دانلود نرم افزار ، بازی ، موبایل ، بخش های متنوع
پایگاه دانلود ایران

 شما یک باستان شناس هستید که با در دست داشتن ابزار و وسایل مختلف باید به کشف اسرار در یک برج قدیمی بپردازید. برجی که مردمان آن اعتقاد دارند در آن چیزهای مرموز و پنهانی وجود دارد و شما با حل کردن یک معما باید از سطح آن بگذرید. گرافیک بسیار زیبا و آهنگ های ملایم در طول بازی می تواند شما را جذب این بازی کند.این بازی دارای ۲ حالت کلاسیک و معمولی بوده که می توانید یکی از آنها را انتخاب و بازی کنید.

 

zodiak بازی استراتژیک کشف اسرار در برج   Portable Zodiac Tower 1.91

 





ارسال توسط مهران

 بازی جذاب و کم حجم معروف جهانی Platypus II نسخه دو! همه شما این بازی بسیار هیجانی و زیبای گرافیکی را میشناسید.شما سوار بر هواپیمای جنگی خودتان به دفاع از کشورتان در برابر هجوم بیگانگان میپردازید.این بازی یکی از زیباترین و هیجان انگیزترین بازی های سبک جهان شناخته شده به طوری که حتی نسخه های موبایل این بازی نیز فراگیر شد. هم اینک نسخه جدید این بازی در اختیار شماست و شما حتی میتوانید این نسخه از بازی را دونفره انجام دهید!

 

patypus بازی مهیج و سرگرم کننده Platypus II

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 در این بازی از دو ژانر ماجراجویانه و فکری استفاده شده است. جریان بازی به این صورت است که یک ربات که در ماشین آشغال‌ها گرفتار شده به شهر آشغال‌ها منتقل می‌شود و شما باید با تفکر و دقت به او کمک کنید تا با وجود مشکلات گوناگون از شهر آشغال‌ها رهایی یابد و به اهداف خود برسد. شما باید از وسایل موجود در محیط برای حل مشکلات خود استفاده کنید. این بازی بیشتر در ژانر فکری قرار می‌گیرد. 

 

machina بازی جذاب بازسازی ربات   Machinarium

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 بازی زیبای المپیک زمستانی ۲۰۱۰ ونکوور کانادا یکی از زیباترین و مهیج ترین المپیک های زمستانی است که بازی کامپیوتری رسمی بازیهای ۲۰۱۰ زمستانی است! با بهره گیری از گرافیک بالا و جلوه های ویژه بصری زیبا و همچنین لیسانس استادیوم ها و به علاوه وجود ۱۴ رویداد ورزشی مهم این مسابقات که ورزشکاران زمستانی در آن با هم به رقابت می پردازند . اسکی  نمایشی را رقص روی یخ، سورتمه سواری، لوژسواری،، بازی کرلینگ،  اسکی پرش، اسکی آلپاین و اسکیت سواری و  … از ورزش های مهیج موجود در این بازی های المپیک زمستانی است .

 

 

vanc2010 downloadha.com دانلود بازی بسيار زيبای المپیک زمستانی ونکوور 2010   Vancouver 2010

 

 

 

مشخصات بازی:
سازنده : کمپانی Eurocom
ناشر : کمپانی: SEGA
تاریخ انتشار :  January, 12, 2010
رده بندی ژانر : ورزشی 
میزان دشوار بودن : متوسط .
زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدود نیم ساعت.
درجه بندیESRB در مورد محتوای بازی : +۳ – مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی +۳٫

 

ویژگی های بازی بازیVancouver 2010 :
- وجود ۱۴ ورزش مطرح زمستانی مانند اسکی سرعت، اسکی  نمایشی را رقص روی یخ، سورتمه سواری، لوژسواری،، بازی کرلینگ،  اسکی پرش، اسکی آلپاین و اسکیت سواری و  …
- هیجان و سرعت بالای ورزشها که نزدیک به واقعیت بوده و بازیکن خود را در محیط مسابقه حس می کند.
- بازی جذاب حالت چند نفره .
- مدیریت عالی شخصیت اصلی بازی با حالت پیشرفت و فیلم نامه مهیج .
- گرافیک بسیار زیبا در قیاس با نسخه های پیشین بازی های زمستانی.
و  …….

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی بازی Vancouver 2010 :
حداقل سیستم مورد نیاز :
Processor : Intel Pentium IV at 3.0 GHz / AMD Athlon 3.0 GHz single core processor or higher
Video Card : 512 MB VRAM – nVidia GeForce 7600GT / ATI Radeon 2900 or higher with support for Pixel Shader 3.0
Memory : 1 GB RAM
Hard Disk : 6 GB of free Hard Drive Space
Recommended System Requirements:
Processor : Intel Core 2 Duo / AMD Athlon X2 at 1.86GHz
Video Card : 512 MB VRAM – nVidia GeForce 8600GT / ATI Radeon 3600 or higher with support for Pixel Shader 3.0
Memory : 2 GB RAM
Hard Disk : 6 GB of free Hard Drive Space

 

source دانلود بازی بسيار زيبای المپیک زمستانی ونکوور 2010   Vancouver 2010 توضیحات: پس از دانلود فایل ها و از حالت فشرده خارج کردن ، دقت داشته باشید که Directx موجود را حتما نصب نمایید و سیستم شما چه از لحاظ کارت گرافیک و دیگر پیش نیازهای بازی ، به روزترین نرم افزار ها را دارا باشد.بازی به آسانی قابل نصب بوده و نیازی به کرک کردن ندارد. باید بازی را از روی دی وی دی اجرا نمایید !!! یعنی باید فایل های دانلود شده را رایت کنید روی دی وی دی و پس از آن بازی رو نصب کنید. بازی و فایل ها تست شده و سالم هستند.

با توجه به نظراتی که دوستان ارائه کردند ، گویا بازی به صورت بدون کرک برایشان مقدور نبود. بابک عزیز کرک بازی رو در اختیار ما قرار دادند برای دوستانی که به مشکل برخورده بودند.فایل کرک را می توانید در انتهای پست دریافت نمایید و در محل نصب بازی کپی نمایید.

 

دانلود پارت ۱:        Direct Link

دانلود پارت ۲:        Direct Link

دانلود پارت ۳:        Direct Link

دانلود پارت ۴:        Direct Link

دانلود پارت ۵:        Direct Link

دانلود پارت ۶:        Direct Link

دانلود پارت ۷:        Direct Link

دانلود پارت ۸:        Direct Link

دانلود پارت ۹:        Direct Link

دانلود پارت ۱۰:      Direct Link

دانلود پارت ۱۱:      Direct Link

دانلود پارت ۱۲:      Direct Link

دانلود پارت ۱۳:      Direct Link

دانلود پارت ۱۴:      Direct Link

دانلود پارت ۱۵:      Direct Link

دانلود پارت ۱۶:      Direct Link

دانلود پارت ۱۷:      Direct Link

دانلود پارت۱۸:       Direct Link

 

- دانلود فایل کرک




ارسال توسط مهران

 بازی فلش پینگ پونگ یک بازی بسیار کم حجم اما فوق العاده سرگرم کننده می باشد که می تواند برای ساعت ها شما را مشغول کند! این بازی با فرمت SWF (فلش) می باشد که هم اکنون می توانید آن را با حجم تنها ۳۰۰ کیلوبایت ادریافت کنید! امیدواریم از این بازی نهایت لذت را ببرید.

 

pingpong بازی سرگرم کننده و کم حجم فلش پینگ پونگ برای کامپیوتر

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 آیا علاقه دارید که مزرعه داری و مسائل مربوط به آن را در دنیای مجازی و بگونه ای کاملا مفرح و سرگرم کننده در محیطی شاد و دوستانه تجربه نمایید ! چنانچه پاسخ شما مثبت است شما را به بازی و تجربه مزرعه داری در بازی زیبای Farm Mania دعوت می نماییم. در این داستان که نقش اصلی برعهده ” آنا ” می باشد و او با ابزگشت دوباره خود این بار حتی مشتاق تر، فعال تر بوده و به همراه خود ایده هایی عالی و جدید برای مزرعه داری انباشته که با به کارگیری آنها می توانید مزرعه ای پربار داشته باشید. چنانچه می خواهید مزرعه داری را فرا بگیرید، میوه ها، و سبزیجات، حیوانات و پرنده ها، نانوایی ها، و کارخانه ای منسوجات همگی در نسخه جدید این بازی تحت عنوان Farm Mania 2 در انتظار شما می باشند. در این بازی شما به آنا و شوهرش “باب کشاورز” کمک می نمایید تا تمامی رویاهای آنها به حقیقت بپیوندد! ثابت کنید که شما بهترین کشاورز در همسایگی آنها می باشید. مهارتهای جدید کسب نمایید، تجهیزات پیشرفته خریداری نمایید و از دارایی های خود برای بهتر و زیباتر نمودن ظاهر مزرعه خود استفاده نمایید.

 

fram2 تجربه مزرعه داری در بازی زیبای Farm Mania 2 v1.0

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 بازی روستائیان مجازی یک بازی استراتژیک و بسیار زیبا و سرگرم کننده می  باشد که شما میتوانید در آن روستا برپا کنید و با تمامی افراد آن کار کنید و یک روستای مدرن بسازید. این بازی دارای انواع مراسم ها و جشنها,برداشت محصول, و…می باشد. انسان های این بازی در جزیره ای در حال زندگی هستند و می خواهند با کمک شما زندگی را در جزیره شروع کنند و روستا بزنند! باید غذا پیدا کردن،آتش درست کردن، کشاورزی و … را به آنها بیاموزید تا به تدریج بتوانند پیشرفت کنند و کارهای بزرگتری انجام دهند ! حواستان باشد که وقتی شما هم بازی نمی کنید زمان بازی در حال گذر است و اگر مدتی بازی نکنید خواهید دید که کل جزیره از گرسنگی تلف شده اند ! بازی دارای گرافیک عالی می باشد .

anew نسخه جدید بازی روستائیان مجازی   Virtual Villagers: A New Home

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 Robokill بازگشت! عاقبت انتظار ها به پایان رسید و یکی از بازی های جنگی محبوب شرکت Game Rock Solid Arcade در سال ۲۰۰۸ ورژن بازی جدید را برای سال ۲۰۱۰ عرضه کرد. این جمله را تمام سایت بازی ها نوشته اند و یکی از پر بازدید ترین بازی های چند هفته اخیر به شمار رفته است. 

با آن که این بازی جنگی از جمله بازی های کلاسیک به شمار می رود و نیاز سخت افزاری بالایی برای اجرا ندارد، اما گرافیک خوب و ایفای نقش بودن بازی باعث می شود تا نتوانید برای دیدن مراحل جدید و صلاح های قوی تر لحظه ای از پشت کامپیوتر خود بلند شوید. معدن تسهیلات لویاتان ۵ توسط نیرو های متخاصم به تاراج رفته و این وظیفه شماست که با اسلحه های مرگباری که می خرید یا به غرامت میگیرید آن ها را از دست دشمن آزاد کنید. در این بازی کامپیوتر تهدید توسط دشمن تنها چیزی است که باید به هر وسیله ای که شده از بین برود.

 

rob بازی ربات کشنده   Robokill 2 Leviathan Five 01 Final

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 این روز ها شاهد شکوفایی بازی های بسیاری هستیم حتی شرکت های بازی سازی معروف بهترین های خودشان را در این فصل ارائه داده اند. اما با دانلود بازی کامپیوتری که سایت دانلودها تهیه دیده کاملا متفاوت تر از بازی هایی است که تا کنون دیده اید. این بازی کامپیوتری با سبکی تازه نشان داده که هنوز می توان بازی رایانه ای ساخت که همگان را به وجد آورد. این روش بازی کردن که با رقص موس هدایت می شود و ماشین های عجیب در حال پروازی که شما سوار یکی از آن ها هستید سلاح های خطرناکی را حمل می کنید که خشونت بازی را به بی نهایت خود رسانده است.

شاید نتوانید سبک بازی را تصور کنید حتی موقع شروع بازی کاملا گیج هستید پس خودتان سکان بازی را به دست بگیرید تا با این دنیای جدید آشنایی بیشتری پیدا کنید. بازی Game Hammer Fight جنگ دستگاه های مختلف در حال پرواز با سلاح های عظیم چرخان است که جنگ افزار های آن با لبه های ضخیم و سنگین تیز هستند. مبارزه با یک سیستم منحصر به فرد که مبنی بر شبیه سازی حرکت فیزیکی واقع گرایانه و حرکت و رانندگی در آسمان با حرکات ماوس می باشد. همانطور که شما ماوس را حرکت می دهید راننده این ماشین مانند سفینه در آسمان شروع به چرخاند سلاح مرگبار خود می کند و با ضربه ای که با حرکت ماشین در حال پرواز خود وارد می کنید مانند چکش اسلحه خود را بر سر دشمن می کوبید. این بازی جنگی به شما حس بی مانند زدن یک ضربه واقعی را می دهد و حرکات کنترل کننده دست شما احساس واقعی داشتن انبوه سلاح های مرگبار در دستانتان را منتقل می کند که انگار به سوی دشمن حمله ور می شوید. فیزیک شبیه سازی شده بازی و کنترل مستقیم ماوس با انواع بسیار متنوعی از تکنیک های امکان پذیر جنگ و میدان های مختلف بسیار برای جنگ شما را برای تکمیل مهارت مبارزه خود در این بازی آماده می کند.

 

hamm بازی جنگ چکشی در آسمان   Hammerfight 1.004

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 بازی بسیار جذاب و زیبای گرافیکی مبارزه ای جدو یک بازی رزمی و زیبا با گرافیک سه بعدی برای کامپیوتر می باشد که دارای انواع مسابقات و هنرهای رزمی زیبا با فن های متفاوت می باشد.مکانهای متفاوت برای مبارزه و تست و تمرینهای آموزنده و حرفه ای از مزایای این بازی می باشد. اگر طرفدار بازی های رزمی ورزشی هستید حتما این بازی جذاب را دریافت کنید.

 

judo بازی بسیار جذاب و مبارزه ای جودو   David DouiLLet Judo

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 این بازی یک بازی شبیه ساز استراتژیک است.در این بازی شما می توانید برای خودتان یک تفریحگاه ساحلی را طراحی و بسازید همچنین مدیریت آن نیز بر عهده خودتان است. این بازی دارای ۶۰ مرحله جذاب و سرگرم کننده دارد.

 

miami بازی استراتژیک تفریحگاه ساحلی   Build It Miami Beach Resort FINAL

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

PCSX2 بهترین نرم افزار شبیه ساز بازی های پلی استیشن ۲ بر روی کامپیوتر می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا راحتی بتوانید بازی های پلی استیشن ۲ را بر روی رایانه خود نصب و اجرا نمایید. PCSX2 اولین نرم افزار شبیه ساز PS2 برروی رایانه می باشد که این امکان را برای شما فراهم نموده است تا بازی های تجاری که فقط بر روی پلتفرم PS2 قابل اجرا بودند را بتوانید بصورت کامل و بدون نقص و بی عیب بر روی روی رایانه خود اجرا نموده و از آنها لذت ببرید. همانظوری که از نام نرم افزار برمی آید این برنامه توسط تیمی که نرم افزار شبیه ساز PS One یعنی PCSX را تهیه و توسعه داده اند، طراحی و ساخته شده است. این برنامه از طریق مهندسی معکوس دموهای PS2 ساخته شده است ، که منبعی ایده آل برای توسعه یک شبیه ساز نمی باشد. البته ممکن است این نرم افزار هنوز تا کامل شدن راه زیادی داشته باشد ولی درحال حاضر به عنوان برترین و پیشتازترین نرم افزار برای اجرای بازی های پلی استیشن بر روی کامپیوتر می باشد.

 

ps2 اجرای بازی های پلی استیشن 2 بر روی کامپیوتر با PC Ps2 Emulator PCSx2 v0.9.6 Stable

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

نسخه دوم یکی از زیباترین بازی های اتومبیل رانی رایانه ای یعنی بازی Colin McRae DiRT که در سال ۲۰۰۷ با انتشار خود و گرافیک بی نظیرش انقلابی در بازی های اتومبیل رانی به پا کرد و  طرفداران بیشماری نصیب خود نمود .
نسخه دوم بازی DiRT با گرافیکی فوق العاده و بازی روان و بسیار مهیج می خواهد عنوان برترین بازی اتومبیل رانی سال ۲۰۰۹ را از آن خود کند. DiRT 2 با نو آوری هایش در بازی های اتومبیل رانی کامپیوتری و زیبایی های خاص خودش قصد دارد رقیب سرسختی برای سری بازی های پرطرفدار Need for Speed باشد.
 

 

 dirt2 downloadha.com دانلود بازي بسيار زيبا و هيجاني Dirt 2

 




ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

این بازی از روی سریال تلویزیونی هشدار برای کبرا ۱۱ ساخته شده است و شما در نقش سمیر که راننده ماشین پلیس است می‌باشید. شما بر اساس دستوراتی که فرمانده‌تان می‌دهد و اتفاقاتی که رخ می‌دهد به ماموریت می‌روید و مانع حرکت خودرو‌های قانون‌شکن در سطح شهر می‌شوید.
خودروی شما با برخورد با موانع آسیب می‌بیند و بازی بسیار طبیعی طراحی شده است که همین موضوع باعث جذابیت بیشتر بازی خواهد شد.دانلودها امیدوار است از انجام این بازی لذت ببرید.

 

crash3 بازی جذاب هشدار برای کبرا 11   Crash Time III

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

بازی بسیار هیجانی و زیبای گاو قهرمان Supercow. این بازی که سه بعدی هم می باشد دارای مراحل شاد و هیجانی بوده و گرافیک بالای آن لذت بازی را دو چندان خواهد کرد.  بازی به سبک بازی فکری مرحله ای تینی تون سگا میباشد که حتما خیلی از شما ها با این بازی آشنایی دارید. امیدواریم از این بازی نهایت لذت را ببرید.

 

supercow بازی زیبا و هیجان انگیز گاو قهرمان   Supercow

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

بازی Fishdom Frosty Splash یک بازی پازلی می باشد ، بدین گونه که شما با انجام دادن بازی پازل و کنار هم قرار دادن اشکال همسان امتیاز کسب کرده و می‌توانید آکواریوم خود را ارتقاء دهید. دانلودها  امیدوار است از انجام این بازی لذت ببرید.

 

fishdom بازی فکری و مهیج Fishdom Frosty Splash

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

در این بازی زیبا و جذاب ابتدا شما شهری را بنا می کنید و سپس به ساخت خانه های مسکونی و صنعتی، مراکز تجاری و کارخانجات، پارکها و مراکز تفریحی مانند سینما، کاشت درختان و ایجاد فضای سبز، گسترش پایانه های حمل و نقل و راهداری، احداث خط آهن و صنایع هوایی و فضایی، تاسیس بیمارستانها و مراکز بهداشتی و … می پردازید. در واقع شما باید شهردار این شهر باشید و تلاش کنید که محیط شاد و بدون مشکلی را برای شهروندان خود مهیا کنید. تولید کالا و تحویل آن به مراکز خرید، تجارت با کشورهای همسایه و اجرای ساخت و سازها و … به شما کمک می کنند که درآمد کسب کنید و شهر خود را پیشرفته تر نمایید. برای اینکه به اهداف خود برسید باید حساب شده و دقیق عمل کنید تا کسری بودجه پیدا نکنید هر چند که یکی از وظایف شما مقابله با بحرانهایی مانند بحرانهای اقتصادی، ازدیاد جمعیت، عواقب بلایای طبیعی و … است. رمز موفقیت شما در این بازی دستیابی توازن بین پارامترهای زمان ، درآمد ، محیط زیست ، جمعیت ، و شادی است. این بازی در ۵۰ مرحله و ۵ پلان اجرا می شود.

 

virtual بازی جذاب و استراتژیک Virtual City 1.0

 




ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

یک بازی بسیار مفرح و جالب که نمونه های شبیه به آن قبلا در سایت قرار داده شده است ، این بازی میتواند اوقات خوشی را برای شما فراهم آورد. بازی در جنگ با موجودات فضایی در فضا بوده و در انتهای هر مرحله باید به جنگ فرمانده هر مرحله که شکست دادنش هم کار آسانی نیست بروید. امیدواریم از این بازی لذت کافی را ببرید.

 

star بازی بسیار مفرح و جالب جنگ با موجودات فضایی   Alien Stars

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

در این بازی ساده اما بسیار جذاب و سرگرم‌کننده که بصورت یک تا چند نفره قابل انجام است شما یک تانک را کنترل می کنید و باید با اندازه‌گیری زاویه و قدرت توپ تانکتان تانک یا تانک‌های دیگر را توسط تیر‌های گوناگون مورد هدف قرار دهید و امتیاز کسب کنید. یکی از ویژگی های جالب بازی آن است که بصورت شبکه‌ای قابل انجام است.

 

pocket بازی ساده اما بسیار جذاب نبرد تانک های کوچک   Pocket Tanks Deluxe 1.3

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

بازی Wanted Guns شما را در نقش یک تیرانداز تحت تعقیب قرار می دهد که از میان کوه و جنگل کنار دریاچه Colorado و یا بیابانهای خشک و سوزان و شهرهای متروکه مکزیکوسیتی مانند El Cuervo Perdido و معادن رها شده برادران McCrary درغرب وحشی می گذرد و در این حین با افراد زیادی مبارزه می کند. این بازی تلفیقی از گیم پلی سوم شخص و اول شخص می باشد و در حین انجام آن شما به تیراندازی، سوارکاری و … می پردازید و با سلاحهای گرم و سردی که در اختیار دارد مانند رولور، وینچستر، دینامیت و … به مبارزه با دشمنانتان می روید و یا در تاریکی شب به مقر دشمنانش شبیخون می زنید و آنها را بی سر و صدا از سر راه بر می دارید و …
این بازی جهت نصب نسخه های ویندوز ۹۸/۲۰۰۰/ME/XP را پشتیبانی می کند.

 

wantedguns دانلود بازی زیبای Wanted Guns

 


 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

قبل از اینکه کنسول ها و به طور کلی بازی های کامپیوتری وارد بازار شوند قسمتی از تفریحات مردم و به خصوص جوانان صرف بازی در دنیای واقعی می شد. یکی از این بازی ها فوتبال دستی بود که در حال حاضر با آمدن بازی های کامپیوتری کمتر کسی به سراغ این بازی می رود. امروز در دانلودها قصد داریم بازی را با شما معرفی کنیم که شاید اکثر شما در دوران کودکی خود آن را انجام داده اید و حتی هنوز هم گاهی به سراغ آن میرود. همانطور که متوجه شده اید امروز بازی مهیج فوتبال دستی را برای علاقه مندان به این بازی قرار داده ایم. این بازی که نام آن Foosball Maniac است به صورت ۳ بعدی بوده و به نسبت حجم کم خود دارای گرافیک بسیار مطلوبی می باشد. همچنین این بازی به صورت پرتابل بوده نیازی به نصب ندارد که شما می توانید آن را در فلش مموری خود کپی کنید و در مواقعی که در جمع دوستان خود هستید با وصل کردن فلش مموری به کامپیوتر و اجرای بازی از انجام دادن آن لذت ببرید.

 

foosball بازی مهیج فوتبال دستی برای کامپیوتر   Foosball Maniac 1.0

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

نسخه دوم از بازی اکشن بسیار زیبا و پرطرفدار Left 4 Dead از طرف کمپانی بزرگ Valve منتشر شد.
سازنده سری بازی های بسیار مطرح Counter Strike و Half-Life این بار با اکشن Left 4 Dead سبک نوینی از بازی های اکشن آفلاین و آنلاین و انفرادی و گروهی را برای علاقمندان عرضه کرد ! بازی Left 4 Dead 2 اینبار در جنوب آمریکا جریان دارد و از ساوانا جرجیا آغاز و تا نیواورلئان ادامه می‌یابد. ۴ شخصیت جدید در شماره دوم معرفی خواهند شد که طبق بازی اصلی، سوابقشان با گفتگوهایشان در بازی مشخص می‌شود. Coach ،Rochelle ،Ellis و Nick نام شخصیت‌های جدید است. در همه نقشه‌ها قابلیت بازی مشارکتی وجود دارد. علاوه بر این یک حالت مسابقه‌ای تازه نیز طراحی شده است.
از این بازی نسخه های مختلفی وارد بازار شده است . ولی نسخه موجود درسایت تفاوتی که دارد ، دیگر تمامی اشکالات هنگ کردن و قفل کردن در هنگام بعضی نقشه ها برطرف شده و به راحتی شما می توانید این بازی را که آماده شده است را برای اولین بار با لینک مستقیم دریافت نمایید
 

left4dead2 دانلود بازی فوق العاده زیبا و مهیج Left 4 Dead 2

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

این بازی که  در اختیار شما قرار داده است یک بازی فکری است که در آن شما باید از بین تعداد زیادی خانه، خانه‌های پر و خالی را با توجه به اعداد نوشته شده در کنار جدول حدس بزنید. همینطور که به مراحل بالاتر می‌روید بازی مشکل‌تر و تعداد خانه‌ها بیشتر می‌شود.

 

wordmos2 بازی جهان موزائیک های تفکر برانگیز   World Mosaics 2

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

JFK Reloaded از بازیهای زیبا و اکشنی میباشد که بر پایه ترور جان اف کندی رئیس جمهور اسبق ایالات متحده امریکا طراحی گردیده است …
در تاریخ ۲۲ نوامبر ۱۹۶۳ در شهر دالاس از ایالت تگزاس جان اف کندی سی و پنجمین رئیس جمهور امریکا توسط فردی به نام لی هاروی اسوالد ترور گردید . در این بازی شما در نقش ضارب جان اف کندی فرصت اندکی را برای شلیک به سوی اتومبیل رئیس جمهور در اختیار خواهید داشت و پس از آن هدف از تیررس شما خارج خواهد گردید .
پس از شلیک ، فیلم انیمیشن کوتاهی از حرکت رئیس جمهور نمایش داده میشود و سر انجام آنالیز کامپیوتری گلوله های شلیک شده توسط شما نمایش داده میشود و همزمان گزارشی که توسط هلیکوپتر پلیس ضبط گردیده قرائت میگردد. گرافیک این بازی نسبت به حجم آن بسیار زیبا و صداهای زمینه نیز نزدیک به طبیعی میباشد تنظیم زاویه تیر اندازی توسط موس و شلیک نیز با کلیک چپ موس صورت میگیرد .
این بازی بدون نیاز به نصب و Portable میباشد و توسط آنتی ویروسهای Norton و NOD32 کنترل گردیده است.

 

jfk بازی زیبا و اکشن Portable JFK Reloaded

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

سودوکو یکی از بازیهای قدیمی ژاپنی میباشد که بر پایه تنظیم عددهای یک تا ده در یک جدول استوار میباشد .تحقیقات دقیق نشان داده اند بازی سودکو میتواند در دراز مدت سبب افزایش حضور ذهن و بالا تر رفتن قدرت محاسباتی گردد نرم افزار Sudoku از نرم افزارهای فراوانی میباشد که بر پایه این بازی قدیمی توسعه یافته است .دوستان گرامی میتوانند جهت اصلاعات بیشتر در باره تاریخچه سودکو و نحوه بازی آن به صفحه این بازی در فرهنگ آنلاین ویکیپدیا فارسی مراجعه نمایند .
بازی کاملا Portable و بدون نیاز به سریال و کرک میباشد همچنین تست امنیتی نرم افزار توسط آنتی ویروسهای مختلف ، فایل این بازی را بدون مشکل نشان داده اند .

 

sudoko بازی فکری و کم حجم سودوکو   Sudoku v1.2

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

این بازی برای کاربران عزیز قرار داده ایم همانطور که از اسم آن پیداست بازی والیبال است که دارای گرافیک بالایی می باشد. همچنین حرکات و شبیه سازی های انجام شده در این بازی بسیار طبیعی می باشند. با وجود حجم نسبتا بالا دانلود این بازی به صرفه می باشد و از دانلود کردن آن پشیمان نخواهید شد البته اگر به ورزش والیبال علاقه داشته باشید. نکته قابل توجه این بازی حضور تیم ملی ایران در این بازی می باشد که برای ما ایرانیان انجام این بازی را دو چندان جذاب می کند.

 

volybol بازی مهیج والیبال International Volleyball 2009

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

بازی مهیج و بسیار زیبای Dynasty Warriors 6 را که هفته پیش نسخه کامل شده و کرک کامل آن در اینترنت منتشر شد را هم اکنون می توانید در میان سایت های ایرانی برای اولین بار از اینجا دریافت نمایید . این بازی مربوط به لشکرکشی های زمان قدیم می باشد که چندین فرمانده نقاط مختلف جنگ را بر عهده می گیرند و قبل از شروع حمله باید برنامه ریزی ، سلاح ها و تمامی کار های یک فرمانده بر عهده شما هست ، این بازی کاندیدای بهترین بازی استراتژیک-جنگی برای سال ۲۰۰۹ شده است . اگر شما هم از این بازی راضی بودید می توانید به آن رای دهید.

 

dyn2 بازي مهيج و بسيار زيباي Dynasty Warriors 6

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

Truck Racer بازی بسیار جالب و سرگرم کننده ای می باشد که شما نقش راننده یک کامیون یا تریلر را در آن بر عهده خواهید داشت. توسط کامیون یا تریلری که در اختیار شما قرار داده می شود ، باید در پیست مسابقه با دیگر اتوموبیل ها به رقابت بپردازید. رانندگی با کامیون ها و تریلرها در این بازی جذابیت خاصی داشته و راندن آن ها نیز به مراتب دشوارتر از سایر ماشین ها خواهد بود. پس تمام فکر و حواس خود را یکجا متمرکز کنید تا بتوانید در پیست مسابقه به رقابت بپردازید و پیروزی های متعددی کسب نمایید. تنوع در این بازی یکی دیگر از ویژگی های آن می باشد. شما می توانید به انتخاب وسیله خود با طرح های گوناگون شامل وسیله های ارتش ، آتش نشانی و… بپردازید. حداکثر افراد بازی کن ۸ نفر میباشد که به صورت پیشفرض ۲ بازیکن آن فعال می باشد.

 

racer بازی جذاب و سرگرم کننده Truck Racer

 




ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

Air Assault از گونه بازیهایی میباشد که با وجود سادگی میتواند بسیار سرگرم کننده باشد در این بازی شما در نقش خلبان هلیکوپتری ظاهر میگردید که در طول مسافت طولانی با انواع تجهیزات نظامی دشمن نظیر هواپیما ، کشتی ، زیردریایی و آتشبارهای دفاع هوایی روبرو میگردید که درصورتی که نتوانید آنها را از بین ببرید به شما حمله نموده و ممکن است باعث نابودیتان گردند …. کنترل هلیکوپتر و شلیک توسط موس صورت میگیرد و قبل از شروع بازی امکان استفاده از منو آموزشی در نظر گرفته شده است و بازی بدون نیاز به نصب و از نظر امنیتی توسط آنتی ویروسهای Nod32 و Norton کنترل گردیده است.

 

air بازی سرگرم کننده Portable Air Assault v1.0

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 

Xilisoft Audio Converter می تواند صوت را ازفایلهای  AVI,XviD,DivX,MPEG,WMVو ASF  استخراج نموده و آنها را به صورت فرمتهای معروفی همچون P3, WAV, WMA, MP2, VQF, APE, OGG, AAC, FLAC ذخیره نماید.به علاوه،این نرم افزار میتواند فایلهای صوتی با فرمتهای  MP3, WMA, WAV, OGG, MP2, VQF, APE, AAC و FLAC را به یکدیگر با سرعت بالا تبدیل نماید.از ویژگی های دیگر نرافزار داشتن واسطی کابرپسند و ساده میباشد.این ابزار از برچسب ID3 و تبدیل دسته ای فایلها پشتیبانی میکند و کاربران این توانایی را دارند که مسیر ذخیره فایل پس ازتبدیل را انتخاب کرده ویا آن را در همان مسیرقبلی ذخیره کنند که درصورت انتخاب مورد دوم فایلهای اصلی پاک خواهند شد.تمامی تنظیمات به سادگی قابل استفاده اند.این برنامه میتواند track ها را ازفایلهای AVI, XviD, DivX, WMV استخراج نموده وبصورت دستهای convert نماید.Xilisoft Audio Converter تگ  ID3 را بین فرمتهای صوتی کپی میکند (تگ ID3 حین تبدیل ذخیره می شود). هنگام تبدیل به MP3 تگهای bit rate, VBR or CBR, stereo or mono را میتوان انتخاب کرد و نیزهنگام تبدیل به WAV تگهای sample rate, stereo or mono و میزان فشردگی را میتوان انتخاب نمود.

 

Xilisoft Audio Converte تغيير فرمت فايل هاي صوتي با به كارگيري Xilisoft Audio Converter Pro 6.1.2.0827

 

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

با وجود طرفداران فراوان در کشور ما برای بازی تخته نرد متاسفانه بر خلاف بسیاری از بازیها نظیر شطرنج نرم افزارهای کامپیوتری اندکی برای این بازی موجود میباشد . تخته نرد از جمله بازیهایی میباشد که علاوه بر شانس تجربه و آشنایی با استراتژی بازی میتواند در پیروزی بازیکن تاثیر بسزایی داشته باشد و بر خلاف تصور بسیاری از مردم یک بازی فکری و استراتژیک محسوب میگردد .
Backgammon Classic نرم افزاری کوچک و زیبا جهت شبیه سازی بازی تخته نرد میباشد که ضمن آنکه میتواند باعث سرگرمی فراوان دوستان گرامی گردد ، به سبب بازی خوب کامپیوتر به عنوان طرف مقابل میتواند جهت آموزش بازی نیز به کار گرفته شود .این بازی با گرافیک ساده و زیبای خود حتی بر روی سیستمهایی با پایین ترین مشخصات سخت افزاری نیز قابل اجرا میباشد .

 

clasic بازی جذاب تخته نرد   Backgammon Classic v3.2

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

۳D Live Pool از زیباترین نرم افزارهای شبیه ساز بازی بیلیارد میباشد که میتواند به شکل یک بازی سرگرم کننده و جذاب ساعتها شما را مشغول کند ضمن آن که به واسطه آن حقیقتا میتوان تجربه بیشتری در محیط نیمه واقعی کسب نمود و در عین حال بازی را هم بدون هیچگونه خرج اضافه ای فرا گرفت .
در این شبیه ساز کلیه حرکات توپ و اثرات برخورد چوب با توپها ، برخورد توپها با یکدیگر و لبه های میز و … کاملا مطابق قوانین فیزیکی و به صورت صحیح صورت میگیرد و بازی کننده میتواند اثرات سرعت توپ در برخورد با یکدیگر و انعکاس آنها در بر خورد با میز را به خوبی مطالعه نماید . بازی میتواند به صورت یک نفره یا دو نفره و آنلاین انجام شود ( که البته مورد آخر توسط ما تست نگردیده است ) در هر نوبت حرکت زاویه چوب به صورت سه بعدی و توسط موس قابل تنظیم میباشد و نشانه گیری توب نیز با گرفتن دگمه چپ موس صورت میگیرد . پس از تنظیم زاویه و نشانه گیری توپ ، با گرفتن دگمه Ctrl میتوانید توسط موس ضربه مورد نظرمان را به توپ وارد آوریم و هر اندازه هم سرعت حرکت موس بیشتر باشد چوب با سرعت بیشتری به توپ برخورد مینماید .
لازم به ذکر میباشد این نرم افزار از گروه بازی های توپ بر روی میز از ۱۱ بازی زیر ، در چهار درجه سختی پشتیبانی مینماید که در ایران غالبا به عنوان بیلیارد شناخته میشوند .
Bonus 15 , Bonus 9 , 3-Bell , 8-Bell , 9-Bell 10-Bell , 15-Bell , Straight , Rotation , BlackJack , BP
نرم افزار Portable ( بدون نیاز به نصب ) میباشد و از نظر امنیتی بدون مشکل ارزیابی گردیده است .

 

3dpool بازی سرگرم کننده بیلیارد   Portable 3D Live Pool v2.32

 




ارسال توسط مهران

City Racing یکی از زیباترین بازیهای اتومبیلرانی در محیط شهر میباشد . در این بازی شما راننده اتومبیلی هستید که باید کلیه مسائل رانندگی در شهر را در نظر داشته باشید . مثلا کاملا امکان دارد در حالی که با سرعت زیاد در حال سبقت از اتومبیل دیگری میباشید عابری به طور ناگهانی به جلو اتومبیل شما بپرد و یا در صورت بسیاری از خلافهای رانندگی با تعقیب پلیس روبرو خواهید گشت و حتی در صورت بروز مشکل در اتومبیل خود باید به تعمیر گاه مراجعه نمایید . شهر مجازی که شما در آن رانندگی خواهید کرد بسیار عالی طراحی گردیده و کلیه نماهای سه بعدی نیز در آن به خوبی مطابق حرکت شما تغییر خواهند کرد . صدها و موزیک متن بسیار عالی و طبیعی میباشند . تفاوت اصلی نرم افزار با نرم افزارهای بسیار بزرگ فقط در محو بودن جزئیات میباشد که مثلا صورت افراد در این بازی به صورت محو دیده میگردد و…
نرم افزار گرچه بر روی سیستمهای حداقل ۲۵۶ مگابایت Ram نیز قایل اجرا میباشد ولی Ram حداقل ۵۱۲ مقدار توصیه شده میباشد. نرم افزار Portable و بدون نیاز به نصب میباشد و از نظر امنیتی با آنتی ویروسهای Norton و Nod32 کنترل گردیده است .

 

cityrace بازی اتوموبیل رانی در شهر   Portable City Racing

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

از بازیهای زیبا و کم حجم تیراندازی فضایی میباشد که در آن کاربر کنترل یک سیستم دفاع فضایی در مقابل حمله سفاین ناشناس را بر عهده دارد و باید با شلیک به موقع و قبل از تمام شدن مهماتش دشمن را نابود نمیاد . شلیک گلوله های کوانتومی و بالا و پایین رفتن توپ توسط موس و حرکت به طرفین توسط کیبرد صورت میگیرد . همچنین درجه سختی بازی نیز قابل تغییر میباشد .

 

galaxy بازی اعتیاد آور و پرتابل Last Galaxy Hero

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

بازی زیبا مسابقه اتومبیل رانی که میتواند برای ساعتها باعث سرگرمی شما باشد. در این باری علیرغم حجم کم ، امکانات کاملی مثل تنظیمهای صدا ، گرافیک ، انتخاب اتومبیل و راننده در نظر گرفته شده است . همچنین میتوان درجه سختی و آسانی بازی را تنظیم نمود به طور مثال در آسانترین حالت اتومبیل کاملا ضد ضربه و ضد تصادف میگردد و حتی بر روی زمینهای ناهموار خارج از پیست نیز میتوان رانندگی نمود . در حالت عادی هدایت اتومبیل بدون نیاز به دسته بازی و تنها با استفاده از کیبرد نیز امکانپذیر میباشد . بازی کاملا Portable و بی نیاز از نصب و کرک میباشد و نیز این بازی حتی بر روی سیستمهای قدیمی با پردازنده های کند و حافظه اندک نیز به خوبی قابل اجرا میباشد .

 

karting بازی زیبا مسابقه اتومبیل رانی   Portable Super 1 Karting

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

Battle Tanks از بازیهای زیبایی میباشد که میتواند برای ساعتها کاربرانش را سرگرم نماید در این بازی شما راننده و توپچی تانکی در یک نبرد صحرایی میباشید که مملو از قوای زرهی دشمنی است که درصدد نابودی شما هستند . هدایت کننده تانک در این نبرد باید بتواند قبل حمله دشمن به وی در موضع برتر قرار گیرد و با دقت در نشانه گیری و مصرف مهمات دشمانش را قبل هر گونه اقدامی از جانب آنها ، نابود نماید .
گرچه گرافیک بازی در سطح بازی های جدید ویدئویی نمیباشد ولی با توجه به حجم نرم افزار و سیستم مورد نیاز برای اجرای آن ، بسیار عالی طراحی گردیده شده است همچنین موزیک شروع و خاتمه نرم افزار وصداهای مربوط به حرکت تانک و شلیک گلوله ها با توجه به موارد گفته شده بسیار عالی و طبیعی میباشند.

 

battle بازی سرگرم کننده و زیبای Portable Battle Tanks II

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

بازی مهیج و بسیار زیبای Football Manager 2010 که در روز ۲۹ October امسال از کمپانی Sega عرضه شده است را می توانید از دانلودها دریافت کنید. این بازی مربوط به مدیریت یک تیم توسط شما بوده و تمامی امکانات یک سرمربی تیم فوتبال در اختیار شما قرار می گیرد .توجه داشته باشید این نسخه از بازی قابل اجرا در سیستم عامل های Mac نیز می باشد و شما می توانید از نسخه کامل این بازی لذت ببرید.

 

fifamanager downloadha.com بازی مهیج و بسیار زیبای Football Manager 2010

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

بازی ۷ Lands به معنی هفت سرزمین نام بازی بسیار هیجان انگیز, فکری به سبک جورچین پازلی است که در ۷ سرزمین پادشاهی شبیه سازی شده است. این بازی کامپیوتری شامل بیش از ۶۰ مرحله هیجان انگیز است که با اتمام هر مرحله مرحله بعدی نمایان می شود و امتیازات هر مرحله با قبلی ها جمع می شود. داستان بازی از یک افسانه قدیمی پیروی می کند. در محیط بازی شما ۶ ضلعی هایی دارید که شبیه به بازی خانه سازی باید در مکان های خاصی که شما باید از روی هوشتان تشخیص دهید و قرار دهید. شما زمان محدودی در اختیار دارید و اگر تا پایان آن تمامی شکل های چند ضلعی را سر جایشان قرار ندهید آن مرحله را از دست داده اید و باید مجدد تلاش کنید. بازی ۷ Lands واقعا دارای حساسیت خاصی است که اگر چند مرحله را بگذرانید به شما قول می دهیم تا پایان ۶۰ مرحله همراه بازی میز رایانه خود را ترک نخواهید کرد. امیدواریم از دانلود رایگان این بازی لذت ببرید.

 

7lands بازی کامپیوتری هفت سرزمین به سبک جورچین پازلی    Lands Game 7

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

Aztec Tribe بازی بسیار جالب و سرگرم کننده ای می باشد که شما در آن توسط Eons که یکی از افراد قبیله می باشد انتخاب می شوید تا محل مناسبی را برای برقراری سرزمین جدیدی برای قبیله پیدا کنید. شما در این راه باید سختی های بسیاری را متحمل شوید ، به عنوان مثال ممکن است در هنگام جستجوی یک سرزمین با دشمنان بسیاری روبه رو شوید که باید آن ها را نابود و از پای در آورید. یکی از علت هایی که قبیله شما تصمیم به مهاجرت به سرزمین دیگری را گرفته است ، وجود دشمنان بسیار و حمله ی متداول آن ها به قبیله می باشد. پیش از اینکه قبیله شما دشمنانی را داشته باشد ، شما در سرزمینی بسیار آرام با لذت زندگی می کردید. شما در هنگام جستجو باید به کشف معادن و منابع مختلفی که سر راهتان قرار دارد بپردازید تا از لحاظ مادی نیز قبیله تان را ثروتمند کنید و آن ها بتوانند به راحتی سرزمین جدشان را پایه گذاری کنند. پس از به پایان رساندن این ماموریت ، شما به یک استراحت طولانی مدت احتیاج خواهید داشت که افراد قبیله تمامی مقدمات را فراهم نموده اند و منتظر بازگشت شما از این ماموریت هستند.

 

aztecgame بازی استراتژیک جذاب Aztec Tribe 1.0.6

 




ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

در ماه سپتامبر سال ۱۹۴۳ ارتش رایش سوم تقریبا تمامی سرزمین های اروپا را اشغال می کنند. سرزمینهایی که توسط آلمانی ها فتح شده بودند از Brest، شهری واقع در سواحل غرب قاره اروپا تا حومه استالینگراد گسترده شده بودند. گروه های مقاومت متعددی در سرزمینهای اشغالی اروپا فعالیت می کردند. با استفاده از تاکتیک های غافل گیرانه و پشتیبانی از سوی مردم محلی ، آنها می توانستند بصورت موثرتری با تعداد بیشتری از سربازان مجهز و آموزش دیده به مقابله بپردازند.
دولت بریتانیا  یکی ازبهترین کوماندوهای خود را عازم اروپای مرکزی می نماید. لهستان، لیتوانی، اوکراین و بلاروس کشورهایی بودند که تحرکات مقاومت در آنها بیشرین تاثیر را داشتند. وضایف  انگلیسی ها شامل آموزش و پشتیبانی از چریکهای داخلی جنگنده در جسورانه ترین عملیات های تخریبی و منحرف کننده نظامی بود . در این میان، شما عازم ماموریتی نوعی می شوید که شامل منفجر کردن پل ها، یورش به کاروان های دشمن و جمع آوری مهمات و اسلحه های ضروری می باشد. شخص بازی کننده همچنین در یک دزدی بانک نیز شرکت می نماید و درنهایت نیز یک پایگاه تولید راکتهای V2 را نابود می کند.
ویژگی های این بازی فوق العاده جذاب را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

 

dergame بازی جنگی و سراسر هیجان Battlestrike Force of Resistance

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

Monster Trucks Nitro بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده ای می باشد که در آن شما توسط کامیون ها و ماشین های بسیار بزرگ به مسابقه با دیگر کامیون های غول پیکر می پردازید. در ابتدا شما باید سعی کنید تا تمامی مسابقه ها را پیروز شوید تا بتوانید جایزه ی آن ها را بدست آورید! همینطور که مسابقه ها را پیروز شوید ، بر حساب پولی شما نیز افزوده می شود که این خود زمینه ی شرکت در مسابقات حرفه ای تر را فراهم می سازد. در مسابقات حرفه ای شما علاوه بر اینکه جوایز پولی آن ها را بدست می آورید ، به شما مدال های گوناگونی نیز داده می شود. در ضمن فراموش نکنید که برای شرکت در مسابقات حرفه ای ، شما مبلغی پول را برای ورود به این مسابقات پرداخت می کنید که در صورت برنده شدن علاوه بر پولی که از دیگر شرکت کنندگان دریافت می کنید ، پول خودتان نیز به شما پس داده می شود! پس همیشه سعی کنید جزء برندگان این سری از مسابقات باشید.

 

Monster Trucks Nitro 3 لذت مسابقه با ماشین های غول پیکر با بازی جذاب Monster Trucks Nitro 2.1.0

 




ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

آیا تا به حال به فکر اجرای بازی های پلی استیشن در کامپیوتر خود بوده اید؟
تا به حال نرم افزارهای گوناگونی برای این کار تولید شده اند که هیچکدام موفقیتی جالبی کسب نکرده اند. ولی شبیه ساز VGS کاملترین و قدرتمند ترین و سریعترین این سری از نرم افزارها است که شما با استفاده از این برنامه می توانید اکثر بازی های پلی استیشن ۱ را در کامپیوتر خود اجرا نمائید.در مجموع توسط این نرم افزار دو روش برای اجرای بازیهای پلی استیشن در کامپیوتر وجود دارد.
- روش اول :
شما کافی است سی دی بازی مورد نظر را درون سی دی رام کامپیوتر خود قرار داده و بعد با اجرای این نرم افزار به راحتی بازی مورد نظر را در کامپیوتر خود انجام دهید.

- روش دوم :
شما می توانید به کمک نرم افزارهایی مانند CloneCD و یا Nero از سی دی بازی مورد نظر Image گرفته و به کمک برنامه های درایو مجازی مانند Clone Drive بازی خود را اجرا کرده و سپس با نرم افزار VGS بازی را درون کامپیوتر انجام دهید که در اینصورت نیازی به قرار دادن سی دی بازی درون سی دی رام نیست.

 

vgame اجرای بازی های پلی استیشن در کامپیوتر   Virtual Game Station 1.41

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

Astrogeddon بهترین بازی اکشن و برنده جایزه از سوی Shareware Industry Awards 2005 می باشد، این بازی هیجانی یک نبرد سیاره ای همراه با انفجارهای متعدد و از نوع بازی های Arcade می باشد که محیط بازی قدیمی را بصورت محیطی جدید و جذاب تبدیل نموده است. ماموریت شما در این بازی، محافظت ازسیاره زمین جدید در برابر ناوگان اهریمنی بیگانگان می باشد. قواعد بازی بسیار ساده هستند: به هرچیزی که می توانید شلیک نمایید و تنها زنده بمانید! بازی Astrogeddon کاملا با گرافیک سه بعدی ارائه شده است که به شما تجربه ای جدید از یک بازی کلاسیک را میدهد. این بازی قابلیت حرکت آزادانه ۳۶۰ درجه را به شما می دهد، انفجارهای مهیب و بیش از ۲۰ نوع فضاپیمای مختلف دشمن و بیش از ۱۰۰ مرحله دشوار و سهمگین از دیگر ویژگی های این بازی می باشند. افزایش قدرت شما شامل ارتقا شلیک توپ، موشک های هدایت شونده و غیر هدایت شونده، و شلیک بصورت ممتد، انفجاری و شعله افکن می باشد.

 

Astrogeddon بازی اکشن و هیجانی Portable Astrogeddon بدون نیاز به نصب

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

بازی LucyQ Deluxe Portable یک بازی مرحله ای بسیار جالب است که حول محور یک داستان کودکانه جالب پیش می رود. شما به عنوان شخصیت بازی هر مرحله با توجه به تصویر کمکی که می بینید وارد مرحله بازی می شوید و تصویری در صفحه می بینید. سمت چپ صفحه تصاویر کوچکی که از تصویر بزرگ بریده شده اند وجود دارند که شما باید جای آنها را در تصویر اصلی پیدا کنید. با اینکه کار ساده ای به نظر می رسد اما پس از گذراندن چندین مرحله تبدیل به یک کار سخت و خسته کننده می شود که باید از تیز هوشی خودتان در جلو رفتن جریان بازی کمک بگیرید. شما برای اجرای خوب این بازی حداقل ۲۵۶ مگابایت رم داشته باشید. کارتگرافیک۳۲ هم جواب کار شما را خواهد داد. یک سی پی یو ی ۸۰۰ مگاهرتزی هم کافی است تا بازی توان اجرا شدن داشته باشد. در ضمن DirectX 7 یا بالاتر هم باید نصب داشته باشید. این بازی روی ویندوز ۹۸ ویندوز ایکس پی , ویندوز ۲۰۰۰ هم اجرا می شود. امیدواریم از دانلود این بازی کامپیوتری لذت ببرید.

 

lucy game بازی مرحله ای و هیجان انگیز LucyQ Deluxe Game

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

Worms 3D نام بازی استراتژیک جنگی زیبا، پر طرفدار، سرگرم کننده واعتیاد آوری می باشد که توسط گروه Team17 طراحی و توسعه داده شده است که توسط این گروه بصورت سه بعدی برای کامپیوترهای خانگی و کنسول های نسل ۱۲۸ بیتی در نظر گرفته شده است. در این نسخه از بازی تعدادی اسلحه جدید افزوده شده است که عملکرد بعضی از آن ها به صورت کاملا اساسی با اسلحه های پیشین تفاوت دارد. روند بازی به این صورت است که هنگامی که بازی را شروع می کنید، گزینه هایی مانند حالت بازی تک نفره (Single PLayer) ، شروع سریع (Quick Start)، موارد دلخواه (Options) و حالت بازی چند نفره (MultiPlayer) را مشاهده می نمایید. این بازی از سری بازی های ژانر استراتژیک می باشد، شما در برابر یک شخص دیگر یا کامپیوتربا کرمهایی قرار گرفته بصورت تصادفی در مکانهای مختلف روبرو خواهید شد. ماموریت شما استفاده از اسلحه های موجود خود برای پاکسازی تمامی کرمهای مخالف شما می باشد. بعضی از اسلحه ها، تفنگ، بمب، موشک و غیره می باشند. بازی کننده حتی میتواند تیمی از کرمها را مطابق سلیقه خود ایجاد نماید. در حالت بازی تک نفره، ماموریت های بصورت Campaign، آموزشی و به مبارزه طلبیدن (Challenge) وجود خواهند داشت که با کامل نمودن هر یک از آنها می توان موارد، مراحل، صفحات نقشه . صداهای جدیدی را بدست آورد یا به اصطلاح Unlock‌ نمود. با یکبار تجربه این بازی چنان شیفته آن خواهید شد که به این زودی ها از آن دست نخواهید کشید.

 

Worm 3D بازی زیبای استراتژیک Worms 3D بدون نیاز به نصب

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

امروزه بیلیارد در کشور ما به یکی از مهیج ترین سرگرمی های جوانان تبدیل شده و اکثر شما نمونه ای از این بازی را در کامپیوتر خود نگه داری می کنید.
تا به حال بازی های گوناگونی در این زمینه ساخته و منتشر شده که غالبآ دارای نواقصی از قبیل : محدود بودن سبک بازی ، محدودیت از نظر تعداد بازیکنان ، محدودیت زوایای تصویر و … بوده اند.
Billard Simulator 2009 جدیدترین نوع بازی بیلیارد می باشد که در آن نواقص مذکور کاملآ بر طرف شده و با داشتن محیطی جذاب و مهیج به یکی از محبوب ترین ترین بازی ها شما تبدیل می شود.
در این بازی جدید شما می توانید مانند دنیای واقعی به هر سبکی که علاقه منداید به تنهایی و یا با جمعی از دوستان خود به رقابت بپردازید و اوقات فراغت خود را با آن پر کنید.
همچنین این بازی به صورت پرتابل بوده و نیازی به نصب ندارد که این امکان را به شما می دهد تا آن را در فلش مموری ها بریزید و با خود حمل کنید و در صورت نیاز با وصل کردن مموری خود به کامپیوتر و اجرای بازی، با جمع دوستان و آشنایان لحظات خوب و خوشی را سپری کنید.

 

biliard2009 بازی بیلیارد Portable Billard Simulator 2009



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

بدون شک با دیدن این تصویر خاطرات گذشته ماریو که در کنسول های قدیمی میکرو با هیجان زیاد بازی میکردید برایتان زنده می شود. در حال حاضر با عرضه شدن بازی های فوق العاده مدرن و جدید به بازار بازی های رایانه ای و استیشن های ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ گفته می شد که بازی های قدیمی دیگر جایی در خانه های مردم نداشته باشند ولی این نوع بازی ها هنوز هم لذت و هیجان تازه ای به دوست داران خود میدهند.
هم اینک سایت دانلودها نسخه ۴ این بازی سرگرم کننده و جالب را برای کامپیوتر شما تهیه کرده است. بازی ماریو یا قارچ خور دارای مراحل بسیار بسیار زیادی است . شما باید در شروع هر مرحله شروع به جلورفتن کنید و قارچ ها را بخورید و قارچ های سمی را له کنید و امتیاز بگیرید. در بازی قارچ های سحر آمیز نیز وجود دارد که شما را بزرگ میکند و گل های جادویی وجود دارد که خوردن آنها به شما انرژی میدهد و در عین حال نباید در هنگام عبور از گذرگاه ها در گودال ها بیافتید. در آخر امیدواریم از دانلود بازی رایگان ماریو برای همیشه نسخه چهارم که پرتابل هم بوده و نیاز به نصب ندارد لذت ببرید.

 

mario بازی پرهیجان ماریو (قارچ خور) Portable Mario Forever 4

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

شما در Tower Bloxx باید برج هایی را از روی هم قرار دادن طبقات یک ساختمان درست کنید چون وضعیت ساخت و ساز شهر خیلی وخیمه ، شهردار از شما می خواد که شهر رو با ساختن برج ها زیباتر کرده و برای مردم سقفی تهیه کنید! جالب اینجاست که مردم ساکن برج ها قبل از اتمام کار شما در خانه سکونت می گزینند.

tower downloadha.com بازي جذاب Tower Bloxx Deluxe

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 21 ارديبهشت 1392برچسب:دانلود بازي Tower Bloxx Deluxe,
ارسال توسط مهران

شاید شما هم تا به حال در خیالات خود فکر کرده باشید که می توانستید یک تفرجگاه ساحلی برای خود بسازید و آن را مدیریت کنید و گسترش بدهید تا کشتی ها و قایق های بزرگ و کوچک مشتری دائم شما بشوند. سایت دانلودها این آرزوی شما را با بازی استراتژی تفرجگاه ساحلی Youda Marina به حقیقت پیوند خواهد زد. بازی تفرجگاه ساحلی از این جا شروع میشود که در ابتدای ورود شما به بازی توسط راهنمای بازی انواع قسمت های بازی به شما اموزش داده می شود و شما با تمامی بخش های بازی و ابزار ها و منو ها آشنا خواهید شد. بازی بسیار بسیار آسان است. شما ابتدا باید یک ایستگاه رادیویی احداث کنید تا بتوانید با قایق ها و کشتی هایی که از ساحل عبور می کنند تماس برقرار کنید و بتوانید آنها را به جای مناسب در ساحل راهنمایی کنید. هر قایق یا کشتی تعداد سرنشینان مشخصی دارد. شما باید در ساحل برای هر تعداد کشتی ها و قایق ها جایگاه پهلو گرفتن بسازید تا آنها کنار آن پهلو بگیرند و مسافر تفرجگاه شما بشوند. حالا شما پس از انجام این کار ها و جذب کشتی ها باید برای بازدیدکنندگان از تفرجگاه خود وسایل تفریحی, بیمارستان, جاده, ایستگاه پلیس رستوران , آتش نشانی و… فراهم کنید تا آنها از سفر خود و اقامت در تفرجگاه شما لذت ببرند. امیدواریم از دانلود رایگان این بازی کامپیوتر لذت ببرید.

 

Youda Marina 1.0 بازی استراتژی تفرجگاه ساحلی   Youda Marina 1.0

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 21 ارديبهشت 1392برچسب:بازی Youda Marina, دانلود بازی استراتژیک,
ارسال توسط مهران

این بازی با حجم کم و گرافیک سه بعدی بی نظیری که دارد تعجب هر بیننده ای رو به خود جذب میکند تصور این که این چنین زیبا اما با حجمی کم اندکی دشوار است اما هیچ چیز غیر ممکن نیست! اگر از طرفداران بازی کامپیوتری فکری هستید این بازی شطرنج را از دست ندهید.
ویژگی های این بازی زیبا شامل :
- گرافیک بالا کیفیت صدا و تصویر تاپ
- حجم بسیار کم قابلیت دانلود با سرعت های بسیار پایین
- قابلیت تنظیم بازی در حالت های آسان, معمولی, سخت, بسیار سخت
- بازی بدون محدودیت به دلیل کرک شده بودن بازی
- و…

chess بازي شطرنج سه بعدي Real Chess

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران
آخرین مطالب