دانلود نرم افزار ، بازی ، موبایل ، بخش های متنوع
پایگاه دانلود ایران

در این ساعت در سایت دانلود ها بازی بسیار زیبا و گرافیکی Gran Turismo را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد .  مانند اکثر بازی های اتومبیل رانی شما در ابتدا بازی را با یک ماشین معمولی و با قابلیت های کم آغاز می کنید ، با موفقیت به انجام رساندن هر مسابقه ، شما مقداری پول کسب می کنید. در صورتی که پول کسب شده شما به مقدار لازم رسیده باشد ، قادر خواهید بود تا ماشین بهتری را خریداری کنید . تعداد بسیار زیاد در ماشین ها ، و گرافیک و صدا گذاری بسیار عالی از قابلیت های این بازی می باشند .تصویری از محیط بازی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید .

|به همراه دانلود در یک پارت ۹۰۰ مگابایتی با لینک مستقیم|


Gran Turismo v2 بازی بسیار زیبا Gran Turismo v2 برای PSP

 

 

 

Gran Turismo 2 small بازی بسیار زیبا Gran Turismo v2 برای PSP

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

این بار و به درخواست بسیاری از کاربران بازی مخصوص کنسول PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . نام این بازی بسیار زیبا The Legend of Heroes: Trails in The Sky می باشد . این بازی  از گیم پلی مناسب برخوردار است و از آن دسته بازی های مبارزه ای است که ساعت ها شما رو می تواند سرگرم نماید . در خلاصه داستان این بازی آمده است که : در سرزمینی لیبرال وتوأم با آرامش ، دختر جوانی به نام استل و پسر جوانی به نام جاشوا زندگی می کنند . کسانی که سالیان سال به همراه خانواده خود در جنگ های متعد شرکت کردند  و برای سرزمین خود افتخار آفریدند . حال این دو آماده شده اند تا به انجمن افسانه ای به نام Bracers ملحق شوند .انجمنی که حافظ صلح و امنیت می باشد . سرزمین لیبرال که از ده سال قبل  در جنگ با Erebonian  با پیروز شده است هم اکنون در سراشیبی رونق و صلح قرار دارد . اما این صلح همیگشی نیست . جاشوا و استل متوجه توطئه هایی علیه جان ملکه آلیشیا می شوند . این دو شروع می کنند به مسافرت درجهان تا انجمن Bracers را برای کمک بیابند . اما به آرامی متوجه مغز متفکر از این انجمن در پشت پرده توطئه علیه ملکه می شوند که …

 

The Legend of Heroes Trails in The Sky بازی بسیار زیبای 2011 The Legend of Heroes : Trails in The Sky برای PSP

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 

اغلب کاربران کامپیوترهای شخصی قادر به تعویض ویندوز خود هستند ، اما هنگام نصب ویندوز مراحل زیادی را باید طی کنند که این امر خود طاقت فرسا بوده و نیازمند زمان زیادی می باشد. شاید تا به حال در بازار سی دی های ویندوزی را دیده باشید که به قابلیت نصب خودکار مجهز هستند. برای استفاده از این قابلیت ، کافی است تا کاربر سی دی را در کامپیوتر خود قرار داده و گزینه نصب را انتخاب نماید. بعد از این عمل تمامی مراحل و گزینه ها به صورت اتوماتیک کامل می شوند و نیازی نیست تا کاربر در این امر دخالتی داشته باشد. استفاده از این قابلیت باعث صرفه جویی در وقت و زمان خواهد شد .
Almeza MultiSet Professional نرم افزاری است قدرتمند که به شما کمک می کند تا به ساخت سی دی های ویندوز با قابلیت نصب خودکار بپردازید. برنامه را باز کرده و یک پروژه جدید را انتخاب کنید ، سپس گزینه هایی در اختیار شما قرار می گیرد که همانند گزینه هایی است که هنگام نصب ویندوز مشاهده می کنید. حال کافی است تا گزینه ها را به صورت دلخواه و به سلیقه خود پر کنید. قابل ذکر است که تمامی اطلاعاتی را که شما در اینجا وارد می کنید ، بعد از نصب ویندوز عینا در مشخصات و .. ویندوز ثبت می شوند. این اطلاعات شامل نام ، نام کامپیوتر، رمز های عبور ، ساعت محلی ، شماره سریال ویندوز، زبان ویندور ، کیبورد و اطلاعات تایپ و… می باشند. همچنین شما با ساخت این گونه سی دی ها می توانید به کسانی که طریقه نصب ویندوز را نمی دانند کمک کرده و برای آن ها نیز ویندوزی با نصب خودکار بسازید. از قابلیت های دیگر این برنامه می توان به تنظیم خودکار نرم افزارها بعد از نصب ویندوز ، ساخت سی دی ها یا دیسک های bootable ، برگرداندن خودکار ویندوز یا نرم افزارها به حالت اولیه ، نصب از راه دور”Remote” ویندوز و… اشاره کرد.

