استودیو ویرایشگر فوق حرفه ای به همراه تمامی پلاگین ها با نام Roxio Creator Pro 2011
دانلود نرم افزار ، بازی ، موبایل ، بخش های متنوع
پایگاه دانلود ایران

 

 

Roxio Creator 2011 Pro راه کاری برای ضبط کردن ، ویرایش و عرضه ویدیوها شخصی خود ، حتی به صورت HD می باشد. این نرم افزار از شاخص های متفاوتی پشتیبانی می کند که می توان از آن ها به موارد اشاره کرد همچون : رایت بر روی دیسک ، تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات ، تبدیل فایل های ذخیره شده از نرم افزار به فرمت های دیگر همچون MP3 , ویرایش صدا ، ایجاد منو برای DVD ، پشتیبانی از کدینگ استاندارد با استفاده از ATI Stream و NVIDIA CUDA برای دیسک های بلو-ری و ویدیوهای HD. شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Roxio Creator Pro 2011 With Full Plug ins استودیو ویرایشگر فوق حرفه ای به همراه تمامی پلاگین ها با نام Roxio Creator Pro 2011

 

 

caution استودیو ویرایشگر فوق حرفه ای به همراه تمامی پلاگین ها با نام Roxio Creator Pro 2011 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینهRepair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود پارت ۱:             Direct Link

دانلود پارت ۲:             Direct Link

دانلود پارت ۳:             Direct Link

دانلود پارت ۴:             Direct Link

دانلود پارت ۵:             Direct Link

دانلود پارت ۶:             Direct Link

دانلود پارت ۷:             Direct Link

دانلود پارت ۸:             Direct Link

دانلود پارت ۹:             Direct Link

دانلود پارت ۱۰:           Direct Link

دانلود پارت ۱۱:           Direct Link

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط میثم
آخرین مطالب