دانلود نرم افزار ، بازی ، موبایل ، بخش های متنوع
پایگاه دانلود ایران

 Counter-Strike: Source ترکیبی از بازی Counter-Strike که برنده جایزه شده و Source که تکنولوژی پیشرفته ای در زمینه بازی می باشد را با هم به ارمغان آورده است. با آخرین دستاوردها و تفکرات حرفه ای در گرافیک بازی ، و همچنین آپدیت شدن صداها و حرکات طبیعی بازیکنان ، بازی شکلی تازه به خود گرفته است. نسخه جدید بازی که ورژن آن  1.0.0.64 می باشد برای دانلود آماده شده است. همچنین آپدیت بازی به نسخه ماه جولای سال ۲۰۱۱ نیز همراه با بازی برای شما آماده شده است. گرافیک بازی بسیار بهبود پیدا کرده و تعداد بسیاری نقشه بازی به آن افزوده شده است. از ویژگی هایی که در این نسخه می توان به مواردی اشاره کرد همچون: افزودن امکاناتی به برخی از تفنگ ها که در یک لحظه به شلیک ۲ گلوله بپردازد ، برطرف کردنی باگ که تفنگ مقداری آهسته می شود ، برطرف کردن مشکل بمب C4 که قبل از منفجر شدن به شما پول می داد ، اضافه کردن صداهای ترکیب شده در منوی کاربری .

|آخرین نسخه بازی ، آپدیت شده تا ۱۴ July 2011 به همراه توضیحات کامل نصب|

 

counter cover دانلود بازی Counter Strike: Source v64 Non Steam

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 در این بازی جنگی میان روبات های کوچولوی شما و ابر روبات ها رخ میدهد که شما برای نجات سرزمین خود باید به جمع آوری انرژی و ساخت روبات های کوچولو کرده و به آن ها کمک کنید تا از گیاهان سبز سبز دفاع کنند. داستان این بازی از یک سرزمین آرام شروع می شود که با حمله ارتش ظالمی که به عنوان ماشین ها شناخته می شوند، در آن سرزمین هرج و مرج به وجود می آید و شما می بایست با استفاده از هوش و تاکتیک های خود بر مانع ها غلبه کرده و سرزمین با شکوه خود را نجات دهید.

 

 Mini Robot Wars جنگ با روبات های کوچولو در بازی Mini Robot Wars

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 TMD Fifteens یک بازی رایگان و بسیار کم حجم به سبک پازل بوده که می تواند شما را سرگرم نماید. این بازی بسیار زیبا دارای گرافیک زیبایی می باشد. امیدواریم از این بازی خاطره انگیز لذت ببرید.

 

TMD Fifteens بازی بسیار زیبای پازل اعداد TMD Fifteens 1.3

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 Shooting Blocks یک بازی بسیار زیبا و دیدنی است که دارای گرافیک بسیار زیبا و مراحل متعددی می باشد. این بازی فکری می تواند مدت ها شما را سرگرم کند. بازی Shooting Blocks دارای حجمی بسیار مناسب بوده و نیازمند سخت افزار قدرتمند نمی باشد. امیدواریم این بازی زیبا مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

Shooting Blocks بازی دیدنی و بسیار جذاب Shooting Blocks 2.6

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 Super meat boy یک  بازی پلتفرم فوق العاده  توسعه یافته توسط تیم Red meat است. در این بازی بازیکن در نقش یک مکعب کوچک متحرک به نام گوشت قرمز ظاهر می شود که باید دوستش رااز شر دکتر جنین(Fetus) نجات دهد. بازیکنان باید با رفلکس شدید و عکس العمل های فوق العاده سریع  به پایان هر سطح ، با استفاده از توانایی های خود از جمله چسبیدن به  دیوار و پرش های متوالی از موانع برسد. پاکسازی مناطق پر پیچ و تاب یا جمع آوری بانداژ های  پنهان در هر نقشه  به هیجان بازی می افزاید و راه های مخفی و پازل ها را تشکیل می دهند. بازی در حدود ۳۵۰ مرحله دارد که به فصل های مختلف تقسیم می شود. بازیکن در  هر فصل می تواند در هر جهتی که می خواهد بازی را پیش ببرد و وارد بخش های متفاوت, با توجه به قدرت انتخابش شود. اما تعداد معینی از سطح ها نیاز به تکمیل شدن  برای دسترسی به مرحله رئیس را دارند.

|به همراه آخرین آپدیت بازی ، آپدیت شانزدهم ، به منظور رفع اکثر باگ ها|

 

super meat boy cover دانلود بازی Super Meat Boy incl Update 16

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 بازی ویدئویی Cars 2 شما را وارد دنیای این فیلم زیبای انیمیشن می کند ، جایی که می توانید بین ۲۰ شخصیت مختلف یکی را انتخاب کنید و برای رسیدن به مقام جاسوسی در کلاس جهانی تمرین کنید. به عنوان قسمتی از این تمرین بین المللی باید در ماموریت های مخاطره آمیز شبیه سازی شده ای شرکت کنید و با استفاده از ابزار خطرناکی که دارید از دست دشمنان بگریزید و آنها را متوقف کنید. این بازی بر اساس فیلم انیمیشن Cars 2 ساخته شده و دارای شخصیت های محبوب آن به خصوص مک کوئین و استاد بوده که آنها برای این عملیات مخفیانه به نام CHROME تمرین می کنند.آنها به Finn McMissile و Hollet Shiftwell می پیوندند زیرا آنها نیز برای رسیدن به مقام جاسوس تلاش می کنند. بازی تعدا زیادی مرحله ی بانشاط دارد، همانطور شما می توانید از ابزار مختلفی مخصوص هر اتومبیل برای فرار از دست دشمنان  یا متوقف کردن آنها استفاده کنید. همچنین می توانید شیرین کاری هایی مانند رانندگی برعکس، حقه های هوایی و راندن روی ۲ چرخ نیز اجرا کنید تا بازی را کاملا تمام کنید.بازی ویدئویی Cars 2 همچنین دارای مسابقات جهانی آنلاین بوده که به بازیکنان امکان آزاد کردن جوایز هر دو نسخه را بوسیله ی تمام کردن ماموریت ها می دهد.

|به همراه دانلود در یک پارت ۲٫۲ گیگابایتی با لینک مستقیم|

 

Cars2 Cover small دانلود بازی Cars 2 برای PC

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 قسمت دوم Harry Potter and the Deathly Hollows، آخرین بازی از این سری خواهد بود که همزمان با قسمت دوم فیلم آن وارد بازار می شود. این نسخه بر خلاف عنوان قبلی، تغییرات متعددی داشته تا ناکامی های آن نسخه را جبران کند و به بازیکنان تجربه ای منحصر به فرد بدهد. حداقل به عنوان آخرین نسخه از این سری از بازی ها که از روی فیلم ساخته می شوند، بازیکنان و طرفدران این داستان مشهور، دوست دارند که با بازی خوبی روبرو باشند. در قسمت اول، بازی تا جایی پیش رفت که لرد ولدمورت (Lord Voldemort) ابر چوبدستی جادویی را بدست آورد تا به وسیله آن بتواند هری را از بین ببرد. هری هم به همراه دوستان وفادارش رون (Ron) و هرماینی (Hermione)، دنبال جان پیچ هایی هستند که با از بین آن ها می توانند ولدمورت را از بین ببرند. در این قسمت، ادامه ماجرا دنبال می شود و بازیکنان سرانجام به پایان این نبرد حماسی می رسند. از داستان بازی چیزی نمی گوییم، چرا که ممکن است هیجان آن از بین برود. سازندگان، داستان این نسخه را خطی کرده اند و دیگر مراحل فرعی ای که در نسخه قبل شاهد آن ها بودیم را در این بازی نخواهیم دید. داستان اینبار بیش از سایر نسخه ها به فیلم نزدیک است و به همین دلیل می توان گفت که شما در بازی، فیلم را تجربه خواهید کرد. در این نسخه شما فقط کنترل هری را به دست نمی گیرید و می توانید با دیگر شخصیت های بازی هم بازی کنید.

|به همراه دانلود در یک پارت ۸ گیگابایتی با لینک مستقیم|

 

DeathlyHallows Part2 Cover Small دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 برای PC

 

 

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی:

OS: Windows XP SP3, Vista SP2 / Windows 7 32Bit
CPU: Core 2 Duo  7500 2.93GHz or Athlon 64 X2 Dual Core 5200+
RAM: 4 GB
HDD: 8 GB free disk space
Graphics:  nVidia GeForce GT 220 / ATI Radeon HD 4650

 

تصاویری از محیط بازی:

HP Part2 02 small دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 برای PC HP Part2 01 small دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 برای PC

HP Part2 03 small دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 برای PC HP Part2 04 small دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 برای PC

HP Part2 05 small دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 برای PC HP Part2 06 small دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 برای PC

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 دریا، خورشید، شن و ماسه های نرم… هوایی مطبوع و صدای آرامش بخش امواج و … اما شما وقت استراحت کردن را ندارید چرا که شما باید این ساحل زیبا را اداره کرده و به رفع نیازهای مردم و مشکلات ساحل پرداخته و از همه مهمتر شما یک مامور مخفی FBI هستید که باید به دنبال خرابکاران و مجرمان بگردید. در این بازی شما باید یک فرد مسئولیت پذیر بوده و به مواردی چون غذا و امکانات تفریحی مهمانان بوده و به خواسته های موجودات دریایی نیز رسیدگی کنید. این شما و این هم یک ساحل زیبا ..

