دانلود نرم افزار ، بازی ، موبایل ، بخش های متنوع
پایگاه دانلود ایران

 

 

تصور کنید که با انجام یک Drag & Drop ساده بتوانید نرم افزاری را Uninstall کنید. به نظر میاد که به راحتی کار با Receycle Bin باشد. بله درست حدس زدید شما روی کامپیوترتان نرم افزار Your Uninstaller را دارید و میتوانید از امکانات فوق العاده آن با لذت استفاده کنید. این نرم افزار به غیر از محیط بسیار ساده ای که دارد به خاطر وساسی که نسبت به تمیز کردن کامل کامپیوترتان از اطلاعات غیر مفید دارد بسیار محبوب است.
وقتی ما نرم افزاری را نصب میکنیم، آن نرم افزار کدهایی را به رجستری و فایلهایی را به بدنه اصلی ویندوز ما اضافه میکند که در هنگام Uninstall تعدادی از آنها را برای ما به یادگار میگذارد. یادگاریی که باعث سنگینی ویندوز ما میشود و بعد از مدتی کندی در انجام امور را برای ما به ارمغان می آورد.
خوب جای نگرانی نیست. قرار نیست که ما هم دچار این مشکلات شویم چون کامپیوتر ما مجهز به نرم افزار Your Your Uninstaller! Pro 7.3.2011.04 میباشد.

 

Your Uninstaller! Pro پاک کردن آسان و حرفه ای نرم افزارها با Your Uninstaller! Pro v7.3.2011.04 قابل حمل

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

nLite یک نرم‌افزار خارق‌العاده می باشد که دانلودها برای شما آماده کرده است که از طریق رابط گرافیکی خود به شما امکان می‌دهد هر یک از اجزا و مؤلفه‌های ویندوز را که بخواهید، از روی این سیستم‌عامل بردارید. بعد از حذف هر مؤلفه، این گزینه در اختیار‌تان قرار می‌گیرد تا یک ویندوز جدید به صورت سی‌دی تولید کرده و آن را منتشر نمایید. در واقع این نرم‌افزار این اجازه را به شما می‌دهد تا هر نوع ویندوزی را که دوست دارید با متعلقات و مخلفات مورد نظرتان، تولید کرده و در اختیار دیگران بگذارید. شما میتوانید توسط این نرم افزار تمامی هات فیکس های مورد نیاز یا سرویس پکهای موجود ویندوز و همچنین درایورهای مورد نیاز برای نصب ویندوز را به سی دی نصب خود اضافه کنید

 

nLite ايجاد ويندوز به صورت سفارشي با نرم افزار قدرتمند Nlite 1.5

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

Hiren's BootCD یک ابزار فوق ضروری می باشد که توسط بسیاری از تکنسین های کامپیوتر و مدیران سیستم های کامپیوتری استفاده می شود. این نرم افزار پس از رایت بر روی یک سی دی می تواند با داشتن هزاران نرم افزار معروف و قابلیت اجرای آن ها در محیط DOS، نقش یک ویندوز کامل را بازی کنید. در واقع این برنامه، یک ابزار کاربردی برای کار با هارد درایو می باشد که شما را از نگاه داشتن هزاران دیسک در کار روزانه خلاص می کند. از جمله نرم افزار موجود در این برنامه می توان به نرم افزار های امنیتی، تهیه نسخه پشتیبان، مدیریت BIOS، مدیریت فایل، بهینه ساز، مدیریت شبکه، پارتیشن بندی، مدیریت رجیستری و … اشاره کرد.

 

Hirens BootCD راه اندازی سیستم در محیط DOS با Hirens BootCD 14.1

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

Windows Sysinternals Suite Build 20110818 شرکت های بزرگ به منظور پشتیبانی از نرم افزارهای خود مجموعه هایی را به بازار عرضه می کنند که نمونه ای از آن محصول  Sysinternals از شرکت بزرگ مایکروسافت می باشد.این مجموعه کامل نرم افزاری رایگان تولید شرکت مایکروسافت که شامل بیش از ۴۰ نرم افزار کم حجم برای مدیریت ، ترمیم و منیتورینگ پیدا کردن مشکلات ویندوز بکار می رود ارائه شده است.

 

Windows Sysinternals Suite Build 20110818 رفع مشكلات ويندوز شما با Windows Sysinternals Suite Build 20110818

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

می دانید که هر ماه مایکروسافت اشکالات ویندوز ۷ را مانند ویندوزهای قبلی در بولتن خود به صورت فایلهای آپدیت منتشر می کند.این آپدیت ها اشکالات و نقص های امنیتی ویندوز را که در ۴ سطح حساسیت مختلف می باشند را برطرف می کند.این آپدیت ها برای کسانی که نمی خواهند ویندوز خود را دوباره نصب کنند و در عین حال نیاز دارند که یک ویندوز بدون اشکال و به روز داشته باشند کرده است.یک دلیل خوب برای دانلود این فایلها این است که آپدیت کردن ویندوز با خطوط اینترنتی سرعت پایینی که معمولا در کشور ما وجود است مقرون به صرفه نمی باشد. چون اولا حجم آپدیتها به تدریج بالا می رود و ثانیا اینکه ویندوز امکانی برای نگهداری آپدیت های دانلود شده از طریق سرویس Windows Update ندارد

 

Windows 7 Offline Update آپديت آفلاين ويندوز ٧ مربوط به ماه آگوست 2011



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

WSUS Offline Update 6.9 همانگونه که می دانید محصولات شرکت مایکروسافت همانند سایر شرکت های نرم افزاری ، قابلیت به روزرسانی آنلاین از طریق اینترنت را دارا هستند اما تفاوتی که در این بین موجود است نوع محصول می باشد . مایکروسافت که به دلیل در اختیار داشتن سیستم عامل های قدرتمندش با نام ویندوز به این جایگاه رسیده است ، اصلی ترین برنامه ی نصب شده بر روی یک کامپیوتر می باشد که اهمیت به روز بودن آن از هر نرم افزار  دیگر مهم تر است . اما متاسفانه به دلیل مشکلات موجود در ایران نظیر استفاده از کپی های غیرمجاز ویندوز و یا سرعت اینترنت بسیار پایین ، امکان نصب و آپدیت ویندوز آنگونه که باید و شاید وجود ندارد .کلید حل این مشکل در دستان نرم افزار WSUS Offline Update  می باشد . کار نرم افزار نامبرده بدین گونه است که با اتصال به سرورهای آپدیت مایکروسافت ، تمامی به روزرسانی ها و پچ های جدید را شناسایی کرده و با دانلود نمودن آنها ، به شما کمک می کند تا هر آپدیت را تنها یک بار و برای همیشه دانلود نمایید و از اینکه پس از تعویض و یا نصب مجدد ویندوز می بایست دوباره تمامی آنها را با محدودیت های موجود دریافت کنید نگران نباشید . قابلیت دانلود  آپدیت ها تنها به ویندوز های مایکروسافت محدود نگشته و شما با استفاده از آن خواهید توانست به روزرسانی های محصولات پرطرفدار دیگر این کمپانی که در قالب آفیس گنجانده شده اند را نیز به طور آفلاین دریافت کنید .

 

WSUS Offline Update دانلود آسان آپديت هاي ويندوز با WSUS Offline Update 6.9

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

Mac OS X Lion 10.7 نام هشتمین سیستم عامل از سری سیستم عامل های Mac OS X برای سرورها و کامپیوترهای تحت مکینتاش می باشد. این سیستم عامل قرار بود تا تابستان امسال عرضه شود که هم اکنون نسخه نهایی آن برای اجرا بر روی سیستم های غیر مکینتاش نیز عرضه شده است. این نسخه از سیستم عامل ، قابلیت اجرا بر روی کامپیوترهای خانگی که مک نیستند را دارا می باشد. به این صورت که شما بوسیله نرم افزار VMware این سیستم عامل را به طور مجازی اجرا می کنید و می توانید همانند یک سیستم مک ، از تمامی امکانات این سیستم عامل استفاده نمایید. در این نسخه از سیستم عامل های مک ، تغییرات بسیار زیادی صورت گرفته است . به عنوان مثال شما می توانید برنامه هایی را که نصب کرده اید برخلاف نسخه های گذشته به راحتی پیدا کنید ، پشتیبانی از Mac App Sotre ، همخوانی تمام با نرم افزارهای عرضه شده برای مک ، رفع مشکل در برخی سیستم های دارای CPU های دو هسته ای و … . شما از هم اکنون می توانید این سیستم عامل بی نظیر را به صورت رایگان دریافت نمایید.

|اجرای سیستم عامل Mac OS X Lion 10.7 بر روی ویندوز ، برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی|

|به همراه دانلود در یک پارت ۵ گیگابایتی|

 

Mac OSX 10.7 Lion اجرای سیستم عامل مک بر روی ویندوز با Mac OS X Lion 10.7 VMware Image for Windows PC

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.

هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا May 2011 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Student Edition می باشد که علاوه بر نسخه کامل ویندوز ، شامل نرم افزارهای پیش زمینه ای می باشد که برای دانشجویان و دانش آموزان کاربرد بسیاری دارد. در ادامه مطلب می توانید توضیحاتی را مربوط به این نسخه جدید و تفاوتی که با نسخه های قبلی دارد مشاهده نمایید. شما از هم اکنون می توانید این ویندوز را به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

Microsoft Windows XP SP3 Corporate Student Edition سیستم عامل Microsoft Windows XP SP3 Corporate Student Edition May 2011

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

سرانجام نسخه نهایی سرویس پک ۱ ویندوز محبوب و دوست داشتنی ۷ منتشر شد ! چندی پیش نسخه جداگانه آپدیت سرویس پک ۱ که نهایی نیز بود ، در وبسایت دانلودها برای شما کاربران محترم قرار گرفت و هم اکنون نسخه ی نهایی ویندوز که همراه با نصب خود ویندوز می باشد برای شما آماده شده است. از ویژگی های این نسخه می توان به All In One بودن آن اشاره کرد که به معنای آن می باشد که تمامی نسخه های Starter , Home Premium , Ultimate , Enterprise , Professional , Starter را در نسخه ۳۲ بیتی برای نصب کامل را برای شما به همراه دارد. همچنین اگر شما نسخه ۶۴ بیتی ویندوز ۷ را می خواهید که نصب کنید ، دقت داشته باشید که این مجموعه تنها برای آپدیت نسخه ۶۴ بیت می باشد که توضیحات کامل این موضوع در ادامه مطلب برای شما موجود است. همچنین ویژگی منحصر به فرد این نسخه با نسخه های قبلی ، کپی اصلی از دیسک اوریجینال ویندوز ۷ سرویس پک ۱ بوده که هیچ دستکاری در فایل های ویندوز نشده و ۱۰۰% اوریجینال می باشد. به عبارتی دیگر ، نسخه قرار گرفته در سایت ، همراه داشتن نسخه های Retail و OEM ویندوز بوده .به همین دلیل باید پس از نصب ، اگر خواستار نسخه کرک شده باشید ، ۲ کرک برای شما قرار داده شده که با استفاده از آن ها می توانید ویندوز خود را برای همیشه فعال سازی کنید و از آپدیت و نسخه کامل آن استفاده کنید. توضیحات کامل نصب و نکات اضافی در ادامه مطلب موجود می باشد
 

|به همراه دانلود با لینک مستقیم برای اولین بار در وبسایت های ایرانی|

 

win7 sp1 final دانلود نسخه نهایی ویندوز 7 سرویس پک یک   Windows 7 Service Pack 1

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

امروز ، سرویس پک شماره ۱ ویندوز محبوب و دوست داشتنی ۷ ، تایید شد ! چندین روز پیش ، آپدیتی با عنوان سرویس پک ۱ در وبسایت های مختلفی عرضه شد که نیاز به بررسی و تایید داشت. تیم دانلودها بررسی های لازم را انجام داد و تایید این نسخه را به اطلاع کاربران و همخوانی کامل و دقیق آن با نسخه قرار گرفته در سایت مایکروسافت را اعلام می دارد. توضیحات کامل نصب و شرایط نصب این آپدیت برای ویندوزهای ۷ شما ، در ادامه مطلب به طور کامل و قدم به قدم نوشته شده است. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت تایید شده و سالم را به صورت رایگان و با لینک مستقیم  دریافت نمایید.

|این نسخه ، تنها سرویس پک ۱ برای ویندوز ۷ بوده و شامل خود ویندوز نمی شود|

 

win7  sp1 دانلود نسخه نهایی سرویس پک ۱ ویندوز ۷ – Microsoft Windows 7 Service Pack 1 RTM

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

Microsoft Windows XP Service Pack 3 تمامی آپدیت ها و بهبود های امنیتی و نرم افزاری سیستم عامل ویندوز اکس پی که طی این ۴ سال مرحله به مرحله عیب یابی و رفع شده را همراه با تعدادی ویژگی های جدید و مفید ویندوز ویستا و حتی ویندوز سرور ۲۰۰۸ داراست. ویندوزی که هم اکنون توسط تیم دانلودها در اختیار شما قرار گرفته است تا آپدیت های همین ماه را دارا بوده ، از هم اکنون می توانید این ویندوز را با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

winxp 2010 سیستم عامل Microsoft Windows XP Service Pack 3 با آپدیت تا January 2011

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

نام نرم افزاری است که به کاربران اجازه استفاده از چندین سیستم عامل را به صورت مجازی به کاربر می دهد. این نرم افزار از بسیاری جهات از VMware Workstation بهتر عمل میکند. برای مثال حجم VMware Workstation حدودا ۵۵۰ مگابایت حجم دارد و به طبع هنگام نصب هم فضای نسبتا زیادی را نیاز دارد. بالعکس VirtualBox شرکت Sun تنها حدود ۷۲ مگابایت حجم دارد و اصلا قابل مقایسه با حجم VMware Workstation نیست.
سرعت بارگذاری برنامه و سیستم عامل های مجازی فوق العاده بالا بوده و تقریبا کاربر اصلا حس نخواهد کرد که ویندوز و یا سیستم عاملش مجازی است. یکی از مهم ترین نکته هایی که در مورد این نرم افزار حتما باید ذکر شود پشتیبانی از ویندوز ۷ است. آخرین نسخه از VMware Workstation تا ویندوز ویستا و ویندوز سرور ۲۰۰۸ را پشتیبانی می کرد اما در VirtualBox ویندوز هفت هم به طور کامل پشتیبانی خواهد شد. پس مژده به افرادی که قصد تماشای هنر جدید مایکروسافت را بدون از دست دادن سیستم عامل قدیمی خود را دارند، با این نرم افزار همه سیستم عامل ها در دستان کاربر خواهد بود. محیط کاربریش بسیار ساده است و همین عامل هم بسیار کمک می کند تا کاربران بیشتری به صوی این نرم افزار جذب شوند. بدون هیچ گونه دردسری نرم افزار نصب شده و انواع سیستم عامل ها نظیر لینوکس، ویندوز و … را به صورت کامل پشتیبانی می کند. کافی است فضایی از هارد را به این نرم افزار اختصاص داده تا سیستم عاملی مجازی شروع به نصب شدن شود. این محصول همانطور که گفته شد کاری از شرکت Sun است که اخیرا متاسفانه نام کشور عزیزمان ایران را از لیست کشورهای ارائه گیرنده خدمات سایت خود برداشته است.

 

VirtualBox استفاده همزمان از چند سیستم عامل مجازی با VirtualBox 4.0.0.69151 Final

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

دراین قسمت قصد معرفی ویندوز ۸ را داریم . اما Windows 8 xTreme چیست ؟ Windows 8 xTreme مبتنی بر همان Windows 7 Final می باشد که یک سری ایرادات قبلی را همراه ندارد . در Windows 8 xTreme هیچ جزئی نسبت به ورژن قبلی حذف نشده و کسانی که با ویندوز ۷ کار می کنند با این ویندوز هم به راحتی می توانند ارتباط برقرار کنند . در واقع ویندوز ۸ , ویندوز ۷ بهینه ساز شده و کم ایرادتر برای کار آسان تر همراه با نمایی جدید و دلپذیر است . ویندوز ۸ بر روی ۲۰۰ سیستم مختلف تست شده و نتایج این تست ها همه موفقیت آمیز بوده . تعداد زیادی نرم افزار به صورت پیش فرض بر روی ویندوز ۸ نصب شده است . در یک جمله می توان ویندوز ۸ را همان ویندوز ۷با سرعت و کیفیت بالاتر و البته با نمایی دلپذیر تر در نظر گرفت.
نکته مهم: لازم به توضیح است که ویندوز ۸ , ویندوز رسمی شرکت مایکروسافت نیست و ویندوز ۷ همچنان آخرین نسخه رسمی مایکروسافت می باشد.

 

WIN8 سیستم عامل ویندوز ۸ – Windows 8 Pre Xtreme Edition X86 & X64

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

مجموعه ای از ۹۰ تم بسیار زیبا و دیدنی برای ویندوز ۷ که در سال ۲۰۱۰ ارائه شده اند ، توسط تیم دانلودها جمع آوری شده و برای استفاده کاربران در اختیار آن ها قرار گرفته است. امیدواریم از استفاده این تم ها در محیط ویندوز ۷ خود نهایت لذت را ببرید.

