دانلود نرم افزار ، بازی ، موبایل ، بخش های متنوع
پایگاه دانلود ایران

امروزه بیلیارد در کشور ما به یکی از مهیج ترین سرگرمی های جوانان تبدیل شده و اکثر شما نمونه ای از این بازی را در کامپیوتر خود نگه داری می کنید.
تا به حال بازی های گوناگونی در این زمینه ساخته و منتشر شده که غالبآ دارای نواقصی از قبیل : محدود بودن سبک بازی ، محدودیت از نظر تعداد بازیکنان ، محدودیت زوایای تصویر و … بوده اند.
Billard Simulator 2009 جدیدترین نوع بازی بیلیارد می باشد که در آن نواقص مذکور کاملآ بر طرف شده و با داشتن محیطی جذاب و مهیج به یکی از محبوب ترین ترین بازی ها شما تبدیل می شود.
در این بازی جدید شما می توانید مانند دنیای واقعی به هر سبکی که علاقه منداید به تنهایی و یا با جمعی از دوستان خود به رقابت بپردازید و اوقات فراغت خود را با آن پر کنید.
همچنین این بازی به صورت پرتابل بوده و نیازی به نصب ندارد که این امکان را به شما می دهد تا آن را در فلش مموری ها بریزید و با خود حمل کنید و در صورت نیاز با وصل کردن مموری خود به کامپیوتر و اجرای بازی، با جمع دوستان و آشنایان لحظات خوب و خوشی را سپری کنید.

 

biliard2009 بازی بیلیارد Portable Billard Simulator 2009



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

بدون شک با دیدن این تصویر خاطرات گذشته ماریو که در کنسول های قدیمی میکرو با هیجان زیاد بازی میکردید برایتان زنده می شود. در حال حاضر با عرضه شدن بازی های فوق العاده مدرن و جدید به بازار بازی های رایانه ای و استیشن های ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ گفته می شد که بازی های قدیمی دیگر جایی در خانه های مردم نداشته باشند ولی این نوع بازی ها هنوز هم لذت و هیجان تازه ای به دوست داران خود میدهند.
هم اینک سایت دانلودها نسخه ۴ این بازی سرگرم کننده و جالب را برای کامپیوتر شما تهیه کرده است. بازی ماریو یا قارچ خور دارای مراحل بسیار بسیار زیادی است . شما باید در شروع هر مرحله شروع به جلورفتن کنید و قارچ ها را بخورید و قارچ های سمی را له کنید و امتیاز بگیرید. در بازی قارچ های سحر آمیز نیز وجود دارد که شما را بزرگ میکند و گل های جادویی وجود دارد که خوردن آنها به شما انرژی میدهد و در عین حال نباید در هنگام عبور از گذرگاه ها در گودال ها بیافتید. در آخر امیدواریم از دانلود بازی رایگان ماریو برای همیشه نسخه چهارم که پرتابل هم بوده و نیاز به نصب ندارد لذت ببرید.

 

mario بازی پرهیجان ماریو (قارچ خور) Portable Mario Forever 4

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

شما در Tower Bloxx باید برج هایی را از روی هم قرار دادن طبقات یک ساختمان درست کنید چون وضعیت ساخت و ساز شهر خیلی وخیمه ، شهردار از شما می خواد که شهر رو با ساختن برج ها زیباتر کرده و برای مردم سقفی تهیه کنید! جالب اینجاست که مردم ساکن برج ها قبل از اتمام کار شما در خانه سکونت می گزینند.

tower downloadha.com بازي جذاب Tower Bloxx Deluxe

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 21 ارديبهشت 1392برچسب:دانلود بازي Tower Bloxx Deluxe,
ارسال توسط مهران

شاید شما هم تا به حال در خیالات خود فکر کرده باشید که می توانستید یک تفرجگاه ساحلی برای خود بسازید و آن را مدیریت کنید و گسترش بدهید تا کشتی ها و قایق های بزرگ و کوچک مشتری دائم شما بشوند. سایت دانلودها این آرزوی شما را با بازی استراتژی تفرجگاه ساحلی Youda Marina به حقیقت پیوند خواهد زد. بازی تفرجگاه ساحلی از این جا شروع میشود که در ابتدای ورود شما به بازی توسط راهنمای بازی انواع قسمت های بازی به شما اموزش داده می شود و شما با تمامی بخش های بازی و ابزار ها و منو ها آشنا خواهید شد. بازی بسیار بسیار آسان است. شما ابتدا باید یک ایستگاه رادیویی احداث کنید تا بتوانید با قایق ها و کشتی هایی که از ساحل عبور می کنند تماس برقرار کنید و بتوانید آنها را به جای مناسب در ساحل راهنمایی کنید. هر قایق یا کشتی تعداد سرنشینان مشخصی دارد. شما باید در ساحل برای هر تعداد کشتی ها و قایق ها جایگاه پهلو گرفتن بسازید تا آنها کنار آن پهلو بگیرند و مسافر تفرجگاه شما بشوند. حالا شما پس از انجام این کار ها و جذب کشتی ها باید برای بازدیدکنندگان از تفرجگاه خود وسایل تفریحی, بیمارستان, جاده, ایستگاه پلیس رستوران , آتش نشانی و… فراهم کنید تا آنها از سفر خود و اقامت در تفرجگاه شما لذت ببرند. امیدواریم از دانلود رایگان این بازی کامپیوتر لذت ببرید.

 

Youda Marina 1.0 بازی استراتژی تفرجگاه ساحلی   Youda Marina 1.0

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 21 ارديبهشت 1392برچسب:بازی Youda Marina, دانلود بازی استراتژیک,
ارسال توسط مهران

این بازی با حجم کم و گرافیک سه بعدی بی نظیری که دارد تعجب هر بیننده ای رو به خود جذب میکند تصور این که این چنین زیبا اما با حجمی کم اندکی دشوار است اما هیچ چیز غیر ممکن نیست! اگر از طرفداران بازی کامپیوتری فکری هستید این بازی شطرنج را از دست ندهید.
ویژگی های این بازی زیبا شامل :
- گرافیک بالا کیفیت صدا و تصویر تاپ
- حجم بسیار کم قابلیت دانلود با سرعت های بسیار پایین
- قابلیت تنظیم بازی در حالت های آسان, معمولی, سخت, بسیار سخت
- بازی بدون محدودیت به دلیل کرک شده بودن بازی
- و…

chess بازي شطرنج سه بعدي Real Chess

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

بازی Ragdoll Cannon یک بازی ساده با طراحی ساده و موزیکی فوق العاده جذاب می باشد.  تجربه و تحقیقات نشان داده که بازی های ساده بسیار اعتیاد آور تر از بازی های پیچیده می باشد.  در این بازی تنها کاری که باید بکنید اینه که با موس نشونه بگیرید و آدم ها رو شلیک کنید به محلی که مشخص شده  بزنید! البته همیشه کار به این راحتی که به نظر می رسه نیست ، این بازی به معنای واقعی خلاقانس که دارای ۱۷۰ مرحله می باشد!
 

canno بازی اعتیاد آور Ragdoll Cannon

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 21 ارديبهشت 1392برچسب:بازی Ragdoll Cannon, بازی سبک,
ارسال توسط مهران

بازی Shooting Gallery از آن دست بازیهایی است که مثل آن را زیاد دیده ایم ! در بازی Shooting Gallety کاربر باید با سرعت عمل بالا، اهداف موجود و متحرک در صفحه ی بازی را هدف قرار دهد. خب مشخص است که برای اجرای این بازی نیاز به یک سیستم قوی نیست! شما به راحتی می توانید بر روی هر سیستم قدیمی هم این بازی را اجرا کنید و برای مدتی سرگرم باشید !
 

shooting بازی جذاب و کم حجم Shooting Gallety

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 ... 12 13 14 15 16 ... 17 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی