بازی بسیار زیبا Gladiator Begins برای PSP
دانلود نرم افزار ، بازی ، موبایل ، بخش های متنوع
پایگاه دانلود ایران

این بار  بازی بسیار زیبا Gladiator Begins را مخصوص کنسول PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . همان طور که از اسم بازی پیدا است ، داستان آن  در عصر گلادیاتورها می گذرد . در آن زمان آرزوی بسیاری از افراد گلادیاتور شدن بود . حال شما در این بازی در نقش گلادیاتوری قرار دارید که باید با دشمنان خود در میدان های نبرد مبارزه کنید . اگر به سبک بازی ها اکشن علاقه مند هستید این بازی بسیار زیبا و با گرافیک عالی را از دست ندهید . تصاویری از محیط بازی را در ادامه مطلب می توانید مشاهده نمایید .

 

Gladiator Begins بازی بسیار زیبا Gladiator Begins برای PSP

 

 

 

Gladiator Begins small 01 بازی بسیار زیبا Gladiator Begins برای PSP  Gladiator Begins small 02 بازی بسیار زیبا Gladiator Begins برای PSP

 

caution بازی بسیار زیبا Gladiator Begins برای PSP توجه : از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید .

 

source بازی بسیار زیبا Gladiator Begins برای PSP توضیحات در مورد حجم بازی : کاربران عزیز دقت نمایند که حجم اصلی بازی ۴۵۰ مگابایت می باشد . برای سهولت در دانلود این بازی از طریق فشرده سازی حجم آن به ۲۴۰ مگابایت تبدیل شده است . بعد از اینکه از حالت فشرده خارج کنید این بازی حجم ۴۵۰ مگابایت خود را خواهد یافت .

 

 

download بازی بسیار زیبا Gladiator Begins برای PSP  دانلود بازی با حجم ۲۴۰ مگابایت  :      Direct Link 2       Direct Link


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مهران
آخرین مطالب