 

theme مجموعه 90 تم جدید و بسیار زیبا برای ویندوز ۷ به نام Great Themes for Windows 7

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

نرم افزار Wondershare Time Freeze ابزاری قدرتمند در زمینه ساخت محیط مجازی برای سیستم می باشد. به سادگی می توانید، برای بازگرداندن سیستم به حالت اولیه تنها رایانه را راه اندازی مجدد کنید. با این برنامه می توانید با استفاده از کار در محیط مجازی سیستم عامل واقعی را در حالت ثابت نگه دارید که باعث جلوگیری از کندتر و کندتر شدن عملکرد کامپیوتر شما با گذشت زمان خواهد شد. این نرم افزار دسترسی دیگران به پوشه های محافظت شده را ممنوع  می سازد و امکان هرگونه تغییر در فایل های داخل پوشه های محافظت شده را توسط دیگران از بین می برد.

 

Wondershare Time Freeze فریز کردن سیستم عامل با Wondershare Time Freeze v2.0.0

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

UnetBootin نرم افزاری است که به شما کمک می کند تا بدون تفکر زیاد و از دست دادن وقت، نصب ویندوز را با یک فلش مموری انجام دهید این برنامه فلش شما را فرمت می کند و حال شما میبایست با این نرم افزار فلش خود را Bootable کنید و سپس فایل ایزو را با استفاده از نرم افزار بر روی فلش کپی کنید.

 

UNetbootin%204.85 قابليت بوت دادن به USB براي نصب ويندوز با UNetbootin 4.85

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

VMware Workstation نام نرم افزاری مشهور در زمینه ساخت هارد دیسک های مجازی و سیستم عامل های مجازی می باشد. به کمک این برنامه و محیط موجود در آن کاربر قادر به نصل هر نوع سیستم عاملی در آن می باشد. همچنین شما قادر خواهید بود تا با این نرم افزار علاوه بر استفاده همزمان از چند سیستم عامل از ویژگی مدیریت وظایف موجود در برنامه نیز برای سوئیچ نمودن مابین سیستم عامل های موجود در محیط مجازی استفاده نمود. استفاده از چنین محیط های مجازی دارای استفاده های مفید و فراوانی می باشد ، به عنوان مثال کاربری قصد دارد تا نرم افزاری را که به آن از نظر آلوده بودن به ویروس مشکوک است را استفاده نماید. چنین محیط مجازی برای این کار بسیار مناسب اند زیرا هیچ ارتبطی میان هارد اصلی سیستم و محیط مجازی نیست.

 

VMware%20Workstation%20v7.1.261024 سيستم عامل مجازي خود را بسازيد با VMware Workstation v7.1.261024

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Microsoft Windows XP Service Pack 3 تمامی آپدیت ها و بهبود های امنیتی و نرم افزاری سیستم عامل ویندوز اکس پی که طی این ۴ سال مرحله به مرحله عیب یابی و رفع شده را همراه با تعدادی ویژگی های جدید و مفید ویندوز ویستا و حتی ویندوز سرور ۲۰۰۸ داراست. ویندوزی که هم اکنون توسط تیم دانلودها در اختیار شما قرار گرفته است تا آپدیت های همین ماه را دارا بوده ، از هم اکنون می توانید این ویندوز را با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

winxp 2010 سيستم عامل Microsoft Windows XP Service Pack 3 با آپديت تا March 2010

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

Paragon System Upgrade Utilities 2010 به آسانی ویندوز XP و یا Vista خود را به ویندوز ۷ تغییر دهید. با تکنولوژی پیشرو در زمینه تغییر سیستم عامل ، میتوانید بدون ترس سیستم عامل خود را به آخرین ورژن ویندوز آپدیت کنید. با این نرم افزار می توانید تصمیم بگیرید که چقدر سیستم عامل شما فعال باشد و چه فایل هایی بر روی سیستم عامل ۷ منتقل شود.

 

paragon system آپديت ويندوز Vista و XP به Seven با Paragon System Upgrade Utilities 2010

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

آیا ویندوز شما غیرقانونی شده و پیغام های This Copy Of Widows is Not Genuine و یا پیغام هایی شبیه به این را دریافت می کنید ، باید بدانید که ویندوزی که شما نصب کرده اید به صورت غیرمجاز کپی برداری شده است و اصل نیست ! البته تمام ویندوز هایی که در ایران موجود است به شکل غیرقانونی کپی برداری شده اند و این مشکل را دارند . وقتی که ویندوز شما توسط مایکروسافت غیرقانونی شناسایی شود ، دیگر قادر به Update و به روز رسانی ویندوز نیستید و این باعث می شود که ویندوز شما در برابر حفره های امنیتی ناتوان باشد . سایت بزرگ دانلودها به معرفی نرم افزار با نام Make Windows XP 100% Genuine این توانایی را به شما می دهد که بدون هیچ هزینه ای ویندوز خود را قانونی کنید . این کار بیشتر از ۲ ثانیه طول نمی کشد و بسیار آسان است !

