307

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Softmaker Office 2010 نام نرم افزاری قدرتمند از شرکت معتبر SoftMaker Software GmbH می باشد که تولید کننده بسیاری از نرم افزارهای کاربردی در زمینه های مختلف می باشد و محصولات این شرکت توسط میلیون ها کاربر استفاده می شود. این نرم افزار از چندین بخش تشکیل شده است که می توان به قسمت های ساخت سند های متنی و تایپ متون مختلف ، ساخت اسلایدها و تصاویر برای کنفرانس ها ، ساخت یک گزارش کامل با استفاده از چارت ها و نمودارها و … . همچنین این نرم افزار با تمام نسخه های ویندوز و همچنین ویندوز ویستا دارای سازگاری کامل بوده و به راحتی می توان در این سیستم عامل ها از این نرم افزار استفاده نمود. این نرم افزار از قدرت بالا ، سرعت بالا ، سازگار سازی بالا با فایل های Microsoft Office و … نیز برخوردار می باشد.

 

 office آفيس رفع نياز به نام SoftMaker Office 2010.569

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Shutdown Timer Version 2.4 یک نرم افزار پرتابل و قابل حمل با حجم فوق العاده کم است که میتوانید توسط آن در زمان مشخص و خاصی سیستم را خاموش، ریبوت و ریستارت و …. کنید

 

shutdown خاموش کردن کامپیوتر در زمان معین با Shutdown Timer Version 2.4

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

JPG To PDF Converter v2.1 نرم افزاری ساده ولی بسیار مورد نیاز برای کاربران که با استفاده از آن می توانند فرمت هایی مثل JPG, GIF, BMP, TIF, PNG و PSD را به فرمت معروف و کاربردی PDF تبدیل کند . این کار به سرعت و با چند کلیک قابل انجام است و همین باعث می شود ما شما را به استفاده از این نرم افزار ترغیب کنیم . این نرم افزار ۹۲% بیشتر از سایر نرم افزارها در تبدیل سرعت دارد و سایز فایل PDF تولید شده ۸۲% فشرده تر و کم حجم تر از سایر نرم افزارها می باشد .

 

jpgtopdf تبدیل فرمت عکس به PDF با JPG To PDF Converter v2.1

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

به احتمال قریب به یقین مریخ نخستین سیاره ای از منظومه شمسی خواهد بود که مورد استفاده جدی انسان قرار خواهد گرفت از این نظر طرحهای بسیار مورد بررسی قرار گرفته اند که متاسفانه هیچکدام از نظر اجرایی هنوز به طور جدی در مرحله اجرایی قرار نگرفته اند .با استفاده از Mars 3D Screen Saver میتوانید تماشا مریخ از یک ایستگاه فضایی معلق در مدار مریخ را تجربه کنید .تمام رنگها ، طلوع و غروب خورشید و حرکت دو قمر فوبوس و دیموس به زیبایی شبیه سازی گردیده اند . تنها گذر زمان اندکی سریعتر گردیده تا استفاده کنندگان از نرم افزار ، بیش از حد در انتظار باقی نمانند .

 

screensacer محافظ صفحه زیبا و سه بعدی مریخ   Mars 3D Screen Saver

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Corel WordPerfect Office X4 SP2 14.0.0.755 راه حلی ایده آل برای کارهای خانه و اداری شماست که با امکانات و ابزارهای فراوانی که در آن موجود هست ، شما می توانید کارهایتان را سریعتر از همیشه انجام دهید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا اسناد ، نامه ها و گزارشات بی نظیری ایجاد نمایید.بودجه ها را ساماندهی کنید ، اعلامیه ایجاد نمایید ، گزارشات را دریافت و یا ارسال نمایید. به تولید اسلاید بپردازید. از منابع مجازی اطلاعات خود را جمع آوری کرده و ساماندهی کنید.

 

 wordp آفيس بي نظير شركت Corel به نام Corel WordPerfect Office X4 SP2 14.0.0.755

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

ProShow Producer نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر خواهند بود تا به صورت حرفه ای اقدام به ساخت اسلاید های آموزشی نمایند. این نرم افزار محصول شرکت Photodex می باشد. به کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا اسلاید های زیبا به همراه ویژگی ها و افکت های مختلف تصویری ایجاد نمایید. استفاده از تصاویر مختلف عکس و فیلم ، متون و نوشته های مختلف به همراه افکت ها و بسیاری از امور دیگر را می توان به کمک این نرم افزار ایجاد نمود.

 

 proshow تهيه اسلايدهاي حرفه اي با Photodex ProShow Gold 4.1.2737

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

دنیای اطراف خود را با نرم افزار قوی ، انعطاف پذیر و امکانات فراوانی که در آن گذاشته شده است را به تصویر بکشانید. این نرم افزار یکی از برترین نرم افزارهای طراحی ۲بعدی و ۳بعدی دنیاست که نامش Autodesk AutoCAD 2010 است. سرعت دهی به اطلاعات ، به اشتراک گذاری ایده ها بدون محدودیت ، کاوشگری خلاقیت ها با استفاده از این نرم افزار امکان پذیر است. با استفاده از هزاران اد-آن که در این نرم افزار موجود می باشد ، این نرم افزار به منعطف ترین نرم افزار طراحی دنیا تبدیل شده است. حال وقت آن است که تولیدی خود را افزایش دهید. ، اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از امکانات جدید این نرم افزار بهره مند شوید

 

 auto برترين نرم افزار نقشه كشي دنيا به نام Autodesk AutoCAD 2010

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

این نرم افزار جدیدترین نرم افزاریست که شرکت محبوب و قدرتمند xilisoft ارائه کرده است!حتما تا به حال برای شما پیش آمده است که بخواهید برای راحتی کارتان چندین دسکتاپ مجزا داشته باشید تا با یک کلیک به آن صفحه هدایت شوید؟ نرم افزار جدید شرکت Xilisoft این امکان را برای شما محیا میکند. شما میتوانید با این نرم افزار صفحه دسکتاپ مورد نظرتان را ذخیره کنید و هر وقت که خواستید با یک کلیک به آن صفحه ارجا داده شوید. مثال در یک صفحه شما فیلم باز کرده اید و در صفحه دیگر صفحه وب! میتوانید چندین و چند صفحه دسکتاپ را ذخیره کنید و حتی برای صفحات مورد نظرتان پسورد بگزارید تا کسی غیر شما از شما نتواند از آن دسکتاپ  استفاده کند!

 

desktop تجربه چندین دسکتاپ در یک دسکتاپ با Xilisoft Multiple Desktops v1.0.1.0630

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

در این بخش کتاب مجموعه شرح و زندگانی احمد شاملو را برای کامپیوتر و با فرمت PDF برایتان آماده کرده ایم. در این کتاب گلچینی از بهترین اشعار احمد شاملو نیز موجود می باشد.  به تمامی طرفداران و علاقه مندان احمد شاملو پیشنهاد می کنیم این کتاب فوق العاده و جامع را از دست ندهند

 

shamloo کتاب الکترونیکی اشعار و شرح زندگی احمد شاملو

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Natural English all Levels 2010 این امکان را به شخص می دهد تا بتواند زبان انگلیسی را از روی جملات انگلیسی به طوری خوانا و درست به زبان مادری خود برگرداند. علم آموز یاد می گیرد که چگونه از زبان واقعی و در عام مردم به درستی استفاده نماید و با آن آشنا شود ، همزمان فکر کردن و ترجمه کردن را یاد بگیرد ، تمرین برای ایجاد اعتماد به نفس و عملیات گفتگویی که در این مجموعه گنجانیده شده است. درس های آموزش معلم این امکان را به علم آموز می دهد تا حس واقعی قرار گرفتن در یک کلاس زبان انگلیسی را داشته باشد و بتواند نهایت استفاده را ببرد. این مجموعه شامل ۴ سطح بندی از مبتدی تا فوق پیشرفته را دارا می باشد و به صورت فایل های PDF در اختیار کاربران قرار میگیرد و فایل های صوتی تلفظ نیز در این مجموعه وجود دارد

 

eng يادگيري ترجمه با مجموعه كتب Natural English All Levels 2010

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

مجموعه ای از ۱۰۰۰ Gadget برای ویندوز ۷ و یا ویندوز ویستا شما که توسط تیم دانلودها جمع آوری شده است. این مجموعه را که به جرات می توان گفت یکی از کاملترین مجموعه Gadget ها می باشد

 

gadj مجموعه اي بي نظير از Gadgets 1000 براي كاربران ويندوز ويستا و 7

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

نرم افزاری که به تازگی نسخه به روز شده آن  برای مشاهده و مدیریت فایل های PDF ارائه شده است Adobe Acrobat Reader v9.3 نام دارد . کاربران در این ابزار فقط قابلیت مشاهده فایل های PDF را دارند . اما نمی توان از امکاناتی مانند چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت دیگر چشم پوشی کرد. مهم ترین قابلیتی که در این ابزار و در نسخه جدید ارائه شده است مدیریت اسناد و آپلود و ساخت آن ها در سایت Acrobat.com است .
این نرم افزار محیط کاربری بسیار ساده اما در عین حال جذابی دارد.این نرم افزار برخلاف نرم افزار Adobe Acrobat 9 Pro Extended حجمی بسیار پائین دارد که باعث بالا رفتن کارایی سیستم می شود. همچنین نرم افزار فوق بر خلاف Adobe Acrobat 9 Pro Extended که با قیمت ۴۴۹ دلار عرضه می گردد ، به صورت رایگان عرضه می شود. محیط کاربری این نرم افزار بصورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده و امکانات مختلفی از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار کاربر قرار می دهد.همچنین استفاده از این نرم افزار نیاز به تخصص خاصی ندارد، چرا که پس از نصب برنامه، بصورت خودکار کلیه فایل های PDF موجود در هارد دیسک سیستم  را تحت پوشش خود قرار داده و در هنگام برخورد کاربر به این فایل ها، با یک دابل کلیک ساده اجرا شده و محتویات فایل را به نمایش می گذارد.
لازم به ذکر است که ویرایش جدید Adobe Reader، دارای قابلیت شتاب دهندگی به واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) میباشد، که قادر است محتوای فایل های PDF، مانند تصاویر گرافیکی و سه بعدی را با کیفیت مطلوب تری به نمایش گذارد.  این نرم افزار با اندکی تغییرات جزیی نسبت به ویرایش های قبلی ارائه شده است.

