دانلود نرم افزار ، بازی ، موبایل ، بخش های متنوع
پایگاه دانلود ایران

 Dungeon Siege 3 حدود ۱۵۰ سال بعد از اتفاقات Dungeon Siege 1،۲ رخ میده و داستان دهمین گروه رو روایت میکنه گروهی که سرزمین اهب رو کشف کرده و ان رو به اینده برده است اونها محبوبیت خودشون رو از دست داده اند و این تغییرات به وجود امده و بازیباز که یکی از وارثان دهمین گروه است تلاش خواهد کرد تا گروه ره به زمان حال برگردونه و مشکلات سیاسی و اشوبی که باعث شده این گروه از محبوبیت بیفته رو حل کنه نام شخصیت اصلی بازی لوکاس (Lucas) خواهد بود او قهرمان داستان دارای یک شمشیر بزرگ خواهد بود شمشیر زنی او همانند یک اره برق کشنده خواهد بود و دشمنان را درو خواهید کرد بازی دارای کلاس هایی هست که با هر بار رتبه گرفتن میشه انهارو اپدیت یا کاملترش کرد و مهارت خود را افزایش بدهید در مورد استفاده از ابزارها هر کدام که در استفاده از ان خوب هستید رو انتخا بکنید یا اگر قابلیتی دارید که میشه با ضربات متعدد و با سخت ترین روش انها رو وارد کرد و ضربات معمولی که که باید میزان قدرت بدنی رو نیز بالا ببرید حتی هر کلاس دارای قابلیت های مهارتی بسیار خاص خودش هست پس ما با لایه های متفاوت و زیادی از شخصی سازی روبرو هستیم.

|به همراه دانلود در یک پارت ۴٫۵ گیگابایتی با لینک مستقیم|

 

DungeonIII cover small دانلود بازی Dungeon Siege III

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3, Vista SP1 or Windows 7
CPU: Core 2 Duo 2.5 GHz or equivalent
RAM: 1.5 GB
HDD: 4 GB free disk space
Graphics: 512 MB Graphics Memory
Sound: No accelerated sound hardware required
DirectX: Version 9

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP SP3, Vista SP1 or Windows 7
CPU: Core i5 750 2.67 GHz or equivalent
RAM: 2 GB
HDD: 4 GB free disk space
Graphics: 896 MB Graphics Memory
Sound: No accelerated sound hardware required
DirectX: Version 9

 

تصاویری از محیط بازی:

DungeonIII 01 small دانلود بازی Dungeon Siege III DungeonIII 02 small دانلود بازی Dungeon Siege III

DungeonIII 03 small دانلود بازی Dungeon Siege III DungeonIII 04 small دانلود بازی Dungeon Siege III

DungeonIII 05 small دانلود بازی Dungeon Siege III DungeonIII 06 small دانلود بازی Dungeon Siege III

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 پس از نجات دنیا در نسخه قبل، دوک ثروتمند و خیلی هم معروف شده و حتی جوایز زیادی برای فیلم ها و موسیقی هایش برده است. او یک کازینو در لاس وگاس (Las Vegas) به نام Lady Killer دارد که در آنجا مقیم است. در پنت هاوس او همه چیز محیا است، ولی آدم فضایی ها چنین فرصتی را به دوک نمی دهند. آن ها به زمین بازگشته اند و اینبار قصد صلح دارند، دوک متوجه آن ها نمی شود، ولی در ادامه می فهمد که آن ها دروغ می گویند و دوباره به زمین آمده اند تا دخترهای زمین را بدزدند. در بازی نوار سلامتی شما Ego نام دارد، این نوار خیلی شبیه به سیستم سلامتی بازی های تیراندازی مدرن مثل Halo و Call of Duty کار می کند. اگر صدمه ببینید و مدتی از مبارزه دوری کنید، می توانید سلامتی خود را دوباره بازگردانید. می توانید این نوار سلامتی را با شکست دادن Boss Monsterهای بازی افزایش دهید. می توانید با کارهای عجیب هم این نوار را افزایش دهید، مثل امضا دادن به بچه ها و یا خود ستایی روبروی آینه و یا رسیدن حساب مجری های تلویزیون! در قسمتی از بازی که Art Museum هست، می توانید عکس های Duke Nukemهای قبلی را ببینید و یادی دوباره از آن ها بکنید.