 

almeza نصب خودکار ویندوز و نرم افزار ها با Almeza MultiSet Professional 7.1

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

تصور کنید که با انجام یک Drag & Drop ساده بتوانید نرم افزاری را Uninstall کنید. به نظر میاد که به راحتی کار با Receycle Bin باشد. بله درست حدس زدید شما روی کامپیوترتان نرم افزار Your Uninstaller را دارید و میتوانید از امکانات فوق العاده آن با لذت استفاده کنید. این نرم افزار به غیر از محیط بسیار ساده ای که دارد به خاطر وساسی که نسبت به تمیز کردن کامل کامپیوترتان از اطلاعات غیر مفید دارد بسیار محبوب است.
وقتی ما نرم افزاری را نصب میکنیم، آن نرم افزار کدهایی را به رجستری و فایلهایی را به بدنه اصلی ویندوز ما اضافه میکند که در هنگام Uninstall تعدادی از آنها را برای ما به یادگار میگذارد. یادگاریی که باعث سنگینی ویندوز ما میشود و بعد از مدتی کندی در انجام امور را برای ما به ارمغان می آورد.
خوب جای نگرانی نیست. قرار نیست که ما هم دچار این مشکلات شویم چون کامپیوتر ما مجهز به نرم افزار Your Uninstaller! 7.0.2010.13 Pro میباشد.

 

 uni پاک کردن آسان و حرفه ای نرم افزارها با Your Uninstaller! 7.0.2010.13 Pro

 

Your Uninstaller! 7.0.2010.13 Pro

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

سیستم عامل ها بسیار حساس می باشند و در صورت انجام دستورات نادرست و یا اجرای یک فایل آلوده یا حتی نصب یک برنامه ناهماهنگ دچار مشکلاتی می شوند. معمولا کاربران ویندوز پس از گذشت زمان زیاد از نصب ویندوز با پیغام های خطایی مواجه می شوند که منشا آن ها نا مشخص می باشد. این پیغام های خطا ممکن است بر اثر پاک نمودن یک نرم افزار از سیستم باشد که به طور نیمه کاره حذف شده است و یا مربوط به یک برنامه در حال اجرا که به علت تغییر مسیر اصلی فایل برنامه دچار مشکل شده است.Error Repair Professional نرم افزاری می باشد که کابران به وسیله آن می توانند اقدام به برطرف سازی خطاهای سیستم خود نمایند. این نرم افزار با جستجوی خودکار در سیستم و رجیستری ویندوز منشا پیغام های خطای مربوطه را پیدا نموده و در برطرف سازی آن اقدامات لازم را به عمل می آورد. همجنین این نرم افزار بسیاری از مشکلات و خطاهای پنهانی ویندوز را که معمولا برای کاربر نمایش داده نمی شود را کشف و آنها را نیز برطرف می کند.

 

error ازبین بردن پیغامهای خطای ویندوز با Error Repair Pro 4.1.0

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

برنامه Ghost برنامه جالبی است که به ما این امکان را می دهد تا از تمام هارد دیسک یا یک پارتیشن خاص ، image بگیریم و در مواقعی همچون موارد زیر از آن استفاده کنیم:
هنگامی که به یک مشکل جدی برمی خوریم یا زمانی که می خواهیم تنظیمات یکسانی را روی تعداد زیادی کامپیوتر انجام دهیم. مثلاً پارتیشن بندی یکسان، سیستم عامل و برنامه های یکسان و یا …
Norton Ghost داده های کامپیوتر شما را از گزند هرگونه حادثه ای در امان می دارد و به شما امکان می دهد تا یک image پشتیبان از هارددیسک یا پارتیشن مورد نظر خود بگیرید.
علاوه بر این شما به طور مستقیم می توانید دو کامپیوتر را از طریق شبکه، USB یا ارتباط موازی Ghost کنید.

تکنولوژی های اصلی برنامه:
- تهیه Backup به صورت کامل از سیستم
- بک آپ از فایلها و فولدرها
- توانایی آپدیت بک آپ به این صورت که فقط از فایلهایی که تغییر یافته اند بک آپ می گیرد
- توانایی تنظیم گرفتن بک آپ به صورت زمانی
- توانایی فشرده سازی و قفل کردن حرفه ای Backup ها

 

norton بهترین برنامه تهیه نسخه پشتیبان از ویندوز   Norton Ghost 15

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 هنگامی که به روی ویندوز خود نرم افزار و یا بازی نصب می کنید، فایل های مختلفی در پوشه های متعددی کپی می شوند تا با استفاده از آنها برنامه به درستی اجرا کند، اگر تعداد برنامه های نصب شده روی ویندوز زیاد شود برنامه های با هم تداخل پیدا می کنند و علاوه بر کندی سرعت سیستم، فضای زیادی را روی هارد اشغال می کنند، در این مواقع با حذف برنامه های غیر ضروری علاوه بر آزاد سازی فضای اشغال شده روی هارد می توان سرعت سیستم را تا حدی افزایش داد. آیتم Add/Remove Programs در کنترل پانل ویندوز برای حذف برنامه های نصب شده تدارک دیده شده است ولی این ابزار امکانات ویژه برای این کار ندارد و هنگام مواجه شدن با برنامه های غیر استاندارد دچار مشکل می شود و برنامه را به صورت ناقص حذف می کند.

 

 unistaller پاك كردن نرم افزارها از ريشه با Ashampoo UnInstaller 4.03

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 ebooti FileTweak v3.0 نام نرم افزاری است که بوسیله آن می توانید تاریخ ایجاد و دست کاری فایل های JPG و فولدرها رو تغییر بدهید . تغییر تاریخ و ویرایش فایل ها و فولدرها ، ویرایش آخرین استفاده از فایل با فولدر ، تغییر Change Only یا فایل های مخفی یا فایل های فشرده از دیگر امکانات این نرم افزار است .

 

febooti تغيير در Properties فايل ها با Febooti FileTweak v3.0

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 اگر از کاربران Windows 7 باشید حتما نگران فعال سازی ویندوز خود هستید، به گفته مرکز تحقیقات IDC ویندوز ۷ در آمریکا ۲۵/۰۰۰ شغل ایجاد می‌کند. این گفته بر اساس پیش‌بینی میزان فروش این محصول در کل جهان و آمریکاست. اینگونه پیش‌بینی شده است که ویندوز ۷ در آمریکا ۶۰ میلیون نسخه و در کل جهان ۱۷۷ میلیون نسخه فروش خواهد داشت. در این میان ۴۱ میلیارد دلار به شرکای مایکروسافت سود خواهد رسید که بخش اعظمی از آن صرف فرهنگ استفاده از ویندوز ۷ خواهد شد. حال شما با در دست داشتن این کرک نیاز به پرداخت این هزینه سنگین ندارید . تنها با چند کلیک ویندوز شما کاملا فعال می شود و به راحتی میتوانید از ویندوز ۷ استفاده نمایید و لذت ببرید.

 

win7crack فعال سازی ویندوز 7   Crack Windows Seven

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 

 

 

آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که بخواهید ویندوز خود را آپدیت کنید و با مشکل غیر قانونی بودن ویندوز بر خورد کنید ؟ آیا تا به حال شده که بخواهید از سایت Microsoft فایلی دریافت کنید اما باز هم با مشکل غیر قانونی بودن ویندوز برخورد کنید.از آنجایی که بسیاری از ویندوز های که در ایران وجود دارد و همه از یک سریال استفاده می کنند و قانون کپی رایت وجود ندارد بسیاری از ویندوز های ما غیر قانونی است و شرکت Microsoft این ویندوز های را غیر اصل یا غیر قانونی می شناسد و با به روز رسانی ویندوز کاربرد قبلی خود را از دست میدهد.
به کمک نرم افزار Windows Genuine Advantage Validation شما میتوانید ویندوز خود را اصل و قانونی کنید و به راحتی به , به روز رسانی ویندوز خود بپردازید این نرم افزار کاملا کرک شده می باشد که میتواند بسیاری از مشکلات ویندوز شما را رفع کند.این نرم افزار قابلیت استفاده در ویندوز ۷ ,Vista , XP , 2000 را دارد و این نسخه ها را برابر اصل می کند.

 

microsoft کرک محصولات مایکروسافت با Microsoft Genuine Advantage Validation V3.0

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Ultra Recall Professional v4.1.0.7 نام نرم افزاری است که برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده و با آن می توانید تمامی کارهای روزمره ای را که در محیط ویندوز انجام داده اید را ثبت کنید و در صورت نیاز برای یادآوری به این نرم افزار مراجعه نمایید . این نرم افزار تمامی برنامه های الکترونیکی و تمام نرم افزار ها ، متن ها ، بازی ها ، و … را برای شما ثبت می کند.

 

 ultra ثبت عمليات روزمره ويندوز با Ultra Recall Professional v4.1.0.7



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

یک پاک کننده کامل وتمام عیار برای هارد دیسک شما و محافظت از برگرداندن غیر مجاز دوباره اطلاعات و فایل های  پاک شده . با O&O SafeErase حتی هکرها , جاسوس ها و سارقین اطلاعات هم نمی توانند فایل های پاک شده  توسط این نرم افزار را بازیابی و دوباره به حالت اول برگردانند  این برنامه بوسیله ۵ متد مختلف اطلاعات رو از روی سیستم حذف میکند ود آخر گزارش کاملی از فایلهای حذف شده  رو برای شما نمایش میدهد

o%26o حذف کامل اطلاعات از سیستم با O&O SafeErase 4.1.103

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 20 ارديبهشت 1392برچسب:دانلود نرم افزار O&O SafeErase 4,1,103,
ارسال توسط میثم

 تا پیش از این مایکروسافت به شدت در مورد ویندوز ۷ مخفی کاری می کرد. هرچند که تصاویری از برخی نرم افزارهای تغییر یافته سیستم عامل جدید منتشر شده بود. اما با ارایه نسخه بتای ویندوز ۷ مشخص شد سیستم عامل جدید جزو عمده ترین تغییرات ویندوز از زمان روی کار آمدن ویندوز ۹۵ بوده است. اولین ویژگی که برای بسیاری از کاربران بسیار مهم می باشد معماری زیر بنایی ویندوز ۷ می باشد که دیگر مانند ویستا مجبور به جستجو جهت درایور های مخصوص و مشکلات عدم نصب نرم افزار ها و … وجود نخواهند داشت و به گفته مایکروسافت این مشکلات در این نسخه از ویندوز حل شده است!  در این نسخه از ویندوز شرکت مایکروسافت با تحلیل هایی که از کاربران خود به عمل آورد سعی نمود ویندوز۷ را بهینه نماید که این بهینه سازی در محیط کاربری و سایر قسمت های این نسخه از ویندوز ارائه شده است.
هم اینک می توانید نسخه نهایی ویندوز سون (۳۲ بیتی -  Ultimate) را دانلود کنید

 

 

 

 windows7 downloadha.com2 دانلود نسخه نهایی ویندوز 7 با لینک مستقیم   Windows 7 Ultimate Final Version

 

 Windows 7 Ultimate Final Version

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 ... 124 125 126 127 128 ... 129 صفحه بعد