 

adobereader نسخه جدید نرم افزار قدرتمند مشاهده فایلهای پی دی اف   Adobe Reader 9.3

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که فایل های Office که رمز آنها را فراموش کردید از جمله Microsoft Word, Excel, Access and PowerPoint را به آسانی باز کنید. این نرم افزار بسیار کاربردی می باشد

 

officepass از بین بردن پسورد محصولات آفیس با Office Password Unlocker v4.0

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

CAMBRIDGE English Grammar In Use 3rd Edition نام نرم افزاری بی نظیر و فوق العاده برای یادگیری زبان انگلیسی است. این نرم افزار این امکان را به دانشجو میدهد تا بدون نیاز به استاد و کلاس های خارجی ، تمامی گرامرهای انگلیسی را به طور کامل و در تمامی حالات فرا بگیرد. این نسخه سوم این کتاب است که به تازگی توسط دانشگاه کمبریج تهیه شده است . این کتاب به صورت E-Book هم در اینترنت موجود می باشد ولی وبسایت دانلودها سعی بر این داشته که نرم افزار این کتاب را در اختیار کاربران قرار بدهد که دارای امکانات بیشتر و منحصر به فردی از جمله آزمون ها و تست های مختلفی نیز می باشد.

 

eng2 يادگيري حرفه اي قواعد انگليسي با CAMBRIDGE English Grammar In Use 3rd Edition

 

 

cam eng downloadha.com يادگيري حرفه اي قواعد انگليسي با CAMBRIDGE English Grammar In Use 3rd Edition

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Xilisoft Iso Pro نرم افزاری است قدرتمند جهت ساخت و کار با فایل های ISO که با امکانات فوق العاده قدرتمند جوابگوی تمامی نیازهای شما می باشد. توسط این نرم افزار می توانید در کمترین زمان ممکن به ساخت فایل های Iso از CD/DVD های خود و همچنین فایل های موجود بر روی هارد دیسک خود بپردازید. این خود یک روش جهت گرفتن فایل پشتیبان از اطلاعات موجود بر روی CD/DVD ها و همچنین فایل های موجود بر روی هارد دیسک می باشد. بعد از ساخت فایل های Iso شما می توانید به راحتی آن ها را بر روی انواع ""CD/DVD رایت نموده و یا از روی هارد دیسک خود توسط درایو مجازی آن ها را اجرا کنید. این روش همانند این است که شما آن CD/DVDرا از روی هارد دیسک خود بدون نیاز به دیسک اصلی اجرا نموده اید. از قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به تبدیل فایل های Image به انواع فایل های ISo ، توانایی بروز رسانی خودکار نرم افزار ، پشتیبانی از چندین زبان زنده دنیا و… اشاره نمود. این نرم افزار محصول کمپانی نرم افزاری محبوب و معروف Xilisoft می باشد که با حجم کم و عدم نیاز به سیستم هایی با سرعت بالا یک دستیار عالی و قدرتمند در کنار شما خواهد بود.

 

iso مديريت فايل هاي ISO با Xilisoft ISO Pro 1.0.9.0112

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

All Office Converter Platinum نام نرم افزاری قدرتمند برای تبدیل فرمت فایل های office به فرمت های مختلف می باشد. این نرم افزار از تبدیل فرمت های همزمان فایل های Office به خوبی پشتیبانی می کند و قادر است تا در زمانی کوتاه عملیات تبدیل را با کیفیت مناسبی به انجام رساند. این نرم افزار محصولی از Word-Pdf-Converter می باشد.

 

 offic تبديل فرمت هاي آفيس با All Office Converter Platinum v6.4 Portable

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

برنامه تقویم خورشیدی SunCalendar یک برنامه رایگان بوده که برای برطرف کردن نیاز کاربران به تقویم هجری شمسی ساخته شده که در کنار آن علاوه بر این که سعی شده انتظارات کاربر از یک تقویم دیجیتال برآورده شود در جهت افزایش اطلاعات کاربر هم با استفاده از ابزارهایی مانند کتابخانه و ویکی (نمایش اطلاعات مختصر در مورد هر رخداد) فعالیت داشته است .
از دیگر ویژگی های این نرم افزار فارسی می توان به  قابلیت گذاشتن پیام به صورت زمان دار ،  رخدادهای ملی ، مذهبی و سینمایی جهان ، دارا بودن ساعت جهانی ، اوقات شرعی ، مبدل تاریخ ، دفترچه تلفن و … اشاره کرد.

 

taghvim نرم افزار تقویم خورشیدی نسخه 5   Sun Calendar 5.0 Full

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم
آخرین مطالب