دانلود نرم افزار ، بازی ، موبایل ، بخش های متنوع
پایگاه دانلود ایران

 داستان بازی در خارج از زمین اتفاق می افتد و شما به عنوان یکی از اعضای نیروی تفنگداران دریایی، برای نجات زمین از حمله ی بیگانگان وارد میدان نبرد می شوید.  در این بازی سوم شخص که آرمان های یک بازی نقش آفرینی در آن دیده می شود، سلاح های جالبی به چشم می خورند. سلاح های مثله : اره ی برقی، چکش های سنگین و سلاح های گرمی هم چون Plasma Guns و غیره، می توانند برای مبارزه با دشمنان استفاده شوند.

در این بازی بازیکنان نمی توانند پشت موانع پناه بگیرند ولی می توانند به صورت پیشرفته به نیرو های زیادی مجهز شوند. همانطور که قبلا هم اشاره کردم، این بازی یک بازی سوم شخص نقش آفرینی است. پس بازیکنان می توانند درجه ی مهارت خود را بالا ببرند و خود را با قابلیت های جدید به روز کنند. از جمله قابلیت های خوب بازی، بخش شبکه ای آن است که بازیکنان می توانند شخصیت خود را طبق سلیقه ی دلخواه طراحی کنند. بخش مالتی و چند نفره ی بازی به دو بخش  مبارزه ی رو در رو  و  مبارزه در حالت مشترک یا همان Co-op تقسیم شده است و بازیکنان می توانند مراحل اصلی از داستان بازی را به صورت دو نفره به پایان برسانند. در این بازی دو گروه حضور دارند. یک، گروه Space marines و دوم Chaos Space Marines که طرف خرابکار بازی را شامل میشوند. موتور گرافیکی بازی Phoenix Engine نام دارد ولی از پیش نمایش های مختلفی که از بازی دیدم، گرافیکی خوبی از آن به چشم نمی خورد و جزییات خوب طراحی نشدند.

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی و سالم بازی|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲ گیگابایت|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire و ۷ سرور دیگر|

 

space marine cover small دانلود بازی Warhammer 40,000: Space Marine برای PC

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 موضوع اصلی بازی سرزمین مردگان بر این اثاث است که شما تنها بازمانده از یک حادثه هستید. شما به کلی در یک جزیره اسرار آمیز گم شدید، و از این بدتر همسر شما ناپدید شده است و نمی دانید آیا زنده است یا مرده؟ در کجای این جزیره مرموز است؟ و در اینجا اهی از اعماق وجودتان خواهید کشید، و از همه مهمتر اینکه چگونه باید از پس این زامبی های عجیب و غریب بر آمد؟ سازندگان این بازی وعده داده اند که می خواهند در هر جای از جزیره از به کار گیری زامبی های استفاده کنند که به صورت مرموزی شما را محاصره می کنند و ناگهان به صورت غریزی و دست جمعی شما را مورد حمله ناگهانی قرار می دهند. هرچند به نظر نمی رسد که این کار جز آخرین هنرهای اختراعی مبارزاتی برای زامبی ها باشد در بازی باشد. اما با تمام این حرف ها، بازی سرزمین مردگان یک بازی شوتر سرعتی است چه در گام ها و چه در تیر اندازی ها.

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی و RELOADED بازی به همراه آپدیت|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱٫۷ گیگابایت|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire و ۷ سرور دیگر|

|آپدیت شماره ۳ بازی به پست افزوده شد|

 

dead island test دانلود بازی Dead Island برای PC

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 Falco Crushes یک بازی کم حجم و گرافیکی بسیار زیبا برای کامپیوتر می باشد. شما در این بازی ماشین سواری، علاوه مسابقه دادن، مبارزه هم می کنید. این بازی زیبا و جذاب را از وب سایت دریافت کنید.