 

xp قانونی کردن ویندوز XP با Make Windows XP 100% Genuine

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

در بسیاری از مواقع کاربرانی که به صورت حرفه ای بر روی یک سیستم کامپیوتری کار می کنند و از چندین سیستم عامل مختلف برای رفع نیازهای خود استفاده می کنند ، دچار مشکلاتی در سوییچ نمودن سیستم عامل خود دارند. به عنوان مثال یک برنامه نویس قصد دارد تا نرم افزار خود را بر روی نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز تست نماید. تنها برای تست یک نرم افزار می بایست چندین بار سیستم را Restart نماید تا وارد سیستم عامل شده و به تست برنامه بپردازد . مشکل یاد شده را می توان از جنبه های دیگر نیز مشاهده نمود! کاربری می بایست از چندین سیستم عامل استفاده نماید اما به دلیل مشکلات سخت افزایر قادر به نصب چند سیستم عامل به صورت هم زمان بر روی سیستم نمی باشند. در چنین زمان هایی می بایست از نرم افزارهای سازنده سیستم های مجازی استفاده نمود.
Parallels Desktop نام نرم افزاری می باشد که به کاربران توانایی ساخت سیستم های مجازی را می دهد. به کمک این نرم افزار کاربران قادرند تا به صورت همزمان از چندین سیستم عامل مختلف نصب شده بر روی این سیستم های مجازی استفاده نمایند.  در این نرم افزار کاربران قادر به نصب انواع مختلف سیستم عامل های لینوکس و ویندوز ، Solaris ، FreeBSD و … می باشند. این برنامه از ابزارهای مختلفی تشکیل شده است که این ابزارها ویژگی های مختلفی را برای کاربر فراهم می کنند. این نرم افزار محصولی از شرکت  Parallels Virtualization and Automation Software می باشد.

 

desktop ساخت آسان و حرفه ای سیستمهای مجازی با Parallels Desktop 4.0.6630

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

ویندوز XP جدید و زیبا با طرح و ابزارهای ویستا! ویندوزی برای کسانی که میخواهند ویندوز ویستا و XP را یکجا داشته باشند.نسخه جدید ویندوز Vista vg این رویا را تحقق میبخشد.این ویندوز نسخه XP سرویس پک ۳ میباشد که بهینه شده تا سرعت بالایی داشته باشد و به جای ابزارهای آن از ابزارهای زیبای ویندوز ویستا استفاده شده.مانند تولبار و طرح اصلی قالب. همینطور دارای پنل گدجت های ویندوز ویستا میباشد که شامل: ساعت,تقویم,آب و هوای آنلاین و… که میتوانید به آن اضافه کنید.همچنین این ویندوز درارای چند تم اختصاصی و زیبا به همراه تم اختصاصی شیشه ای می باشد که بسیار زیبا است.

 

xp جدیدترین و زیباترین نسخه ویندوز اکس پی   Windows XP Pro SP3 VistaVG Black 2010

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

سیستم عامل Windows 7 Live CD که به صورت قابل حمل می توان آن را بر روی CD , DVD و یا فلش مموری ذخیره کرد و در همه جا بدون نیاز به نصب ویندوز ، آن را اجرا نمود. جنبه ها و پشتیبانی های مشابه برای این نسخه از ویندوز نیز در دسترس قرار گرفته است که به شما اجازه اجرای ویندوز ۷ را به طور بسیار سریع می دهد که از عملیات طولانی و وقت گیر برای نصب ویندوز جلوگیری می کند.
بی شک برخی از قابلیت های کاربردی ویندوز در این گونه نسخه ها حذف میگردد اما قابلیت های اصلی ویندوز پابرجاست و با استفاده از این بسته قادر هستید در هر جا و در هر زمان ویندوز سون را همراه داشته باشید. هم اکنون می توانید این نسخه از ویندوز محبوب ۷ را با لینک مستقیم و حجمی بسیار کمتر از ویندوز ۷ (نسخه نصبی)   دریافت نمایید.