 

Summer Rush مدیریت ساحلی زیبا در بازی هیجان انگیز Summer Rush

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 مطمئنا خیلی از شما ها با بازی فکری ماه-جونگ آشنا هستید. این بازی با داشتن یک محیط سه بعدی و گرافیک نسبتا خوب می تواند شما را ساعت ها سرگرم کرده و در رشد فکری شما نیز تاثیر گذار باشد! بازی به این صورت می باشد که در ابتدا یک سری از تکه های پازل مانند در شکل های متنوع در کنار و بر روی یکدیگر چیده شده اند و شما میبایستی دو تکه هم شکل را پیدا کرده و آن ها را حذف کنید تا بالاخره تمامی تکه ها حذف شده و به مرحله بعدی و البته مرحله ای سخت تر راه پیدا کنید، اما کار به همین سادگی ها هم نیست! شما باید دقت کنید که با برنامه درست جلو رفته و ترتیب آن ها را بهم نزنید. اگر این کار را به صورت صحیح انجام ندهید تکه های هم شکل در مکان هایی باقی می مانند که امکان حذف آن ها موجود نیست و در نهایت شما بازنده به حساب خواهید آمد. اگر دوست دارید تا هم سرگرم شوید و هم به پرورش ذهن خود بپردازید، این بازی را از دست ندهید.

 

 Mah Jong Master 3D بازی معروف فکری و سرگرم کننده Mah Jong Master 3D

ایت 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 A New Beginning یک بازی سینماتیک ، ماجراجویانه و ترسناک می باشد. در این بازی ماجراجویی که سبکی کلاسیک را داراست ، یک دگرگونی آب و هوایی بسیار خطرناک تمامی دنیا را تحت تاثیر خود قرار می دهد. این دگرگونی در روایتی از سرتیتر خبرهای امروز دنیا گرفته شده و مربوط به زندگی در دوره ی کنونی که ما هستیم می باشد. در سرتاسر دنیا ، وظیفه شما که به عنوان یک عامل اصلی در بازی می باشید ، این است که دنیا را در توازن نگه دارید و از این عوامل خطرناک که دنیا را تهدید می کند جلوگیری نمایید. در این بازی شما به بررسی جزئیات موجود در بازی می پردازید و از آن ها سرنخ هایی کامل برای حل مشکلات خود پیدا می کنید. بیش از ۳۰ شخصیت کارتونی در این بازی وجود دارند که همگی در فضایی ۲بعدی ساخته شده اند. ولی این فضای ساخته شده ، همانند فیلم های کارتونی بسیار جذاب و سرگرم کننده می باشد و می تواند شما را تا ساعت ها مشغول حل معماهای بسیار سرگرم کننده ی این بازی بکند.

 

a new beginning cover دانلود بازی A New Beginning

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Operating system: Windows XP / Vista / Windows 7
Processor: Pentium IV 2 GHz
Memory: 1 GB
Video: 256 MB
Free space on hard disk: 3,5 GB

 

تصاویری از محیط بازی:

a new beginning 01 small دانلود بازی A New Beginning a new beginning 02 small دانلود بازی A New Beginning

a new beginning 03 small دانلود بازی A New Beginning a new beginning 04 small دانلود بازی A New Beginning

a new beginning 05 small دانلود بازی A New Beginning a new beginning 06 small دانلود بازی A New Beginning

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 A New Beginning یک بازی سینماتیک ، ماجراجویانه و ترسناک می باشد. در این بازی ماجراجویی که سبکی کلاسیک را داراست ، یک دگرگونی آب و هوایی بسیار خطرناک تمامی دنیا را تحت تاثیر خود قرار می دهد. این دگرگونی در روایتی از سرتیتر خبرهای امروز دنیا گرفته شده و مربوط به زندگی در دوره ی کنونی که ما هستیم می باشد. در سرتاسر دنیا ، وظیفه شما که به عنوان یک عامل اصلی در بازی می باشید ، این است که دنیا را در توازن نگه دارید و از این عوامل خطرناک که دنیا را تهدید می کند جلوگیری نمایید. در این بازی شما به بررسی جزئیات موجود در بازی می پردازید و از آن ها سرنخ هایی کامل برای حل مشکلات خود پیدا می کنید. بیش از ۳۰ شخصیت کارتونی در این بازی وجود دارند که همگی در فضایی ۲بعدی ساخته شده اند. ولی این فضای ساخته شده ، همانند فیلم های کارتونی بسیار جذاب و سرگرم کننده می باشد و می تواند شما را تا ساعت ها مشغول حل معماهای بسیار سرگرم کننده ی این بازی بکند.

 

a new beginning cover دانلود بازی A New Beginning

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Operating system: Windows XP / Vista / Windows 7
Processor: Pentium IV 2 GHz
Memory: 1 GB
Video: 256 MB
Free space on hard disk: 3,5 GB

 

تصاویری از محیط بازی:

a new beginning 01 small دانلود بازی A New Beginning a new beginning 02 small دانلود بازی A New Beginning

a new beginning 03 small دانلود بازی A New Beginning a new beginning 04 small دانلود بازی A New Beginning

a new beginning 05 small دانلود بازی A New Beginning a new beginning 06 small دانلود بازی A New Beginning

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 در این بازی شما باید در اعماق دریا یک پرورشگاه را از تخریب شدن نجات دهید! شما به دنبال اشیای گمشده می گردید و می توانید با به دست آوردن آن ها و فروختن آن ها پرورشگاه را گسترش دهید. در این بازی باید هوش بالایی داشته و به تمامی قسمت ها توجه کنید. در مواقع گیر کردن در این بازی می توانید از Help بازی کمک بگیرید. قابلیت های خود را در این بازی های کوچک اما سرگرم کننده امتحان کنید و آن را افزایش دهید.

 

 Tales of Lagoona Orphans of the Ocean کشف اشیای گمشده در اعماق دریا در بازی Tales of Lagoona Orphans of the Ocean v1.0.0.149

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 اگر از آن دسته از افراد هستید که به بازیهای پرسرعت که البته به دقت زیادی نیاز دارند علاقه مند هستید، این بازی می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند! در این سبک از بازی ها شما می بایست با استفاده از اشیایی در درست دارید به اشیایی که مدام در حال حرکت هستند شلیک کرده و اگر اشیایی در دست شما به اشیایی هم نوع خود برخورد کند و تعداد این اشیا سه یا بیشتر شود، این سه اشیا حذف شده و شما امتیاز کسب خواهید کرد. این روال تا مراحل اول پیش میرود اما در مراحل بالاتر این بازی بسیار سخت می شود، به صورتی که اشیا از دو جهت مختلف و با سرعتی بسیار بالا به چاله نزدیک می شوند. یادتان باشد در این بازی تا آخرین لحظه سعی خود را کرده و نا امید نشوید!

 

 Sparky Vs Glutters تجربه هیجان و سرعت در بازی Sparky Vs Glutters

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 آپدیت جدید بازی Crysis 2 که چندی پیش عرضه شده بود ، سرانجام برای نسخه های کرک شده نیز در اینترنت قرار گرفت ! این آپدیت تغییرات بسیار گسترده ای را در محیط بازی ایجاد کرده و یکی از دلیل های این تغییرات ، استفاده از تکنولوژی DirectX 11 Ultra می باشد. جزئیات بازی شکل جدیدی به خود گرفته و روند بازی به صورت بسیار طبیعی تر و جذاب تر می باشد. از جمله تغییرات دیگری که صورت گرفته ، می توان به مواردی همچون : اضافه شدن سایه های اشخاص در نزدیکی ، استفاده از تکنولوژی با کیفیت عالی HDR Motion Blur ، طبیعی تر شدن هرچه بیشتر سایه ی اشخاص و اشیاء موجود در بازی ، مات سازی اجزاء پرتاب شونده در بازی ، طبیعی تر شدن حرکت آب در بازی ، بهتر شدن هر چه بیشتر بازتاب نور در هنگام برخورد با اشیاء ، بهبود در پشتبانی از کارت گرافیک های چندگانه و … 

 

Crysis2 cover دانلود آپدیت Crysis 2 v1.9 incl DX11 Ultra & HiRes Texture Packs

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 در این بازی هیجان انگیز شما به دنبال یک فرد خطرناک می روید که او در هرکجا که پا بگذارد خرابی ایجاد خواهد کرد، اما شما تنها کسی هستید که می توانید جلوی او را بگیرید. شما با قرار گرفتن در صحنه های جرم و جمع آوری مدارک جرم و سپس مرتب کردن آن ها، می بایستی پازل ها و معماهایی را حل کنید که به شما در نزدیک شدن و رسیدن به مجرم اصلی کمک خواهد کرد. شما با گذارندن مراحل پست خود را افزایش داده و همچنین به فرد جنایتکار نزدیکتر خواهید شد و در نهایت به جایی خواهید رسید که مجرم را از هدف بزرگ خود نا امید کنید.