 

Falco Crushes دانلود بازی کم حجم Falco Crushes برای PC

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 در دو سال  نیم پیش یعنی در اواسط سال ٢٠٠٩ میلادی  کمپانی بازیسازی ubisoft بازی ندای خوارز: کارتل در عصر جدید و در دنیایی مشابه به غرب وحشی کابوی‌ها رخ می‌دهد. سفری خونین از شهرهای لوس آنجلس آمریکا تا خوارز مکزیک در داستانی دلیرانه با شخصیت‌هایی جالب توجه و انتخاب‌های بسیار متنوع در گیم پلی بازی. عدالت را در این تیراندازی وسترن در دست بگیرید . بعد از ۳ سال از  منتشر ساختن اولین عنوان  از سری بازی های رایانه ای Call of Juarez تصمیم بر این گرفت که  عنوانی خارق العاده ای دیگری را به منظور ادامه ای بر بازی رایانه ای Call of Juarez  منتشر کند و در زمانی که بازی رایانه  ای Call of Juarez: Bound منتشر گرداند مورد تقدیر سازمان ها قرار گرفت و در طرفی دیگر توانست نمرات بالای را دریافت کند  و  این بدین معنا بود که سری بازی های رایانه ای Call of Juarez سری محبوبی است و بالاخره بعد از ۲ سال از انتشار  دومین عنوان این سری از بازی های رایانه ای یعنی در سال ۲۰۱۱ میلادی  کمپانی بازیسازی ubisoft تصمیم بر این گرفت که سومین عنوان از سری بازی  های رایانه ای وسترنی Call of Juarez را رونمایی کند. بازی رایانه ای Call of Juarez: The Cartel سومین عنوان از سری بازی های رایانه ای Call of Juarez است.

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire و ۷ سرور دیگر|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳ گیگابایت|

|آپدیت شماره ۱ بازی به پست افزوده شد|

 

call of juarez cover small دانلود بازی Call of Juarez: The Cartel برای PC

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 بازی The Baconing را می توان نسخه جدیدی از DeathSpank ها دانست، چرا که کاراکترها و شخصیت های بازی نظیر آن می باشد. این بازی مهیج با ژانر RPG توسط کمپانی Hothead Games حمایت شده است و کمپانی Electronic Arts نیز حق نشر آن را بر عهده داشته است. بازی مربوط به موجودات عجیبی است که به انسان های شاخ دار، یا گوزن آدم نما شهرت دارند و در دنیایی پر خطر به سراغ ماجراجویی می روند. مکان های تخیلی و جهنمی عجیبی در بازی مشاهده خواهید کرد که هریک به نوبه خود منحصر بفرد طراحی شده اند. بازی از گرافیک مناسبی برخوردار است و مراحل متنوع آمیخته با زد و خورد های هیجان انگیز را در این بازی تجربه خواهد کرد. در بازی نیروهای مختلفی به دور از قدرت بشری را مشاده خواهید کرد که هریک از آنها برای گیمر تازگی دارد. بازی از محیطی سه بعدی بهره می برد که با یک گیم پلی منحصربفرد می تواند یک بازی خاطره انگیز را که در ذهن ها می ماند رقم بزند.

 

The Baconing cover small دانلود بازی The Baconing برای PC

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 امروز پک جدیدی برای نسخه "قرون وسطی" بازی بسیار زیبای سیمز عرضه شد ! این پک با نام Pirates & Nobles Adventure به بازیکنان آزادی بازی کردن به هر نحوی که دوست دارند را می دهد ، بدون هیچ گونه غفلت از قابلیت های جدیدی که در این نسخه از بازی وجود دارد و همچنین یک گزینه جاه طلبی پادشاهانه (Kingdom Ambition) استفاده کنند. ماجرای قهرمانانه یک بازیکن زمانی آغاز می شود که دزدان دریایی آربیویله و خواص تردونی به مرز پادشاهی می رسند ، به جنگ های متعدد با شمشیر می پردازند ، ترس عاشقانه ایجاد می کنند و ماجراهای مرموزی را بوجود می آورند. برای کسانی که از مراحل قهرمانانه لذت می برند ، مهمان های هیجان انگیز جدیدی در سرتاسر این بازی وجود دارند که ماجراهای شما را گسترده تر می کنند. این کار میتونه پیدا کردن منشاء جوانی یا محافظت از پادشاهی در برابر دشمنان بیگانه می باشد. شما از هم اکنون می توانید این پک بسیار زیبا را برای اولین بار و به صورت رایگان از وبسایت  با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

sims pirates cover small دانلود پک جدید بازی سیمز The Sims Midieval: Pirates and Nobles

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 Chuzzle Deluxe یک بازی گرافیکی بسیار زیبا و کم حجم می باشد که شما باید موجودات رنگی بامزه را مرتب کنید. این بازی بسیار زیبا دارای گرافیک مناسب بوده و نیازی به سیستم قدرتمند ندارد. امیدواریم این بازی زیبا مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

Chuzzle Deluxe دانلود بازی Chuzzle Deluxe برای PC

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 سرانجام نسخه شک بر انگیز بازی فوق العاده زیبای Deus Ex: Human Revolution به طور کامل تست شد ! چندین روز پیش بازی توسط گروهی هکر نامعتبر کرک شد و کاربران زیادی در دنیا بر سالم بودن نسخه تاکید داشتند و عده ای هم با مشکل روبرو بودند. سرانجام ۲روز پیش کرکی نهایی و سالم برای بازی عرضه شد که بر روی تمامی CPU های Intel و AMD بازی قابل اجرا بوده و مشکلاتی از قبیل کند شدن بازی برطرف شد. دلیل تاخیر در ارسال این بازی بر روی وبسایت ، تست و بررسی نسخه بازی بوده تا مثل همیشه بازی ای کاملا سالم در احتیار کاربران محترم وبسایت قرار بگیرد.

داستان بازی در سال ۲۰۲۷ جریان دارد ، یعنی ۲۵ سال قبل از وقایع اتفاق افتاده در Deus Ex ! داستان اصلی این عنوان ، در پنج شهر مختلف روی می دهدکه از میان آنها می توان به شانگهای و مونترال اشاره نمود. Adam Jensen ، یکی از شخصیت های متزلزل و غیر قابل پیش بینی در Human Revolution است و شما در طول بازی مجبورید با اخلاق و اعمال وی دست و پنجه نرم کنید ، زیرا نقش او را شما عهده دار خواهید بود. وی از افسران امنیتی متشخص در شرکت صنایع Sarif می باشد و مدت هاست که به کار در آنجا مشغول است. کاری که او در این شرکت اعمال می کند ، حفاظت از یک آزمایشگاه تحقیقاتی است که دانشمندان Sarif ، تمام روز در آنجا مشغول بکار هستند.

|نسخه کاملا تست شده ، به همراه کرک Update v 1.1.622.0 PROPER|

|به همراه Bonus DVD بازی با حجم ۴٫۳ گیگابایت برای اولین بار در وبسایت های ایرانی|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳ گیگابایت|

 

deus ex pc cover small دانلود بازی Deus Ex: Human Revolution برای PC

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 Cubis Gold یک بازی کم حجم و گرافیکی بسیار زیبا است که باید مکعب های رنگی را مرتب نمایید. این بازی بسیار زیبا دارای ۳۰۰ مرحله می باشد که می تواند مدت زیادی شما را سرگرم نماید. بازی Cubis Gold هم اکنون از وب سایت دریافت نمایید.

 

Cubis Gold بازی بسیار زیبای مکعب های رنگی Cubis Gold 2 برای PC

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 بازی بسیار جالب و فکری معروف X-O را که توسط وب سایت دانلود طراحی و ساخته شده است را برای شما عزیزان معرفی می کنیم. این بازی فارسی و بسیار کم حجم که نیازی به نصب کردن هم ندارد می تواند ابزاری بسیار مناسب برای زمان بیکاری شما باشد. امیدواریم این بازی اختصاصی مورد قبول شما بازدیدکنندگان عزیز واقع شود.

 

X O Downloadha دانلود بازی فکری X O اختصاصی دانلودها

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 در این بازی مهیج شما می بایست به ساخت ناوگان های بزرگی از کشتی پرداخته و با مدیریت لنگرگاه های خود به آن ها فرمان دهید. با استنفاده از اختراعات دانشمندان خود به قدرت های باورنکردنی برسید و فرمانده ای منطقه را به دست بگیرید. به دور دنیا سفر کنید و مهارت های خود را امتحان کرده و تردستی خود را افزایش دهید. استراتژی خود را مهیا بسازید تا با بهترین و موثرترین راه ها به جنگ با با چیزهای خطرناک بسیاری که در اعماق دریا کمین کرده اند مبارزه کنید. این بازی دارای ۶۵ مرحله سرگرم کننده می باشد که می تواند ساعت ها شما را مشغول کند.

 

Youda Fisherman تجربه مدیریت بندرگاه در بازی زیبای Youda Fisherman

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 بازی بولینگ Ten Pin Championship Bowling Pro بسیار زیبا را برای شما عزیزان  قرار داده ایم. این بازی مخصوص PC می باشد. امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید.

 

Ten Pin Championship Bowling Pro بازی زیبای بولینگ Ten Pin Championship Bowling Pro برای PC

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 بازی کم حجم، گرافیکی و بسیار زیبای Nervebit Mosaic را برای شما عزیزان در وب سایت قرار دادده ایم. این بازی فکری علاوه بر حجم پایین، بسیار سرگرم کننده می باشد. امیدواریم بازی Nervebit Mosaic مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

Nervebit Mosaic بازی کم حجم و بسیار زیبای Nervebit Mosaic 1.0 برای PC

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 در E3 امسال، بازی های زیادی به نمایش درآمدند که Tropico 4 یکی از آن ها بود. بازی ای که یک عنوان شبیه ساز تجارت است و علاقه مندان خاص خودش را دارد. در Tropico 4 بازیکنان با قسمت های جدیدی مواجه می شوند که در نسخه های قبلی وجود نداشتند. این عنوان شما را برای راه انداختن یک تجارت جدید تشویق می کند. در این بازی اتفاقات زیادی رخ خواهند داد. به یکباره قیمت نفت بالا می رود، ناگهان سونامی می آید و آتش فشانی در جایی فوران می کند. تمام این اتفاقات روی برنامه های اقتصادی بازی تأثیرگذار خواهند بود. البته لازم به ذکر است که این حوادث به صورت کاملاً اتفاقی (Random) در قسمت داستانی بازی اتفاق می افتند، چرا که بازی یک آزادی خاص مانند عنوان های Sandbox دارد. همچنین جزیره Tropico که بازی در آن جریان دارد، سه تا چهار برابر بزرگتر از جزیره ای است که در نسخه قبلی قرار داشت. از قسمت هایی که به درخواست طرفداران به این عنوان اضافه شده، می توان به ساختمان ها و قابلیت های ارتقایی مختلف اشاره کرد. ساختمان هایی مانند ایستگاه آتش نشانی، مکان های توریستی جدید، نیرگاه برق هسته ای، سالن بورس و ساختمان وزیر به این عنوان اضافه شده اند. جزیره Tropico دارای یک دولت خاص خودش است و نوعی دموکراسی خاص دارد. شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت نمایید.

|به همراه دانلود در یک پارت ۴ گیگابایتی با لینک مستقیم|

 

tropicoIV cover دانلود بازی Tropico 4 برای PC

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

  Shaun White: Skateboarding عنوان بازی زیبایی است که نگرش نوینی به ژانر بازی های اکشن ورزشی می بخشد، که جدیدترین عنوان از نوع خود در این سبک بازی های ورزشی می باشد که با همکاری ورزشکار معروف و شناخته شده این رشته، یعنی “Shaun White” طراحی و ساخته شده است. این بازی به عنوان جدیدترین نسخه خود تاکنون ، تمامی حس و هیجان انجام حرکات نمایشی با اسکیت برد را برای طیف وسیعی از طرفداران این رشته ورزشی با محقق نمودن تمامی رویاهای آنان و اجازه دادن به آنها برای تبدیل یک شهر ساکت و بی روح به آرمان شهری فوق العاده برای انجام حرکات نمایشی بوسیله اسکیت برد به ارمغان می آورد.

همچنین آنها می توانند مسیر خود را به هر روشی که دوست دارند اسکیت کنند، تا دنیای اسکیت بازی دلخواه خود را که همچنین می تواند با دیگر دوستان به اشتراک گذاشته شود، ایجاد نمایند! Shaun White: Skateboarding به اسکیت بازان این قدرت را می دهد تا پای خود را فراتر از تمامی محدودیتها بگذارند!

|برای اولین بار در وبسایت های ایرانی ، نسخه سالم SKIDROW بازی|

|به همراه دانلود در یک پارت ۶٫۳ گیگابایتی با لینک مستقیم|

 

Shaun White cover small دانلود بازی Shaun White Skateboarding برای PC

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران
آخرین مطالب