 

win7 نسخه بدون نیاز به نصب ویندوز 7   Windows 7 Ultimate Live CD

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

اغلب کاربران کامپیوترهای شخصی قادر به تعویض ویندوز خود هستند ، اما هنگام نصب ویندوز مراحل زیادی را باید طی کنند که این امر خود طاقت فرسا بوده و نیازمند زمان زیادی می باشد. شاید تا به حال در بازار سی دی های ویندوزی را دیده باشید که به قابلیت نصب خودکار مجهز هستند. برای استفاده از این قابلیت ، کافی است تا کاربر سی دی را در کامپیوتر خود قرار داده و گزینه نصب را انتخاب نماید. بعد از این عمل تمامی مراحل و گزینه ها به صورت اتوماتیک کامل می شوند و نیازی نیست تا کاربر در این امر دخالتی داشته باشد. استفاده از این قابلیت باعث صرفه جویی در وقت و زمان خواهد شد .
Almeza MultiSet Professional نرم افزاری است قدرتمند که به شما کمک می کند تا به ساخت سی دی های ویندوز با قابلیت نصب خودکار بپردازید. برنامه را باز کرده و یک پروژه جدید را انتخاب کنید ، سپس گزینه هایی در اختیار شما قرار می گیرد که همانند گزینه هایی است که هنگام نصب ویندوز مشاهده می کنید. حال کافی است تا گزینه ها را به صورت دلخواه و به سلیقه خود پر کنید. قابل ذکر است که تمامی اطلاعاتی را که شما در اینجا وارد می کنید ، بعد از نصب ویندوز عینا در مشخصات و .. ویندوز ثبت می شوند. این اطلاعات شامل نام ، نام کامپیوتر، رمز های عبور ، ساعت محلی ، شماره سریال ویندوز، زبان ویندور ، کیبورد و اطلاعات تایپ و… می باشند. همچنین شما با ساخت این گونه سی دی ها می توانید به کسانی که طریقه نصب ویندوز را نمی دانند کمک کرده و برای آن ها نیز ویندوزی با نصب خودکار بسازید. از قابلیت های دیگر این برنامه می توان به تنظیم خودکار نرم افزارها بعد از نصب ویندوز ، ساخت سی دی ها یا دیسک های bootable ، برگرداندن خودکار ویندوز یا نرم افزارها به حالت اولیه ، نصب از راه دور”Remote” ویندوز و… اشاره کرد.

 

almeza نصب خودکار ویندوز و نرم افزار ها با Almeza MultiSet Professional 7.1

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

سیستم عامل ها بسیار حساس می باشند و در صورت انجام دستورات نادرست و یا اجرای یک فایل آلوده یا حتی نصب یک برنامه ناهماهنگ دچار مشکلاتی می شوند. معمولا کاربران ویندوز پس از گذشت زمان زیاد از نصب ویندوز با پیغام های خطایی مواجه می شوند که منشا آن ها نا مشخص می باشد. این پیغام های خطا ممکن است بر اثر پاک نمودن یک نرم افزار از سیستم باشد که به طور نیمه کاره حذف شده است و یا مربوط به یک برنامه در حال اجرا که به علت تغییر مسیر اصلی فایل برنامه دچار مشکل شده است.Error Repair Professional نرم افزاری می باشد که کابران به وسیله آن می توانند اقدام به برطرف سازی خطاهای سیستم خود نمایند. این نرم افزار با جستجوی خودکار در سیستم و رجیستری ویندوز منشا پیغام های خطای مربوطه را پیدا نموده و در برطرف سازی آن اقدامات لازم را به عمل می آورد. همجنین این نرم افزار بسیاری از مشکلات و خطاهای پنهانی ویندوز را که معمولا برای کاربر نمایش داده نمی شود را کشف و آنها را نیز برطرف می کند.

 

error ازبین بردن پیغامهای خطای ویندوز با Error Repair Pro 4.1.0

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

برنامه Ghost برنامه جالبی است که به ما این امکان را می دهد تا از تمام هارد دیسک یا یک پارتیشن خاص ، image بگیریم و در مواقعی همچون موارد زیر از آن استفاده کنیم:
هنگامی که به یک مشکل جدی برمی خوریم یا زمانی که می خواهیم تنظیمات یکسانی را روی تعداد زیادی کامپیوتر انجام دهیم. مثلاً پارتیشن بندی یکسان، سیستم عامل و برنامه های یکسان و یا …
Norton Ghost داده های کامپیوتر شما را از گزند هرگونه حادثه ای در امان می دارد و به شما امکان می دهد تا یک image پشتیبان از هارددیسک یا پارتیشن مورد نظر خود بگیرید.
علاوه بر این شما به طور مستقیم می توانید دو کامپیوتر را از طریق شبکه، USB یا ارتباط موازی Ghost کنید.

تکنولوژی های اصلی برنامه:
- تهیه Backup به صورت کامل از سیستم
- بک آپ از فایلها و فولدرها
- توانایی آپدیت بک آپ به این صورت که فقط از فایلهایی که تغییر یافته اند بک آپ می گیرد
- توانایی تنظیم گرفتن بک آپ به صورت زمانی
- توانایی فشرده سازی و قفل کردن حرفه ای Backup ها

 

norton بهترین برنامه تهیه نسخه پشتیبان از ویندوز   Norton Ghost 15

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 اگر از کاربران Windows 7 باشید حتما نگران فعال سازی ویندوز خود هستید، به گفته مرکز تحقیقات IDC ویندوز ۷ در آمریکا ۲۵/۰۰۰ شغل ایجاد می‌کند. این گفته بر اساس پیش‌بینی میزان فروش این محصول در کل جهان و آمریکاست. اینگونه پیش‌بینی شده است که ویندوز ۷ در آمریکا ۶۰ میلیون نسخه و در کل جهان ۱۷۷ میلیون نسخه فروش خواهد داشت. در این میان ۴۱ میلیارد دلار به شرکای مایکروسافت سود خواهد رسید که بخش اعظمی از آن صرف فرهنگ استفاده از ویندوز ۷ خواهد شد. حال شما با در دست داشتن این کرک نیاز به پرداخت این هزینه سنگین ندارید . تنها با چند کلیک ویندوز شما کاملا فعال می شود و به راحتی میتوانید از ویندوز ۷ استفاده نمایید و لذت ببرید.

 

win7crack فعال سازی ویندوز 7   Crack Windows Seven

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 

 

 

آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که بخواهید ویندوز خود را آپدیت کنید و با مشکل غیر قانونی بودن ویندوز بر خورد کنید ؟ آیا تا به حال شده که بخواهید از سایت Microsoft فایلی دریافت کنید اما باز هم با مشکل غیر قانونی بودن ویندوز برخورد کنید.از آنجایی که بسیاری از ویندوز های که در ایران وجود دارد و همه از یک سریال استفاده می کنند و قانون کپی رایت وجود ندارد بسیاری از ویندوز های ما غیر قانونی است و شرکت Microsoft این ویندوز های را غیر اصل یا غیر قانونی می شناسد و با به روز رسانی ویندوز کاربرد قبلی خود را از دست میدهد.
به کمک نرم افزار Windows Genuine Advantage Validation شما میتوانید ویندوز خود را اصل و قانونی کنید و به راحتی به , به روز رسانی ویندوز خود بپردازید این نرم افزار کاملا کرک شده می باشد که میتواند بسیاری از مشکلات ویندوز شما را رفع کند.این نرم افزار قابلیت استفاده در ویندوز ۷ ,Vista , XP , 2000 را دارد و این نسخه ها را برابر اصل می کند.

 

microsoft کرک محصولات مایکروسافت با Microsoft Genuine Advantage Validation V3.0

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 تا پیش از این مایکروسافت به شدت در مورد ویندوز ۷ مخفی کاری می کرد. هرچند که تصاویری از برخی نرم افزارهای تغییر یافته سیستم عامل جدید منتشر شده بود. اما با ارایه نسخه بتای ویندوز ۷ مشخص شد سیستم عامل جدید جزو عمده ترین تغییرات ویندوز از زمان روی کار آمدن ویندوز ۹۵ بوده است. اولین ویژگی که برای بسیاری از کاربران بسیار مهم می باشد معماری زیر بنایی ویندوز ۷ می باشد که دیگر مانند ویستا مجبور به جستجو جهت درایور های مخصوص و مشکلات عدم نصب نرم افزار ها و … وجود نخواهند داشت و به گفته مایکروسافت این مشکلات در این نسخه از ویندوز حل شده است!  در این نسخه از ویندوز شرکت مایکروسافت با تحلیل هایی که از کاربران خود به عمل آورد سعی نمود ویندوز۷ را بهینه نماید که این بهینه سازی در محیط کاربری و سایر قسمت های این نسخه از ویندوز ارائه شده است.
هم اینک می توانید نسخه نهایی ویندوز سون (۳۲ بیتی -  Ultimate) را دانلود کنید

 

 

 

 windows7 downloadha.com2 دانلود نسخه نهایی ویندوز 7 با لینک مستقیم   Windows 7 Ultimate Final Version

 

 Windows 7 Ultimate Final Version

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم
آخرین مطالب