|به همراه دانلود در یک پارت ۵ گیگابایتی با لینک مستقیم|

|نسخه فشرده شده ۲ گیگابایتی بازی به پست افزوده شد|

 

DukeNF cover small دانلود بازی Duke Nukem Forever

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

System Windows XP/Vista/7
CPU Intel Core 2 Duo@2.0 Ghz / AMD Athlon 64 X2@2.0 Ghz
Memory 1GB RAM or more
256M graphics card memory, nVidia GeForce 7600 / ATI Radeon HD 2600
At least 7.5GB free space on hard drive
Sound Card Sound Card DirectX 9.0 support
CD DVD ROM (Retail)
DirectX Microsoft DirectX 9.0

 

سیستم پیشنهادی:

System Windows XP/Vista/7
CPU Intel Core 2 Duo@2.4 Ghz / AMD Athlon 64 X2@2.6 Ghz
Memory 2GB RAM or more
512M memory graphics card, nVidia GeForce 8800 GTS / ATI Radeon HD 3850
At least 7.5GB free space on hard drive
Sound Card Sound Card DirectX 9.0 support
CD DVD ROM (Retail)
DirectX Microsoft DirectX 9.0

 

تصاویری از محیط بازی:

DukeNF 01 small دانلود بازی Duke Nukem Forever DukeNF 02 small دانلود بازی Duke Nukem Forever

DukeNF 03 small دانلود بازی Duke Nukem Forever DukeNF 04 small دانلود بازی Duke Nukem Forever

DukeNF 05 small دانلود بازی Duke Nukem Forever DukeNF 06 small دانلود بازی Duke Nukem Forever

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 Battle vs. Chess بر اساس ترکیب شبیه ساز حرفه ای شطرنج و یک بازی با گیم پلی اکشن ساخته شده است. همان لحظه که بازیکن تصمیم می گیرد مهره اش را حرکت دهد مهره های شطرنج زنده می شوند و در طول صفحه ی شطرنج حرکت می کنند. اگر در این حرکات یک مربع از خانه های شطرنج پر باشد حالا قسمت اکشن بازی فعال شده و روند بازی را برای لحظاتی در دست می گیرد. وقتی بازیکن ها قونین اصولی شطرنج را رعایت کنند دنباله ای از نبردها در میدان نبرد یا همان صفحه ی بازی شکل می گیرد و شما اتفاقات جالبی را شاهد خواهید بود.

اما صحنه های اکشن واقعی در میدان نبرد اتفاق می افتد. اینجا قوانین شطرنج به طور موقت تعلیق می شوند و تنها هدف در هم شکستن و مغلوب ساختن حریف در یک جنگ تن به تن می باشد. اینجاست که بازی به یک بازی اکشن سنتی تبدیل می شود! تفکر زیاد و بیرحم بودن در این بازی تنها راه پیروزی در آن می باشد. باز هم این نکته را تکرار می کنیم که شبیه سازی شطرنج به بهترین نحو در این بازی صورت گرفته است.

 

Battle vs. Chess بازی زیبای شطرنج Battle vs Chess

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 

NextUp TextAloud v2.303 نام نرم افزاری است که نوشته ها را از ایمیل ها ، صفحات وب ، اخبار و سایر چیز ها را برای شما می خواند. این نرم افزار می تواند نوشته های خوانده شده را به صورت MP3 و یا WMA ذخیره سازی نماید تا شما بتوانید نوشته ها را به طور صوتی بر روی کامپیوتر جیبی ، Ipod و یا هر وسیله اجرای مالتی مدیا دیگر بشنوید. اگر تا به حال از کامپیوتر سخن گو چیزی نشنیده اید ، این نرم افزار شما را حیرت زده خواهد کرد ! این نرم افزار شامل چندین جنس صدا بوده که می توانید بنا به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب نموده تا برای شما نوشته هایتان را از رو بخواند.

 

txt aloud تبديل متون به فايل صوتي با NextUp TextAloud v2.303

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

WinZip 14 Pro نسخه جدید این نرم افزار می باشد که یکی از قدیمی ترین ابزارها در زمینه فشرده سازی فایل و ساخت فایل های آرشیو می باشد. این نرم افزار از انواع فرمت های مختلف به منظور ساخت و اجرای فایل های فشرده و آرشیوی پشتیبانی می کند. در این نرم افزار کاربران قادرند تا فایل ها و پوشه های خود را به منظور کاهش حجم فشرده سازی نمایند و یا از اطلاعات خود آرشیوی تهیه نمایند.

 

wzip14 قويترين مديريت بر روي فايل هاي فشرده با WinZip Pro v14.0.9029

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Undelete 2009 نرم افزاری برای حفاظت از اطلاعات هارد دیسک شما می باشد. این نرم افزار هارد دیسک شما را از هرگونه پاک شدن ناگهانی ، دوباره ریخته شدن و سایر حوادث ناخواسته محافظت می نماید. با این نرم افزار حتی اگر فایل های اطلاعات شما پاک شود ، این نرم افزار تمامی اطلاعات شما را به طور کامل برگردانده و بدون هیچ عیب و نقصی اطلاعات قابل دسترس می باشند. این نرم افزار بر اساس تکنولوژی انحصاری این شرکت با نام InvisiTasking کار میکند. InvisiTasking نام تکنولوژی است که بر روی صفر هارد دیسک شما فعالیت می کند و از ریشه حافظ و نگهبان تمامی فایل های شما می باشد.

 

undelete2009 جلوگيري از پاك شدن هارد ديسك با Undelete 2009

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Hard Disk Sentinel Professional v3.10 نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه نگهداری از هارد دیسک و نظارت بر قسمت های مختلف هارد می باشد.در این نرم افزار کاربران از ابزارهای مختلفی برای انجام امور نظارتی بر روی سیستم استفاده می کنند که به کمک آن ها می توانند کلیه نکات و جزئییات مربوط به هارد دیسک را نظارت نموده و در صورت بروز مشکلات احتمالی ، سریعا در رفع آن اقدام نمایند. نمایش میزان فضای کل هارد دیسک و هر درایو به همراه میزان فضای حداقل برای اجرای کامپیوتر را دارا می باشد.

 

hd sent نگهداري از هاردديسك خود با Hard Disk Sentinel Professional v3.10

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

TuneUp Utilities 2010.v9.0.4020.33  می تواند سیستم عامل شما را سریعتر، راحت تر و امن تر کند و تمام این عملیات تنها با یک کلیک امکان پذیر است. با TuneUp Utilities تمام عملیات بر روی سیستم عامل امن انجام می شود، چرا که کلیه تغییرات توسط مرکز نجات TuneUp نظارت شده و می تواند در هر زمانی متوقف شود. تمام امکانات آن قابل دسترسی از طریق یک صفحه که به شش عنوان تقسیم شده قابل دسترسی است. نرم افزار هم به مبتدیان و خبره ها کمک می کند تا هنگام مشکلات ویندوز، نیاز های آن را از یک راه بهتر، آسان تر و مطمئن تر برطرف سازند. تمام گزینه های مهم سیستم به یک روش ساده توضیح داده شده و با یک کلیک موس می توانند فعال یا غیر فعال گردند. نرم افزار TuneUp Utilities تمام تنظیمات و تغییرات لازم در رجیستری یا بوت ویندوز را به صورت خودکار انجام می دهد. شرکت سازنده به کاربران این نرم افزار اطمینان می دهد که بالاترین ثبات سیستم را برای شما فراهم خواهد کند و ویندوز شما هیچ گاه متوقف نشود.

 

tuneu2010 بهينه سازي سيستم خود با TuneUp Utilities 2010 v9.0.4020.33

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

SnagIt محصول قدرتمند شرکت ‏TechSmith نام محبوب ترین و معروف ترین نرم افزار در زمینه ی عکس برداری از صحنه ی مونیتور و انجام کارهای و ویرایش های مربوطه است. این نرم افزار به آسانی با ابزارهای متنوع و مفید خود به شما امکان ضبط هر نوع تصویری را از محیط مانیتور شما همراه با تمامی نشانه ها و هرچه که به چشم می بینید را به طرق مختلف به صورت یک فیلم با کیفیت ذخیره و در صورت نیاز شما به زیبایی هر چه تمام تر ویرایش می کند. توانایی قدرتمند در به اشتراک گذاردن فیلم های ساخته شده از دیگر ویژگی های خوب این محصول است.

 

snagit فيلم برداري از كامپيوتر خود با Snagit Pro v9.1.3 Build 19

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

SiSoftware Sandra Engineer  v2010.1.16.26 یک دستیار خوب و حرفه ایست که به شما در امر آنالیز،عیب یابی و گرفتن گزارش از وضعیت سخت افزار کامپیوتر کمک می کنه!این برنامه اطلاعات بسیار زیادی در مورد نرم افزار و سخت افزار سیستم شما در اختیارتون میذاره طوری که میشه ادعا کرد ، اطلاعات این برنامه از نظر صحت و دقت، توی هیچ کاتالوگی موجود نیست!شما به کمک این برنامه میتونید سیستم خودتون رو آنالیز کنید.مثلا کارایی CPU خودتون رو بسنجین وبدونین نسبت به سخت افزار های دیگه (cpu) چطور کار میکنه.اگه تازه کامپیوتر خریدین و نمیدونین که فروشنده از چه قطعاتی استفاده کرده و به دلیل گارانتی بودن سیستم حق ندارید که کیس رو باز کنید، تنها راهش اینه که از یه همچین برنامه ای استفاده کنید و به همه جزییات مربوط به سیستم خودتون دسترسی داشته باشید!این برنامه همچنین امکات چک کردن و برسی اکثر سخت افزار ها رو میده و به راحتی میتونید با این برنامه قطعات نیمه خراب و خراب رو شناسایی کنید.

 

sisse تست و عيب يابي قطعات كامپيوتر با SiSoftware Sandra Engineer  v2010.1.16.26

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Zend Studio نرم افزار قدرتمندی است که قابلیتهای فراوان جدید و ابزارهای ارزشمند را فراهم آورده است تا به وسیله آنها به شما کمک نماید تا وبسایتهای خود را سریعتر توسعه داده، کاستی های آن را با سرعت بیشتر جبران نموده واز جدیدترین فناوریهای در زمینه PHP به صورت مستقیم و از داخل محیط توسعه خود بهره مند شوید. این نرم افزار با پشتیبانی کامل و عالی از PHP 5.3 ، ویرایش کد ارتقا یافته عالی، اشکال زدایی آسان توسط یکپارچگی با Zend Server، تولید کد از طریق یکپارچگی با  Zend Framework، و بهبود در کارایی و عملکرد، جایگاه  خود را به عنوان بهترین راهکار برای توسعه دهندگان پی اچ پی همچنان حفظ نموده است. Zend Studio تنها “محیط توسعه یکپارچه ” (IDE) موجود برای برنامه نویسان پی اچ پی حرفه ای می باشد که تمامی نیازهایی را که برای ساخت برنامه های کاربردی تجاری مورد نیاز هستند را فراهم نموده است. قابلیتهایی همچون قابلیت ساخت دوباره، تولید کد، همکار کدنویسی و آنالیز معنایی که همگی بایکدیگر مجموعه ای می سازند که قابلیت ساخت سریع برنامه های کاربردی را برای شما بهتر از هر برنامه دیگری فراهم می آورد.

 

 zend ide اسكريپت نويسي حرفه اي با Zend Studio IDE 7.1.1

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

AV Burning Pro 3.1.1 یک نرم افزار قدرتمند برای ذخیره کردن ، رایت کردن و مستر کردن CD , DVD , Blu-ray و HD-DVD دیسک های مالتی مدیا شما می باشد. این نرم افزار از تمامی سخت افزار های پخش و ایجاد مالتی مدیا نیز پشتیبانی می کند که شامل CD-R/RW, DVD-R/RW, DVD+R/RW, BD-R/RE, HD-DVD-R/RW و DVD-RAM می باشند.

 

av burn رايت انواع مالتي مديا با AV Burning Pro 3.1.1

 

 




ارسال توسط میثم

 

نرم افزار GoodSync Pro کامل جهت انجام فرآیندهای بک آپ گیری و هماهنگ سازی فایل می باشد. این نرم افزار به طور اتوماتیک آنالیز، هماهنگ سازی و بک آپ ایمیل، عکس های خانوادگی و اسناد مهم و مالی، MP3 ها و دیگر فایل های مهم را انجام دهد. همچنین قابلیت ارتباط با ویندوز موبایل و ویندوز سرور را نیز دارا می باشد و ارتباط آن با پروتکل های FTP ،SFTP ،WebDAV نیز به صوزت کامل انجام می شود.

 

 good sync هماهنگ سازی و پشتیبان گیری فایل ها با GoodSync 8.1.5.5

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Camtasia Studio نام یک نرم افزار حرفه ای در زمینه فیلم برداری از دسکتاپ می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به تصویر برداری از محیط هر نرم افزار و یا هر پنجره از سیستم خود می باشند . این نرم افزار از جهاتی با نرم افزارهای مشابه بسیار متفاوت است و از مهمترین این تفاوت ها می توان به بهینه سازی خودکار فایل های تصویری ضبط شده به منظور حجم کمتر و حفظ کیفیت اشاره نمود که این ویژگی به منظور قرار دادن فایل ها در اینترنت برای این نرم افزار در نظر گرفته شده است. همچنین به کمک این برنامه دیگر نیاز نیست تا کاربران برای آماده سازی تصاویر به منظور قرار دادن در وب سایت ها و یا دیگر برنامه ها از نرم افزارهای دیگر کمک بگیرند زیرا این برنامه تمام ابزار مورد نیاز در این زمینه را در اختیار کاربر قرار می دهد. کاربران قادر به ساخت یک برنامه پخش کننده تحت وب برای فایل تصویری خود می باشند و می توانند تصاویر را به صورت یک فایل در فرمت های فلش درون صفحات وب خود قرار دهند. این نرم افزار کاربردی محصولی از شرکت Techsmith می باشد.

 

 tech camtasia فيلم برداري از دسكتاپ با TechSmith Camtasia Studio v6.0.1 Build 787 Portable

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Easy Desktop Keeper ابزاری است حرفه ای که با آن می توانید لایه های موجود در دسکتاپ ویندوز خود که شامل فایلها و فولدر های مختلف می باشد همچنین آیکون ها ، کاغذ دیواری ها و اسکرین سیور هایی که در آن وجود دارند را ذخیره ، بازیابی ، مدیریت و یا قفل نمایید . اگر که قسمت Lock را انتخاب نمایید ، پس از راه اندازی مجدد ویندوز ( Reboot کردن آن ) فایلهای شما به جای قبلی خود باز می گردند . تعداد لایه هایی که می توانید برای مشخص کردن مکان آیکون ها ، فایلها و … انتخاب نمایید ، نامحدود بوده که با استفاده از آن می توانید دسکتاپ خود را برای کارهای مختلف از قبیل بازی کردن ، کار ، گردش در اینترنت و … به طور جداگانه مرتب کنید تا دسترسی به بخش های مورد نظرتان در هر زمان آسان تر باشد . 
کار با این نرم افزار بسیار ساده می باشد تنها کاری که لازم است انجام دهید مشخص کردن آیکون ها در مکان دلخواه ، انتخاب کاغذ دیواری و محافظ صفحه می باشد . سپس با یک دابل کلیک در قسمت مربوطه ی نرم افزار ، لایه ی جدیدی برای شما ساخته خواهد شد که می توانید آن را ذخیره نمایید . اگر آیکون های دسکتاپ شما توسط سایر کاربران جا به جا گشت و یا حذف گردید ، تنها کافیست تا Easy Desktop Keeper را اجرا نمایید . آن وقت همه چیز به سر جای قبلی خود باز می گردد و گویی که اتفاقی رخ نداده است .

 

easy ایجاد دسکتاپی مرتب با استفاده از Easy Desktop Keeper v2.8

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم
آخرین مطالب