دانلود نرم افزار ، بازی ، موبایل ، بخش های متنوع
پایگاه دانلود ایران

 

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.

هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا May 2011 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Student Edition می باشد که علاوه بر نسخه کامل ویندوز ، شامل نرم افزارهای پیش زمینه ای می باشد که برای دانشجویان و دانش آموزان کاربرد بسیاری دارد. در ادامه مطلب می توانید توضیحاتی را مربوط به این نسخه جدید و تفاوتی که با نسخه های قبلی دارد مشاهده نمایید. شما از هم اکنون می توانید این ویندوز را به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

Microsoft Windows XP SP3 Corporate Student Edition سیستم عامل Microsoft Windows XP SP3 Corporate Student Edition May 2011

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

مسیر رسیدن به بهترین لیگ بسکتبال جهان یعنی  NBA  کاملا عوض شده . شما هر سال پس از ساختن بازیکن مورد نظر خودتون در بخش  My Player  , باید در لیگ تابستانی و مراسم Draft شرکت می کردید. این روند تقریبا طولانی  برای خیلی ها خسته کننده و ملال آور بود ولی امسال ماجرا به کل تغییر کرده . شما پس از ساختن بازیکن مستقیم به مراسم  Rookie Showcase  میروید . این رویداد که در Madison Square Garden  روی می دهد برای دوران حرفه ای پیش رویتان بسیار مهم است . تمامی بازیکن یاب ها و مربیان در آنجا حاضر هستند تا از نزدیک بازی شما را مشاهده و درباره ی انتقال شما به تیم هایشان تصمیم های دقیق تری بگیرند. شما در آنجا بازی هایی رو در رو  را با دیگر شرکت کننده ها انجام خواهید داد و آمار و عملکرد های شما به دقت مورد برسی قرار می گیرند. این اعداد آینده شما را در جایگاهتان در  Draft  معلوم خواهد کرد. شما از هم اکنون می توانید نسخه PSP این بازی را نیز به طور رایگان و با لینک مستقیم  دریافت نمایید.

 

nba 2k12 psp cover دانلود بازی NBA 2K12 برای PSP

 

 

تصاویری از محیط بازی:

nba 2k12 psp 01 دانلود بازی NBA 2K12 برای PSP nba 2k12 psp 02 دانلود بازی NBA 2K12 برای PSP

nba 2k12 psp 03 دانلود بازی NBA 2K12 برای PSP nba 2k12 psp 04 دانلود بازی NBA 2K12 برای PSP

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 

سرانجام نسخه نهایی سرویس پک ۱ ویندوز محبوب و دوست داشتنی ۷ منتشر شد ! چندی پیش نسخه جداگانه آپدیت سرویس پک ۱ که نهایی نیز بود ، در وبسایت دانلودها برای شما کاربران محترم قرار گرفت و هم اکنون نسخه ی نهایی ویندوز که همراه با نصب خود ویندوز می باشد برای شما آماده شده است. از ویژگی های این نسخه می توان به All In One بودن آن اشاره کرد که به معنای آن می باشد که تمامی نسخه های Starter , Home Premium , Ultimate , Enterprise , Professional , Starter را در نسخه ۳۲ بیتی برای نصب کامل را برای شما به همراه دارد. همچنین اگر شما نسخه ۶۴ بیتی ویندوز ۷ را می خواهید که نصب کنید ، دقت داشته باشید که این مجموعه تنها برای آپدیت نسخه ۶۴ بیت می باشد که توضیحات کامل این موضوع در ادامه مطلب برای شما موجود است. همچنین ویژگی منحصر به فرد این نسخه با نسخه های قبلی ، کپی اصلی از دیسک اوریجینال ویندوز ۷ سرویس پک ۱ بوده که هیچ دستکاری در فایل های ویندوز نشده و ۱۰۰% اوریجینال می باشد. به عبارتی دیگر ، نسخه قرار گرفته در سایت ، همراه داشتن نسخه های Retail و OEM ویندوز بوده .به همین دلیل باید پس از نصب ، اگر خواستار نسخه کرک شده باشید ، ۲ کرک برای شما قرار داده شده که با استفاده از آن ها می توانید ویندوز خود را برای همیشه فعال سازی کنید و از آپدیت و نسخه کامل آن استفاده کنید. توضیحات کامل نصب و نکات اضافی در ادامه مطلب موجود می باشد
 

|به همراه دانلود با لینک مستقیم برای اولین بار در وبسایت های ایرانی|

 

win7 sp1 final دانلود نسخه نهایی ویندوز 7 سرویس پک یک   Windows 7 Service Pack 1

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

امروز ، سرویس پک شماره ۱ ویندوز محبوب و دوست داشتنی ۷ ، تایید شد ! چندین روز پیش ، آپدیتی با عنوان سرویس پک ۱ در وبسایت های مختلفی عرضه شد که نیاز به بررسی و تایید داشت. تیم دانلودها بررسی های لازم را انجام داد و تایید این نسخه را به اطلاع کاربران و همخوانی کامل و دقیق آن با نسخه قرار گرفته در سایت مایکروسافت را اعلام می دارد. توضیحات کامل نصب و شرایط نصب این آپدیت برای ویندوزهای ۷ شما ، در ادامه مطلب به طور کامل و قدم به قدم نوشته شده است. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت تایید شده و سالم را به صورت رایگان و با لینک مستقیم  دریافت نمایید.

|این نسخه ، تنها سرویس پک ۱ برای ویندوز ۷ بوده و شامل خود ویندوز نمی شود|

 

win7  sp1 دانلود نسخه نهایی سرویس پک ۱ ویندوز ۷ – Microsoft Windows 7 Service Pack 1 RTM

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

فیفا ۱۲ نام بازی بی نظیری می باشد که امسال امتیاز باورنکردنی ۹٫۵ از ۱۰ را به خود اختصاص داد. این بازی برای کنسول ها و کامپیوتر عرضه شد و توانست رضایت بسیاری از گیمرهای سرتاسر دنیا را جلب نماید. در این بازی موتور گرافیکی به کل بهبود پیدا کرده است و هوش مصنوعی بازیکنان دو چندان شده است. موتور فیزیکی جدید EAمخصوص ساخت حرکاتی خاص مانند کنار زدن بازیکنان و تنه های شدید و سایر حرکات فیزیکی ساخته شده که در کنار آن جزییات زیادی هم به اینگونه برخوردها افزوده شده . EA هوش مصنوعی جدیدFIFA 12 راPro Player Intelligence می نامد.در چنین حالتی بازیکنان در این بازی می فهمند که چه کسی به آن ها نزدیک می شود و بر اساس خصوصیت های او از خود واکنش نشان می دهند. شما از هم اکنون می توانید نسخه PSP این بازی را نیز به طور رایگان و با لینک مستقیم  دریافت نمایید.

 

fifa 12 psp cover دانلود بازی Fifa 12 برای PSP

 

 

تصاویری از محیط بازی:

fifa 12 psp 01 دانلود بازی Fifa 12 برای PSP fifa 12 psp 03 دانلود بازی Fifa 12 برای PSP

fifa 12 psp 02 دانلود بازی Fifa 12 برای PSP fifa 12 psp 04 دانلود بازی Fifa 12 برای PSP

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 

 

Microsoft Windows XP Service Pack 3 تمامی آپدیت ها و بهبود های امنیتی و نرم افزاری سیستم عامل ویندوز اکس پی که طی این ۴ سال مرحله به مرحله عیب یابی و رفع شده را همراه با تعدادی ویژگی های جدید و مفید ویندوز ویستا و حتی ویندوز سرور ۲۰۰۸ داراست. ویندوزی که هم اکنون توسط تیم دانلودها در اختیار شما قرار گرفته است تا آپدیت های همین ماه را دارا بوده ، از هم اکنون می توانید این ویندوز را با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

winxp 2010 سیستم عامل Microsoft Windows XP Service Pack 3 با آپدیت تا January 2011

