بازی بسیار زیبا Parasite Eve The 3rd Birthday برای PSP
دانلود نرم افزار ، بازی ، موبایل ، بخش های متنوع
پایگاه دانلود ایران

در این ساعت بازی بسیار زیبا  Parasite Eve The 3rd Birthday را مخصوص کنسول PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . این بازی که دارای گرافیک بسیار عالی می باشد توسط شرکت Square Enix انتشار یافته ، که سازنده بسیاری از بازی های محبوب این کنسول می باشد . داستان این بازی که به سبک اکشن سومین شخص می باشد ، بدین قرار است که منهتن نیویورک در آستانه جشن کریسمس قرار دارد . همه چیز آماده برپایی جشن است که ناگهان اتفاق عجیبی رخ می دهد . جانواران بزرگ و عجیبی ظاهر می شوند ، این موجودات شروع می کنند به بلعیدن همه افراد . در این موقع یک مامور FBI که دارای قدرت های شگفت انگیز است وارد عمل می شود . نام این ماور aya Bera است . آیا aya قادر خواهد بود تا این موجودات را نابود کند ؟ آیا منهتن دوباره رنگ آرامش را به خود خواهد دید ؟ اینان سوالاتی هستند که شما باید به آن پاسخ دهید . چرا که شما در قالب شخصیت aya Bera قرار خواهید داشت . تصاویری از محیط این بازی را در ادامه مطلب می توانید مشاهده کنیدپس فرصت را از دست ندهید .

| دانلود در یک پارت ۱ گیگابایتی با لینک مستقیم |


Parasite Eve The 3rd Birthday بازی بسیار زیبا Parasite Eve The 3rd Birthday برای PSP

 

 

 

Parasite Eve The 3rd Birthday  small 01 بازی بسیار زیبا Parasite Eve The 3rd Birthday برای PSP  Parasite Eve The 3rd Birthday  small 02 بازی بسیار زیبا Parasite Eve The 3rd Birthday برای PSP

 

caution بازی بسیار زیبا Parasite Eve The 3rd Birthday برای PSP توجه : از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید .

 

download بازی بسیار زیبا Parasite Eve The 3rd Birthday برای PSP دانلود :      Direct Link 2       Direct Link


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مهران
آخرین مطالب