تعمیر و بازیابی ویندوز از بوت با Master System 2012
دانلود نرم افزار ، بازی ، موبایل ، بخش های متنوع
پایگاه دانلود ایران

 

 

Master System 2012 نام نرم افزاری بی نظیر و حرفه ای می باشد که به طور مستقیم از روی سی دی اجرا می شود و برای تعمیر ویندوز شما استفاده می شود. این نرم افزار به طور مستقیم و بدون نیاز به نصب ، بوت می شود و بوسیله آن می توانید مشکلات بسیار زیادی را از ویندوز خود برطرف سازید. برخی از ابزارهایی که در این نرم افزار وجود دارند عبارتند از: از بین بردن بدافزارها ، ویروس ها ، پچ ها ، هک ها ، کرم های رایانه ای ، ایمیل های اسپم و سایر موارد مشابه ، تغییر دادن پسوورد ویندوز ، ایجاد و اجرای نقاط بازیابی برای ویندوز ، ایجاد و اجرای بک آپ هایی که از ویندوز خود گرفته اید ، تعمیر و بازسازی مشکل در بوت شدن ویندوز ، بازیابی فایل های پاک شده و یا از دست رفته ویندوز ، ارائه جزئیات کامل از اررورهایی که دریافت می شود ، تنظیم سازی MBR های ضربه دیده هارد دیسک شما ، مدیریت کامل بر روی هارد دیسک ، بازگردانی تنظیمات هارد درایو شما به تنظیمات کارخانه ای آن ، دارا بودن درایورهای LAN و Ethernet برای سهولت کار شما ، پشتیبانی از درایورهای SATA و … .  در ادامه می توانید لیست نرم افزارهایی که در این نرم افزار بی نظیر وجود دارد را مشاهده نمایید

 

Mastersystem 2012 cover تعمیر و بازیابی ویندوز از بوت با Master System 2012

 

 

لیست نرم افزارهای موجود در این برنامه:

Hard Disk 
Acronis Disk Director 11 
DPTDD Partition Table Doctor 3.5 
HDD Disk Checker 
HDD Regenerator 
HDD Low Level Format LLFTOOL

Recovery 
EASEUS Partition Recovery 5.0.1 
Recover4all-Professional 2.5.3

Antivirus 
Avast Anti Virus 
Avira AntiVir 
ESET Anti Virus 
Malware.bytes' Anti-Malware 
McAfee Anti Virus

Internet 
TeamViewer 
MSN Messenger 
Internet Explorer

System Tools 
Seven Recovery Environment 
Disk Commander 
Disk Wipe 
SFC Scan 
TCP / IP Config 
Standalone System Sweeper 
ERD Registry Editor 
Solution Wizard 
Crash Analyzer 
Locksmith

Utilities 
7-Zip File Manager 
Super Finder XT 
InfraRecorder

 

source تعمیر و بازیابی ویندوز از بوت با Master System 2012 توضیحات نصب: پس از دانلود فایل ها ، ابتدا اطمینان داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. سپس به اکسترکت فایل های دانلودی بپردازید. با یک فایل ISO مواجه می شوید. این فایل را بوسیله نرم افزارهایی همچون Nero , Alcohol 120% , Clone DVD , … و یا خود ویندوز ، رایت نمایید. سپس سیستم را ریستارت کرده و تنظیم کنید تا از روی سی دی بوت شود.حال به نصب ویندوز بپردازید.دقت داشته باشید که هنگام رایت فایل ISO ، آن را به صورت Data Disc رایت نکنید. حتما این فایل را به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید.

 

caution تعمیر و بازیابی ویندوز از بوت با Master System 2012 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download تعمیر و بازیابی ویندوز از بوت با Master System 2012 دانلود:   Direct Link

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط میثم
آخرین مطالب