مرورگری محبوب با نام Opera 10.53 Build 3374
دانلود نرم افزار ، بازی ، موبایل ، بخش های متنوع
پایگاه دانلود ایران

 

 

اپرا یکی از مرورگرهای مهم در سراسر وب می باشد که کاربران نسبتاً خوبی را در سراسر وب برای خود جمع کرده است. طبق آمار ارائه شده توسط StatCounter، اپرا در سراسر وب سهمی برابر با ۲٫۶۷% از بازار جهانی مرورگرهای وب را به خود اختصاص داده است، این مقدار در ایران برابر با ۴٫۳۳% است که اپرا را در رده سوم مرورگرهای محبوب ایرانیان قرار می‌دهد، رتبه اول اینترنت اکسپلورر و رتبه دوم متعلق به فایرفاکس است. اپرا ۱۰٫۵۰ بعد از چندین ماه سپری کردن در نسخه بتا بالاخره نسخه ۱۰٫۵۰ خود را کامل کرد و آن را در اختیار کاربران قرار داد

 

Opera%2010.53%20Build%203374 مرورگري محبوب با نام Opera 10.53 Build 3374

 

 

 

امکانات جدید و بروز شده این مرورگر نسبت به نسخه قبلی عبارتند از:
- جدید: نسل جدید ویدگت های اپرا: ویدگت ها به صورت نرم افزار های مستقل از مرورگر اجرا خواهند شد. بدین معنی که از این پس برای استفاده از ویدگت های اپرا نیازی به باز بودن خود مرورگر نخواهد بود. در این نسخه از مزیت downlaod manager خود مرورگر برای دریافت widget ها استفاده شده است. یعنی در حالی که widget ها دانلود می شوند شما میتوانید به گشت و گذار در اینترنت بپردازید و پس از دریافت، آن ها را نصب کنید. از دیگر تغییراتی که در ساختار ویدگت ها به وجود آمده است این است که ویدگت ها از طریق هر مرورگر دیگری قابل دریافت هستند و پس از ذخیره بر روی سیسنم شما به عنوان فایل های wgt.* ، میتوان آنها را نصب کرد. همچنین در این نسخه از مزیت downlaod manager خود مرورگر برای دریافت widget ها استفاده شده است. یعنی در حالی که widget ها دانلود می شوند شما میتوانید به گشت و گذار در اینترنت بپردازید و پس از دریافت، آن ها را نصب کنید. همچنین امکان سفارشی کردن نصب widget ها در این نسخه وجود دارد. می توانید مشخص کنید که ویدگت ها دقیقا در کجا نصب شوند و در چه مسیر ها یی shortcut بسازند. همچنین امکان مدیریت نام کاربری و کلمه ی عبور برای هر ویدگت وجود دارد. با یک بار وارد کردن اطلاعات کاربری می توانید در مراجعات بعدی به سرعت وارد حساب کاربری خود شوید.

 

- جدید: تغییر در پوسته‏ی برنامه: شاید مهمترین تغییر در این نسخه ، رابط کاربری اپرا باشد. در این نسخه نوار تب‏‏ها و نوار عنوان با یکدیگر ادغام شده‏اند و حالا فضای بیشتری به نمایش صفحات اختصاص یافته است.

 

- جدید: ظاهر کاملا جدید سازگار با Windows 7 : در این نسخه سازگاری نسبتا خوبی با ویژگی‏های ویندوز ۷ انجام شده است. اضافه شدن لیست تماس‏های سریع به jumplist در نوار وظیفه‏ی ویندوز و همچنین امکان نمایش تب‏ها به صورت بند‏انگشتی (Thumbnail) با نگه داشتن موس بر روی آیکن اپرا در نوار وظیفه‏ی ویندوز از ویژگی‏های جدید این نسخه است

- جدید: تغییرات در رابط کاربری : بالاخره اپرایی‏ها بعد از مدت‏ها تغییرات اساسی در رابط کاربری به وجود آوردند. دیگر از این پس برای جستجو کردن دیالوگ جدید باز نمی‏شود! همین مسئله برای مدیریت کلمات عبور هم رخ داده است.

 

- جدید: پشتیبانی از حالت Private Browsing : بالاخره اپرا هم به جمع مرورگرهای پشتیبانی‏کننده از این قابلیت پیوست! ولی نکته‏ی جالب نحوه‏ی استفاده از آن است که بسیار ساده است. شما در یک پنجره از مرورگر می‏توانید تب‏هایی از نوع Private داشته باشید و نیاز به تغییر در حالت مرورگر و یا بازکردن تب در پنجره‏ی جدید ندارید!

 

- به روز رسانی شده: موتور جاوا اسکریپت Carakan: یکی از اصلی‏ترین تغییرات داخلی نسخه‏ی جدید ، موتور جاوا اسکریپت اپرا یعنی Carakan است که به گفته‏ی خودشان ۷ برابر سریعتر از موتور جاوا اسکریپت نسخه‏ی ۱۰٫۱۰ می‏باشد.

 

- به روز رسانی شده: موتور رندر Presto 2.5: نسخه‏ی جدید موتور رندر اپرا یعنی Presto 2.5 همراه با پشتیبانی از قابلیت‏های بیشتری از استانداردهای وب در این نسخه معرفی شده است. پشتیبانی از border-radius و CSS3 Transforms and Transitions و … نمونه‏ای از قابلیت‏های جدید هستند.

 

password مرورگري محبوب با نام Opera 10.53 Build 3374پسورد فایل: www.downloadha.com

download مرورگري محبوب با نام Opera 10.53 Build 3374لینک دانلود – 14.4 مگابایت

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط میثم
آخرین مطالب