دانلود نرم افزار ، بازی ، موبایل ، بخش های متنوع
پایگاه دانلود ایران

 

اگر شما به دنبال ساعت زنگ دار ، موثر و تایمر شمارش معکوس هستید این نرم افزار برای شما مناسب است! SNV اتوماتیک یک برنامه کاملا قابل تنظیم است که ترکیبی شمارنده معکوس ، زنگ ، ساعت ، یادآوری ، تقویم ماهانه و دفترچه یادداشت از امکانات آن می باشند.همینطورشامل بسیاری از وظایف برنامه ریزی شده مانند پیام های سفارشی ، نشان دادن بازی یک فایل صوتی (از جمله صدای خود را) ، نشان دادن یک عکس یا یک فایل ویدیو ، تعطیل کردن و یا راه اندازی مجدد کامپیوتر شما ، شماره گیری شماره تلفن ، سند ، پوشه ، صفحه وب و… میباشد!

 

TIMER ساعت زنگ دار همه کاره در کامپیوتر شما   SNV Timer v3.0.0

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

FineReader Pro نام یک نرم افزار هوشمند می باشد که به این گروه از نرم افزارها OCR گفته می شود و از فنوری هوش مصنوعی بهره می برد. این نرم افزار قابلیت تشخیص و خواندن متون از روی تصاویر را دارا می باشد. به عنوان مثال شما دارای یک عکس از یک فایل متنی می باشید و قصد دارید تا متن موجود در عکس را بر روی یک سند متنی ذخیره کنید. در گذشته تنها راه برای رفع این نیاز تایپ نمودن متن از روی عکس بود. اما امروزه با وجود چنین نرم افزارهایی دیگر نیاز به این امر نیست. برنامه به صورت خودکار متن را از روی عکس تشخیص داده و آن را در یک سند متنی به کاربر ارائه می کند. از ویژگی های برتر این نرم افزار نسبت به برنامه های مشابه می توان به دقت بالا و ابزارهای موجود در آن اشاره نمود. در این نرم افزار می توان ابزارهای تشخیص نوع و زبان متن ، شناسایی فرمت متن ( عنوان ، پاورقی ، پاراگراف بندی و … ) و دیگر ابزارها اشاره نمود. این نرم افزار توانایی تشخیص متون چندین زبان مختلف را دارا می باشد. این برنامه توسط شرکت نرم افزاری ABBYY تولید شده است.

 

 finereader تبديل اوراق به متن الكترونيكي با ABBYY FineReader Professional 10.0.102.109

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Daemon Tools نرم افزار قدرتمند و پیشرفته ساخت سی دی / دی وی دی رام مجازی و شبیه سازی قفل است ، این نرم افزار با ورود سری جدید بازی های که بر روی دی وی دی و با قفل های پیشرفته عرضه شده به یکباره تبدیل به یک برنامه همه گیر شد که الان تقریباً این نرم افزار بر روی تمام سی دی های بازی یافت میشود و به یک نرم افزار مورد لزوم برای نصب و اجرای اکثر بازی ها در آمده است، این نرم افزار در حال حاضر یکی از بی رقیب ترین برنامه های ساخت و ایجاد درایوهای مجازی است که از اکثر فرمت های ایمیج پشتیبانی میکند.

 

 deamon رايت انواع ديسك هاي قفل دار با Daemon Tools Pro Advanced 4.35.0307

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Softmaker Office 2010 نام نرم افزاری قدرتمند از شرکت معتبر SoftMaker Software GmbH می باشد که تولید کننده بسیاری از نرم افزارهای کاربردی در زمینه های مختلف می باشد و محصولات این شرکت توسط میلیون ها کاربر استفاده می شود. این نرم افزار از چندین بخش تشکیل شده است که می توان به قسمت های ساخت سند های متنی و تایپ متون مختلف ، ساخت اسلایدها و تصاویر برای کنفرانس ها ، ساخت یک گزارش کامل با استفاده از چارت ها و نمودارها و … . همچنین این نرم افزار با تمام نسخه های ویندوز و همچنین ویندوز ویستا دارای سازگاری کامل بوده و به راحتی می توان در این سیستم عامل ها از این نرم افزار استفاده نمود. این نرم افزار از قدرت بالا ، سرعت بالا ، سازگار سازی بالا با فایل های Microsoft Office و … نیز برخوردار می باشد.

 

 office آفيس رفع نياز به نام SoftMaker Office 2010.569

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Shutdown Timer Version 2.4 یک نرم افزار پرتابل و قابل حمل با حجم فوق العاده کم است که میتوانید توسط آن در زمان مشخص و خاصی سیستم را خاموش، ریبوت و ریستارت و …. کنید

 

shutdown خاموش کردن کامپیوتر در زمان معین با Shutdown Timer Version 2.4

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

JPG To PDF Converter v2.1 نرم افزاری ساده ولی بسیار مورد نیاز برای کاربران که با استفاده از آن می توانند فرمت هایی مثل JPG, GIF, BMP, TIF, PNG و PSD را به فرمت معروف و کاربردی PDF تبدیل کند . این کار به سرعت و با چند کلیک قابل انجام است و همین باعث می شود ما شما را به استفاده از این نرم افزار ترغیب کنیم . این نرم افزار ۹۲% بیشتر از سایر نرم افزارها در تبدیل سرعت دارد و سایز فایل PDF تولید شده ۸۲% فشرده تر و کم حجم تر از سایر نرم افزارها می باشد .

 

jpgtopdf تبدیل فرمت عکس به PDF با JPG To PDF Converter v2.1

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

به احتمال قریب به یقین مریخ نخستین سیاره ای از منظومه شمسی خواهد بود که مورد استفاده جدی انسان قرار خواهد گرفت از این نظر طرحهای بسیار مورد بررسی قرار گرفته اند که متاسفانه هیچکدام از نظر اجرایی هنوز به طور جدی در مرحله اجرایی قرار نگرفته اند .با استفاده از Mars 3D Screen Saver میتوانید تماشا مریخ از یک ایستگاه فضایی معلق در مدار مریخ را تجربه کنید .تمام رنگها ، طلوع و غروب خورشید و حرکت دو قمر فوبوس و دیموس به زیبایی شبیه سازی گردیده اند . تنها گذر زمان اندکی سریعتر گردیده تا استفاده کنندگان از نرم افزار ، بیش از حد در انتظار باقی نمانند .

 

screensacer محافظ صفحه زیبا و سه بعدی مریخ   Mars 3D Screen Saver

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Corel WordPerfect Office X4 SP2 14.0.0.755 راه حلی ایده آل برای کارهای خانه و اداری شماست که با امکانات و ابزارهای فراوانی که در آن موجود هست ، شما می توانید کارهایتان را سریعتر از همیشه انجام دهید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا اسناد ، نامه ها و گزارشات بی نظیری ایجاد نمایید.بودجه ها را ساماندهی کنید ، اعلامیه ایجاد نمایید ، گزارشات را دریافت و یا ارسال نمایید. به تولید اسلاید بپردازید. از منابع مجازی اطلاعات خود را جمع آوری کرده و ساماندهی کنید.

 

 wordp آفيس بي نظير شركت Corel به نام Corel WordPerfect Office X4 SP2 14.0.0.755

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

ProShow Producer نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر خواهند بود تا به صورت حرفه ای اقدام به ساخت اسلاید های آموزشی نمایند. این نرم افزار محصول شرکت Photodex می باشد. به کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا اسلاید های زیبا به همراه ویژگی ها و افکت های مختلف تصویری ایجاد نمایید. استفاده از تصاویر مختلف عکس و فیلم ، متون و نوشته های مختلف به همراه افکت ها و بسیاری از امور دیگر را می توان به کمک این نرم افزار ایجاد نمود.

 

 proshow تهيه اسلايدهاي حرفه اي با Photodex ProShow Gold 4.1.2737

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

دنیای اطراف خود را با نرم افزار قوی ، انعطاف پذیر و امکانات فراوانی که در آن گذاشته شده است را به تصویر بکشانید. این نرم افزار یکی از برترین نرم افزارهای طراحی ۲بعدی و ۳بعدی دنیاست که نامش Autodesk AutoCAD 2010 است. سرعت دهی به اطلاعات ، به اشتراک گذاری ایده ها بدون محدودیت ، کاوشگری خلاقیت ها با استفاده از این نرم افزار امکان پذیر است. با استفاده از هزاران اد-آن که در این نرم افزار موجود می باشد ، این نرم افزار به منعطف ترین نرم افزار طراحی دنیا تبدیل شده است. حال وقت آن است که تولیدی خود را افزایش دهید. ، اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از امکانات جدید این نرم افزار بهره مند شوید

 

 auto برترين نرم افزار نقشه كشي دنيا به نام Autodesk AutoCAD 2010

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

این نرم افزار جدیدترین نرم افزاریست که شرکت محبوب و قدرتمند xilisoft ارائه کرده است!حتما تا به حال برای شما پیش آمده است که بخواهید برای راحتی کارتان چندین دسکتاپ مجزا داشته باشید تا با یک کلیک به آن صفحه هدایت شوید؟ نرم افزار جدید شرکت Xilisoft این امکان را برای شما محیا میکند. شما میتوانید با این نرم افزار صفحه دسکتاپ مورد نظرتان را ذخیره کنید و هر وقت که خواستید با یک کلیک به آن صفحه ارجا داده شوید. مثال در یک صفحه شما فیلم باز کرده اید و در صفحه دیگر صفحه وب! میتوانید چندین و چند صفحه دسکتاپ را ذخیره کنید و حتی برای صفحات مورد نظرتان پسورد بگزارید تا کسی غیر شما از شما نتواند از آن دسکتاپ  استفاده کند!

 

desktop تجربه چندین دسکتاپ در یک دسکتاپ با Xilisoft Multiple Desktops v1.0.1.0630

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

در این بخش کتاب مجموعه شرح و زندگانی احمد شاملو را برای کامپیوتر و با فرمت PDF برایتان آماده کرده ایم. در این کتاب گلچینی از بهترین اشعار احمد شاملو نیز موجود می باشد.  به تمامی طرفداران و علاقه مندان احمد شاملو پیشنهاد می کنیم این کتاب فوق العاده و جامع را از دست ندهند

 

shamloo کتاب الکترونیکی اشعار و شرح زندگی احمد شاملو

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Natural English all Levels 2010 این امکان را به شخص می دهد تا بتواند زبان انگلیسی را از روی جملات انگلیسی به طوری خوانا و درست به زبان مادری خود برگرداند. علم آموز یاد می گیرد که چگونه از زبان واقعی و در عام مردم به درستی استفاده نماید و با آن آشنا شود ، همزمان فکر کردن و ترجمه کردن را یاد بگیرد ، تمرین برای ایجاد اعتماد به نفس و عملیات گفتگویی که در این مجموعه گنجانیده شده است. درس های آموزش معلم این امکان را به علم آموز می دهد تا حس واقعی قرار گرفتن در یک کلاس زبان انگلیسی را داشته باشد و بتواند نهایت استفاده را ببرد. این مجموعه شامل ۴ سطح بندی از مبتدی تا فوق پیشرفته را دارا می باشد و به صورت فایل های PDF در اختیار کاربران قرار میگیرد و فایل های صوتی تلفظ نیز در این مجموعه وجود دارد

 

eng يادگيري ترجمه با مجموعه كتب Natural English All Levels 2010

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

مجموعه ای از ۱۰۰۰ Gadget برای ویندوز ۷ و یا ویندوز ویستا شما که توسط تیم دانلودها جمع آوری شده است. این مجموعه را که به جرات می توان گفت یکی از کاملترین مجموعه Gadget ها می باشد

 

gadj مجموعه اي بي نظير از Gadgets 1000 براي كاربران ويندوز ويستا و 7

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

نرم افزاری که به تازگی نسخه به روز شده آن  برای مشاهده و مدیریت فایل های PDF ارائه شده است Adobe Acrobat Reader v9.3 نام دارد . کاربران در این ابزار فقط قابلیت مشاهده فایل های PDF را دارند . اما نمی توان از امکاناتی مانند چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت دیگر چشم پوشی کرد. مهم ترین قابلیتی که در این ابزار و در نسخه جدید ارائه شده است مدیریت اسناد و آپلود و ساخت آن ها در سایت Acrobat.com است .
این نرم افزار محیط کاربری بسیار ساده اما در عین حال جذابی دارد.این نرم افزار برخلاف نرم افزار Adobe Acrobat 9 Pro Extended حجمی بسیار پائین دارد که باعث بالا رفتن کارایی سیستم می شود. همچنین نرم افزار فوق بر خلاف Adobe Acrobat 9 Pro Extended که با قیمت ۴۴۹ دلار عرضه می گردد ، به صورت رایگان عرضه می شود. محیط کاربری این نرم افزار بصورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده و امکانات مختلفی از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار کاربر قرار می دهد.همچنین استفاده از این نرم افزار نیاز به تخصص خاصی ندارد، چرا که پس از نصب برنامه، بصورت خودکار کلیه فایل های PDF موجود در هارد دیسک سیستم  را تحت پوشش خود قرار داده و در هنگام برخورد کاربر به این فایل ها، با یک دابل کلیک ساده اجرا شده و محتویات فایل را به نمایش می گذارد.
لازم به ذکر است که ویرایش جدید Adobe Reader، دارای قابلیت شتاب دهندگی به واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) میباشد، که قادر است محتوای فایل های PDF، مانند تصاویر گرافیکی و سه بعدی را با کیفیت مطلوب تری به نمایش گذارد.  این نرم افزار با اندکی تغییرات جزیی نسبت به ویرایش های قبلی ارائه شده است.

 

adobereader نسخه جدید نرم افزار قدرتمند مشاهده فایلهای پی دی اف   Adobe Reader 9.3

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که فایل های Office که رمز آنها را فراموش کردید از جمله Microsoft Word, Excel, Access and PowerPoint را به آسانی باز کنید. این نرم افزار بسیار کاربردی می باشد

 

officepass از بین بردن پسورد محصولات آفیس با Office Password Unlocker v4.0

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

CAMBRIDGE English Grammar In Use 3rd Edition نام نرم افزاری بی نظیر و فوق العاده برای یادگیری زبان انگلیسی است. این نرم افزار این امکان را به دانشجو میدهد تا بدون نیاز به استاد و کلاس های خارجی ، تمامی گرامرهای انگلیسی را به طور کامل و در تمامی حالات فرا بگیرد. این نسخه سوم این کتاب است که به تازگی توسط دانشگاه کمبریج تهیه شده است . این کتاب به صورت E-Book هم در اینترنت موجود می باشد ولی وبسایت دانلودها سعی بر این داشته که نرم افزار این کتاب را در اختیار کاربران قرار بدهد که دارای امکانات بیشتر و منحصر به فردی از جمله آزمون ها و تست های مختلفی نیز می باشد.

 

eng2 يادگيري حرفه اي قواعد انگليسي با CAMBRIDGE English Grammar In Use 3rd Edition

 

 

cam eng downloadha.com يادگيري حرفه اي قواعد انگليسي با CAMBRIDGE English Grammar In Use 3rd Edition

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Xilisoft Iso Pro نرم افزاری است قدرتمند جهت ساخت و کار با فایل های ISO که با امکانات فوق العاده قدرتمند جوابگوی تمامی نیازهای شما می باشد. توسط این نرم افزار می توانید در کمترین زمان ممکن به ساخت فایل های Iso از CD/DVD های خود و همچنین فایل های موجود بر روی هارد دیسک خود بپردازید. این خود یک روش جهت گرفتن فایل پشتیبان از اطلاعات موجود بر روی CD/DVD ها و همچنین فایل های موجود بر روی هارد دیسک می باشد. بعد از ساخت فایل های Iso شما می توانید به راحتی آن ها را بر روی انواع ""CD/DVD رایت نموده و یا از روی هارد دیسک خود توسط درایو مجازی آن ها را اجرا کنید. این روش همانند این است که شما آن CD/DVDرا از روی هارد دیسک خود بدون نیاز به دیسک اصلی اجرا نموده اید. از قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به تبدیل فایل های Image به انواع فایل های ISo ، توانایی بروز رسانی خودکار نرم افزار ، پشتیبانی از چندین زبان زنده دنیا و… اشاره نمود. این نرم افزار محصول کمپانی نرم افزاری محبوب و معروف Xilisoft می باشد که با حجم کم و عدم نیاز به سیستم هایی با سرعت بالا یک دستیار عالی و قدرتمند در کنار شما خواهد بود.

 

iso مديريت فايل هاي ISO با Xilisoft ISO Pro 1.0.9.0112

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

All Office Converter Platinum نام نرم افزاری قدرتمند برای تبدیل فرمت فایل های office به فرمت های مختلف می باشد. این نرم افزار از تبدیل فرمت های همزمان فایل های Office به خوبی پشتیبانی می کند و قادر است تا در زمانی کوتاه عملیات تبدیل را با کیفیت مناسبی به انجام رساند. این نرم افزار محصولی از Word-Pdf-Converter می باشد.

 

 offic تبديل فرمت هاي آفيس با All Office Converter Platinum v6.4 Portable

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

برنامه تقویم خورشیدی SunCalendar یک برنامه رایگان بوده که برای برطرف کردن نیاز کاربران به تقویم هجری شمسی ساخته شده که در کنار آن علاوه بر این که سعی شده انتظارات کاربر از یک تقویم دیجیتال برآورده شود در جهت افزایش اطلاعات کاربر هم با استفاده از ابزارهایی مانند کتابخانه و ویکی (نمایش اطلاعات مختصر در مورد هر رخداد) فعالیت داشته است .
از دیگر ویژگی های این نرم افزار فارسی می توان به  قابلیت گذاشتن پیام به صورت زمان دار ،  رخدادهای ملی ، مذهبی و سینمایی جهان ، دارا بودن ساعت جهانی ، اوقات شرعی ، مبدل تاریخ ، دفترچه تلفن و … اشاره کرد.

 

taghvim نرم افزار تقویم خورشیدی نسخه 5   Sun Calendar 5.0 Full

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

نرم افزار اطلاعاتی سالنامه سلامت نام برنامه ای است که گنجینه ای از اطلاعات را درون خود گنجانده است. این برنامه شامل ۱۴ عنوان مطلب در زمینه های پزشکی، روانشناسی، اطلاعات دارویی و مجموعه اطلاعات عمومی است. مجموع مطالب این ۱۴ عنوان مطلب به بیش از ۲۵۰۰ عدد می رسد

 

salamat نرم افزار سالنامه ی سلامت نسخه ۳ – Salnameye Salamat V3.0

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

هارد دیسک یکی از مهمترین اجزاء در کامپیوترها می باشد که تمامی اطلاعات بر روی آن ذخیره می شوند. اما این قطعه بسیار حساس بوده و هر لحظه ممکن است به دلایل مختلفی نظیر نوسان برق ، ضربه ، کار زیاد یا… از کا باز ایستد و دچار مشکلات فراوانی شود. رایج ترین مشکل در هارد دیسک آسیب دیدن سکتورها می باشد که به “بد سکتور” معروف است. بد سکتور به مکان هایی از هارد دیسک گفته می شود که دیگر قابل خواندن نیستند. تا به حال نرم افزار های بسیاری جهت رفع بد سکتورها و یا مشکلات هاردیسک ساخته و عرضه شده اند. HDD Regenerator یکی از برترین و قدرتمندترین نرم افزارهایی است که جهت تعمیر ، یکپارچه سازی ، رفع بدسکتور ساخته شده است. این برنامه با استفاده از تکنولوژی های گوناگون بدون تغییر در اطلاعات یا از بین بردن آن ها به مشکلات هارد دیسک به طور کامل رسیدگی می کند. تقریبا ۶۰ درصد از هارد دیسک های آسیب دیده تنها مشکل بدسکتور را دارا می باشند که می توان به راحتی آن ها را توسط این نرم افزار تعمیر نمود. یکی دیگر از مشکلات هارد دیسک ها ، فرمت نشدن آن ها بعد از آسیب دیدگی در حالت low-level است که این برنامه قادر به فرمت کردن آن ها می باشد.

 

hdd رفع مشکلات بد سکتوری هارد دیسک با نرم افزار قدرتمند HDD Regenerator 1.71

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

فرهنگ لغت توکان ، جهت ترجمه سریع و راحت کلمات انگلیسی به فارسی طراحی شده است و در طراحی آن سعی شده همیشه در دسترس شما بوده و با فشردن کلید های میانبر ، فعال شود .از مزایای مهم این برنامه ، ترجمه کلمات انگلیسی انتخاب شده در برنامه های ویندوز است طوری که نیاز به تایپ مجدد کلمه مورد نظر نباشد

 

tookan فرهنگ لغت (دیکشنری) انگلیسی به فارسی توکان   Tookan Dictionary 1.0

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

MetarWeather نرم افزار رایگان و کم حجمی میباشد که توسط آن میتوان به بانک اطلاعاتی آنلاین کلیه ایستگاههای هواشناسی ثبت شده در ایکائو دسترسی یافت .
ICAO یکی از سازمانهای بین المللی نظارت بر امور فنی هواپیمایی غیر نظامی میباشد که مسئولیت وضع قوانین و پاره ای از استانداردها را به عهده دارد و کلیه پروازهای غیر نظامی که در جهان صورت میگیرد مطابق روشها و قوانین ایکائو تنظیم گردیده است . در چند سال گذشته و با گسترش روز افزون استفاده از اینترنت ایکائو اقدام به راه اندازی بانک اطلاعاتی آنلاینی از داده های هواشناسی آیستگاههای رسمی و ثبت شده در مراجع رسمی هوایی نمود که از آنها جهت تنظیم پروازهای بین المللی و یا داخلی استفاده میگردد . برخلاف بسیاری از منابع هوا شناسی اطلاعات این بانک بسیار دقیق و قابل استناد میباشد چنانکه مطابق آن حتی امکان تغییر در پاره ای از برنامه های پروازی (که گاه مستلزم هزینه هایی نیز میباشد) امکانپذیر میباشد .
اکثر ایستگاههای هواشناسی مورد استفاده در این بانک در فرودگاههای رسمی واقع میباشند و به فاصله های کوتاهی اطلاعات موجود بر آنها به روز در میاید به طور مثال از کشورمان و استان تهران میتوان اطلاعات فرودگاههای مهرآباد و پیام کرج را از طریق ارتباط با این بانک قرائت نمود (اطلاعات ایستگاه هواشناسی فرودگاه بین المللی امام خمینی ظاهرا هنوز آنلاین نگردیده است). نرم افزار کاملا Portable میباشد و پس از اجرا تنها کافی است ایستگاه مورد نظرمان بر حسب مکان مشخص نماییم و آخرین اطلاعات موجود از قبیل دما ، فشار ، دید و …. مشاهده نماییم.

 

metar اطلاع از وضعیت آب و هوای سراسر جهان با MetarWeather v1.6.0.189

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Studio V5 3D AddressBook v2.0 این امکان را به شما می دهد تا به سرعت اطلاعات مهم خود را در یک محیط زیبای سه بعدی وارد ، سامان بخشی و خلاصه سازی نمایید.شما می توانید از مجموعه Template هایی که به بیش از ۳۰ عدد در زمینه های موزیک ، فیلم ، کتاب آدرس ها ، دفترچه تلفن و … استفاده نمایید و یا می توانید خودتان یک کتاب آدرس تهیه نمایید.از ویژگی های مهم این نرم افزار این است که می توانید اطلاعات خود را از نزم افزارهایی همچون Excel , Microsoft Address Book , Outlook , … وارد نرم افزار نمایید و از آن ها استفاده نمایید.

 

v53d ايجاد دفترچه هاي سه بعدي با Studio V5 3D AddressBook v2.0

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

WinUtilities نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه افزایش سرعت و کارایی سیستم و بهینه سازی قسمت های مختلف آن می باشد که از ۲۰ ابزار مختلف تشکیل شده است. این نرم افزار قدرتمند به کاربران توانایی بهینه سازی سیستم را به طور کامل و با استفاده از ابزارهای موجود می دهد. از ابزارهای موجود در این نرم افزار میتوان به ابزارهای پاک کننده هارد دیسک ، رجیستری ، Startup و History، ابزار جداسازی فایل ها و تکه تکه کردن فایل ها در هنگام پاکسازی ، ابزاربهینه سازی حافظه ، ابزار حفاظت از فایل ها ، ابزار یافت فایل های تکراری و کپی شده ، ابزار مدیریت پروسس های در حال اجرا ، ابزار مدیریت حذف نرمافزارها ، ابزار تهیه فایل های پشتیبان از رجیستری و بازگردانی آن ها و… اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از YL Computing می باشد.

 

 winu بهينه سازي كامل PC شما با YL Computing WinUtilities v9.36 Professional

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

آیا مایل هستید ویندوز Xp شما هم مانند ویندوز ۷ در مرکز صفحه مانیتور دارای یک دایره زیبای روشن باشد با گدجت و آیکون های زیبا تا هر وقت نیاز داشتید به بخشهای مختلف ویندوز دسترسی داشته باشید؟ این نرم افزار دقیقا یک دایره بسیار زیبا و روشن مانند ویندوز ۷ در وسط ویندوز Xp شما به وجود میاورد که شما میتوانید به صورت آیکون های سه بعدی بخشهای مختلف و پوشه های ویندوزتان را در آن Add کنید و با یک کلیک هر زمانی که به آن ها احتیاج داشتید آن ها را در اختیار داشته باشید. شما میتوانید رنگ این دایره را به دلخواه نیز عوض کنید و یا به دلخواه گرافیکی کنید و آیکون های سه بعدی مورد علاقه تان را نیز به آن اضافه کنید.

 

circ ایجاد حلقه ویندوز 7 برای ویندوز Xp با Circle Dock 1.0 ML

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

PowerZip نرم افزار فشرده سازی با قابلیت زیپ نمودن و از حالت زیپ خارج نمودن ساده ای می باشد که برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده است. علاوه بر فایلهای فشرده سازی شده Zip این نرم افزار قادر به مدیریت آشیوهای انواع دیگری همچون Cab, Ace, Rar, Arj, Jar, Tar, Gz, Z, Bz2, Lzh  و  Ha نیز می باشد. این بدین معنی است که با این برنامه هرگز به فایلی برنمی خورید که قادر به Unzip نمودن آن و استخراج آن از حالت فشرده سازی شده نباشید. همچنین علاوه بر قابلیت خارج نمودن از حالت فشرده سازی این آرشیوها، PowerZip می تواند همچنین آرشیوهایی با فرمتهای Cab, Arj, Tar, Tar.Gz, Tar.Bz2  و  Haنیز ایجاد نماید. سادگی واسط کاربری نرم افزار ویژگی های این برنامه می باشد بگونه ای ویزارد فشرده سازی و خارج نمود ناز حالت فشرده سازی شده نرم افزار، کار با آرشیوهای مختلف را سریع و آسان می نماید و تنها در ۲ یا ۳ مرحله ساده این برنامه شما را در فرآیند زیپ نمودن و ازحالت زیپ خارج نمودن فایلها راهنمایی می نماید. صفحه خوشامدگویی نرم افزار نیز حاوی دستورالعملهای سریع در مورد چگونگی استفاده از قابلیتهای رایج برای کمک به شروع به کارشما با نرم افزار می باشد.

 

powerzip ساخت و مدیریت آرشیو با ابزار قدرتمند Powerzip 7.2.4010

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

امروزه اکثر کاربران با نرم افزارهای بازیابی اطلاعات آشنایی دارند. نرم افزارهایی که با استفاده از یک سری کارها اطلاعات پاک و یا حتی فرمت شده از سوی کاربر را دوباره زنده کرده و به هارددیسک سیستم باز می گردانند. از مجموعه اطلاعاتی که مورد اهمیت است و گاها پاک یا فرمت می شود ، تصاویر هستند. تصاویر گاهی اهمیت ویژه ای پیدا می کنند وقتی که تصاویر ثبت شده نمایش دهنده خاطرات چندین و چند ساله باشند. به همین دلیل گاهی بازیابی تصاویر اهمیت بسیار بالایی دارد ، استفاده از یک نرم افزار که بتواند تضمین دهد که اگر تصویری پاک گردید دوباره قابل بازیابی باشد موردی بسیار مهم است. به طبع نرم افزارهایی که در این زمینه وجود دارند قادرند تا همه فایل ها را بازیابی کنند اما نرم افزار Wondershare Photo Recovery ابزاریست که قادر است تا تنها تصاویر پاک شده را بازیابی کند. این مورد کمک می کند تا کاربران سریعتر به آنچه به دنبالش هستند دست یابند. کاربران با توجه به اینکه گاهی فایل های پاک شده تا میلیون ها هم می رسد دسترسی به فایل یا تصویر مورد نظر را تا حدود سخت می سازد اما این نرم افزار تنها تصاویر را بازیابی می کند و به همین دلیل هم پیدا کردن تصویر یا تصاویر مورد نظر آسان تر خواهد شد. نرم افزار Wondershare Photo Recovery که از حجم بسیار پائینی برخوردار است ، محیط کاربری فوق العاده ساده ای نیز دارد. این نرم افزار از انواع حافظه ها پشتیبانی کرده و قادر است تا فرمت های رایج تصاویر را بازیابی کند. اما نهایت امر هم ذکر این نکته است که قدرت این نرم افزار در بازیابی تصاویر فوق العاده بوده و مطمئنا می توان با استفاده از این ابزار به ظاهر ساده به بیشتر اهداف خود برای بازیابی تصاویر دست پیدا نمود.

 

photo بازیابی کامل تصاویر از دست رفته با Wondershare Photo Recovery 1.0.2010.75

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

نرم‌افزار Power2Go که یکی از محصولات کمپانی Cyberlink می‌باشد به منظور رایت انواع دیسک ‌ها با انواع فرمت‌ ها تهیه و ساخته شده است. این نرم‌افزار قابلیت‌های بسیار زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد 

 

power رايت انواع ديسك ها با Power2Go 6.1.0 Build 3524

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

با استفاده از این برنامه میتوانید فایل های برنامه مایکروسافت آفیس پورپوینت را به فرمت های مناسب جهت پخش در دستگاههای DVD Player تبدیل نمایید.
برخی از ویژگی های این برنامه: امکان ساخت منو برای DVD ، عدم تغییر فرمت های اصلی برنامه Powerpoint شامل حرکات متون و تصاویر و انیمشن های بکار گرفته در اسلاید ها ، پخش دقیق صداهای بکار گرفته شده دراسلاید ها و حرکات موجود در آن …

 

pp تبديل فرمت هاي PowerPoint به مالتي مديا با Wondershare PPT2DVD v6.0.3.11

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Windows 7 Manager ابزار سیستمی قدرتمندی می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا براحتی بتوانید ویندوز ۷ خود را بهینه سازی، تقویت و از فایلهای اضافی و بدون استفاده پاکسازی نمایید. این نرم افزار سرعت سیستم شما را به میزان موثری افزایش داده، امنیت سیستم شما را بهبود می بخشد، و تمامی انتظارات و نیازهای شما را برآورده می سازد. همانطوری که می دانید ویندوز ۷ جدیدترین سیستم امل ارائه شده توسط شرکت مایکروسافت برای کاربران خانگی و حرفه ای می باشد، ویندوز ۷ روشنایی را برای دنیای شما به ارمغان می آورد تا بتوانید کارهای روزمره و وظایف جاری خود را ایمن ترو ساده تر به انجام رسانید و نیز بتوانید به صورت فوری هر آنچه را که از رایانه خود می خواهید بیابید. Windows 7 Manager نرم افزاری قدرتمند برای تقویت و بهینه سازی ویدوز ۷ شما می باشد، این برنامه بیش از ۳۰ ابزار مختلف را بصورت یکجا برای شما به ارمغان می آورد وبه سیستم شما کمک می نماید تا سریعتر، پایدارتر و ایمن تر و شخصی تر اجرا شود.

 

win7manager مدیریت ، سازماندهی و بهینه سازی ویندوز ۷ با Windows 7 Manager v1.1.7

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

NetPlay Instant Demo Professional نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تهیه تصاویر از محیط صفحه نمایش می باشد . این نرم افزار از ابزارهای مختلفی جهت رفع نیاز کاربران در زمینه یاد شده استفاده می کند که این ابزارهای همگی به صورتی ایجاد شده اند که کاربر قادر است در کوتاه ترین زمان به هریک از آن ها دسترسی پیدا کند. این نرم افزار از قابلیت های مختلفی همانند ذخیره فعالیت های موجود بر روی Desktop ، قابلیت ضبط تصویر از صفحه نمایش به صورت سریع و آسان ، نمایش تصاویر ضبط شده به صورت آسان در قالب وب ، قابلیت قرار داده افکت های مختلف بر روی تصویر در هنگام ضبط به صورت دلخواه و … اشاره نمود. این برنامه محصولی از شرکت NetPlay Software می باشد.

 

instant فیلم برداری از صفحه دسکتاپ با Instant Demo 7.50.45

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Microsoft Office 2010 تمامی چیزهایی را که میخواهید در هم می آمیزد و تمامی اسناد و مدارک در هر زمینه ای را می توانید با آن ویرایش و ایجاد نمایید. شما بالاترین ابزارها را برای پیش بردن پروژه ها و اسناد خود می توانید در این نسخه داشته باشید.با استفاده از Microsoft Excel 2010 می توانید تمامی مسائل مالی خودتان را طبقه بندی نموده و با یک نگاه به وضعیت عمومی آن ها پی ببرید.با استفاده از Microsoft Excel و یا Microsoft PowePoint می توانید تمامی تحقیق ها و اندوخته های خود را به روایت تصویر برای همکاران و یا مهندسان دیگر به نمایش در آورید.با استفاده از Template های جدیدی که در نسخه جدید Microsoft Word افزوده شده است می توانید اسنادی به صورت فوق العاده حرفه ای و مطابق با استاندارد های روز جهان ایجاد نمایید.تمامی کاربران دانلودها برای اولین بار میان سایت های ایرانی از هم اکنون می توانند  Microsoft Office Professional 2010 را که نسخه Plus آن هست را با لینک مستقیم به طور رایگان دریافت نمایند.تفاوت نسخه Plus با دیگر نسخه ها در این است ، که در این نسخه تمامی پکیج هایی که در مجموعه آفیس باید باشد ، به طور کامل و به صورت نهایی با تمامی Template ها موجود می باشد. 

تفاوت این نسخه را با دیگر نسخه ها می توانید در عکس زیر مشاهده نمایید. بر روی عکس کلیک نمایید تا در سایز بزرگ بتوانید مشاهده نمایید.

comparison دانلود مجموعه بی نظیر Microsoft Office Professional Plus 2010

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 از امکانات این نرم افزار می توان به حجم کم، قابلیت دانلود فایل صوتی قاری مربوطه، قابلیت نمایش متن و ترجمه روبروی هم، فهرست سوره ها، قابلیت نصب قاری جدید، چاپ سوره یا ترجمه و پشتیبان گیری از فایل های صوتی دانلود شده اشاره نمود.

 

tartil نرم افزار قرآنی ترتیل نسخه 1.0.2 برای كامپيوتر

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

PCSX2 بهترین نرم افزار شبیه ساز بازی های پلی استیشن ۲ بر روی کامپیوتر می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا راحتی بتوانید بازی های پلی استیشن ۲ را بر روی رایانه خود نصب و اجرا نمایید. PCSX2 اولین نرم افزار شبیه ساز PS2 برروی رایانه می باشد که این امکان را برای شما فراهم نموده است تا بازی های تجاری که فقط بر روی پلتفرم PS2 قابل اجرا بودند را بتوانید بصورت کامل و بدون نقص و بی عیب بر روی روی رایانه خود اجرا نموده و از آنها لذت ببرید. همانظوری که از نام نرم افزار برمی آید این برنامه توسط تیمی که نرم افزار شبیه ساز PS One یعنی PCSX را تهیه و توسعه داده اند، طراحی و ساخته شده است. این برنامه از طریق مهندسی معکوس دموهای PS2 ساخته شده است ، که منبعی ایده آل برای توسعه یک شبیه ساز نمی باشد. البته ممکن است این نرم افزار هنوز تا کامل شدن راه زیادی داشته باشد ولی درحال حاضر به عنوان برترین و پیشتازترین نرم افزار برای اجرای بازی های پلی استیشن بر روی کامپیوتر می باشد.

 

ps2 اجرای بازی های پلی استیشن 2 بر روی کامپیوتر با PC Ps2 Emulator PCSx2 v0.9.6 Stable

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 نرم افزار Resistor Color Code Calculator متخصص تشخیص مقدار و تلرانس مقاومت ها می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار کوچک فقط باید رنگ نوارهای مقاومت را وارد نرم افزار کنید که پس از اتمام رنگ ها نرم افزار عددی را بر حسب اهم در اختیار شما قرار می دهد که مقدار اصلی مقاومت می باشد. همچنین شما می توانید علاوه بر مقدار مقامت مقدار تلرانس آن را نیز ببینید. شما با داشتن این نرم افزار دیگر نیازی به حفظ کردن جدول کد رنگی مقاومت ها ندارید و بدون استفاده از هیچ فرمول و محاسبه ای قادر اید تا مقدار و تلرانس مقامت ها را بیابید. این نرم افزار علاوه بر تشخیص مقدار مقاومت های چهار نواری توانایی تشخیص مقدار و تلرانس مقاومت های پنج و شش نواری را نیز دارد که با وارد کردن رنگ نوار مقاومت ها می توانید مقدار آن ها را پیدا کنید. از قابلیت های دیگر این نرم افزار می توان به داشتن جدول کد رنگی مقاومت ها به همراه اطلاعات کامل در مورد فرمول ها و طریقه محاسبه مقدار و تلرانس مقاومت های مختلف اشاره کرد. همچنین اگر کامپیوتر شما مجهز به دستگاه پرینتر است می توانید مقاومت مورد نظر را به به صورت یک مقاومت کامل با نوار های رنگی و پایه های آن و به همراه مقدار آن بر روی کاغذ چاپ کنید. شما از این نرم افزار می توانید به دو طریق استفاده کنید اول اینکه تمام فایل های موجود در پوشه Resistor Color Code Calculator 2.4 را که دانلود کرده اید در فلش مموری کپی و با خود حمل کنید که با اتصال فلش مموری به کامپیوتر و کلیک بر روی گزینه ResistorColorCode نرم افزار اجرا می شود. روش دوم نصب نرم افزار در کامپیوتر است که در اینصورت با کلیک بر روی گزینه Setup اینکار انجام می شود.

 

color تشخیص مقدار و تلرانس مقاومت ها با Resistor Color Code Calculator 2.4

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

امروزه یکی از بهترین روش های کپی Cd و DVD گرفتن Image از آنها و سپس انتقال این image بر روی CD  و یا DVD می باشد. عملیات Image گیری دیگر در تمامی نرم افزارهای کپی یافت می شود. این نرم افزارها انتقال داده ها به صورت چندین فایل یکپارچه بر روی هارد تمامی اطلاعات موجود بر روی Cd را به صورت فایل های Image به هارد منتقل می کنند و می توان این فایل ها را با کمک همان نرم افزار مجددا بر روی دیسک مورد نظر انتقال داد . یا با ابزاری که نرم افزارها در اختیار کاربران قرار می دهند به صورت مجازی اقدام به ایجاد یک درایو Rom نمود تا اطلاعات Image را بدون کپی بر روی دیسک ها مشاهده نمود. در کنار نرم افزار های کپی Cd و Dvd که عملیات Image گیری را انجام می دهند ، نرم افزارهایی نیز به منظور کار تخصصی بر روی آنها تولید شده است و این امکان را به کاربران می دهند که تا امکان ایجاد تغییرات بر روی این فایل ها را نیز داشته باشند. زیرا Image ها معمولا قابل تغییر نمی باشند و کاربران نمی توانند در محتوای آنها دست ببرند.
ابزاری قدرتمند در زمینه ساخت ، ویرایش و استخراج فایل های image طراحی شده است. این نرم افزار به کاربران این توانایی را می دهد تا به وسیله ابزارهای آماده و موجود در برنامه اقدام به اعمال تغییرات دلخواه بر روی فایل های مورد نظر خود قبل از عمل کپی بر روی دیسک نمایند. همچنین یکی از ویژگی های این نرم افزار قابلیت تبدیل فرمت های گوناگون image به فرمت ISO می باشد. این نرم افزار از فرمت هایی همانند nrg که مختص به فایل های image مربوط به برنامه Nero می باشد پشتیبانی می کند. همچنین به وسیله این نرم افزار می توانید اقدام به تهیه فایل های پشتیبان ( Backup ) به صورت image نمایید تا در زمان های مورد نیاز از آن ها استفاده کنید. از دیگر ویژگی های جالب در این نرم افزار می توان به قابلیت ساخت cd و یا DVD های Bootable اشره نمود که برای راه اندازی سیستم ها از این نوع دیسک ها استفاده می شود.

این نرم افزار علاوه بر توانایی کپی ، قابلیت پاکسازی دیسک های RW را نیز دارا می باشد و می توان اقدام به پاکسازی این نوع دیسک ها و اطلاعات آنان نیز نمود.

 

magic نرم افزار ساخت و ویرایش Image های CD و DVD به نام Magic ISO Maker v5.5

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

با ورود ویندوز ۷ به بازار و آشنایی کاربران با ظاهر آن و قابلیت های جدید آن برخی از کاربران تصمیم به تغییر سیستم عامل خود از ایکس پی یا ویستا به ویندوز جدید هفت شدند . برخی هم تصمیم گرفتند که فقط ظاهر ویندوز ایکس پی خود را به ویندوز زیبای هفت تبدیل کنند . تبدیل XP به ویندوز Seven نیازمند نرم افزاری است تا این قابلیت را داشته باشد .
SevenMizer نرم افزار مناسب برای تبدیل ویندوز XP به ویندوز ۷ می باشد . اکثر کاربران باید با اسم Mizar آشنا باشند ، چون نرم افزار VistaMizer در زمان ارائه ویندوز ویستا وارد بازار شده بود . اینبار با روی کار آمد ویندوز ۷ نرم افزار SevenMizer به بازار عرضه شده است . این نرم افزار فایل های سیستمی شما را عوض نمی کند و باعث کند شدن سیستم شما نخواهد شد . به همین دلیل بعد از پاک کردن این برنامه مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد . همچنین این نرم افزار به زبان شما کاری ندارد و به همین دلیل با زبان شیرین فارسی نیز سازگاری کامل دارد 

sevenmizer تبدیل ظاهر ویندوز XP به ویندوز 7 با استفاده از SevenMizer 1.2.0.0

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

تم بسیار زیبای Luder را برایتان آماده کرده ایم که مخصوص ویندوز XP بوده و بر خلاف سایر تم ها که تک رنگ هستند، دارای چهار رنگ آبی ، قهوه ای ، سبز و صورتی می باشد که با نصب آن محیط ویندوز شما به کلی تغییر پیدا خواهد کرد و زیبا تر خواهد شد. البته برخی از دوستان ممکن است برداشت مناسبی از واژه ی تم نداشته باشند و فکر می کنند که تم ها مانند سایر نرم افزار های زیباسازی ویندوز باعث کاهش سرعت کامپیوتر می شوند. برای اطلاع آن دسته از دوستانی که چنین فکری می کنند باید بگوییم که این تم هیچ تاثیری در کاهش سرعت کامپیوتر ندارد زیرا فقط باعث تغییر در چند قسمت ویندوز مانند: نوار وظیفه ، منوی استارت ، آیکون های پنجره ها ، فونت ها و … می شود که هیچ ارتباطی با کاهش سرعت سیستم شما ندارد.

 

luder تم بسیار زیبای Luder در چهار رنگ مختلف مخصوص ویندوز اکس پی   Luder For XP

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

انتخابی حرفه ای برای اسکن کردن ، ترتیب بخشیدن و به اشتراک گذاری مقالات شما.با استفاده از بخش مدیریت فایل های اسکن شده که بهترین نرم افزار موجود در بازار در این زمینه هست ، به فایل های خود نظم و ترتیبی بی نظیر ببخشید. PaperPort Professional 12 با استفاده از تکنولوژی PDF Creator اسکنی راحت و بسیار سریع و قوی را برای شما آماده می سازد.این نرم افزار این امکان را به شما می دهد تا تمامی فایل های اسکن شده را در Desktop مجازی نرم افزار ذخیره نمایید و در مواقع نیاز به جستجو در مطالب خود بپردازید. 

nua برترين نرم افزار اسكن دنيا به نام Nuance PaperPort Professional v12.0

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

این نرم افزار با نام Symantec Backup Exec System Recovery Manager ، دو ویژگی منحصر به فرد را در عین نگهداری سرعت و اطمینان زیاد با یکدیگر ترکیب کرده است. ویژگی اول قابلیت بازگرداندن اطلاعات بر روی یک سخت افزار غیر مشابه و ویژگی دوم قابلیت بازیابی اطلاعات از راه دور می باشد. نتیجه این ترکیب آزادی عمل استثنایی مدیر شبکه برای احیای سیستم ها در هر زمان و از هر مکان بر روی هر سخت افزاری است

 backup Backup حرفه ای با Symantec Backup Exec System Recovery 2010 v9.0.0.35656

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Intel C Plus Plus Compiler v11.1.054 نام بهترین نرم افزار در زمینه ایجاد نرم افزارهای چندمنظوره است. این نرم افزار بهترین ابزار را برای تجزیه و تحلیل کارهایتان ارائه می دهد و دارای بخش پشتیبانی در خود نرم افزار برای راهنمایی شما می باشد. دارای ابزاری برای ایجاد برنامه های چند منظوره به صورت هایپر نیز در این نرم افزار موجود است.از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار می توان به داشتن Template برای ایجاد نرم افزار ، استفاده از قوانین ریاضی برای ایجاد آن و داشتن کتابخانه راهنما استفاده کرد

 

 intel برنامه نويسي حرفه اي با Intel C Plus Plus Compiler v11.1.054

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Clone DVD نرم افزاری قدرتمند جهت کپی برداری و تهیه نسخه های پشتیبان از دی وی دی های شماست. این نرم افزار قادر است دی وی دی هایی با کیفیت و طول عمر بالا ایجاد نماید. با استفاده از این نرم افزار همچنین میتوانید فایل های ویدیویی خود را به صورت دی وی دی رایت کنید. همچنین به شما امکان انتخاب زبان و … را میدهد. این نرم افزار با توجه به الگوریتم خاصی که در رایت دی وی دی ها دارد، دی وی دی های شما را با بهترین شرایط رایت کرده و به شما تحویل میدهد.

 

 clone مديريت قدرتمند رايت انواع دي وي دي با Elby CloneDVD 2.9.2.7 Final

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Alcohol 120% بی شک یکی از بهترین ها در کلاس خود می باشد، این برنامه با شبیه سازی و ضبط انواع CD و DVD در نوع خود بی نظیر است، این نرم افزار با بهره گیری از جدیدترین فناوری روز همواره در حال پیشرفت و گسترش است و هر روزه ویژگی های جدیدی به آن افزوده می شود،  توسط این برنامه شما می توانید با Image (ذخیره کردن کل اطلاعات در قالب یک فایل روی هارد دیسک) گرفتن از سی دی هایی که مرتب از آنها استفاده می کنید، بدون قرار دادن CD در CD-ROM از آنها استفاده کنید، تنها یک کلیک لازم است تا Image با سرعتی در حدود ۲۰۰X اجرا شود!این نرم افزار همچنین یکی از قویترین نرم افزار های در زمینه رایت انواع CD و DVD میباشد و توانایی خواندن سی دی های خش دار و کپی برداری از سی دی های قفل دار (دارای بد سکتور)  را نیز دارا می باشد. نرم افزار Alcohol 120% یکی از نرم افزار های معروف در زمینه کپی رایت انواع سی دی و دی وی دی محسوب می شود . این نرم افزار قادر است اکثر سی دی و دی وی دی هایی که قفل شده اند را کپی رایت نماید . این مهم ترین خاصیت این نرم افزار محسوب می شود. Alcohol 120% با پشتیبانی از اکثر فرمت ها می تواند تا خواسته های کاربران را تا حدود زیادی برآورده سازد. ساخت ۶ درایو مجازی به صورت همزمان قابلیت مهم دیگری است که این نرم افزار در خود جای داده است.

 

 alchol رايت و كپي كردن ديسك هاي قفل دار با Alcohol 120% 1.9.8.7612

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Sweet Home 3D نرم افزاری متن باز و حرفه ای جهت طراحی سه بعدی نمای داخلی و دکوراسیون منزل می باشد. این نرم افزار از زبان های مختلف پشتیبانی می کند و دارای طرح های سه بعدی لوازم منزل می باشد که با استفاده از آنها شما قادر خواهد بود تا محیط منزل خود را به صورت مجازی و به سلیقه ی خود آرایش کنید و در مورد محل قرار گیری لوازم منزلتان به راحتی تصمیم بگیرید.

 

 sw طراحی دکوراسیون سه بعدی با Sweet Home 3D v2.2 (قابل حمل)

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

این نرم افزار جالب ، کم حجم و مفید در راستای یادگیری و شناخت ضرب المثل ها و احادیث امامان معصوم و پیامبران ساخته شده است.
این برنامه شامل ۵۰۰۰ ضرب المثل از کشورهای مختلف از جمله (ایران ، چین ، لهستان ، یونان و …) می باشد که با زبانی گیرا و جذاب خواننده را ترغیب به مطالعه ضرب المثل ها و احادیث بیشتر می کند.

 

zarbolmasal نرم افزار فارسی ضرب المثل و حدیث

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان تیم دانلودها Screen Saver فوق العاده زیبایی با موضوع سرزمین عجایب زمستانی را برای شما مهیا کرده است. این محافظ صفحه که سه بعدی هم بوده جلوه خاصی را به صفحه نمایش شما خواهد داد. این Screen Saver که دارای جلوه فوق العاده زیبایی می باشد با یک موزیک ملایم و شنیدنی نیز همراه است. شما می توانید این محافظ صفحه را به صورت سفارشی تنظیم کنید و اضافات و کم و کاستی های آن را نیز با توجه به سلیقه شخصی خود تنظیم کنید! امیدواریم از استفاده این محافظ صفحه لذت کافی را ببرید.

 

winterscreen محافظ صفحه نمایش سه بعدی طبعیت زمستان   Winter Wonderland 3D Screensaver 1.0.0.2

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

سیستم عامل ویندوز دارای گستردگی زیادی می باشد. به دلیل همین گستردگی کاربران غیر حرفه ای کامپیوتر در کنترل همه نقاط ویندوز دچار مشکل می شوند و انجام تنظیمات به صورت دستی برای آن ها بسیار دشوار است.تنظیماتی مانند تغییرات در ظاهر ویندوز ، تنظیمات مرورگر و … . به این گونه اقدامات که برای هرچه بهتر شدن کارایی سیستم انجام می شود ، بهینه سازی ویندوز می گویند. برای حل مشکلات کاربران مبتدی وغیر حرفه ای برنمه های تحت عنوان بهینه سازی ویندوز ساخته شده اند. نرم افزار بهینه ساز ویندوز شرکت Systweak با جمع آوری تمامی تنظیمات مهم و مورد نیاز ویندوز به همراه قسمت هایی برای ایجاد تغییرات در ظاهر ویندوز ، همه نیاز های یک کاربر را در این زمینه برطرف کرده است . این نرم افزار که نسخه جدید ان به تازگی عرضه شده است دارای سازگاری با ویندوز Vistaوseven نیز می باشد .

 

systemop بهترین نرم افزار بهینه ساز سیستم عامل Advanced PC Optimizer

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Xilisoft DVD Creator یک ابزار آسان برای تبدیل فرمت های مختلف مانند AVI, MPEG, WMV, DivX, DV, VOB به فرمت DVD و رایت آن به عنوان DVD فیلم که قابل استفاده در دستگاه های DVD قابل حمل و دستگاههای DVD خانگی می باشد.با Xilisoft DVD Creator می توان نوع تنظیمات نمایش NTSC یا PAL را در اندازه های ۴:۳ یا ۱۶:۹ تعیین کرد. این تنظیمات را می توان بر روی فیلم یا DVD رایت شده یا پوشه مربوط به DVD یا ایمیج ISO ایجاد شده اعمال کرد.با این برنامه می توانید دستوراتی تنظیم کنید و از طرق مختلف برای DVD ها منو ایجاد و ویرایش کرد ( منو برلیان ). این برنامه از انواع مختلف DVD مانند DVD-R و DVD+R و DVD-RW و DVD-5 و DVD-9 پشتیبانی می کند و شاید هیچ برنامه مبدل فرمتهای ویدیویی مانند Xilisoft DVD Creator نباشد که از این تعداد زیاد فرمتها پشتیبانی کند.

 

 dvdcre ايجاد فيلم هاي DVD با Xilisoft DVD Creator 6.0.3.1211

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:ساخت آسان dvd, نرم افزار قدرتمند ایجاد dvd,
ارسال توسط میثم
آخرین مطالب