دانلود نرم افزار ، بازی ، موبایل ، بخش های متنوع
پایگاه دانلود ایران

 هنگامی که به روی ویندوز خود نرم افزار و یا بازی نصب می کنید، فایل های مختلفی در پوشه های متعددی کپی می شوند تا با استفاده از آنها برنامه به درستی اجرا کند، اگر تعداد برنامه های نصب شده روی ویندوز زیاد شود برنامه های با هم تداخل پیدا می کنند و علاوه بر کندی سرعت سیستم، فضای زیادی را روی هارد اشغال می کنند، در این مواقع با حذف برنامه های غیر ضروری علاوه بر آزاد سازی فضای اشغال شده روی هارد می توان سرعت سیستم را تا حدی افزایش داد. آیتم Add/Remove Programs در کنترل پانل ویندوز برای حذف برنامه های نصب شده تدارک دیده شده است ولی این ابزار امکانات ویژه برای این کار ندارد و هنگام مواجه شدن با برنامه های غیر استاندارد دچار مشکل می شود و برنامه را به صورت ناقص حذف می کند.

 

 unistaller پاك كردن نرم افزارها از ريشه با Ashampoo UnInstaller 4.03

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 ebooti FileTweak v3.0 نام نرم افزاری است که بوسیله آن می توانید تاریخ ایجاد و دست کاری فایل های JPG و فولدرها رو تغییر بدهید . تغییر تاریخ و ویرایش فایل ها و فولدرها ، ویرایش آخرین استفاده از فایل با فولدر ، تغییر Change Only یا فایل های مخفی یا فایل های فشرده از دیگر امکانات این نرم افزار است .

 

febooti تغيير در Properties فايل ها با Febooti FileTweak v3.0

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Ultra Recall Professional v4.1.0.7 نام نرم افزاری است که برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده و با آن می توانید تمامی کارهای روزمره ای را که در محیط ویندوز انجام داده اید را ثبت کنید و در صورت نیاز برای یادآوری به این نرم افزار مراجعه نمایید . این نرم افزار تمامی برنامه های الکترونیکی و تمام نرم افزار ها ، متن ها ، بازی ها ، و … را برای شما ثبت می کند.

 

 ultra ثبت عمليات روزمره ويندوز با Ultra Recall Professional v4.1.0.7



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

یک پاک کننده کامل وتمام عیار برای هارد دیسک شما و محافظت از برگرداندن غیر مجاز دوباره اطلاعات و فایل های  پاک شده . با O&O SafeErase حتی هکرها , جاسوس ها و سارقین اطلاعات هم نمی توانند فایل های پاک شده  توسط این نرم افزار را بازیابی و دوباره به حالت اول برگردانند  این برنامه بوسیله ۵ متد مختلف اطلاعات رو از روی سیستم حذف میکند ود آخر گزارش کاملی از فایلهای حذف شده  رو برای شما نمایش میدهد

o%26o حذف کامل اطلاعات از سیستم با O&O SafeErase 4.1.103

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 20 ارديبهشت 1392برچسب:دانلود نرم افزار O&O SafeErase 4,1,103,
ارسال توسط میثم
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 ... 12 13 14 15 16 ... 17 صفحه بعد