 

 Intrigue Inc Ravens Flight یافتن مدارک جرم و دستگیری مجرم در بازی Intrigue Inc: Ravens Flight

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 اگر دوست دارید کودکان شما بتوانند از رایانه استفاده مفید کنند ، این بهترین راه است که با یک بازی سرگرم کننده و مفرح بتوانند ریاضی را نیز فرا بگیرند.امروز از وب سایت ،این بازی جدید و زیبا را  آماده دریافت کرده ایم.این بازی آموزش ابتدایی نام دارد می تواند پشتوانه خوبی برای کودکان شما در ضمینه ریاضیات می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Juegos Educativos بازي آموزش رياضي ابتدايي با نام Juegos Educativos

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 بازی Super Street Fighter IV: Arcade Edition  در واقع dlc  بازی Super Street Fighter IV می باشد این بازی ژانر فایتینگ دارد و می توان آن را یک نفره ، دونفره و به صورت داستانی بازی کرد سری بازی Street fighter  را می توان معروف ترین بازی های شرکت Capcom  نام برد اما این بازی طرفداران زیادی ندارند ناشر این بازی شرکت capcom و dimps است و توسعه دهنده هم شرکت capcom می باشد شرکت dimps در سری بازی های dragon ball نیز فعالیت نموده است این سومین نسخه متفاوت از چهارمین شماره از یان سری بازیهاست و بر خلاف Super Street Fighter IV برای PC همخ منتشر خواهد شد. در این نسخه ۴ شخصیت جدید به نامهای Yun, Yang, Oni و Evil Ryu به بازی اضافه شده اند.

|به همراه دانلود در یک پارت ۷٫۵ گیگابایتی با لینک مستقیم|

 

ssfivarcade cover دانلود بازی Super Street Fighter IV: Arcade Edition

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP/Vista
Processor: Intel Pentium 4 2.0 GHz and up
Memory: 1 GB RAM
Graphics: DirectX 9.0c/Shader3.0 and up supported (operation on-board is not guaranteed)
Video: NVIDIA GeForce 6600 and up (except for NVIDIA GeForce 7300), VRAM: 256MB and up (operation sharing with main memory is not guaranteed)
Hard Drive: 4.5 GB free hard drive space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista
Processor: Intel Core2 Duo 2.0 GHz and up
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 9.0c/Shader3.0 and up supported (operation on-board is not guaranteed)
Video: NVIDIA GeForce 8600 and up, VRAM: 512MB and up (operation sharing with main memory is not guaranteed)
Hard Drive: 4.5 GB free hard drive space

 

تصاویری از محیط بازی:

ssfivarcade 01 small دانلود بازی Super Street Fighter IV: Arcade Edition ssfivarcade 02 small دانلود بازی Super Street Fighter IV: Arcade Edition

ssfivarcade 03 small دانلود بازی Super Street Fighter IV: Arcade Edition ssfivarcade 04 small دانلود بازی Super Street Fighter IV: Arcade Edition

ssfivarcade 05 small دانلود بازی Super Street Fighter IV: Arcade Edition ssfivarcade 06 small دانلود بازی Super Street Fighter IV: Arcade Edition

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 City Bus یک شبیه ساز اتوبوسرانی نیست. اگر دوست دارید قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنید، با احتیاط برانید و به حقوق شهروندان احترام بگذارید، بهتر است که به دنبال یک بازی دیگر بگردید! اگر دوست دارید تا به وحشیگری در شهر بپردازید، قوانین را زیر پا بگذارید و همه چیز را در سر راهتان نابود کنید، شما توانسته اید بازی مناسب را پیدا کنید! در این بازی هیچ چیز نمی تواند جلوی شما را بگیرد. شما باید گاز را در ترافیک تا آخر فشار داده، از ماشین های پلیس فرار کرده و شهر را به آشوب بکشید. وقت آن رسیده که آن روی خشن خود را در این بازی به نمایش بگذارید!

 

City Bus عبور از قوانین در بازی جذاب و سرگرم کننده City Bus

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 در این بازی هیجان انگیز شما می بایست با استفاده از امکانات حداقلی که در اول بازی در اختیار شما قرار داده شده است، به افرادی که برای خرید غذای سگ خود به شما مراجعه می کنند، غذای دلخواهشان را تحویل دهید. در صورتی که در انجام این کار سریع نباشید مشتریان شما مغازه را ترک کرده و از امتیاز شما کاسته می شود. در ابتدای بازی دستگاه های موجود در فروشگاهتان اندک است و حتی نوع سگ هایی هم که به غذا نیاز دارند مشابه است اما با جلوتر رفتن بازی سخت تر شده و باید سرعت عمل بیشتری به خرج دهید و غذاهای متنوع تری را درست کنید. سرعت عمل و تمرکز خود را در این بازی بسنجید!

 

 Jessicas Bow Wow Bistro فروش غذای سگ های خانگی در بازی Jessicas Bow Wow Bistro

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 Fruit Farm  یک بازی معتاد کننده و فوق العاده محرک می باشد. این بازی به در استایل کارتونی ساخته شده و دارای رنگبندی قدرتمند کارکترهای جذاب می باشد که بعد از مدتی بازیکننده را یک فرد حرفه ای در انجام خود می کند. در این بازی یک سبد در اختیار شما قرار می گیرد و شما می بایست میوه هایی را که از بالا می افتند را توسط سبد گرفته و بر امتیاز خود بیافزایید. این کار در مراحل بعد سخت تر شده و سرعت افتادن میوه ها بالا می رود. همچنین بعد از کسب چندین امتیاز به شما قابلیت هایی مانند جان اضافه، سرعت دوبرار، توقف زمان و … داده می شود که در راه یابی به مرحله بعد به شما کمک خواهد کرد. این بازی دارای ۵۰ مرحله سرشار از سرگرمی می باشد که می توانید ساعت ها خود را مشغول کنید.

 

Fruit Farm جمع آوری میوه ها در بازی مهیج Fruit Farm

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 در این نسخه جدید از بازی محبوب پک من، شما باید در یک محیط سه بعدی از مانع ها عبور کرده و قبل از این که دشمنانتان به شما نزیک شوند تمامی دانه های زرد رنگ را به سرعت خورده و به مراحل بعدی راه پیدا کنید! در این بازی شما از اهرام ثلاثه مصر و شهرهای قدیم غربی عبور می کنید و با گذر از هر مرحله امکانات جدیدی را بدست می آورید که مطمئنا برایتان جالب خواهند بود. اگر این بازی را در چه در زمان کودکی و چه حال بازی کرده اید، این نسخه فوق العاده را از دست ندهید.

 

Pac Man Adventures in Time بازی جدید و پرطرفدار Pac Man: Adventures in Time

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 در این بازی سرگرم کننده شما به رقابت با دیگر ماشین ها خواهید پرداخت و باید با استفاده از ترمزدستی و دریفت های پی در پی از رقیبان جلو بزنید که این قسمت  در بازی بسیار لذت بخش است. شما با اول شدن در مسابقات به بعدی راه پیدا می کنید و با تمام کردن یک دوره و کسب حداکثر امتیاز، ماشین های جدید و البته پرسرعت و قدرمتمند تر را آزاد کرده و می توانید از آن ها در مسابقه های بعدی نیز استفاده نمایید. خیلی ها در حرفه ای بودن در بازیهای اتومبیل رانی ادعا دارند، اما آیا این بازی را هم می توانند با موفقیت پشت سر بگذارند!

 

 Drift Runners تجربه سرعت واقعی با بازی کم حجم Drift Runners 1.0

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 در این بازی می توانید به جای یک کشاورز قرار بگیرید و تجربه های کشاورزی را بدست آورید! در این بازی محصول های زراعی را میکارید و پس از رشدشان، آن ها را برای بدست آوردن سود می فروشید. با یک کلیک می توانید خاک حفر کنید، محصولات خود را بکارید و میوه هایی که برای رشد آنها زحمت کشیده اید را برداشت کنید. پس از این، کار شما افزایش یافته چرا که نیازهای مردم افزایش می یابد. شما می بایست دامنه تولیدات خود را بیشتر کرده و مواد غذایی بیشتری چون پنیر، بستنی، کیک و … را به مغازه ها بفروشید. این بازی قابل حمل بوده و تنها با یک کلیک اجرا شده و نیاز به هیچگونه نصبی ندارد.

 

Virtual Farm 2 تجربه مزرعه داری و کشاورزی با بازی بسیار زیبای Virtual Farm 2

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 یکی از عنوان های محبوب و معدود Sega در سبک ورزشی، سری بازی های Virtua Tennis هستند که هر چند وقت یکبار نسخه جدیدی از آن ها راهی بازار می شود. Sega در این مدت رقیب دیگری به نام سری بازی های Top Spin هم پیدا کرده که مخصوصاً در نسخه جدید، عنوان خوب و قابل توجهی بود. حال Virtua Tennis 4 آمده تا دوباره بازیکنان قدیمی و طرفداران سبک تنیس را به مسابقات جدیدی فرا بخواند. هر چه باشد، تنیس از ورزش هایی است که در کنار فوتبال از علاقه مندان زیادی در دنیای بازی های کامپیوتری برخوردار است.

|به همراه دانلود در یک پارت ۳ گیگابایتی با لینک مستقیم|

 

virtua tennis 4 cover دانلود بازی Virtua Tennis 4

 

 

 

گرافیک

Sega برای اینکه یکی از عنوان های محبوبش همچنان پر طرفدار باقی بماند، گرافیک بازی را ارتقاء داده تا بازیکنان در این عنوان با یک شبیه سازی خوب از مسابقات تنیس روبرو باشند. در نگاه اول، چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند، طراحی ورزشگاه ها و محیط هایی است که در آن ها مسابقه می دهید. ورزشگاه ها بسیار خوب طراحی شده اند، از جزئیات خوبی برخوردار هستند و مسئله مهمتر اینجاست که تعداد آن ها زیاد است و از این رو ورزشگاهی را به طور مدام در بازی نخواهید دید. طراحی ورزشگاه هایی که در آن ها تورنومنت های معتبر برگزار می شوند نیز واقعاً شگفت انگیز است. مسئله بعدی طراحی خوب ورزشکاران است. در این بازی ورزشکاران، عالی طراحی شده اند به مدل های واقعی بسیار شبیه هستند. در طول مسابقه ها به خوبی آثار عرق روی صورت آن ها دیده می شود. همچنین انیمیشن های خوبی نیز برای حرکات این ورزشکاران طراحی شده اند. ماندن جای پای ورزشکاران و توپ روی زمین های مسابقه هم از نقاط خوب این قسمت است.

 

موسیقی/صداگذاری

موسیقی های نسبتاً خوبی برای این بازی ساخته شده اند که بسیار معمولی هستند و ریتم تند و هیجان انگیزی دارند، اما این موسیقی ها به یکدیگر شباهت زیادی دارند و به شدت هم در بازی تکرار می شوند. مسئله دیگر زمانی است که در طول مسابقه ها موسیقی در پس زمینه پخش می شود. بهتر بود در زمان مسابقه ها موسیقی قطع می شد تا حواس بازیکنان بیشتر به بازی کردن باشد تا موسیقی های در حال پخش. صداهایی که در ورزشگاه ها شنیده می شوند، جالب هستند. صدای گوینده ورزشگاه و تشویق تماشاچیان در سطح خوبی قرار دارد و از قسمت های قابل توجه این بخش به شمار می روند. اما پخش موسیقی در طول بازی باعث شده تا نتوان به خوبی حس حضور در مسابقات را تجربه کرد.

 

گیم پلی

بازی از جایی شروع می شود که شما ورزشکار دلخواه خود را خلق می کنید و با آن راهی تورنومنت های مختلف می شوید. مسابقاتی در کلاس های مختلف برگزار می شوند و شما اگر خوش شانس باشید، می توانید در آن ها شرکت کنید. بازی روی نقشه دنبال می شود و شما روی این نقشه حرکت می کنید و به کشورها و منطقه های مختلف می روید. روی این نقشه خانه هایی برای حرکت قرار گرفته اند و با توجه به بلیطی که در هر نوبت به شما داده می شود، می توانید میزان مشخصی حرکت کنید. هر کدام از این خانه ها دارای یک ویژگی هستند. یکسری خالی هستند، یکسری تمرینات مختلف را پیش روی شما قرار می دهند و سری دیگر شامل قسمت های فرعی و یکسری مسابقات جانبی می شوند. خانه هایی که حالت تمرینی دارند، تنوع زیادی دارند و شما در این قسمت ها تمرین های خاصی را انجام می دهید که تقریباً شکل هم طراحی شده اند و بیشتر برای سرگرمی و ارتقاءِ قدرت های ورزشکار کاربرد دارند.
می شد تمرین های بسیار بهتری برای این قسمت طراحی کرد، چرا که برخی از آن ها به شدت ساده، کسل کننده و تکراری هستند. شرکت در مسابقات جانبی و تمرین های مختلف باعث می شود که شما اعتبار بیشتری بدست بیاورید و در رتبه بهتری در سیستم رده بندی این بازی قرار بگیرید. هر چه رتبه شما بالاتر باشد، می توانید شانس حضورتان را در مسابقات مطرح، امتحان کنید. این بازی با کنترل های استاندارد قابل بازی خواهد بود، اما قسمتی هم برای بازی با Move و Kinect برای آن طراحی شده است. این قسمت که تنها بخش این عنوان برای بازی کردن با این کنترلرها است، به شما اجازه می دهد که به وسیله آن ها بازی را تجربه کنید. روند بازی بسیار ساده است. فقط کافی است که دست را در زمان مناسب به صورت یک راکت حرکت دهید تا ورزشکار توپ را بزند. در این حالت دوربین به پشت سر ورزشکار بسیار نزدیک می شود. شما سرویس را می زنید و دوربین به حالت اول-شخص درمی آید. کنترل بازی در این قسمت خوب طراحی شده، اما بد نبود که امکان بازی کردن با این روش در قسمت های اصلی هم وجود داشت. در کل ساده ترین چیزی را که کنترلرهای Move و kinect می توانستند به این بازی اضافه کنند را مشاهده کردیم.

 

منبع توضیحات: فروم میهن دانلود

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.0 Ghz / AMD Athlon 64 X2 4200+
Memory: 2 Gb
Video Memory: 256 Mb
Video Card: nVidia GeForce 7800 / ATI Radeon X1800

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.4 GHz / AMD Athlon 64 X2 5200+
Memory: 3 Gb
Video Memory: 896 Mb
Video Card: nVidia GeForce GTX 260 / ATI Radeon HD 4870

 

تصاویری از محیط بازی:

Virtua Tennis 4 01 small دانلود بازی Virtua Tennis 4 Virtua Tennis 4 02 small دانلود بازی Virtua Tennis 4

Virtua Tennis 4 03 small دانلود بازی Virtua Tennis 4 Virtua Tennis 4 04 small دانلود بازی Virtua Tennis 4

Virtua Tennis 4 05 small دانلود بازی Virtua Tennis 4 Virtua Tennis 4 06 small دانلود بازی Virtua Tennis 4

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 ۹ ماه پیش Point Man و تیم اش یعنی F.E.A.R مسئول متوقف کردن آدم خوارهای با استعدادی که قتل و غارتی دیوانه وار را آغاز کرده بودند  ، شدند. Point Man متوجه شد که هدف برادرش Pacton Fettel است که در کنار مادر قدرتمندش Alma Wade می باشد.با این وجود Point Man برای نابودی آنان از دستورات پیروی می کند.حالا مشخص است که فیزیک بدنی Alma بر زنده ماندش تاثیر گذاشته و او در فکر تولد موجودی می باشد که می تواند کل دنیا را نابود کند.  Fettel به طور نامشخصی از مرگ نجات می یابد.باقی مانده ی تیم FEAR هنوز در تلاش تمام کردن ماموریت خود هستند. با زنجیره ای از عملیات شکست خورده Point Man بدنبال استفاده از فرصت هاست تا بفهمد که وفاداری به او چقدر باقی مانده است.

|به همراه دانلود در یک پارت ۴٫۲ گیگابایتی با لینک مستقیم|

|نسخه فشرده شده ۲٫۵ گیگابایتی گروه BlackBox به پست افزوده شد|

|آپدیت شماره ۱ بازی به پست افزوده شد|

 

fear3 cover small دانلود بازی F.E.A.R 3

 

 

 

 

امکانات بازی :
-    این نسخه از بازی تمام نشان های نسخه ی قبل آن را دارد : ترس غیر معمول ، مبارزات خشونت آمیز و خط داستانی دراماتیک
-    F.3.A.R. دارای گیم پلی عمیق اجتماعی بوده که به بازیکنان به طور مشخصی تفاوت قابلیت هایی که روی بازیشان تاثیر می گذارد را نشان می دهد.
-    تکنولوژی انحصاری آن وقایع اتفاقی ترسناک را خلق می کند تا احساس انزوا و غیر قابل پیش بینی بودن وقتی که تنها یا با دوستتان بازی می کنید را افزایش دهد.در هر بار بازی این اتفاقات متفاوت خواهند بود.
-    پوشش ۳۶۰ درجه ای فعال ، روش صحنه ی آهسته ی ابتکاری ، سیستم مراحل درگاهی و بهترین بازی در مبارزاتی وفتی که با یک ارتش یا سرباز و دشمنان غیر طبیعی برخورد می کنید.

 

منبع توضیحات : وبسایت P30gamers

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.4 Ghz / AMD Athlon 64 X2 4800+
Memory: 2 Gb
Hard Drive: 10 Gb free
Video Memory: 512 Mb
Video Card: nVidia GeForce 8800 GT / ATI Radeon HD 3850

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7
Processor: Intel Core 2 Quad @ 2.66 GHz / AMD Phenom II X4 @ 3.0 GHz
Memory: 4 Gb
Hard Drive: 10 Gb free
Video Memory: 1 Gb
Video Card: nVidia GeForce GTS 450 / ATI Radeon HD 5750

 

تصاویری از محیط بازی:

fear3 01 small دانلود بازی F.E.A.R 3 fear3 02 small دانلود بازی F.E.A.R 3

fear3 03 small دانلود بازی F.E.A.R 3 fear3 04 small دانلود بازی F.E.A.R 3

fear3 05 small دانلود بازی F.E.A.R 3 fear3 06 small دانلود بازی F.E.A.R 3

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 در پایان سال ۲۰۶۳ ، زمین با کهکشان دوار بیگانه به عنوان دوست و همسایه ملحق می شود. حال ، برای اولین بار ، زمین شاهد تغییرات چشمگیری در وضعیت کنونی خود می شود. همه ی مردم معتقدند که دوره جدیدی در حال آغاز شدن می باشد : دوره ای از پیشرفت ، همکاری بیشتر با سایر شهر ها ، دقت و حرفه ای بودن بیشتر ، بهبود شرایط اقتصادی ، کاهش مشکلات اجتماعی و … . Nick Delios ، مامور ویژه دولتی ، در پی بررسی قاتل Annita Argyriou می باشد. ولی کسی اسرار این کشتن را مخفی ساخته است. در پی پیدا کردن حقیقت ، با یک سری از شبکه های تو در تو که همگی در ارتباط با هم هستند روبرو می شود و سعی در کشف حقیقت دارد

|به همراه دانلود در یک پارت ۵ گیگابایتی با لینک مستقیم|

 

Conspiracies II cover دانلود بازی Conspiracies II Lethal Networks

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Processor: Intel P4, 1.8 Ghz or AMD Athlon 64
512 Mb of RAM
9 Gb hard disk space available
Graphics board of at least 128 Mb – and support of Shaders 2.0 and above
Operating System, Windows XP, Vista, Windows 7

 

source دانلود بازی Conspiracies II Lethal Networks توضیحات نصب بازی: پس از دانلود پارت ها ، ابتدا حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال بسازید تا از پاک شدن فایل های کرک توسط آنتی ویروس شما جلوگیری شود. سپس به اکسترکت بپردازید. دقت داشته باشید که حتما از اینترنت قطع باشید. پس از اتمام نصب بازی ، در دی وی دی شماره ۲ ، به فولدر UPDATE مراجعه نموده و فایل اجرایی C2_Patch110520.msi را نصب کنید. اگر در نصب این فایل اجرایی به مشکل برخورد کردید ، کل فولدر UPDATE را بر روی هارد دیسک خود کپی کنید و بعد به نصب بپردازید. پس از اتمام نصب ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند.

مشکلات رایج: 

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

۴) دقت داشته باشید که برای نصب بازی ، حتما فایل ایمیج بازی را بوسیله نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا نمایید و سپس به نصب بازی بپردازید.

 

caution دانلود بازی Conspiracies II Lethal Networks توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینهRepair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 

 

download دانلود بازی Conspiracies II Lethal Networks - دانلود DVD 1 در یک پارت ۵ گیگابایتی

 

download دانلود بازی Conspiracies II Lethal Networks - دانلود DVD 2 در یک پارت ۴٫۵ گیگابایتی

 

download دانلود بازی Conspiracies II Lethal Networks دانلود DVD 1 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Direct Link 2    Direct Link

 

download دانلود بازی Conspiracies II Lethal Networks دانلود DVD 2 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Direct Link 2    Direct Link

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 Adore Puzzle یک بازی بسیار جالب و زیبا با مراحل متنوع می باشد. این بازی بسیار زیبا که سبک آن پازل و فکری بوده، می تواند شما را سرگرم نماید. 

 

Adore Puzzle بازی پازل بسیار زیبا با نام Adore Puzzle 1.5

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 احتمالا تمامی شما داستان آلیس در سرزمین عجایب را شنیده اید . البته این سرزمین عجایب عموما در تمامی روایت ها به یک شکل تصویر شده است اما در سال های اخیر روایت های جدید تری از این سرزمین عجیب را شنیده ایم . Alice : Madness Returns هم بیانگر همان داستان است با این تفاوت که سرزمین عجایب اینبار رنگ و بوی تازه ای به خود گرفته و بر خلاف آن قصه ی دوست داشتنی قدیمی افراد این سرزمین مهربان نیستند بلکه بر عکس بسیار ناسازگارند و یک غریبه را هرگز در سرزمینشان نمیپذیرند . پس آلیس باید تمام سعیش را برای یاد آوردن خاطرات خود و یاد آوری دقیق اتفاقی که منجر به گیر افتادنش در این دنیای تخیلی شد به کار ببندد و با مبارزه در مقابل موجودات اهریمنی برای خودش زمان بخرد . بازی سوم شخص اکشن ماجراجوئی بوده و سلاح های موجود نیزهم برای مبارزات تن به تن طراحی شده اند و هم برای هدف گیری های راه دور.

|به همراه دانلود در یک پارت ۸ گیگابایتی با لینک مستقیم|

|نسخه فشرده شده ۴ گیگابایتی Ultra بازی به پست افزوده شد|

 

Alice Madness cover small دانلود بازی Alice : Madness Returns

 

 

نام کامل بازی : Alice: Madness Returns
سازنده ی بازی : Spicy Horse
ناشر بازی : EA Games
تاریخ عرضه ی بازی : ۱۴ ژوئن ۲۰۱۱

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Operating System: Microsoft ® Windows ® Vista ® SP2 / XP ® SP3
Processor: 2.0 GHz Intel ® Pentium ® 4 class or AMD Athlon ™ or equivalent processor
Memory: 1 GB RAM (Windows Vista ®) / 512 MB RAM (Windows XP ®)
Hard Disk: The remaining 7 GB or more hard disk space
Graphic Cards: Graphics 128 MB DirectX ® 9.0c-compatible, 3D graphics, support Shaders 2.0 (NVIDIA ® GeForce ® FX or more, ATI Radeon ™ 9500 or more)

 

سیستم پیشنهادی:

Operating System: Microsoft ® Windows ® Vista ® SP2 / XP ® SP3
Processor: 3.0 GHz Intel Pentium 4, 2.0 GHz Intel Core 2, 3500 + AMD Athlon or equivalent processor
Memory: 1 GB RAM (Windows Vista ®) / 512 MB RAM (Windows XP ®)
Hard Disk: The remaining 7 GB or more hard disk space
Graphic Cards: 256MB DirectX 9.0c compatible graphics card, 3D video card Hardware T & L (NVIDIA GeForce or ATI Radeon or equivalent)
Shegan the card 16-bit DirectX ® 9.0c-compatible sound card

 

تصاویری از محیط بازی:

Alice Madness 01 small دانلود بازی Alice : Madness Returns Alice Madness 02 small دانلود بازی Alice : Madness Returns

Alice Madness 03 small دانلود بازی Alice : Madness Returns Alice Madness 04 small دانلود بازی Alice : Madness Returns

Alice Madness 05 small دانلود بازی Alice : Madness Returns Alice Madness 06 small دانلود بازی Alice : Madness Returns

 

دانلود کاور اوریجینال بازی:

Alice Madness Returns PC Cover small دانلود بازی Alice : Madness Returns

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 Faery Legends of Avalon 2011 : سفر به دنیای سحر و جادو همیشه جذاب بوده و روبرو شدن با شاه و پری و جن ها بسیار هیجان انگیز است. اما اینبار داستان ما ورود به دنیای شاه و پری نیست. بلکه شما خودتان یکی از فرشتگان هستید و داستان ,داستان زندگی شماست! پادشاه سرزمین شما avalon در حال مرگ است. شما پری تازه متولد شده ای هستید که خام هستید و تجربه ای ندارید. و سفر میتواند شما را به اهدافتان برساند و در بازی هر بار پس از گزراندن ماموریت ها و.. کاملتر میشوید و به یک پری قدرتمند و با تجربه تبدیل میشوید.پلیر ها می توانند استایل و تجهیزات پری خود را تغییر دهند که خوب هر چه جلو تر می روند به تعداد تجهیزات و امکانات (جادو ها و توانایی ها ) پریشان اضافه می شود و می توانند پری خود را آپگرید کنند .

