افزونه هایی بی نظیر برای After Effects Pro با نام Video Copilot Optical Flares
دانلود نرم افزار ، بازی ، موبایل ، بخش های متنوع
پایگاه دانلود ایران

 

 

Optical Flares نام پلاگینی برای طراحی و ساخت تصاویر متحرک برای نرم افزار After Effects می باشد که توسط کمپانی Video Copilot تولید شده است. این پلاگین ، دارای ظاهری بی نظیر برای طراحی ، کتابخانه ای آماده برای پلاگین های از پیش آماده شده ، پشتیبانی کامل از Texture ، ایجاد انیمیشن های متفاوت ، انحراف رنگی ، پشتیبانی بیش از ۳۲ رنگ متفاوت در طراحی و … می باشد. همچنین در این مجموعه ، ۱۲ Lens Objects منحصر به فرد ، ۵۰ Lens Objects ساختگی ، پنجره پیش نمایش بزرگ ، تغییر نام و بازچینی اشیاء ، پشتیبانی از راحت ترین روش کپی به صورت Copy & Paste ، ایجاد چندین شیء مشابه و Undo/Redo و ..  وجود دارد. شما از هم اکنون می توانید این پلاگین بی نظیر را که هم برای سیستم عامل Mac و هم سیستم عامل Windows به همراه ۱۹ ویدیو آموزشی می باشد را ، به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|هر هفته ، بسته ای نرم افزاری از مجموعه کمپانی Video Copilot بر روی سایت قرار خواهد گرفت|

 

optical flares cover افزونه هایی بی نظیر برای After Effects Pro با نام Video Copilot Optical Flares

 

 

caution افزونه هایی بی نظیر برای After Effects Pro با نام Video Copilot Optical Flares توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینهRepair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download افزونه هایی بی نظیر برای After Effects Pro با نام Video Copilot Optical Flares دانلود پلاگین برای سیستم عامل ویندوز:

دانلود:             Direct Link

 

download افزونه هایی بی نظیر برای After Effects Pro با نام Video Copilot Optical Flares دانلود پلاگین برای سیستم عامل مکینتاش:

دانلود:             Direct Link

 

download افزونه هایی بی نظیر برای After Effects Pro با نام Video Copilot Optical Flares دانلود ۱۹ ویدیو آموزشی:

دانلود پارت ۱:             Direct Link

دانلود پارت ۲:             Direct Link

دانلود پارت ۳:             Direct Link

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط میثم
آخرین مطالب