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

نام نرم افزاری است که به کاربران اجازه استفاده از چندین سیستم عامل را به صورت مجازی به کاربر می دهد. این نرم افزار از بسیاری جهات از VMware Workstation بهتر عمل میکند. برای مثال حجم VMware Workstation حدودا ۵۵۰ مگابایت حجم دارد و به طبع هنگام نصب هم فضای نسبتا زیادی را نیاز دارد. بالعکس VirtualBox شرکت Sun تنها حدود ۷۲ مگابایت حجم دارد و اصلا قابل مقایسه با حجم VMware Workstation نیست.
سرعت بارگذاری برنامه و سیستم عامل های مجازی فوق العاده بالا بوده و تقریبا کاربر اصلا حس نخواهد کرد که ویندوز و یا سیستم عاملش مجازی است. یکی از مهم ترین نکته هایی که در مورد این نرم افزار حتما باید ذکر شود پشتیبانی از ویندوز ۷ است. آخرین نسخه از VMware Workstation تا ویندوز ویستا و ویندوز سرور ۲۰۰۸ را پشتیبانی می کرد اما در VirtualBox ویندوز هفت هم به طور کامل پشتیبانی خواهد شد. پس مژده به افرادی که قصد تماشای هنر جدید مایکروسافت را بدون از دست دادن سیستم عامل قدیمی خود را دارند، با این نرم افزار همه سیستم عامل ها در دستان کاربر خواهد بود. محیط کاربریش بسیار ساده است و همین عامل هم بسیار کمک می کند تا کاربران بیشتری به صوی این نرم افزار جذب شوند. بدون هیچ گونه دردسری نرم افزار نصب شده و انواع سیستم عامل ها نظیر لینوکس، ویندوز و … را به صورت کامل پشتیبانی می کند. کافی است فضایی از هارد را به این نرم افزار اختصاص داده تا سیستم عاملی مجازی شروع به نصب شدن شود. این محصول همانطور که گفته شد کاری از شرکت Sun است که اخیرا متاسفانه نام کشور عزیزمان ایران را از لیست کشورهای ارائه گیرنده خدمات سایت خود برداشته است.

 

VirtualBox استفاده همزمان از چند سیستم عامل مجازی با VirtualBox 4.0.0.69151 Final

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

دراین قسمت قصد معرفی ویندوز ۸ را داریم . اما Windows 8 xTreme چیست ؟ Windows 8 xTreme مبتنی بر همان Windows 7 Final می باشد که یک سری ایرادات قبلی را همراه ندارد . در Windows 8 xTreme هیچ جزئی نسبت به ورژن قبلی حذف نشده و کسانی که با ویندوز ۷ کار می کنند با این ویندوز هم به راحتی می توانند ارتباط برقرار کنند . در واقع ویندوز ۸ , ویندوز ۷ بهینه ساز شده و کم ایرادتر برای کار آسان تر همراه با نمایی جدید و دلپذیر است . ویندوز ۸ بر روی ۲۰۰ سیستم مختلف تست شده و نتایج این تست ها همه موفقیت آمیز بوده . تعداد زیادی نرم افزار به صورت پیش فرض بر روی ویندوز ۸ نصب شده است . در یک جمله می توان ویندوز ۸ را همان ویندوز ۷با سرعت و کیفیت بالاتر و البته با نمایی دلپذیر تر در نظر گرفت.
نکته مهم: لازم به توضیح است که ویندوز ۸ , ویندوز رسمی شرکت مایکروسافت نیست و ویندوز ۷ همچنان آخرین نسخه رسمی مایکروسافت می باشد.

 

WIN8 سیستم عامل ویندوز ۸ – Windows 8 Pre Xtreme Edition X86 & X64

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

مجموعه ای از ۹۰ تم بسیار زیبا و دیدنی برای ویندوز ۷ که در سال ۲۰۱۰ ارائه شده اند ، توسط تیم دانلودها جمع آوری شده و برای استفاده کاربران در اختیار آن ها قرار گرفته است. امیدواریم از استفاده این تم ها در محیط ویندوز ۷ خود نهایت لذت را ببرید.

 

theme مجموعه 90 تم جدید و بسیار زیبا برای ویندوز ۷ به نام Great Themes for Windows 7

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

ادامه زندگی برای پرندگان عصبانی مشکل شده است. در این بازی از قدرت های ویرانگر و بی همتای پرندگان عصبانی برای از بین بردن مخفیگاه خوک های مزاحم در مراحل مختلف استفاده کنید و از خوک های سبزی که تخم های پرندگان را می دزدند انتقام بگیرید. با ضرباتی سنگین به سازه های فناپذیر خوک های سبز رنگ ضربه وارد کنید و به آزادی تخم مرغ ها و انتقام گیری از خوک ها بپردازید. بازی Angry Birds شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد. هم اکنون نسخه شماره ۲ این بازی که جدیدترین نسخه این بازی می باشد ، برای کنسول PSP عرضه شده است. شما می توانید برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی آن را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

angry birds psp cover دانلود بازی Angry Birds v2 برای PSP

 

 

تصاویری از مجیط بازی:

angry birds v2 01 دانلود بازی Angry Birds v2 برای PSP angry birds v2 02 دانلود بازی Angry Birds v2 برای PSP

angry birds v2 03 دانلود بازی Angry Birds v2 برای PSP angry birds v2 04 دانلود بازی Angry Birds v2 برای PSP

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 

 

نرم افزار Wondershare Time Freeze ابزاری قدرتمند در زمینه ساخت محیط مجازی برای سیستم می باشد. به سادگی می توانید، برای بازگرداندن سیستم به حالت اولیه تنها رایانه را راه اندازی مجدد کنید. با این برنامه می توانید با استفاده از کار در محیط مجازی سیستم عامل واقعی را در حالت ثابت نگه دارید که باعث جلوگیری از کندتر و کندتر شدن عملکرد کامپیوتر شما با گذشت زمان خواهد شد. این نرم افزار دسترسی دیگران به پوشه های محافظت شده را ممنوع  می سازد و امکان هرگونه تغییر در فایل های داخل پوشه های محافظت شده را توسط دیگران از بین می برد.

 

Wondershare Time Freeze فریز کردن سیستم عامل با Wondershare Time Freeze v2.0.0

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

حتما برای شما پیش آمده که رمز عبور ویندوز خود را فراموش کرده باشید و یا رمز عبور کاربر مدیریت سیستم یعنی Administrator را فراموش کرده باشید. در این حالت اکثر کاربران اقدام به تعویض ویندوز خود می کنند. ولی راه ساده تر و کاربردی تر استفاده از نرم افزار Passware Kit Enterprise که به شما کمک می کند تا رمز عبور فراموش شده خود را ریست کنید. همچنین شما قادر می شوید تا با ساخت یک فایل راه انداز و ذخیره آن بر روی فلش و یا رایت بر روی سی دی رمز عبور مدیر هر سیستمی را ریست کنید. این تنها یک بخش کوچکی از قابلیتهای این نرم افزار است. شما می توانید بوسیله Passware Kit Enterprise رمز عبور قرار داده شده بر روی هر نوع فایل را کشف کنید. همچنین شما می توانید کلیه رمزهای عبور مربوط به اینترنت از قبیل اتصالات اینترنت،وب سایتها و حسابهای ایمیل ها را از روی سیستم کشف کنید. با این نرم افزار دستیابی به هیچ رمز عبوری برای شما غیر ممکن نیست. شما حتی می توانید رمز عبور کاربر مدیر سیستم عامل جدید و محبوب ویندوز Seven را هم ریست کنید. شما می توانید رمز عبور بیش از ۱۸۰ نوع فایل و رمزهای قرار داده شده بر روی دیسک سخت را به وسیله این نرم افزار کشف کنید. از طرف دیگر شما می توانید سیستم خودتان را برای کشف و محافظت فایلهای رمز عبور خود اسکن کنید و از آنها با الگوریتمهای رمز نگاری محافظت کنید. شما تنها در عرض چند دقیقه می توانید رمز دیسکهای سختی را که با سیستم BitLocker محافظت شده اند بازیابی کنید. شما همچنین در عرض چند دقیقه می توانید رمزهای عبوری را که بر اساس TrueCrypt رمز نگاری شده اند حذف کنید. در پایان این توضیحات به شما پیشنهاد می کنیم که این نرم افزار بسیار مفید را حتما دانلود و  تست کنید.

 

Passware Kit Enterprise & Forensic بازيابي پسوردها با Passware Kit Enterprise & Forensic v10.0.1772

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

UnetBootin نرم افزاری است که به شما کمک می کند تا بدون تفکر زیاد و از دست دادن وقت، نصب ویندوز را با یک فلش مموری انجام دهید این برنامه فلش شما را فرمت می کند و حال شما میبایست با این نرم افزار فلش خود را Bootable کنید و سپس فایل ایزو را با استفاده از نرم افزار بر روی فلش کپی کنید.

 

UNetbootin%204.85 قابليت بوت دادن به USB براي نصب ويندوز با UNetbootin 4.85

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

این بار  برای علاقه مندان به کنسول PSP ، بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . نام این بازی Ace Combat X: Skies of Deception می باشد . بازی که شما در آن هدایت هواپیماهای جنگی را بر عهده می گیرید تا مأموریت هایی دشوار را برای پیروزی پشت سر بگذارید . انتخاب انواع هواپیما ها ، گرافیک فوق العاده عالی و مراحل دشوار و هیجان انگیز این بازی شما را ساعت ها سرگرم می نماید . تصاویری از محیط این بازی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید .

| دانلود در یک پارت ۱٫۳۰ گیگابایتی با لینک مستقیم از سرور سایت |


Ace Combat X Skies of Deception بازی بسیار زیبا Ace Combat X: Skies of Deception برای PSP

 

 

Ace Combat X  Skies of Deception small 01 بازی بسیار زیبا Ace Combat X: Skies of Deception برای PSP  Ace Combat X  Skies of Deception small 02 بازی بسیار زیبا Ace Combat X: Skies of Deception برای PSP

Ace Combat X  Skies of Deception small 03 بازی بسیار زیبا Ace Combat X: Skies of Deception برای PSP  Ace Combat X  Skies of Deception small 04 بازی بسیار زیبا Ace Combat X: Skies of Deception برای PSP

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 

ltimate Boot CD یک سی دی ریکاوری با قابلیت بوت می باشد که نرم افزارهایی را در زمینه رفع عیوب ، بازیابی اطلاعات ، عیب یابی هر مشکل کامپوتر و … را دارا می باشد. این نرم افزار بر اساس تکنولوژی Bart’s PE نوشته شده است و این تکنولوژی به این معناست که یک سیستم عامل از قبل نصب شده را در احتیار شما قرار می دهد که به سادگی از طریق سی دی بوت می شود. این نرم افزار از شبکه نیز پشتیبانی می کند و به شما اجازه دسترسی و ویرایش پارتیشن هایی با فرمت NTFS را نیز می دهد که می توانید به بازیابی فایل های پاک شده خود ، ایجاد درایو های جدید NTFS ، بررسی درایوها برای ویروس و … نیز بپردازید. شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار بی نظیر را به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

ultime سي دي بوت براي تمامي نيازهاي شما با نام Ultimate Boot CD 5.0.2

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم
آخرین مطالب