دانلود بازی Borderlands 2 برای XBOX360
دانلود نرم افزار ، بازی ، موبایل ، بخش های متنوع
پایگاه دانلود ایران

Borderlands بازی ای در مورد شلیک کردن با اسلحه های گوناگون بود و Borderlands 2 نیز همچنان مثل قبل، ولی خیلی وسیع تر است. محیط بازی بسیار زیبا است و Set Pieceهای زیادی هم در بازی وجود دارند و طنز جالبی هم به آن اضافه شده است. در دموی نمایش داده شده از بازی، ما در قالب شخصیتی قرار می گیریم که در حقیقت یک نوع کلاس جدید است که به این نسخه اضافه شده است. فضای آبی با وزش بادی خنک، همراه با برف های زیبا بیشتر شبیه به آبرنگ های Okami است تا Wastelandهای قهوه ای نسخه اول.در این مرحله باید یکی از دوستان خود را نجات دهید، ولی فعلاً باید نگران جان خود باشید و زنده بمانید. به نظر، سرما اثری روی شما ندارد و خطر اصلی، موجودی است به نام Bullymongs که ناگهان از داخل تکه های یخ بیرون می پرد. این جانور مثل قورباغه حرکت می کند و هر چیزی که کنار دستش باشد را به سمت شما پرتاب می کند، مثل استالاکتیت، ماشین، مردم و یک گلوله برف! وقتی Bullymongs را نابود می کنید، با یک سری اسلحه جدید روبرو می شوید.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Borderlands 2 X360 دانلود بازی Borderlands 2 برای XBOX360

 

 

شما می توانید دشمنان را با رنگ متفاوت ببینید و آن قسمت های بدنشان که امتیاز بیشتری به شما می دهند را هدف بگیرید. می توانید با اسلحه تک تیرانداز خود این قسمت ها را هدف بگیرید و یا با حمله ناگهانی شمشیر، امتیازات بیشتری بگیرید. اگر موفق به این کار شوید، خواهید دید که بقیه اعضای گروهتان چه حسادتی به این ضربه امتیازی شما خواهند کرد. قابلیت دیگر Zer0 بخشی است که Be Like Water نام دارد. در این قسمت هر چه با استفاده از شمشیر به دشمن حمله کنید، برای مدتی نیروی سلاح های گرم شما بیشتر می شود و هر چه با این سلاح ها شلیک کنید، نیروی شمشیر برای مدتی زیاد می شود. این موضوع باعث می شود که بازیکن دائم بین این دو بخش سوئیچ کند و دیوانه وار با گلوله ها و تیغه شمشیر خود برقصد. اگر به طور مثال دشمنی Shield قوی دارد. شما می توانید نمونه هولوگرافیک خود را به وسط مقر آن ها بفرستید و آن را منفجر کنید.

 

تصاویری از محیط بازی :

Borderlands 2 S2 smal دانلود بازی Borderlands 2 برای XBOX360 Borderlands 2 S1 smal دانلود بازی Borderlands 2 برای XBOX360

Borderlands 2 S4 smal دانلود بازی Borderlands 2 برای XBOX360 Borderlands 2 S3 smal دانلود بازی Borderlands 2 برای XBOX360

Borderlands 2 S6 smal دانلود بازی Borderlands 2 برای XBOX360 Borderlands 2 S5 smal دانلود بازی Borderlands 2 برای XBOX360

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :

1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.

۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد. آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را همواره می توانید در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.

۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت دانلودها نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند.

 

caution دانلود بازی Borderlands 2 برای XBOX360 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Borderlands 2 برای XBOX360 دانلود مستقیم در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :  Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :  Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :  Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :  Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۵ :  Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۶ :  Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۷ :  Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۸ :  Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۹ :  Rapidshare    Direct Link

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مهران
آخرین مطالب