 

Faery Legends of Avalon بازی Faery Legends of Avalon

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 Steel Strom Burning Retribution نام یک بازی بسیار زیبا در سبک اکشن , تخیلی است . در این بازی شما باید با فرا زمینی ها به مبارزه بپردازید . این بازی همانند تمامی بازی های تخیلی از جلوه های ویژه و گرافیک بسیار بالا استفاده شده و شما می توانید از سلاح های بسیار قوی و کشنده برای نابود کردن دشمنان استفاده کنید . شما در این بازی که شامل ۲۵ مرحله خواهد بود باید به کشتن فرا زمینی ها بپردازید و با کشتن آنها قدرت خود را چند برابر کنید

 

Steel Storm بازی Steel Storm Burning Retribution

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 Dungeon Siege 3 حدود ۱۵۰ سال بعد از اتفاقات Dungeon Siege 1،۲ رخ میده و داستان دهمین گروه رو روایت میکنه گروهی که سرزمین اهب رو کشف کرده و ان رو به اینده برده است اونها محبوبیت خودشون رو از دست داده اند و این تغییرات به وجود امده و بازیباز که یکی از وارثان دهمین گروه است تلاش خواهد کرد تا گروه ره به زمان حال برگردونه و مشکلات سیاسی و اشوبی که باعث شده این گروه از محبوبیت بیفته رو حل کنه نام شخصیت اصلی بازی لوکاس (Lucas) خواهد بود او قهرمان داستان دارای یک شمشیر بزرگ خواهد بود شمشیر زنی او همانند یک اره برق کشنده خواهد بود و دشمنان را درو خواهید کرد بازی دارای کلاس هایی هست که با هر بار رتبه گرفتن میشه انهارو اپدیت یا کاملترش کرد و مهارت خود را افزایش بدهید در مورد استفاده از ابزارها هر کدام که در استفاده از ان خوب هستید رو انتخا بکنید یا اگر قابلیتی دارید که میشه با ضربات متعدد و با سخت ترین روش انها رو وارد کرد و ضربات معمولی که که باید میزان قدرت بدنی رو نیز بالا ببرید حتی هر کلاس دارای قابلیت های مهارتی بسیار خاص خودش هست پس ما با لایه های متفاوت و زیادی از شخصی سازی روبرو هستیم.

|به همراه دانلود در یک پارت ۴٫۵ گیگابایتی با لینک مستقیم|

 

DungeonIII cover small دانلود بازی Dungeon Siege III

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3, Vista SP1 or Windows 7
CPU: Core 2 Duo 2.5 GHz or equivalent
RAM: 1.5 GB
HDD: 4 GB free disk space
Graphics: 512 MB Graphics Memory
Sound: No accelerated sound hardware required
DirectX: Version 9

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP SP3, Vista SP1 or Windows 7
CPU: Core i5 750 2.67 GHz or equivalent
RAM: 2 GB
HDD: 4 GB free disk space
Graphics: 896 MB Graphics Memory
Sound: No accelerated sound hardware required
DirectX: Version 9

 

تصاویری از محیط بازی:

DungeonIII 01 small دانلود بازی Dungeon Siege III DungeonIII 02 small دانلود بازی Dungeon Siege III

DungeonIII 03 small دانلود بازی Dungeon Siege III DungeonIII 04 small دانلود بازی Dungeon Siege III

DungeonIII 05 small دانلود بازی Dungeon Siege III DungeonIII 06 small دانلود بازی Dungeon Siege III

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 پس از نجات دنیا در نسخه قبل، دوک ثروتمند و خیلی هم معروف شده و حتی جوایز زیادی برای فیلم ها و موسیقی هایش برده است. او یک کازینو در لاس وگاس (Las Vegas) به نام Lady Killer دارد که در آنجا مقیم است. در پنت هاوس او همه چیز محیا است، ولی آدم فضایی ها چنین فرصتی را به دوک نمی دهند. آن ها به زمین بازگشته اند و اینبار قصد صلح دارند، دوک متوجه آن ها نمی شود، ولی در ادامه می فهمد که آن ها دروغ می گویند و دوباره به زمین آمده اند تا دخترهای زمین را بدزدند. در بازی نوار سلامتی شما Ego نام دارد، این نوار خیلی شبیه به سیستم سلامتی بازی های تیراندازی مدرن مثل Halo و Call of Duty کار می کند. اگر صدمه ببینید و مدتی از مبارزه دوری کنید، می توانید سلامتی خود را دوباره بازگردانید. می توانید این نوار سلامتی را با شکست دادن Boss Monsterهای بازی افزایش دهید. می توانید با کارهای عجیب هم این نوار را افزایش دهید، مثل امضا دادن به بچه ها و یا خود ستایی روبروی آینه و یا رسیدن حساب مجری های تلویزیون! در قسمتی از بازی که Art Museum هست، می توانید عکس های Duke Nukemهای قبلی را ببینید و یادی دوباره از آن ها بکنید.

|به همراه دانلود در یک پارت ۵ گیگابایتی با لینک مستقیم|

|نسخه فشرده شده ۲ گیگابایتی بازی به پست افزوده شد|

 

DukeNF cover small دانلود بازی Duke Nukem Forever

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

System Windows XP/Vista/7
CPU Intel Core 2 Duo@2.0 Ghz / AMD Athlon 64 X2@2.0 Ghz
Memory 1GB RAM or more
256M graphics card memory, nVidia GeForce 7600 / ATI Radeon HD 2600
At least 7.5GB free space on hard drive
Sound Card Sound Card DirectX 9.0 support
CD DVD ROM (Retail)
DirectX Microsoft DirectX 9.0

 

سیستم پیشنهادی:

System Windows XP/Vista/7
CPU Intel Core 2 Duo@2.4 Ghz / AMD Athlon 64 X2@2.6 Ghz
Memory 2GB RAM or more
512M memory graphics card, nVidia GeForce 8800 GTS / ATI Radeon HD 3850
At least 7.5GB free space on hard drive
Sound Card Sound Card DirectX 9.0 support
CD DVD ROM (Retail)
DirectX Microsoft DirectX 9.0

 

تصاویری از محیط بازی:

DukeNF 01 small دانلود بازی Duke Nukem Forever DukeNF 02 small دانلود بازی Duke Nukem Forever

DukeNF 03 small دانلود بازی Duke Nukem Forever DukeNF 04 small دانلود بازی Duke Nukem Forever

DukeNF 05 small دانلود بازی Duke Nukem Forever DukeNF 06 small دانلود بازی Duke Nukem Forever

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 Battle vs. Chess بر اساس ترکیب شبیه ساز حرفه ای شطرنج و یک بازی با گیم پلی اکشن ساخته شده است. همان لحظه که بازیکن تصمیم می گیرد مهره اش را حرکت دهد مهره های شطرنج زنده می شوند و در طول صفحه ی شطرنج حرکت می کنند. اگر در این حرکات یک مربع از خانه های شطرنج پر باشد حالا قسمت اکشن بازی فعال شده و روند بازی را برای لحظاتی در دست می گیرد. وقتی بازیکن ها قونین اصولی شطرنج را رعایت کنند دنباله ای از نبردها در میدان نبرد یا همان صفحه ی بازی شکل می گیرد و شما اتفاقات جالبی را شاهد خواهید بود.

اما صحنه های اکشن واقعی در میدان نبرد اتفاق می افتد. اینجا قوانین شطرنج به طور موقت تعلیق می شوند و تنها هدف در هم شکستن و مغلوب ساختن حریف در یک جنگ تن به تن می باشد. اینجاست که بازی به یک بازی اکشن سنتی تبدیل می شود! تفکر زیاد و بیرحم بودن در این بازی تنها راه پیروزی در آن می باشد. باز هم این نکته را تکرار می کنیم که شبیه سازی شطرنج به بهترین نحو در این بازی صورت گرفته است.

 

Battle vs. Chess بازی زیبای شطرنج Battle vs Chess

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 

NextUp TextAloud v2.303 نام نرم افزاری است که نوشته ها را از ایمیل ها ، صفحات وب ، اخبار و سایر چیز ها را برای شما می خواند. این نرم افزار می تواند نوشته های خوانده شده را به صورت MP3 و یا WMA ذخیره سازی نماید تا شما بتوانید نوشته ها را به طور صوتی بر روی کامپیوتر جیبی ، Ipod و یا هر وسیله اجرای مالتی مدیا دیگر بشنوید. اگر تا به حال از کامپیوتر سخن گو چیزی نشنیده اید ، این نرم افزار شما را حیرت زده خواهد کرد ! این نرم افزار شامل چندین جنس صدا بوده که می توانید بنا به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب نموده تا برای شما نوشته هایتان را از رو بخواند.

 

txt aloud تبديل متون به فايل صوتي با NextUp TextAloud v2.303

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

WinZip 14 Pro نسخه جدید این نرم افزار می باشد که یکی از قدیمی ترین ابزارها در زمینه فشرده سازی فایل و ساخت فایل های آرشیو می باشد. این نرم افزار از انواع فرمت های مختلف به منظور ساخت و اجرای فایل های فشرده و آرشیوی پشتیبانی می کند. در این نرم افزار کاربران قادرند تا فایل ها و پوشه های خود را به منظور کاهش حجم فشرده سازی نمایند و یا از اطلاعات خود آرشیوی تهیه نمایند.

 

wzip14 قويترين مديريت بر روي فايل هاي فشرده با WinZip Pro v14.0.9029

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Undelete 2009 نرم افزاری برای حفاظت از اطلاعات هارد دیسک شما می باشد. این نرم افزار هارد دیسک شما را از هرگونه پاک شدن ناگهانی ، دوباره ریخته شدن و سایر حوادث ناخواسته محافظت می نماید. با این نرم افزار حتی اگر فایل های اطلاعات شما پاک شود ، این نرم افزار تمامی اطلاعات شما را به طور کامل برگردانده و بدون هیچ عیب و نقصی اطلاعات قابل دسترس می باشند. این نرم افزار بر اساس تکنولوژی انحصاری این شرکت با نام InvisiTasking کار میکند. InvisiTasking نام تکنولوژی است که بر روی صفر هارد دیسک شما فعالیت می کند و از ریشه حافظ و نگهبان تمامی فایل های شما می باشد.

 

undelete2009 جلوگيري از پاك شدن هارد ديسك با Undelete 2009

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Hard Disk Sentinel Professional v3.10 نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه نگهداری از هارد دیسک و نظارت بر قسمت های مختلف هارد می باشد.در این نرم افزار کاربران از ابزارهای مختلفی برای انجام امور نظارتی بر روی سیستم استفاده می کنند که به کمک آن ها می توانند کلیه نکات و جزئییات مربوط به هارد دیسک را نظارت نموده و در صورت بروز مشکلات احتمالی ، سریعا در رفع آن اقدام نمایند. نمایش میزان فضای کل هارد دیسک و هر درایو به همراه میزان فضای حداقل برای اجرای کامپیوتر را دارا می باشد.

 

hd sent نگهداري از هاردديسك خود با Hard Disk Sentinel Professional v3.10

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

SnagIt محصول قدرتمند شرکت ‏TechSmith نام محبوب ترین و معروف ترین نرم افزار در زمینه ی عکس برداری از صحنه ی مونیتور و انجام کارهای و ویرایش های مربوطه است. این نرم افزار به آسانی با ابزارهای متنوع و مفید خود به شما امکان ضبط هر نوع تصویری را از محیط مانیتور شما همراه با تمامی نشانه ها و هرچه که به چشم می بینید را به طرق مختلف به صورت یک فیلم با کیفیت ذخیره و در صورت نیاز شما به زیبایی هر چه تمام تر ویرایش می کند. توانایی قدرتمند در به اشتراک گذاردن فیلم های ساخته شده از دیگر ویژگی های خوب این محصول است.

 

snagit فيلم برداري از كامپيوتر خود با Snagit Pro v9.1.3 Build 19

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

TuneUp Utilities 2010.v9.0.4020.33  می تواند سیستم عامل شما را سریعتر، راحت تر و امن تر کند و تمام این عملیات تنها با یک کلیک امکان پذیر است. با TuneUp Utilities تمام عملیات بر روی سیستم عامل امن انجام می شود، چرا که کلیه تغییرات توسط مرکز نجات TuneUp نظارت شده و می تواند در هر زمانی متوقف شود. تمام امکانات آن قابل دسترسی از طریق یک صفحه که به شش عنوان تقسیم شده قابل دسترسی است. نرم افزار هم به مبتدیان و خبره ها کمک می کند تا هنگام مشکلات ویندوز، نیاز های آن را از یک راه بهتر، آسان تر و مطمئن تر برطرف سازند. تمام گزینه های مهم سیستم به یک روش ساده توضیح داده شده و با یک کلیک موس می توانند فعال یا غیر فعال گردند. نرم افزار TuneUp Utilities تمام تنظیمات و تغییرات لازم در رجیستری یا بوت ویندوز را به صورت خودکار انجام می دهد. شرکت سازنده به کاربران این نرم افزار اطمینان می دهد که بالاترین ثبات سیستم را برای شما فراهم خواهد کند و ویندوز شما هیچ گاه متوقف نشود.

 

tuneu2010 بهينه سازي سيستم خود با TuneUp Utilities 2010 v9.0.4020.33

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

SiSoftware Sandra Engineer  v2010.1.16.26 یک دستیار خوب و حرفه ایست که به شما در امر آنالیز،عیب یابی و گرفتن گزارش از وضعیت سخت افزار کامپیوتر کمک می کنه!این برنامه اطلاعات بسیار زیادی در مورد نرم افزار و سخت افزار سیستم شما در اختیارتون میذاره طوری که میشه ادعا کرد ، اطلاعات این برنامه از نظر صحت و دقت، توی هیچ کاتالوگی موجود نیست!شما به کمک این برنامه میتونید سیستم خودتون رو آنالیز کنید.مثلا کارایی CPU خودتون رو بسنجین وبدونین نسبت به سخت افزار های دیگه (cpu) چطور کار میکنه.اگه تازه کامپیوتر خریدین و نمیدونین که فروشنده از چه قطعاتی استفاده کرده و به دلیل گارانتی بودن سیستم حق ندارید که کیس رو باز کنید، تنها راهش اینه که از یه همچین برنامه ای استفاده کنید و به همه جزییات مربوط به سیستم خودتون دسترسی داشته باشید!این برنامه همچنین امکات چک کردن و برسی اکثر سخت افزار ها رو میده و به راحتی میتونید با این برنامه قطعات نیمه خراب و خراب رو شناسایی کنید.

 

sisse تست و عيب يابي قطعات كامپيوتر با SiSoftware Sandra Engineer  v2010.1.16.26

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

AV Burning Pro 3.1.1 یک نرم افزار قدرتمند برای ذخیره کردن ، رایت کردن و مستر کردن CD , DVD , Blu-ray و HD-DVD دیسک های مالتی مدیا شما می باشد. این نرم افزار از تمامی سخت افزار های پخش و ایجاد مالتی مدیا نیز پشتیبانی می کند که شامل CD-R/RW, DVD-R/RW, DVD+R/RW, BD-R/RE, HD-DVD-R/RW و DVD-RAM می باشند.

 

av burn رايت انواع مالتي مديا با AV Burning Pro 3.1.1

 

 




ارسال توسط میثم

 

Zend Studio نرم افزار قدرتمندی است که قابلیتهای فراوان جدید و ابزارهای ارزشمند را فراهم آورده است تا به وسیله آنها به شما کمک نماید تا وبسایتهای خود را سریعتر توسعه داده، کاستی های آن را با سرعت بیشتر جبران نموده واز جدیدترین فناوریهای در زمینه PHP به صورت مستقیم و از داخل محیط توسعه خود بهره مند شوید. این نرم افزار با پشتیبانی کامل و عالی از PHP 5.3 ، ویرایش کد ارتقا یافته عالی، اشکال زدایی آسان توسط یکپارچگی با Zend Server، تولید کد از طریق یکپارچگی با  Zend Framework، و بهبود در کارایی و عملکرد، جایگاه  خود را به عنوان بهترین راهکار برای توسعه دهندگان پی اچ پی همچنان حفظ نموده است. Zend Studio تنها “محیط توسعه یکپارچه ” (IDE) موجود برای برنامه نویسان پی اچ پی حرفه ای می باشد که تمامی نیازهایی را که برای ساخت برنامه های کاربردی تجاری مورد نیاز هستند را فراهم نموده است. قابلیتهایی همچون قابلیت ساخت دوباره، تولید کد، همکار کدنویسی و آنالیز معنایی که همگی بایکدیگر مجموعه ای می سازند که قابلیت ساخت سریع برنامه های کاربردی را برای شما بهتر از هر برنامه دیگری فراهم می آورد.

 

 zend ide اسكريپت نويسي حرفه اي با Zend Studio IDE 7.1.1

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Camtasia Studio نام یک نرم افزار حرفه ای در زمینه فیلم برداری از دسکتاپ می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به تصویر برداری از محیط هر نرم افزار و یا هر پنجره از سیستم خود می باشند . این نرم افزار از جهاتی با نرم افزارهای مشابه بسیار متفاوت است و از مهمترین این تفاوت ها می توان به بهینه سازی خودکار فایل های تصویری ضبط شده به منظور حجم کمتر و حفظ کیفیت اشاره نمود که این ویژگی به منظور قرار دادن فایل ها در اینترنت برای این نرم افزار در نظر گرفته شده است. همچنین به کمک این برنامه دیگر نیاز نیست تا کاربران برای آماده سازی تصاویر به منظور قرار دادن در وب سایت ها و یا دیگر برنامه ها از نرم افزارهای دیگر کمک بگیرند زیرا این برنامه تمام ابزار مورد نیاز در این زمینه را در اختیار کاربر قرار می دهد. کاربران قادر به ساخت یک برنامه پخش کننده تحت وب برای فایل تصویری خود می باشند و می توانند تصاویر را به صورت یک فایل در فرمت های فلش درون صفحات وب خود قرار دهند. این نرم افزار کاربردی محصولی از شرکت Techsmith می باشد.

 

 tech camtasia فيلم برداري از دسكتاپ با TechSmith Camtasia Studio v6.0.1 Build 787 Portable

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

نرم افزار GoodSync Pro کامل جهت انجام فرآیندهای بک آپ گیری و هماهنگ سازی فایل می باشد. این نرم افزار به طور اتوماتیک آنالیز، هماهنگ سازی و بک آپ ایمیل، عکس های خانوادگی و اسناد مهم و مالی، MP3 ها و دیگر فایل های مهم را انجام دهد. همچنین قابلیت ارتباط با ویندوز موبایل و ویندوز سرور را نیز دارا می باشد و ارتباط آن با پروتکل های FTP ،SFTP ،WebDAV نیز به صوزت کامل انجام می شود.

 

 good sync هماهنگ سازی و پشتیبان گیری فایل ها با GoodSync 8.1.5.5

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Easy Desktop Keeper ابزاری است حرفه ای که با آن می توانید لایه های موجود در دسکتاپ ویندوز خود که شامل فایلها و فولدر های مختلف می باشد همچنین آیکون ها ، کاغذ دیواری ها و اسکرین سیور هایی که در آن وجود دارند را ذخیره ، بازیابی ، مدیریت و یا قفل نمایید . اگر که قسمت Lock را انتخاب نمایید ، پس از راه اندازی مجدد ویندوز ( Reboot کردن آن ) فایلهای شما به جای قبلی خود باز می گردند . تعداد لایه هایی که می توانید برای مشخص کردن مکان آیکون ها ، فایلها و … انتخاب نمایید ، نامحدود بوده که با استفاده از آن می توانید دسکتاپ خود را برای کارهای مختلف از قبیل بازی کردن ، کار ، گردش در اینترنت و … به طور جداگانه مرتب کنید تا دسترسی به بخش های مورد نظرتان در هر زمان آسان تر باشد . 
کار با این نرم افزار بسیار ساده می باشد تنها کاری که لازم است انجام دهید مشخص کردن آیکون ها در مکان دلخواه ، انتخاب کاغذ دیواری و محافظ صفحه می باشد . سپس با یک دابل کلیک در قسمت مربوطه ی نرم افزار ، لایه ی جدیدی برای شما ساخته خواهد شد که می توانید آن را ذخیره نمایید . اگر آیکون های دسکتاپ شما توسط سایر کاربران جا به جا گشت و یا حذف گردید ، تنها کافیست تا Easy Desktop Keeper را اجرا نمایید . آن وقت همه چیز به سر جای قبلی خود باز می گردد و گویی که اتفاقی رخ نداده است .

 

easy ایجاد دسکتاپی مرتب با استفاده از Easy Desktop Keeper v2.8

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

نرم افزار Driver Checker یک برنامه با کارایی آسان برای تشخیص درایور های قدیمی یا آسیب دیده است که با به روز کردن درایور های سخت افزار به جدیدترین ورژن سازگار با سیستم بسیار مناسب عمل می کند. این نرم افزار به شما کمک می کند تا درایور های سیستم خود را به آخرین ورژن ارتقاء دهید. این برنامه به شما اجازه می دهد تا دستگاه خود را برای تشخیص و بروز رسانی نسخه های قدیمی درایور اسکن کنید، و در صورت لزوم از آن ها پشتیبان گیری Backup گرفته و یا بازیابی کنید. همچنین امکان حذف کامل یک درایور از سیستم شما با این نرم افزار امکانپذیر است. نرم افزار جستجوگر درایور عملیات را از طریق رابط کاربری خود انجام می دهد تا سیستمی امن تر و پایدار تر را برای شما فراهم کند.

 

Untitled 2 جستجوگر حرفه ای درایور های سخت افزار   Driver Checker 2.7.4 Full

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 Memory Washer نرم افزاری هوشمند برای مدیریت حافظه و فرآیندهاست که سیستم تان را اسکن می کند و مقدار حافظه قابل دسترسی را تا ۹۵ % افزایش می دهد . Memory Washer با آزاد سازی حافظه استفاده نشده ، کامپیوترتان را سریعتر و قابل اطمینان تر می کند. با میدیت Memory Washer می توانید برنامه های بی ثباتی که حافظه کامپیوترتان را اشغال کرده اند ، شناسایی کنید و آنها را با پایان دادن برنامه آنها یا تغییر اولویتهای فعلی شان مدیریت کنید. ساختار Memory Washer بصورت اتوماتیک RAM روی سیستم تان را خالی می کند. شما می توانید سطح از پیش تعیین شده را بر اساس فاصله های زمانی مختلف انتخاب کنید یا Memory Washer بطور اتوماتیک هر وقت حافظه سیستم تان به سطح تعیین شده رسید اقدام به خالی کردن RAM کند. Memory Washer زمانیکه برای بازی ها و برنامه ها یی که RAM بیشتر از آنچه در دسترس دارید نیاز است ، به صورت اتوماتیک میزان رم را افزایش می دهد.

 

Untitled 4 پاكسازي قدرتمند حافظه رم با Memory Washer 6.0.1.19  (قابل حمل)

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

این نرم افزار در حقیقت یک ابزار رایت هم به شمار می رود علاوه بر اینکه قادر است تا اطلاعات درون دی وی دی ها را درون حافظه های دیگر کپی نماید. قادر است از دو فرمت فیلم های دی وی دی یعنی NTSC  و PAL پشتیبانی کرده و با قابلیت سازگاری با انواع لوح های فشرده و همچنین رایترها از فیلم ها نسخه های پشتیبان تهیه و رایت نماید. همچنین قادر است تا فیلم ها را حتی برروی سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل انتقال دهد به صورتی که قابل پخش در آن ها باشد. محیط کاربری فوق العاده ای برای DVD neXt COPY Ultimate طراحی شده است که علاوه بر استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و همچنین محیطی داینامیک، جذابیت بسیار زیادی هم دارد.این ابزار قادر است تا از نسل آینده لوح های فشرده که تقریبا حجمی معادل یک هارد دیسک قدیمی دارد را پشتیبانی نماید. Blu-ray به طور کامل در این نرم افزار تعریف شده و سازگاری کاملی نیز دارد. تنها با یک کلیک یک لوح فشرده رایت خواهد شد، مانند نرم افزار های دیگر رایت سی دی یا دی وی دی می تواند اطلاعات را به صورت های مختلف دیتا، صوتی و یا تصویری رایت نموده و یا از آن ها ایمیج تهیه کند. DVD neXt COPY Ultimate می تواند حتی ایمیج های مختلف را به فرمت های دیگر ایمیج تبدیل نماید. کاربرانی که به دنبال یک نرم افزار حرفه ای برای مدیریت لوح های فشرده خود هستند.

 

12 كپی حرفه  ای دی وی دی با DVD neXt COPY Ultimate 3.0.7.5

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

ResumeMaker Professional v15.0 با امکاناتی قدرتمند تجهیز شده است تا شما بتوانید رزومه بهتر، کار بهتر ، حقوق و پاداش بهتر را دریافت نمایید. وقتی که به دنبال پیدا کردن شغل میگردید و یا اینکه میخواهید یک رزومه بی عیب و نقص را تهیه کنید ، بدون شک و ترس سری به نرم افزار ResumeMaker بزنید. این نرم افزار بسیار سریع و آسان بوده و با یک فرآیند قدم به قدم به شما اجازه می دهد تا از میان ۱۳۰۰۰ شغل ، ۱۵۰۰۰۰ عبارات توصیه شده و بیش از ۱۰۰۰ عدد نمونه رزومه ، یک رزومه بی نظیر را برای کار خود فراهم کنید.این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا در میان ۲۰ میلیون کمپانی برای کار به جستجو بپردازید . راه های به دست آوردن حقوق برای ۲۵۰۰ شغل را به شما آموزش می دهد.

 

resume m تهيه كامل ترين رزومه با ResumeMaker Professional v15.0

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Deep Freeze Standard Edition v6.62.020.3058 کامپیوتر خود را در مقابل هر نوع خرابکاری ضد گلوله کنید.قابل استفاده در آموزشگاه ها ، مدارس ، کافی نت ها ، دانشگاه ها ، استفاده شخصی و … مهم نیست که تغییرات و تنظیمات توسط کاربر انجام شده است یا برنامه ها و ویروسها ویندوز را آلوده کرده اند فقط کافیست رایانه خود را ریستارت کنید تا همه تغییرات به حالت اولیه خود باز گردد. برای این کار شما احتیاج به هیچ نوع تخصص و اطلاعاتی ندارید تنها کاری که باید انجام دهید نصب کردن برنامه است.حتی اگر ویندوز پاک شود این برنامه قادر است آن را باز گرداند و برای این کار نیازی به اشغال هارد دیسک و هر چیز دیگری ندارد و جالب اینجاست که بعد از نصب این برنامه و تا زمانی که از آن استفاده می کنید سرعت کامپیوتر شما کم نمی شود و حتی دربعضی موارد دیده شده است که مقداری به سرعت آن اضافه می کند.

 

deep freeze سالم ماندن هميشه سيستم عامل با Deep Freeze v6.62.020.3058

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی