دانلود نرم افزار ، بازی ، موبایل ، بخش های متنوع
پایگاه دانلود ایران

 

NextUp TextAloud v2.303 نام نرم افزاری است که نوشته ها را از ایمیل ها ، صفحات وب ، اخبار و سایر چیز ها را برای شما می خواند. این نرم افزار می تواند نوشته های خوانده شده را به صورت MP3 و یا WMA ذخیره سازی نماید تا شما بتوانید نوشته ها را به طور صوتی بر روی کامپیوتر جیبی ، Ipod و یا هر وسیله اجرای مالتی مدیا دیگر بشنوید. اگر تا به حال از کامپیوتر سخن گو چیزی نشنیده اید ، این نرم افزار شما را حیرت زده خواهد کرد ! این نرم افزار شامل چندین جنس صدا بوده که می توانید بنا به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب نموده تا برای شما نوشته هایتان را از رو بخواند.

 

txt aloud تبديل متون به فايل صوتي با NextUp TextAloud v2.303

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

WinZip 14 Pro نسخه جدید این نرم افزار می باشد که یکی از قدیمی ترین ابزارها در زمینه فشرده سازی فایل و ساخت فایل های آرشیو می باشد. این نرم افزار از انواع فرمت های مختلف به منظور ساخت و اجرای فایل های فشرده و آرشیوی پشتیبانی می کند. در این نرم افزار کاربران قادرند تا فایل ها و پوشه های خود را به منظور کاهش حجم فشرده سازی نمایند و یا از اطلاعات خود آرشیوی تهیه نمایند.

 

wzip14 قويترين مديريت بر روي فايل هاي فشرده با WinZip Pro v14.0.9029

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Undelete 2009 نرم افزاری برای حفاظت از اطلاعات هارد دیسک شما می باشد. این نرم افزار هارد دیسک شما را از هرگونه پاک شدن ناگهانی ، دوباره ریخته شدن و سایر حوادث ناخواسته محافظت می نماید. با این نرم افزار حتی اگر فایل های اطلاعات شما پاک شود ، این نرم افزار تمامی اطلاعات شما را به طور کامل برگردانده و بدون هیچ عیب و نقصی اطلاعات قابل دسترس می باشند. این نرم افزار بر اساس تکنولوژی انحصاری این شرکت با نام InvisiTasking کار میکند. InvisiTasking نام تکنولوژی است که بر روی صفر هارد دیسک شما فعالیت می کند و از ریشه حافظ و نگهبان تمامی فایل های شما می باشد.

 

undelete2009 جلوگيري از پاك شدن هارد ديسك با Undelete 2009

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Hard Disk Sentinel Professional v3.10 نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه نگهداری از هارد دیسک و نظارت بر قسمت های مختلف هارد می باشد.در این نرم افزار کاربران از ابزارهای مختلفی برای انجام امور نظارتی بر روی سیستم استفاده می کنند که به کمک آن ها می توانند کلیه نکات و جزئییات مربوط به هارد دیسک را نظارت نموده و در صورت بروز مشکلات احتمالی ، سریعا در رفع آن اقدام نمایند. نمایش میزان فضای کل هارد دیسک و هر درایو به همراه میزان فضای حداقل برای اجرای کامپیوتر را دارا می باشد.

 

hd sent نگهداري از هاردديسك خود با Hard Disk Sentinel Professional v3.10

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

SnagIt محصول قدرتمند شرکت ‏TechSmith نام محبوب ترین و معروف ترین نرم افزار در زمینه ی عکس برداری از صحنه ی مونیتور و انجام کارهای و ویرایش های مربوطه است. این نرم افزار به آسانی با ابزارهای متنوع و مفید خود به شما امکان ضبط هر نوع تصویری را از محیط مانیتور شما همراه با تمامی نشانه ها و هرچه که به چشم می بینید را به طرق مختلف به صورت یک فیلم با کیفیت ذخیره و در صورت نیاز شما به زیبایی هر چه تمام تر ویرایش می کند. توانایی قدرتمند در به اشتراک گذاردن فیلم های ساخته شده از دیگر ویژگی های خوب این محصول است.

 

snagit فيلم برداري از كامپيوتر خود با Snagit Pro v9.1.3 Build 19

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

TuneUp Utilities 2010.v9.0.4020.33  می تواند سیستم عامل شما را سریعتر، راحت تر و امن تر کند و تمام این عملیات تنها با یک کلیک امکان پذیر است. با TuneUp Utilities تمام عملیات بر روی سیستم عامل امن انجام می شود، چرا که کلیه تغییرات توسط مرکز نجات TuneUp نظارت شده و می تواند در هر زمانی متوقف شود. تمام امکانات آن قابل دسترسی از طریق یک صفحه که به شش عنوان تقسیم شده قابل دسترسی است. نرم افزار هم به مبتدیان و خبره ها کمک می کند تا هنگام مشکلات ویندوز، نیاز های آن را از یک راه بهتر، آسان تر و مطمئن تر برطرف سازند. تمام گزینه های مهم سیستم به یک روش ساده توضیح داده شده و با یک کلیک موس می توانند فعال یا غیر فعال گردند. نرم افزار TuneUp Utilities تمام تنظیمات و تغییرات لازم در رجیستری یا بوت ویندوز را به صورت خودکار انجام می دهد. شرکت سازنده به کاربران این نرم افزار اطمینان می دهد که بالاترین ثبات سیستم را برای شما فراهم خواهد کند و ویندوز شما هیچ گاه متوقف نشود.

 

tuneu2010 بهينه سازي سيستم خود با TuneUp Utilities 2010 v9.0.4020.33

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

SiSoftware Sandra Engineer  v2010.1.16.26 یک دستیار خوب و حرفه ایست که به شما در امر آنالیز،عیب یابی و گرفتن گزارش از وضعیت سخت افزار کامپیوتر کمک می کنه!این برنامه اطلاعات بسیار زیادی در مورد نرم افزار و سخت افزار سیستم شما در اختیارتون میذاره طوری که میشه ادعا کرد ، اطلاعات این برنامه از نظر صحت و دقت، توی هیچ کاتالوگی موجود نیست!شما به کمک این برنامه میتونید سیستم خودتون رو آنالیز کنید.مثلا کارایی CPU خودتون رو بسنجین وبدونین نسبت به سخت افزار های دیگه (cpu) چطور کار میکنه.اگه تازه کامپیوتر خریدین و نمیدونین که فروشنده از چه قطعاتی استفاده کرده و به دلیل گارانتی بودن سیستم حق ندارید که کیس رو باز کنید، تنها راهش اینه که از یه همچین برنامه ای استفاده کنید و به همه جزییات مربوط به سیستم خودتون دسترسی داشته باشید!این برنامه همچنین امکات چک کردن و برسی اکثر سخت افزار ها رو میده و به راحتی میتونید با این برنامه قطعات نیمه خراب و خراب رو شناسایی کنید.

 

sisse تست و عيب يابي قطعات كامپيوتر با SiSoftware Sandra Engineer  v2010.1.16.26

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

AV Burning Pro 3.1.1 یک نرم افزار قدرتمند برای ذخیره کردن ، رایت کردن و مستر کردن CD , DVD , Blu-ray و HD-DVD دیسک های مالتی مدیا شما می باشد. این نرم افزار از تمامی سخت افزار های پخش و ایجاد مالتی مدیا نیز پشتیبانی می کند که شامل CD-R/RW, DVD-R/RW, DVD+R/RW, BD-R/RE, HD-DVD-R/RW و DVD-RAM می باشند.

 

av burn رايت انواع مالتي مديا با AV Burning Pro 3.1.1

 

 




ارسال توسط میثم

 

Zend Studio نرم افزار قدرتمندی است که قابلیتهای فراوان جدید و ابزارهای ارزشمند را فراهم آورده است تا به وسیله آنها به شما کمک نماید تا وبسایتهای خود را سریعتر توسعه داده، کاستی های آن را با سرعت بیشتر جبران نموده واز جدیدترین فناوریهای در زمینه PHP به صورت مستقیم و از داخل محیط توسعه خود بهره مند شوید. این نرم افزار با پشتیبانی کامل و عالی از PHP 5.3 ، ویرایش کد ارتقا یافته عالی، اشکال زدایی آسان توسط یکپارچگی با Zend Server، تولید کد از طریق یکپارچگی با  Zend Framework، و بهبود در کارایی و عملکرد، جایگاه  خود را به عنوان بهترین راهکار برای توسعه دهندگان پی اچ پی همچنان حفظ نموده است. Zend Studio تنها “محیط توسعه یکپارچه ” (IDE) موجود برای برنامه نویسان پی اچ پی حرفه ای می باشد که تمامی نیازهایی را که برای ساخت برنامه های کاربردی تجاری مورد نیاز هستند را فراهم نموده است. قابلیتهایی همچون قابلیت ساخت دوباره، تولید کد، همکار کدنویسی و آنالیز معنایی که همگی بایکدیگر مجموعه ای می سازند که قابلیت ساخت سریع برنامه های کاربردی را برای شما بهتر از هر برنامه دیگری فراهم می آورد.

 

 zend ide اسكريپت نويسي حرفه اي با Zend Studio IDE 7.1.1

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Camtasia Studio نام یک نرم افزار حرفه ای در زمینه فیلم برداری از دسکتاپ می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به تصویر برداری از محیط هر نرم افزار و یا هر پنجره از سیستم خود می باشند . این نرم افزار از جهاتی با نرم افزارهای مشابه بسیار متفاوت است و از مهمترین این تفاوت ها می توان به بهینه سازی خودکار فایل های تصویری ضبط شده به منظور حجم کمتر و حفظ کیفیت اشاره نمود که این ویژگی به منظور قرار دادن فایل ها در اینترنت برای این نرم افزار در نظر گرفته شده است. همچنین به کمک این برنامه دیگر نیاز نیست تا کاربران برای آماده سازی تصاویر به منظور قرار دادن در وب سایت ها و یا دیگر برنامه ها از نرم افزارهای دیگر کمک بگیرند زیرا این برنامه تمام ابزار مورد نیاز در این زمینه را در اختیار کاربر قرار می دهد. کاربران قادر به ساخت یک برنامه پخش کننده تحت وب برای فایل تصویری خود می باشند و می توانند تصاویر را به صورت یک فایل در فرمت های فلش درون صفحات وب خود قرار دهند. این نرم افزار کاربردی محصولی از شرکت Techsmith می باشد.

 

 tech camtasia فيلم برداري از دسكتاپ با TechSmith Camtasia Studio v6.0.1 Build 787 Portable

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

نرم افزار GoodSync Pro کامل جهت انجام فرآیندهای بک آپ گیری و هماهنگ سازی فایل می باشد. این نرم افزار به طور اتوماتیک آنالیز، هماهنگ سازی و بک آپ ایمیل، عکس های خانوادگی و اسناد مهم و مالی، MP3 ها و دیگر فایل های مهم را انجام دهد. همچنین قابلیت ارتباط با ویندوز موبایل و ویندوز سرور را نیز دارا می باشد و ارتباط آن با پروتکل های FTP ،SFTP ،WebDAV نیز به صوزت کامل انجام می شود.

 

 good sync هماهنگ سازی و پشتیبان گیری فایل ها با GoodSync 8.1.5.5

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Easy Desktop Keeper ابزاری است حرفه ای که با آن می توانید لایه های موجود در دسکتاپ ویندوز خود که شامل فایلها و فولدر های مختلف می باشد همچنین آیکون ها ، کاغذ دیواری ها و اسکرین سیور هایی که در آن وجود دارند را ذخیره ، بازیابی ، مدیریت و یا قفل نمایید . اگر که قسمت Lock را انتخاب نمایید ، پس از راه اندازی مجدد ویندوز ( Reboot کردن آن ) فایلهای شما به جای قبلی خود باز می گردند . تعداد لایه هایی که می توانید برای مشخص کردن مکان آیکون ها ، فایلها و … انتخاب نمایید ، نامحدود بوده که با استفاده از آن می توانید دسکتاپ خود را برای کارهای مختلف از قبیل بازی کردن ، کار ، گردش در اینترنت و … به طور جداگانه مرتب کنید تا دسترسی به بخش های مورد نظرتان در هر زمان آسان تر باشد . 
کار با این نرم افزار بسیار ساده می باشد تنها کاری که لازم است انجام دهید مشخص کردن آیکون ها در مکان دلخواه ، انتخاب کاغذ دیواری و محافظ صفحه می باشد . سپس با یک دابل کلیک در قسمت مربوطه ی نرم افزار ، لایه ی جدیدی برای شما ساخته خواهد شد که می توانید آن را ذخیره نمایید . اگر آیکون های دسکتاپ شما توسط سایر کاربران جا به جا گشت و یا حذف گردید ، تنها کافیست تا Easy Desktop Keeper را اجرا نمایید . آن وقت همه چیز به سر جای قبلی خود باز می گردد و گویی که اتفاقی رخ نداده است .

 

easy ایجاد دسکتاپی مرتب با استفاده از Easy Desktop Keeper v2.8

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

نرم افزار Driver Checker یک برنامه با کارایی آسان برای تشخیص درایور های قدیمی یا آسیب دیده است که با به روز کردن درایور های سخت افزار به جدیدترین ورژن سازگار با سیستم بسیار مناسب عمل می کند. این نرم افزار به شما کمک می کند تا درایور های سیستم خود را به آخرین ورژن ارتقاء دهید. این برنامه به شما اجازه می دهد تا دستگاه خود را برای تشخیص و بروز رسانی نسخه های قدیمی درایور اسکن کنید، و در صورت لزوم از آن ها پشتیبان گیری Backup گرفته و یا بازیابی کنید. همچنین امکان حذف کامل یک درایور از سیستم شما با این نرم افزار امکانپذیر است. نرم افزار جستجوگر درایور عملیات را از طریق رابط کاربری خود انجام می دهد تا سیستمی امن تر و پایدار تر را برای شما فراهم کند.

 

Untitled 2 جستجوگر حرفه ای درایور های سخت افزار   Driver Checker 2.7.4 Full

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 Memory Washer نرم افزاری هوشمند برای مدیریت حافظه و فرآیندهاست که سیستم تان را اسکن می کند و مقدار حافظه قابل دسترسی را تا ۹۵ % افزایش می دهد . Memory Washer با آزاد سازی حافظه استفاده نشده ، کامپیوترتان را سریعتر و قابل اطمینان تر می کند. با میدیت Memory Washer می توانید برنامه های بی ثباتی که حافظه کامپیوترتان را اشغال کرده اند ، شناسایی کنید و آنها را با پایان دادن برنامه آنها یا تغییر اولویتهای فعلی شان مدیریت کنید. ساختار Memory Washer بصورت اتوماتیک RAM روی سیستم تان را خالی می کند. شما می توانید سطح از پیش تعیین شده را بر اساس فاصله های زمانی مختلف انتخاب کنید یا Memory Washer بطور اتوماتیک هر وقت حافظه سیستم تان به سطح تعیین شده رسید اقدام به خالی کردن RAM کند. Memory Washer زمانیکه برای بازی ها و برنامه ها یی که RAM بیشتر از آنچه در دسترس دارید نیاز است ، به صورت اتوماتیک میزان رم را افزایش می دهد.

 

Untitled 4 پاكسازي قدرتمند حافظه رم با Memory Washer 6.0.1.19  (قابل حمل)

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

این نرم افزار در حقیقت یک ابزار رایت هم به شمار می رود علاوه بر اینکه قادر است تا اطلاعات درون دی وی دی ها را درون حافظه های دیگر کپی نماید. قادر است از دو فرمت فیلم های دی وی دی یعنی NTSC  و PAL پشتیبانی کرده و با قابلیت سازگاری با انواع لوح های فشرده و همچنین رایترها از فیلم ها نسخه های پشتیبان تهیه و رایت نماید. همچنین قادر است تا فیلم ها را حتی برروی سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل انتقال دهد به صورتی که قابل پخش در آن ها باشد. محیط کاربری فوق العاده ای برای DVD neXt COPY Ultimate طراحی شده است که علاوه بر استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و همچنین محیطی داینامیک، جذابیت بسیار زیادی هم دارد.این ابزار قادر است تا از نسل آینده لوح های فشرده که تقریبا حجمی معادل یک هارد دیسک قدیمی دارد را پشتیبانی نماید. Blu-ray به طور کامل در این نرم افزار تعریف شده و سازگاری کاملی نیز دارد. تنها با یک کلیک یک لوح فشرده رایت خواهد شد، مانند نرم افزار های دیگر رایت سی دی یا دی وی دی می تواند اطلاعات را به صورت های مختلف دیتا، صوتی و یا تصویری رایت نموده و یا از آن ها ایمیج تهیه کند. DVD neXt COPY Ultimate می تواند حتی ایمیج های مختلف را به فرمت های دیگر ایمیج تبدیل نماید. کاربرانی که به دنبال یک نرم افزار حرفه ای برای مدیریت لوح های فشرده خود هستند.

 

12 كپی حرفه  ای دی وی دی با DVD neXt COPY Ultimate 3.0.7.5

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

ResumeMaker Professional v15.0 با امکاناتی قدرتمند تجهیز شده است تا شما بتوانید رزومه بهتر، کار بهتر ، حقوق و پاداش بهتر را دریافت نمایید. وقتی که به دنبال پیدا کردن شغل میگردید و یا اینکه میخواهید یک رزومه بی عیب و نقص را تهیه کنید ، بدون شک و ترس سری به نرم افزار ResumeMaker بزنید. این نرم افزار بسیار سریع و آسان بوده و با یک فرآیند قدم به قدم به شما اجازه می دهد تا از میان ۱۳۰۰۰ شغل ، ۱۵۰۰۰۰ عبارات توصیه شده و بیش از ۱۰۰۰ عدد نمونه رزومه ، یک رزومه بی نظیر را برای کار خود فراهم کنید.این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا در میان ۲۰ میلیون کمپانی برای کار به جستجو بپردازید . راه های به دست آوردن حقوق برای ۲۵۰۰ شغل را به شما آموزش می دهد.

 

resume m تهيه كامل ترين رزومه با ResumeMaker Professional v15.0

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Deep Freeze Standard Edition v6.62.020.3058 کامپیوتر خود را در مقابل هر نوع خرابکاری ضد گلوله کنید.قابل استفاده در آموزشگاه ها ، مدارس ، کافی نت ها ، دانشگاه ها ، استفاده شخصی و … مهم نیست که تغییرات و تنظیمات توسط کاربر انجام شده است یا برنامه ها و ویروسها ویندوز را آلوده کرده اند فقط کافیست رایانه خود را ریستارت کنید تا همه تغییرات به حالت اولیه خود باز گردد. برای این کار شما احتیاج به هیچ نوع تخصص و اطلاعاتی ندارید تنها کاری که باید انجام دهید نصب کردن برنامه است.حتی اگر ویندوز پاک شود این برنامه قادر است آن را باز گرداند و برای این کار نیازی به اشغال هارد دیسک و هر چیز دیگری ندارد و جالب اینجاست که بعد از نصب این برنامه و تا زمانی که از آن استفاده می کنید سرعت کامپیوتر شما کم نمی شود و حتی دربعضی موارد دیده شده است که مقداری به سرعت آن اضافه می کند.

 

deep freeze سالم ماندن هميشه سيستم عامل با Deep Freeze v6.62.020.3058

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

تمامی افراد نیاز به استفاده ازماشین حساب دارند ولی بعضی افراد نیازمند ماشین حساب های پیشرفته تر برای حل عبارات مختلف علمی می باشند ، که البته ماشین حساب ویندوز این قابلیت ها را ندارد . نرم افزار Scabery Expression Calculator  برنامه ایست که برای استفاده بسیار ساده و کاربردی محاسبات علمی و ریاضی طراحی شده . زمانی که شما از نرم افزار Scabery Expression Calculator استفاده می کنید هرگز گیج نمی شوید و شما همیشه تمام عبارات محاسباتی خود را می بینید . Scabery Expression Calculator  دارای حافظه ای برای نگه داری محاسبات شما و شما میتوانید محاسبات خود را در فایلی ذخیره کنید و زمانی که به آن نیاز داشتید از آن استفاده کنید . Scabery Expression Calculator  میتوانید تعداد نا محدودی متغیر را ذخیره کند و شما میتوانید آنها را در فایلی نگه داری کنید . Scabery Expression Calculator  همچنین دارای رابط گرافیکی قابل تنظیم به منظور استفاده هرچه راحت تر از آن می باشد و البته تمام تنظیمات شما ذخیره میشود تا در استفاده های مجدد در وقت  خود صرفه جویی کنید . Scabery Expression Calculator  دارای یک ابزار تبدیل واحد نیز میباشد تا شما نیازی جستجوی برای تبدیل واحد ها نداشته باشید . این برنامه همچنین دارای ابزاری برای محاسبه اقساط وام های ماهیانه دریافتی یا پرداختی شما نیز میباشد . این برنامه دارای بیش از ۲۰ فرمول و فرمول مثلثاتی به صورت درونی می باشد و می توانید با درجه ، رادیان و گراد محاسبه کنید .

 

sdsd نرم افزار محاسباتی پیشرفته Scabery Expression Calculator v2.0.2

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

با استفاده از این برنامه میتوانید موقعیت زمانی تمامی شهرها و کشور های دنیا را نسبت به زمان شهر خودتان مشخص نمایید. بانک اطلاعات این برنامه شامل ۳۰۰۰ شهر در کل دنیا میباشد. اما در صورتی که شهر شما در این بانک اطلاعاتی وجود ندارد نگران نباشید! با امکانات شخصی سازی برنامه قادر خواهید بود که شهر خود را به بانک اطلاعاتی برنامه اضافه نمایید.

 

Untitled 1 پیدا کردن  موقعیت زمانی تمامی شهرها و کشور های دنیا با DeskSoft EarthTime v2.3.2

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Pronunciation and Speech Tutor of The English Center نرم افزار توسط دانشگاه هنگ کنگ می باشد. با این نرم افزار قادر خواهید بود تا به وضوح ، مؤثر و به آسانی قابل فهم صحبت کنید. به شما اجازه داده می شود تا تلفط آمریکایی خود را بهبود ببخشید. این نرم افزار بر روی طرز تلفظ ، استرس های کلمات و ریتم آن ها تکیه دارد. می توانید تلفظ خود را توسط این نرم افزار بشنوید و ایرادیابی کنید و مشکلات تلفظ خود را برطرف سازید. با استفاده از تکنولوژی تجزیه و تحلیل این نرم افزار می توانید در بهبود هرچه زیادتر لهجه و تلفظ خود گام بردارید.

 

pronun تمرين تلفظ صحيح لهجه آمريكايي با Pronunciation and Speech Tutor of The English Center

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Wondershare PDF Password Remover v1.0.1.3 یک نرم افزار ساده و کوچک است که باعث شکسته شدن قفل ها و پسووردهای فایل های PDF می شود و باعث از بین رفتن آن ها در مدت چند ثانیه می شود.با این نرم افزار استفاده از فایل های PDF پس از رمزگشایی بسیار آسان بوده و فایل ها قابل استفاده هستند.  از جمله ویژگی های این نرم افزار می توان به بی نیاز بودن آن از Adobe Reader و Adobe Acrobat اشاره کرد.

 

wond pdf رمز گشايي فايل هاي PDF با Wondershare PDF Password Remover v1.0.1.3



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Ashampoo HDD Control 1.11  با پشتیبانی از انواع هارددیسک ها و پل های ارتباطی به صورت کاملا حرفه ای و قدرتمند به مانیتورینگ لحظه به لحظه وضعیت هارددیسک سیستم می پردازد و به کاربر نشان می دهد که در هرلحظه چه میزان از فضای هارددیسک در اشغال است ، کش سایز چه میزان است ، تعداد پارتیشن ها و نوع آن ها را مشخص می کند و به طور کلی اطلاعات بسیار کامل و جامعی را پیرامون هارددیسک سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این نرم افزار که از محیط کاربری بسیار جذابی مانند دیگر نرم افزار های شرکت Ashampoo بهره می برد استفاده از قابلیت ها را برای کاربران آسان تر می سازد.

 

asham hdd بهينه سازي هاردديسك با Ashampoo HDD Control 1.11



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Ashampoo Core Tuner نام نرم افزاری است که قدرت واقعی یک پردازنده چند هسته ای را به نمایش در خواهد آورد. این نرم افزار بهینه ساز که محیط کاربری بسیار ساده و البته جذابی نیز دارد قادر است تا با مدیریت کامل برروی هسته ها، نهایت سرعت، قدرت و کارآیی را از یک پردازنده چند هسته ای گرفته و به کاربران ارائه دهد. کارکردن با این محصول Ashampoo بسیار آسان بوده و تنها برای انجام هر بخش از عملکرد به یک کلیک ساده نیاز است، با استفاده از این ابزار می توان به راحتی میزان فضایی که از هریک از هسته های پردازنده اشغال شده است را مشاهده نمود و با مدیریتی کامل ، طوری عمل کرد که همه هسته ها به یک اندازه مشغول باشند.Ashampoo Core Tuner می تواند نرم افزارهایی که در سیستم عامل نصب شده و در حال اجرا هستند را طوری بهینه سازی کند که نهایت سرعت هم در سیستم عامل و هم در پردازنده به وجود آید، ضمن آن که با این عمل خود نرم افزار کاربردی هم تا حدود زیادی با افزایش سرعت مواجه خواهد شد. حتی در بخشی از نرم افزار می توان به سادگی با انتخاب Auto-Opimize ، ابزار را طوری تنظیم کرد که به صورت اتوماتیک سیستم را بهینه نماید.

 

core t بهينه سازي CPU كامپيوتر شما با Ashampoo Core Tuner 1.21

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

ساعت ها کار طاقت فرسا با کامپیوتر می تواند تنها با یک کلیک از بین بروند و زحماتی که برای ساخت و یا جمع آوری اطلاعات کشیده اید به سادگی از بین بروند . بر خلاف دنیای حقیقی که نمی توان هر کاری را جبران نمود در دنیای مجازی این امر شدنی است و حتی می توان به گونه ای یک اشتباه را جبران کرد که گویی هیچ اتفاقی روی نداده است . 
با در اختیار داشتن یک نرم افزار ریکاوری قدرتمند می توان تمامی اطلاعاتی را که سهوا و یا عمدا از بین رفته اند بازیابی کرد . برای انجام این کار نیاز به داشتن دانش خاصی نیست و با در اختیار داشتن یک نرم افزار خوب همانند ParetoLogic Data Recovery Pro می توان اشتباهات انجام گرفته را جبران کرد . با استفاده از این نرم افزار می توانید تنها با چند مرحله که به صورت راهنما برایتان نمایان می شود ، تنظیمات لازم برای پیدا کردن و بازگردانی فایلها را انجام دهید و به اطلاعاتی که زندگی را از دست داده اند ، حیات ببخشید .
در این نرم افزار می توانید قبل از پایان فرایند بازیابی ، یک پیش نمایش از اکثر فایلها ببینید و در صورت تایید آنها را بازگردانی نمایید . ParetoLogic Data Recovery Pro با قرار دادن چندین فیلـتر مختلف این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا گزینه های مد نظرتان را به شما نزدیک تر گرداند و همچنین با حذف برخی موارد در اثر فیلتر کردن گونه های غیر ضروری ، سرعت انجام عملیات را افزایش دهد .
به وسیله این نرم افزار می توانید فایلهای از دست داده خود را علاوه بر حافظه های معمولی از دستگاههایی نظیر iPod Shuffle ، iPod Nano ، and iPod Classic نیز بازیابی کنید.

 

recovery بازگردانی آسان و حرفه ای فایل ها با ParetoLogic Data Recovery Pro 1.1

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

یکی از دلایل موفقیت سیستم عامل ویندوز ۷ (سون) بدون شک، ظاهر زیبا و دلپذیر آن است که کاربر را به سمت خود جذب میکند. حال کاربران زیادی در سراسر جهان و ایران وجود دارند که خواستار تجربه ظاهر زیبای این سیستم عامل بر روی ویندوز XP خود هستند.
SevenVG RTM Theme یک قالب زیبا و کامل برای ویندوز XP است که میتوانید توسط آن ظاهر ویندوز خود را به راحتی به ویندوز ۷ تغییر دهید و از آن لذت ببرید. این بسته با حجم فوق العاده کم و از چند قسمت متفاوت تشکیل شده است که میتوانید در ادامه آن را دریافت کنید و ظاهر سیستم عامل خود را متحول کنید.

 

7theme تغییر ظاهر ویندوز XP به Seven با استفاده از SevenVG RTM Theme

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

WinRAR نرم افزار مدیریت آرشیو قدرتمندی برای فایلهای با پسوند  RAR می باشد که بصورت معمولی محتوای موردنظر شما را ۸ تا ۱۵ درصد بیشتر از آرشیوهای زیپ فشرده سازی می نماید. این نرم افزار ابزار فشرده سازی قدرتمندی به همراه عملکردهای اضافی یکپارچه می باشد که به شما کمک می نماید تا آرشیوهای فشرده خود را سازماندهی نمایید. این نرم افزار می تواند از اطلاعات شما نسخه پشتیبان تهیه نموده و حجم ضمایم ایمیل خود را کاهش داده، فایلهای RAR و ZIP  و سایر فایلهای دانلود شده از اینترنت را از حالت فشرده خارج نموده، و آرشیوهایی جدید به فرمت RAR و زیپ ایجاد نمایید. هنگامی که از این برنامه برای فشرده سازی فایلهای خود استفاده می نمایید مطمئن باشید که از کاربران سایر نرم افزارهای فشرده سازی موجود جلوتر می باشید، این برنامه توسط قابلیت ایجاد آشیوهای کم حجم تر، غالبا سریعترین روش فشرده سازی فایل را به شما ارائه می نماید. این امرموجب صرفه جویی در فضا و زمان، هزینه های انتقال و زمان ارزمند برای کار شما می شود. WinRAR برای فایلهای چندرسانه ای نیز ایده آل می باشد و بصورت خودکار بهترین روش فشرده سازی را انتخاب و سازماندهی می نماید. الگوریتم ویژه فشرده سازی نرم افزار فایلهای چندرسانه ای، قابل اجرا و اشیای کتابخانه های را به نحو شایسته فشرده می نماید.

 

Untitled 7 نسخه جدید قدرتمندترین نرم افزار فشرده سازی WinRAR 3.92 Final (قابل حمل)

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

رجیستری یکی از بخش های اصلی سیستم عامل ویندوز به شمار می رود که علاوه بر نگهداری اطلاعات و داده های مختلف تاثیرات زیادی بر کارآیی و سرعت ویندوز دارد. یکی از دلایلی که پس از گذشت یک مدت سیستم عامل به نظر کندتر می شود افزایش داده ها و اطلاعات ذخیره شده در رجیستری است، اگر بتوان رجیستری را همیشه در حال ایده آل نگه داشت می توان سیستم عامل قدرتمند هم داشت ، با پاکسازی رجیستری بسیاری از اطلاعات اضافی بلااستفاده پاک خواهند شد که تاثیر مثبتی بر افزایش کارآیی ویندوز دارد .

 این نرم افزار با اسکن سریع سیستم و پیدا کردن فایل های اضافی قادر است تا با پاکسازی آن ها سیستم عاملی سلامت و بدون هیچ فایل رجیستری اضافی را به کاربر تحویل دهد، اما عملکرد این ابزار به همین جا ختم نخواهد شد زیرا می توان با استفاده از آن فایل های رجیستری که به هردلیلی ناقص و یا خراب شده اند را تعمیر نمود که نقش مهمی در کارآیی سیستم عامل خواهد گذاشت. Registry Gear از محیط ساده ای بهره می برد که به راحتی هم قابل بهره وری خواهد بود.

 

Untitled 6 بهینه سازی رجیستری با Registry Gear 2.1.0.131 (قابل حمل)

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

FlashMan: Sound Drivers For XP & Vista & 7 نام مجموعه بی نظیری از تمامی کارت های صدای تولید شده برای کامپوترها می باشد. امروزه با آمدن ویندوزهایی همچون ویستا و سون ، کاربران نیاز دارند تا تمامی سخت افزارهای موجود در کامپیوتر خود را به نسخه هماهنگ با نسخه ویندوز مورد نظر هماهنگ سازند . اکثر کاربران پس از نصب ویندوز ۶۴بیت در صورتی که از ویندوز ۳۲بیت استفاده می کرده اند ، با این مشکل مواجه می شوند که صدای کامپیوتر آن ها قطع بوده و کارت صدا نصب نمی شود. این مجموعه بی نظیر این امکان را به شما می دهد تا با استفاده از هر نسخه ویندوز و چه ۳۲ بیت یا ۶۴ بیت ، کارت صدای خود را نصب نموده و استفاده نمایید. 

 

flashman تمامي درايورهاي كارت صدا براي ويندوزهاي مختلف به نام FlashMan: Sound Drivers For XP & Vista & 7

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

۳DMark06 1.2.0 1901 نام نرم افزاری است که وقتی کارت های گرافیکی به بازار می آید با این نرم افزار چک شده و به آنها امتیاز داده می شود و از این طریق قدرت گرافیکی کارتهای گرافیکی مختلف با هم مقایسه می شود. مثلا از این نرم افزار برای مقایسه قدرت گرافیکی دو کارت گرافیک در دو مارک مختلف مانند GeForce و Radeon از شرکتهای  NVIDIA و ATI که هم اکنون AMD است استفاده می شود. یا اینکه بتوان فهمید خروجی گرافیکی دو کارت از یک مارک چند در صد با هم متفاوت است یا نوع جدید نسبت به نوع قدیم چند درصد پیشرفت داشته است.

 

3dmark تست كردن كارت گرافيك خود با 3DMark06 1.2.0 1901

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

EmEditor Professional محصول شرکت Emurasoft  یک ویرایشگر متن حرفه ای با امکانات متعدد می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا فایل های متنی خود را ویرایش نمایند. در این نرم افزار انواع ابزارهای ویرایشی و نگارشی موجود می باشند. قدرت این نرم افزار در باز نمودن فایل ها و سند های متنی با حجم بالا می باشد. این نرم افزار قادر است تا فایل متنی مختلف را کمترین زمان ممکن اجرا نماید و این ویژگی در نسخه جدید این نرم افزار بهبود بخشیده شده است. اگر سیستم استفاده کننده از این نرم افزار دارای ۱ گیگابایت حافظه اصلی باشد ، این نرم افزار قادر است تا یک فایل ۴ گیگابایتی را اجرا نماید. در نسخه ۶٫۰۰ این نرم افزار زمان بارگذاری یک فایل حجیم حداکثر ۳ دقیقه و ۵۴ ثانیه بود که در نسخه ۷٫۰۰ این برنامه ، این زمان به ۱۳ ثانیه کاهش داده شده است. همچنین زمان جایگزینی و ذخیره سازی متن از ۹ دقیقه و ۵ ثانیه به ۱ ثانیه در نسخه جدید کاهش یافته است. جدید ترین نسخه ی این نرم افزار امکان باز کردن فایل های حجیم در کوتاه ترین زمان ممکن که انقلابی در ادیتور های موجود می باشد را به شما می دهد. (باز کردن فایل ها تا سقف ۲۴۸ گیگابایت یا ۲,۱ میلیون خط)

 

emurasoft ويرايش متون خود با Emurasoft EmEditor Professional v9.12

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Sonne DVD Burner v4.1.0.2036 یک رایت کننده DVD می باشد که تقریبا تمامی نیازهای شما برای ایجار دیسک های دی وی دی به صورت ISO و Video_TS را دارا می باشد. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا از فایل های ویدیویی خود دیسک های DVD ایجاد نمایید. شما می توانید ویدیوهای خود را کپچر نموده و سپس بر روی DVD به طور مستقیم رایت نمایید. کاربران به سادگی می توانند از دستگاه های مالتی مدیا دیگر همچون DV و TV Tuner ها فایل های ویدیویی خود را ظبط کرده و سپس بر روی DVD رایت نمایند. کاربران توسط تنها چند کلیک ساده می توانند تنظیمات صدا ، بلندی دامنه صوتی ، شات های کوتاه و  … را تنظیم نمایند.

 

 sonne dvdb رايت حرفه اي ويديوها با Sonne DVD Burner v4.1.0.2036

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Iceni Technology Infix Server v2.00 نرم افزاری تحت دستورهای عملیاتی برای تغییر و دست کاری در محتویات فایل های PDF می باشد. ویژگی منحصر به فرد این نرم افزار این است که می توانید محتویات جدید را به یک سند PDF از قبل آماده شده اضافه کنید و فایل PDF مورد نظر را ویرایش نمایید. این افزودن ها شامل تغییر دادن تصاویر ، تغییر دادن و ویرایش فایل Text.it می باشد. این نرم افزار این امکان را به شما می دهد تا تغییرات را بر اساس یک فایل کنترلی XML انجام دهید.

 

infix server ويرايش اسناد PDF با Iceni Technology Infix Server v2.00

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

NXPowerLite Desktop Edition بصورت قابل توجهی حجم اسناد ورد، صفحات گسترده اکسل، ارائه های پاورپوینت و تصاویر با فرمت JPEG را کاهش می دهد. فایلهای با فرمت اصلی خود باقی می مانند بدون هیچ کاهش کیفیتی و نیازی هم به خارج کردن از حالت زیپ برای استفاده از آنها نمی باشد. این نرم افزار بسیار ساده می باشد، تنها کافیست یک فایل را انتخاب نموده، سطح بهینه سازی خود را انتخاب نمایید و برروی دکمه Optimize کلیک کنید تا نتیچه کاررا ببینید. چنانچه از Lotus Notes, Microsoft Outlook, Outlook Express  یا  Windows Mailاستفاده نمایید، کاربری اآن بسیار سادهتر خواهد بود. این نرم افزار این قابلیت را دارد که ضمیمه های ایمیل را بصورت خودکار و همانطوری که فرستاده شده اند، بهینه سازی نماید. هنگام دریافت فایل به NXPowerLite هیچ نیازی برای باز کردن یا ویرایش ضمیمه های ندارید.

 

nxpower كاهش حجم فايل هاي آفيس با Neuxpower NXPowerLite v4.1.4

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

DVD-Ranger v2.8.5 نرم افزاری است که با وجود ۸سال تغییر و تحول بوجود آمده برای کپی کردن نرم افزارها و برقراری امنیت فایل های ویدیویی و دی وی دی ها ، این امکان را به کاربر می دهد تا در میان تمامی نرم افزارهای موجودی که ادعای قفل شکنی دیسک های فیلم و قفل های امنیتی را دارند ، بهترین روش و مفهومی ترین آن ها را ارائه کرده و به شکستن قفل این دیسک ها بپردازد. DVD-Ranger با این هدف ساخته شده تا قوانین امنیتی در مورد کپی کردن دیسک ها را پشت سر بگذارد و به کاربران اجازه گرفتن نسخه پشتیبان از دیسک های مورد نظر خود را بدهد.

 

dvd ranger شكستن قفل تمامي ديسك ها با DVD Ranger v2.8.5 FinaL

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

شاید شما نیز یکی از کاربران اینترنت باشید که از خطوط ADSL استفاده می کنید و مانند بسیاری دیگر ازکاربران دارای ADSL همواره در حال دانلود فایل های مختلف از اینترنت می باشد. مسلما شما نیز به این مشکل برخورد کرده اید که پس از دانلود یک فایل و اتمام عملیات دانلود سیستم شما مدتی را بیکار و بلا استفاده روشن مانده و بدون هیچ استفاده مفیدی روشن است. برای رفع چنین مشکلی نیاز زمان بندی برای خاموش نمودن سیستم می باشد. ممکن است برای دانلود یک فایل با حجم بالا مدت زمان زیادی را صرف کنید و پایان عملیات دانلود در زمانی باشد که شما به سیستم خود دسترسی ندارید . به منظور زمان بندی برای خاموش کردن سیستم نرم افزارها و برنامه های متعددی ساخته شده که کاربران به کمک آن ها می توانند برای خاموش نمودن سیستم خود برنامه ریزی و زمان بندی نمایند.
Auto Shutdown Genius نام نرم افزار کاملی می باشد که به کمک آن کاربران می توانند در زمان معین اقدام به خاموش نمودن سیستم خود نمایند. در این نرم افزار علاوه بر قابلیت تنظیم زمانی برای خاموش کردن سیستم ، می توان از رویداد های دیگری همانند راه اندازی مجدد سیستم ، Log-on نیز استفاده نمود. همچنین کاربران در این نرم افزار می توانند یک وظیفه مشخصی را برای برنامه تعیین نموده تا قبل از انجام عملیات خاموش سازی و یا رویدادی دیگر ، آن وظیفه را به انجام رساند. به عنوان مثال می توانند تعیین کنند که نرم افزار یک برنامه خاص را قبل از دانلود اجرا نماید. این نرم افزار محصولی از شرکت Lonking Software می باشد.

 

shot خاموش کردن کامپیوتر در ساعت مقرر با Auto Shutdown Genius 3.0.1

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

FlowBubbles Screensaver اسکرین سیوری بسیار زیبا و دیدنی است که در قالب حبابهایی شناور تصاویر مورد نظرتان را نمایش می دهد. از ویژگیهای این اسکرین سیور این است که در زمان برخورد حبابها به هم نتی از موسیقی به صدا در میاد که در حالت کلی موسیقی آرامش بخش و زیبایی خلق می شود. این اسکرین سیور توانست چندین جایزه رسمی از مراکز و سایتهای معتبر کسب کند.

 

screen اسکرین سیور فوق العاده زیبای FlowBubbles Screensaver 3.12

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

NETGATE Registry Cleaner  برنامه ای برای تمیز کردن و مرتب سازی رجیستری ، افزایش سرعت سیستم ، حذف فایل های اضافی و پاک سازی رد پاها و گزارشات استفاده از کامپیوتر می باشد . NETGATE Registry Cleaner همچنین دارای ابزار  مدیریت Startup و نیز ابزای جهت حذف و پاک کردن برنامه های بدون استفاده ویندوز  می باشد .  NETGATE Registry Cleaner  توانایی ویژه ای در پاکسازی  و مرتب کردن رجیستری و تهیه پشتیبان و یا بازیابی آن را دارد . از توانمندی های دیگر این برنامه در ابزار مفید آن برای پاکسازی فایل های اضافی می باشد که باعث استفاده بهتر از فضای دیسک می شود . با استفاده از این برنامه می توانید از افت سرعت ویندوز جلوگیری کنید و از ویندوز با همان سرعت روز اول استفاده کنید و در ضمن نگران باقی ماندن رد پی خود در ویندوز هم نباشید چرا که این برنامه توانایی خوبی در پاکسازی رد پا و هر گونه گزارش از عملکرد شما را دارد .

 

netgate ترميم رجيستري ويندوز با NETGATE Registry Cleaner v1.0.305

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

BricsCad Pro v10.2.12 یکی نرم افزار های طراحی در زمره برنامه های CAD می باشد. این نرم افزار، انتخاب هوشمندانه مهندسان، طراحان و آرشیتکت ها برای طراحی های پیشرفته است. این نرم افزار به عنوان برنامه ای مستقل، از فایل های اتوکد ۲٫۸ تا ۲۰۰۸ پشتیبانی می نماید و همچنین مشتمل بر منوها و ابزارهای CUI می باشد. شاید مزیت این نرم افزار به نرم افزار اتوکد، حجم کم آن باشد.

 

brics نرم افزاري براي معماران به نام BricsCad Pro v10.2.12

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Artlantis Studio نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی های سه بعدی می باشد که به وسیله این نرم افزار کاربران مختلف قادرند تا برای رفع نیازهای خود در زمینه طراحی و ساخت تصاویبر سه بعدی از ابزارهای موجود در این نرم افزار استفاده نمایند. این نرم افزار که در زمینه طراحی های ساختمانی به صورت سه بعدی می باشد این توانایی را به کاربر می دهد تا نقشه و طرح مورد نظر خود را با استفاده از ابزارها و قدرت بالا در Render نمودن تصاویر در زمانی کوتاه طراحی نماید. در این نرم افزار ویژگی های مختلفی نیز موجود می باشد که از میان آن ها می توان به توانایی طراحی ساختمان ها و نقشه آنها ، استفاده از چندین حالت مختلف در طراحی ، ابزار شبیه سازی مناظر طبیعی برای نماهای خارجی طراحی شده از ساختمان ها ، ابزار تنظیم نور و رنگ خودکار و … اشاره نمود. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت Abvent Group می باشد.

 

 artlantis طراحي مهندسي اشكال 3بعدي با Artlantis Studio v3.0.1.0

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Premier System X3 Build 748 یک نرم افزار پیشرفته و کاملا مقرون به صرفه ( برنامه اصلی ویندوز) که دارای طراحی گرافیکی منحصر به فردی بوده و با ابزار منحصر به فردی که در این نرم افزار گنجانیده شده ، کاربر می تواند تمامی نیازهای خود را رفع کند. ترتیب وسیعی از بخش ها این اجازه را می دهد تا تمام شرکت در هر زمینه ای را تحت پوشش قرار دهد. فونت غیرعادی بزرگ این نرم افزار این اجازه را به کاربر می دهد تا همه چیز را به طور شهودی راحت مشاهده نماید. طرز چینش پنجره ها در این نرم افزار به گونه ای است که کاربر به هیچ وجه در میان انبوهی از امکامات این نرم افزار احساس آشفتگی نکند و به راحتی بتواند از تمام امکانات استفاده نماید. شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

 premier ثبت عمليات صنعت ها با Premier System X3 Build 748

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

phpDesigner که از واسط کاربری بسیار ساده ای بهره می برد قادر است تا با خطایابی املای لغات و دستور ها کار کدنویسی را فوق العاده آسان سازد. اجرای مستقیم کدها و اسکریپت ها هم نقش مهمی را در مشاهده لحظه به لحظه تغییرات ایجاد شده در  اسکریپت ها ایفا می کند. تکمیلگر کدها سرعت کاربران را بالا خواهد برد ، این قابلیت که امروزه در بسیاری از نرم افزارهای کدنویسی به چشم می خورد به این صورت است که وقتی کاربر ابتدای یک دستور را تایپ می کند نرم افزار به صورت هوشمند دستور را شناسایی کرده و در صورت خواست کاربر آن را به کدها اضافه می کند. phpDesigner این قابلیت مهم را در خوی جای داده تا کاربران به سادگی به کدنویسی بپردازند. سازگاری با جدیدترین فریم ورک ها برای PHP و Java- یکی دیگر از قابلیت های جدیدترین نسخه ی این نرم افزار را تشکیل می دهد.

 

 php اسكريپت نويسي تحت PHP با PHP Designer 2010 v7.1.0.31

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Face2Face یک دوره آموزشی عمومی برای دانش آموزانی است که خواهان یادگرفتن چگونگی ارتباط سریع و مؤثر در دنیای مکالمات انگلیسی می باشند. این آموزش ، روش EFL را با جدیدترین روش های روز در هم آمیخته تا آموزش دادن و فراگرفتن انگلیسی را آسان تر نماید. در این دوره آموزشی بر روی Listening یا همان شنوایی و Speaking یا همان مکالمه تاکید بسیار زیادی شده است ، و فعالیت های تمرینی در هر بخش یک فرصت مناسب برای واقعی نمایش دادن استفاده را به وجود می آورد. این دوره آموزشی باعث می شود که دانش آموز تماما با مراحل آموزشی هردرس مشغول شود ، و توجه خاصی که به عنوان یک زبان جدید در این دوره آموزشی صورت گرفته باعث می شود تا دانش آموز خود ساخته شود و بدون نیاز به راهنمایی به آموزش بپردازد. شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار بی نظیر را در ۴ سطح Elementry ، Pre-Intermediate ، Intermediate و Upper-Intermediate به صورت رایگان دریافت نمایید

 

f2f فراگيري زبان با كتب دانشگاه كمبريج به نام Face2Face Cambridge English Course

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Photo Commander  نام نرم افزاری قدرتمند به منظور رسیدگی به امور مختلف نگهداری عکس ها و مدیریت بر این نوع فایل ها می باشد. در این نرم افزار علاوه بر فایل های عکس کاربران قادر به مدیریت و دسته بندی دیگر فایل های تصویری نیز می باشند. در این نرم افزار می توان از ابزارهای مختلفی بهره برد که از این میان می توان به ابزارهای ویرایش عکس و کپی فایل ها بر روی دیسک اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از کمپانی بزرگ Ashampoo می باشد.

 

 photo c مديريت فايل هاي عكس با Ashampoo Photo Commander v7.30

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

PowerDesk® Pro 7 یک نرم افزار ساده ، سریع و مهیج برای سامان دهی و مدیریت فایل ها ، عکس های دیجیتالی ، فایل های موسیقی MP3 و عکس های اینترنتی بر روی کامپیوتر شما می باشد. این نرم افزار باعث صرفه جویی زمان برای شما می شود. در تنها دو یا سه کلیک شما می توانید کامپیوتر خود را به طور دلخواه نظم ببخشید: انتقال دهید ، کپی کنید ، فشرده نمایید ، لیبل قرار دهید ، کدهای رنگی بگذارید ، تبدیل کنید و از فایل هایتان به همان روشی که دوست دارید استفاده کنید.

 

 pdesk7 سامان دهي كامپيوتر خود با PowerDesk Pro 7.0.1.3

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

تعداد نرم افزارهایی که برای زیبا تر کردن محیط ویندوز طراحی می شوند روز به روز در حال افزایش هستند و هر روز شاهد آمدن برنامه های جالبی هستیم . BumpTop یکی از این نرم افزار ها است . به وسیله این برنامه بسیار جالب می توانید دسکتاپ خود را به کلی دگرگون کرده و محیطی ۳ بعدی را به وجود آورید و آن را نه مانند یک دسکتاپ مجازی بلکه شبیه به یک میز کار واقعی کرده و از استفاده آن لذت ببرید . BumpTop با استفاده از تم های گوناگونی که برای شما طراحی کرده است این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا به سلیقه خود یکی میز کار را انتخاب کنید و برخی تنظیمات مورد نظرتان را نیز بر روی آنها ایجاد نمایید . با استفاده از قسمت جست و جو که در این نرم افزار گنجانده شده است دیگر هیچ چیز نمی تواند از چشمانتان دور شود و به سادگی به آنها دسترسی خواهید داشت .

 

bump تجربه دسکتاپ 3 بعدی با BumpTop Pro 2.0

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Norton Utilities نام نرم افزاری است که ابزارهای ضروری و مورد نیاز برای برآورد کارایی کامپیوتر شخصی شما را در اختیارتان قرار می دهد. لینک های خراب رجیستری را پیدا و ترمیم می کند ، فضای دیسک را آزاد می کند ، مموری سیستم را نشان می دهد ، زمان استارت آپ را تسریع می بخشد ، نرم افزارها و سیستم را افزایش سرعت می دهد. این نرم افزار باعث می شود تا نرم افزار ها سریع تر فعالیت کنند و به شما اجازه می دهد تا چندین نرم افزار را بدون افت سرعت به طور همزمان اجرا نمایید. Norton Utilities باعث می شود که سیستم شما مثل روز اولش کار کند. Norton Utilities تماما بر روی کارایی سیستم تمرکز دارد و یک نرم افزار ساده را در اختیار شما قرار می دهد که باعث متمایز شدن آن می شود

 

 norton util افزايش باورنكردني كارايي سيستم با Norton Utilities 14.5.0.116

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

ViaCAD یک راحتی بی همتا همراه با مجموعه از ابزار مدل های ۲بعدی و ۳بعدی را در اختیار کاربران قرار می دهد.با بیش از ۸۰ دقیقه ویدیو آموزشی و همچنین سازگاری کامل این نرم افزار با نرم افزار AutoCAD ، ViaCAD مثل یک چاقوی لازم توی آشپزخونه میمونه ! این نرم افزار دارای ذهن مصنوعی پیشرفته ای بوده و به شما انقلابی از امکانات ۲بعدی و ۳بعدی را عرضه می کند. این نرم افزار شامل مجموعه ای از اشیاء و تکسچرهایی می باشد که شما را به دنیای واقعی نزدیکتر می سازد

 

 viacad طراحي 2بعدي و 3بعدي با ViaCAD Pro 6.0.0.852

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

حتما پیش آمده که بعد از نصب ویندوز خواسته اید حجم درایو ها را کم یا زیاد نمائید. به دلایل مختلف که یکی از آن از بین رفتن اطلاعات می باشد این امر را امکان پذیر ندانسته اید و یا با این مشکل رو به رو بوده اید که می بایست ویندوز خود را از ابتدا دوباره نصب نمائید. اما بد نیست که بدانید نرم افزارهایی در دنیای رایانه ها وجود دارند که کاربر را قادر می سازند در همان محیط ویندوز خود به سادگی هرکاری که در مورد حجم درایو ها می خواهند انجام دهند. این نرم افزارها قابلیت هایی را در خود جای داده اند که آسان تر از آن که  کاربر فکرش را کند فضای درایو ها را تنها باچند کلیک تغییر دهد. یکی از این نرم افزار ها EASEUS Partition Master نام دارد. نرم افزار فوق العاده ساده که به راحتی هرکاربری می تواند با محیط کار این ابزار آشنا شده و با آن ارتباط برقرار کند. کاربران دیگر لازم نیست برای انجام کارهایی نظیرتغییر در حجم درایو ها، ساختن پارتیشن جدید، پاک نمودن پارتیشن ها و … ویندوز خود را از ابتدا بازگذاری نمایند. نکته ی جالب تر در مورد این نرم افزار این که ویندوز های ۲۰۰۰، XP و ویستا و تمامی نسخه های دیگر ویندوز و همچنین لینوکس در EASEUS Partition Master پشتیبانی خواهند شد. انواع هارد دیسک ها نظیر IDE, SATA, SCSI, USB removable disk هم در این ابزار قابلیت بارگذاری و اجرا دارند. کمترین میزان هارد دیسک پشتیبانی شده در این نرم افزار ۲ گیگابایت و بیشترین ۱ ترابایت نیز می باشد .

 

partiotion پارتیشن بندی آسان در محیط ویندوز با EASEUS Partition Master Pro 4.1.1

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

آیا از هنگ کردن برنامه ها و یا هشدارهای کمبود حافظه خسته شده اید؟ یا متوجه کند شدن عملکرد رایانه تان بعد از گذشت یک مدت زمان می شوید؟ SuperRam نه تنها به رفع این مشکلات می پردازد بلکه کارایی رایانه شما را نیز افزایش می دهد. SuperRam نرم افزاری است که به شما امکان مطلوب نگه داشتن رایانه و مدیریت حافظه سیستم را می دهد. SuperRam موجب هیچ تغییری در سخت افزار شما و خصوصیات آن نمی شود و کار کردن و تنظیم نمودن برنامه آنقدر ساده است که حتی کاربران مبتدی و کودکان نیز می توانند از آن استفاده کنند. از سوی دیگر SuperRam مورد تست و آزمایش قرار گرفته و کارایی آن اثبات شده است. با استفاده از SuperRam می توان ویندوز را برای مدت طولانی تری در حال اجرا نگه داشت. دیگر مجبور به راه اندازی مجدد رایانه تان به علت هشدارهای کمبود حافظه نخواهید بود، مقداری از حافظه اصلی رایانه تان را انتخاب می کنید و SuperRam حافظه هدر رفته را بازیابی می کند و به شما بر می گرداند. اصطلاحاً SuperRam باعث شارژ بیشتر حافظه رایانه شما می شود.

 

ram بهینه سازی فضای Ram و افزایش سرعت سیستم با SuperRam 6.1.4.2010

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

می خواهید انگلیسی یاد بگیرید ؟ Learn to Speak English 10 نرم افزاری است که بهترین و کامل ترین روش های یادگیری انگلیسی را به شما عرضه می کند. شامل درس هایی در زمینه های لغات ، گرامر ، مکالمه (به صورت نوشتاری و کاربردی) و بسیاری تمرینات دیگر که می توانید در هر زمینه از آن ها استفاده نمایید.برخلاف بسیاری از نرم افزارهای آموزش انگلیسی ، Learn To Speak English 10 از ابتدا به شما آموزش می دهد. این نرم افزار فقط کاربر را تحت تاثیر قرار نمی دهد بلکه دستورهای گرامری را هم به خوبی به او یاد می دهد. دوره آموزشی این نرم افزار برابر با ۲سال یادگیری انگلیسی در کالج های لندن می باشد ! هر درس شامل یک سری لغات ، داستان ، مکالمه ، تاپیک های گرامری ، مکالمه تصویری و تمرین می باشد. همچنین دارای بازی هایی برای رفع خستگی در هنگام یادگیری انگلیسی می باشد.تکنولوژی تشخیص مکالمه این امکان را به آموزنده می دهد تا خود را محک بزند و در صورت اشکال  از لحاظ لهجه و جمله بندی ، توسط نرم افزار برطرف شود.

 

 english معتبرترين و محبوب ترين نرم افزار يادگيري انگليسي از مبتدي تا پيشرفته با Learn to Speak English Deluxe 10

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 129 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی